Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@Quintiano: USB ![]() ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
En ik heb net precies hetzelfde gedaan in de oude kast van mijn broertje en dáár werkt het wel. Dus ik snap gewoon niet waarom dat toetsenbord opeens stopt met werken zodra windows is opgestart (bij het inloggen dus), want daarvoor kan ik wel de BIOS in en zo. Dus hij doet het wel maar kapt er steeds mee.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Welke Windows-versie heb je? - Wat heb je met de kist gedaan toen-ie 't voor het laatst nog goed deed? - Heb je de beschikking over een PS/2 toetsenbord? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, alleen USB. En dit is het verhaal. Ik had een eigen kast. Alles werkte erin. Mijn broertje heeft net een nieuwe computer en heeft zijn oude kast (met shit die nieuwer is dan wat ik heb) aan mij gegeven. Dat is dus mijn "nieuwe" kast. Ik heb alles vanuit mijn oude in mijn nieuwe kast gestopt. Daar doet het toetsenbord het dus alleen tijdens het opstarten en daarna kapt 'ie ermee. Maar ik heb het net geprobeerd in een NOG oudere kast die hier toevallig nog op zolder stond en dáár werkt het allemaal wel. Dus er is geen specifiek ding dat kapot is ofzo, want het werkt dus wel, maar niet in deze kast. En zelfs daar werkt het, maar alleen tijdens het opstarten. Het toetsenbord is het enige probleem, want tijdens het opstarten herkent 'ie wel alles. Snappie? |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik bedenk me net dat het toetsenbord daar helemaal niet herkend wordt, zelfs pre-boot niet, dus bij jou ligt het aan iets anders (en mijn probleem is niet opgelost, enkel omzeild ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway; je zult het toch echt in Windows moeten zoeken. Dat is de enige logische verklaring als-ie 't pre-Windows wél normaal doet. Wat je kunt proberen is kijken of je de on-screen keyboard kunt gebruiken in het login scherm (not sure). Wat je ook kunt doen is inloggen op een account waar geen password achter zit. Guest misschien nog available? Of probeer anders eens Administrator. Niet een administrator-account, maar accountnaam Administrator. Als je eenmaal in Windows bent zou ik het volgende proberen:
Spoiler
Als dat geen soelaas biedt;
Spoiler
En dan dit:
Spoiler
Als het hiermee nog niet gefixt is; regel een PS/2 toetsenbord om de boel te fixen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Lieve Q, ik vind het ontzettend gaaf dat je de moeite hebt genomen om dat allemaal uit te typen. <3
![]() ![]() ![]() Ik moet sowieso nog Windows 7 erop zetten, maar dat komt dan later wel. Voor nu werkt alles, godzijdank. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wel vreemd dat je acht poorten hebt en het leeuwendeel het niet goed doet. Daar heb ik geen pasklaar antwoord op -- wel vermoedens, maar hm. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snap dus niet waarom 'ie zo moeilijk deed met dat toetsenbord. Maar ach, het werkt nog. Let's not mess with a good thing. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens zie ik niet in waarom het problemen zou geven? En enig idee trouwens, Q, wat MIJN probleem zou kunnen zijn, dat mn usb-keyboard het niet doet in de usb-poorten van de kast, maar wel in de usb-poort van de monitor? Andere apparaten werken wel op de kastpoorten (muis, wacom, etc.).
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pfffft. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, native only hier. Fo SHO. |
![]() |