Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2012, 16:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Pakketjes met wat erin?
Oud 09-02-2012, 16:40
Verwijderd
Voor mij een galajurk . Of hadden jullie die liever gewild?
Oud 09-02-2012, 16:40
Verwijderd
Oh, Q, wil je die dingen morgen hebben ? Want dan doe ik ze nu direct op de bus. Maar ik ga nu ook net boodschappen doen voor avondeten en alles, dus dan heb ik er misschien nog eentje bij, maar dan heb je ze niet morgen enzo
Oud 09-02-2012, 16:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja
Oud 09-02-2012, 16:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, Q, wil je die dingen morgen hebben ? Want dan doe ik ze nu direct op de bus. Maar ik ga nu ook net boodschappen doen voor avondeten en alles, dus dan heb ik er misschien nog eentje bij, maar dan heb je ze niet morgen enzo
Hoop niet te hard Q.
Oud 09-02-2012, 16:43
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Klinkt als een probleem met de driver in Windows, is dit een verse installatie van Windows? En heb je het geprobeerd met een ander toetsenbord?
Eh nee, normaal gesproken heb je toch geen drivers nodig? Ik tenminste niet. En geen verse installatie.

@Quintiano: USB Ik loop achter maar niet zo ver.
Vowel
Vowel is offline
Oh en ik heb er net een ander toetsenbord aangehangen en hetzelfde probleem. Verder doet alles het!
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Pakketjes met wat erin?
DVD's en inderdaad een galajurk.
Oud 09-02-2012, 16:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Eh nee, normaal gesproken heb je toch geen drivers nodig? Ik tenminste niet. En geen verse installatie.

Tuurlijk heb je drivers nodig, anders weet de computer toch niet wat hij met de input van je toetsenbord moet doen?
Oud 09-02-2012, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Pakketjes met wat erin?
Een trojan horse dildo.

Citaat:
Yesh, please!

Citaat:

Alles gaat via drivers, gekkie. Probeer maar eens USB-hardware aan te sluiten als je de USB host controllerts niet goed geinstalleerd hebt

Citaat:
Oh en ik heb er net een ander toetsenbord aangehangen en hetzelfde probleem. Verder doet alles het!
Een ander toetsenbord, maar ook USB of PS/2? Want USB -> USB maakt dan natuurlijk niet uit eah. Probeer eens een PS/2 tobo. Als je dat niet hebt; probeer dan eens met 't on-screen keyboard.
Oud 09-02-2012, 16:48
Vowel
Vowel is offline
Ja, maar eh. Ik heb dit toetsenbord gekocht, die stekker erin geduwd en hij deed het. En ik heb niets veranderd. Ik bedoel, zelfde hardeschijf, zelfde systeem. Zo'n beetje alles is hetzelfde, behalve mijn processor, voeding en moederbord, maar in essence heb ik hetzelfde systeem.
Oud 09-02-2012, 16:50
Verwijderd
Softwarematig hoeft het niet hetzelfde te zijn. Misschien is er een "handige" tool die in de achtergrond updates heeft geinstalleerd.
Oud 09-02-2012, 16:51
Vowel
Vowel is offline
En ik heb net precies hetzelfde gedaan in de oude kast van mijn broertje en dáár werkt het wel. Dus ik snap gewoon niet waarom dat toetsenbord opeens stopt met werken zodra windows is opgestart (bij het inloggen dus), want daarvoor kan ik wel de BIOS in en zo. Dus hij doet het wel maar kapt er steeds mee.
Oud 09-02-2012, 16:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoog geekgehalte in dit topic!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vanavond weer WIDM
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kom er net achter dat de naam van m'n telefoon Eddie Lim is.
Verwijderd
Dan ga ik me haasten
Oud 09-02-2012, 16:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, thuis loop ik altijd in jurken en smeer ik lippenstift op en dans ik rond op The Sound of Music.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik kom er net achter dat de naam van m'n telefoon Eddie Lim is.
Echt? De naam van mijn computer is I Suck.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Geil.

edit: Eigenlijk was die voor Noedel, maar die computer van Vowel klinkt ook wel heet.
Oud 09-02-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
En ik heb net precies hetzelfde gedaan in de oude kast van mijn broertje en dáár werkt het wel. Dus ik snap gewoon niet waarom dat toetsenbord opeens stopt met werken zodra windows is opgestart (bij het inloggen dus), want daarvoor kan ik wel de BIOS in en zo. Dus hij doet het wel maar kapt er steeds mee.
Omdat er iets in je Windows fucked is. Welnu; concrete vragen:

- Welke Windows-versie heb je?
- Wat heb je met de kist gedaan toen-ie 't voor het laatst nog goed deed?
- Heb je de beschikking over een PS/2 toetsenbord?
Oud 09-02-2012, 16:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vond zo'n facebook plaatje en ging 't es proberen:

Oud 09-02-2012, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, thuis loop ik altijd in jurken en smeer ik lippenstift op en dans ik rond op The Sound of Music.
Hmm ik had al jurken, lippenstift en de soundtrack van TSoM. Hee, curieus: The Sisters of Mercy, The Sound of Music, TSoM. Anyway, omdat ik dat al had heb ik het pretpakket compleet gemaakt met de trojan horse dildo

Citaat:
Dan ga ik me haasten
Je bent de beste
Oud 09-02-2012, 16:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vond zo'n facebook plaatje en ging 't es proberen:

[afbeelding]
In welke comments below?
Oud 09-02-2012, 16:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Omdat er iets in je Windows fucked is. Welnu; concrete vragen:

- Welke Windows-versie heb je?
- Wat heb je met de kist gedaan toen-ie 't voor het laatst nog goed deed?
- Heb je de beschikking over een PS/2 toetsenbord?
Vista Ultimate.
Nee, alleen USB.

En dit is het verhaal. Ik had een eigen kast. Alles werkte erin. Mijn broertje heeft net een nieuwe computer en heeft zijn oude kast (met shit die nieuwer is dan wat ik heb) aan mij gegeven. Dat is dus mijn "nieuwe" kast. Ik heb alles vanuit mijn oude in mijn nieuwe kast gestopt. Daar doet het toetsenbord het dus alleen tijdens het opstarten en daarna kapt 'ie ermee.

Maar ik heb het net geprobeerd in een NOG oudere kast die hier toevallig nog op zolder stond en dáár werkt het allemaal wel. Dus er is geen specifiek ding dat kapot is ofzo, want het werkt dus wel, maar niet in deze kast. En zelfs daar werkt het, maar alleen tijdens het opstarten. Het toetsenbord is het enige probleem, want tijdens het opstarten herkent 'ie wel alles.

Snappie?
Oud 09-02-2012, 16:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
In welke comments below?
Gewoon op facebook. Ik postte 'm als statusupdate en heb 'm meteen weer verwijderd.
Oud 09-02-2012, 17:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vista Ultimate.
Nee, alleen USB.

En dit is het verhaal. Ik had een eigen kast. Alles werkte erin. Mijn broertje heeft net een nieuwe computer en heeft zijn oude kast (met shit die nieuwer is dan wat ik heb) aan mij gegeven. Dat is dus mijn "nieuwe" kast. Ik heb alles vanuit mijn oude in mijn nieuwe kast gestopt. Daar doet het toetsenbord het dus alleen tijdens het opstarten en daarna kapt 'ie ermee.

Maar ik heb het net geprobeerd in een NOG oudere kast die hier toevallig nog op zolder stond en dáár werkt het allemaal wel. Dus er is geen specifiek ding dat kapot is ofzo, want het werkt dus wel, maar niet in deze kast. En zelfs daar werkt het, maar alleen tijdens het opstarten. Het toetsenbord is het enige probleem, want tijdens het opstarten herkent 'ie wel alles.

Snappie?
Mijn oude USB1.0-toetsenbord (een crappy 14 euro Trust ding) werkte wel in mijn oude kast (USB1.0), maar niet in mijn nieuwe (zelfs niet met PS/2 converter), die USB2.0 en 3.0 bevat. Ik heb gelukkig wel een USB-poort op mijn Dell-monitor zitten, anders had ik helemaal nergens ingekund.

Maar ik bedenk me net dat het toetsenbord daar helemaal niet herkend wordt, zelfs pre-boot niet, dus bij jou ligt het aan iets anders (en mijn probleem is niet opgelost, enkel omzeild )
Oud 09-02-2012, 17:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet ook naar de AH, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin /lui
Oud 09-02-2012, 17:09
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik moet ook naar de AH, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin /lui
Ennnnnnn, hup!

Ga eens eten halen jij. Vanavond is widm en dan wil je lekker eten en drinken.
Oud 09-02-2012, 17:09
Vowel
Vowel is offline
Nou, probleem opgelost hoor. Ik heb 8 USB-poorten en bij de zevende deed 'ie het opeens. Maar dan snap ik nog niet waarom 'ie het tijdens het opstarten wel steeds deed!
Oud 09-02-2012, 17:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ennnnnnn, hup!

Ga eens eten halen jij. Vanavond is widm en dan wil je lekker eten en drinken.
Ik hoef alleen sigaretten te hebben
Oud 09-02-2012, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Vista Ultimate.
Nee, alleen USB.

Snappie?
Doe jezelf een lol en ditch Vista voor Windows 7. 7 is wat Vista had moeten zijn en Vista met SP2 nog steeds niet is.

Anyway; je zult het toch echt in Windows moeten zoeken. Dat is de enige logische verklaring als-ie 't pre-Windows wél normaal doet. Wat je kunt proberen is kijken of je de on-screen keyboard kunt gebruiken in het login scherm (not sure). Wat je ook kunt doen is inloggen op een account waar geen password achter zit. Guest misschien nog available? Of probeer anders eens Administrator. Niet een administrator-account, maar accountnaam Administrator. Als je eenmaal in Windows bent zou ik het volgende proberen:

Spoiler

Als dat geen soelaas biedt;

Spoiler

En dan dit:

Spoiler

Als het hiermee nog niet gefixt is; regel een PS/2 toetsenbord om de boel te fixen.
Oud 09-02-2012, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Mijn oude USB1.0-toetsenbord (een crappy 14 euro Trust ding) werkte wel in mijn oude kast (USB1.0), maar niet in mijn nieuwe (zelfs niet met PS/2 converter), die USB2.0 en 3.0 bevat. Ik heb gelukkig wel een USB-poort op mijn Dell-monitor zitten, anders had ik helemaal nergens ingekund.

Maar ik bedenk me net dat het toetsenbord daar helemaal niet herkend wordt, zelfs pre-boot niet, dus bij jou ligt het aan iets anders (en mijn probleem is niet opgelost, enkel omzeild )
Protip: nóóit met converters werken. Dat is vragen om problemen.
Oud 09-02-2012, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Nou, probleem opgelost hoor. Ik heb 8 USB-poorten en bij de zevende deed 'ie het opeens. Maar dan snap ik nog niet waarom 'ie het tijdens het opstarten wel steeds deed!
Nohh, wat voor moederbord is het?
Oud 09-02-2012, 17:13
Vowel
Vowel is offline
Lieve Q, ik vind het ontzettend gaaf dat je de moeite hebt genomen om dat allemaal uit te typen. <3 Maar blijkbaar trek ik kutcomputers aan en moeten ze ALTIJD MOEILIJK DOEN. Het werkt nu allemaal prima en ik word er gewoon nog pissig om, lol. Wat heb ik er een grafhekel aan als dingen niet werken!

Ik moet sowieso nog Windows 7 erop zetten, maar dat komt dan later wel. Voor nu werkt alles, godzijdank.
Oud 09-02-2012, 17:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nerdspeak overtuigt me lichtelijk toch naar de AH te gaan
Oud 09-02-2012, 17:14
Vowel
Vowel is offline
Ehhh, wat voor moederbord, no idea, let's see.
Oud 09-02-2012, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Lieve Q, ik vind het ontzettend gaaf dat je de moeite hebt genomen om dat allemaal uit te typen. <3 Maar blijkbaar trek ik kutcomputers aan en moeten ze ALTIJD MOEILIJK DOEN. Het werkt nu allemaal prima en ik word er gewoon nog pissig om, lol. Wat heb ik er een grafhekel aan als dingen niet werken!

Ik moet sowieso nog Windows 7 erop zetten, maar dat komt dan later wel. Voor nu werkt alles, godzijdank.
Herpaderp, het is mostly copypasta hoor

Maar wel vreemd dat je acht poorten hebt en het leeuwendeel het niet goed doet. Daar heb ik geen pasklaar antwoord op -- wel vermoedens, maar hm.
Oud 09-02-2012, 17:18
Vowel
Vowel is offline
Het is de oude van mijn broertje. Eh P6T Deluxe v2 nog iets.
Oud 09-02-2012, 17:19
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Nerdspeak overtuigt me lichtelijk toch naar de AH te gaan
Mij om te gaan roken .
Oud 09-02-2012, 17:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mij om te gaan roken .
Goed dat ik dat al aan het doen ben
Oud 09-02-2012, 17:21
Vowel
Vowel is offline
Nerdspeak? Pfft.
Oud 09-02-2012, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Het is de oude van mijn broertje. Eh P6T Deluxe v2 nog iets.
Noted. Mooi (en vreselijk duur) plankje trouwens, ben wel fan van Asus. Thuis ga ik -als ik het niet vergeet- er eens over nadenken.
Oud 09-02-2012, 17:26
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Noted. Mooi plankje trouwens, ben wel fan van Asus. Thuis ga ik -als ik het niet vergeet- er eens over nadenken.
Hmm ja, ik vind het ook nog steeds vreemd hoor. Want ik heb even mijn muis en webcam in die USB-poorten geprobeerd (die het niet doen met het toetsenbord) en dat werkt ook allemaal prima.

Ik snap dus niet waarom 'ie zo moeilijk deed met dat toetsenbord.

Maar ach, het werkt nog. Let's not mess with a good thing.
Oud 09-02-2012, 17:26
Verwijderd
Hoi allemaal!

Citaat:
Vanavond weer WIDM
Oud 09-02-2012, 17:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Protip: nóóit met converters werken. Dat is vragen om problemen.
Nou, ik had sowieso al een probleem met de USB-poort, dus waarom zou je het dan niet op zijn minst proberen met een Ps/2-converter?

Overigens zie ik niet in waarom het problemen zou geven?

En enig idee trouwens, Q, wat MIJN probleem zou kunnen zijn, dat mn usb-keyboard het niet doet in de usb-poorten van de kast, maar wel in de usb-poort van de monitor? Andere apparaten werken wel op de kastpoorten (muis, wacom, etc.).
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Vowel schreef:
Pfft, ja dan wacht ik wel gewoon tot het seizoen compleet is.
Citaat:
Overdrijven is ook een vak, hè?

En pfft, weet iemand wat er mis kan zijn? Mijn toetsenbord doet het niet. Of nou ja, hij doet het totdát het opstartscherm er is waarin ik mijn paswoord moet typen. En het lampje brandt wel gewoon. Ik kan dus niet inloggen op mijn account in Windows..

Maar ik kan hem wel gebruiken om bijvoorbeeld op te starten in safe mode, of de BIOS te openen. Dus hij doet het, maar kapt er dan mee zodra hij het scherm bereikt waarin ik mijn paswoord moet geven..

Citaat:
Nerdspeak? Pfft.
Citaat:
Pfft.

Pfffft.
Verwijderd
Citaat:
DVD's en inderdaad een galajurk.
Galajurk
Oud 09-02-2012, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik had sowieso al een probleem met de USB-poort, dus waarom zou je het dan niet op zijn minst proberen met een Ps/2-converter?

Overigens zie ik niet in waarom het problemen zou geven?
Omdat het vaker niet dan wel werkt, hoeveel serieel-naar-PS/2, parallel naar serieel, USB naar PS/2 en noem ze allemaal maar op ik wel niet ben tegengekomen waar niets van deugde.. Als ik voor elk 'n stuiver had gekregen had ik Facebook kunnen kopen GODMILJAAR

Nee, native only hier. Fo SHO.
Oud 09-02-2012, 17:31
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Galajurk
Wat is er?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten