Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2012, 09:57
Verwijderd
Mijn moeder maakt op 371 plaatsen mappen met dezelfde naam (of een kleine wijziging) en stopt dan in één van die mapjes een foto ofzo en wil die als bijlage in een mail stoppen en zegt dan: hoe kan dat nou... ... ik had hem opgeslagen en hij zit niet erin, moet je daarvoor de computer herstarten ofzo?
Advertentie
Oud 13-02-2012, 09:59
Verwijderd
Computers en digibeten; ik vind het maar deprimerend.
Oud 13-02-2012, 10:04
Verwijderd
ik kon er altijd wel om lachen

Ik heb wel eens iemand horen zeggen: 'bureaublad? Maar mijn computer staat op tafel, niet op een bureau.'
Oud 13-02-2012, 10:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, ik krijg zo te horen of ik Italiaans gehaald heb. En ik heb weer eens geen zangles.
Oud 13-02-2012, 10:06
Verwijderd
Oh, heb je wel goed Italiaans bestudeerd fizzle?
Oud 13-02-2012, 10:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen!

Ik lig hier heel eenzaam in het grote bed van mijn vriendje en eigenlijk wil ik eruit, maar het is zo graftakke koud hier
Oud 13-02-2012, 10:29
Verwijderd
Citaat:
ik kon er altijd wel om lachen

Ik heb wel eens iemand horen zeggen: 'bureaublad? Maar mijn computer staat op tafel, niet op een bureau.'
Nja, maar omdat digibeten geen clue hebben, heeft iemand die wél weet waar de Start-knop zit voor die mensen ineens "vet veel verstand van computers". Terwijl dat over het algemeen ook hoofdzakelijk knoeiers zijn. Die gaan dan aan de slag op de kist van de nog grotere leek en na dagen zo niet weken van slepende misère kan de buurt- en/of familinerd de puinzooi van beide n00bs opruimen
Oud 13-02-2012, 10:33
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Goeiemorgen!

Ik lig hier heel eenzaam in het grote bed van mijn vriendje en eigenlijk wil ik eruit, maar het is zo graftakke koud hier
o god
Oud 13-02-2012, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen!

ZEIK NIET
Oud 13-02-2012, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Nja, maar omdat digibeten geen clue hebben, heeft iemand die wél weet waar de Start-knop zit voor die mensen ineens "vet veel verstand van computers". Terwijl dat over het algemeen ook hoofdzakelijk knoeiers zijn. Die gaan dan aan de slag op de kist van de nog grotere leek en na dagen zo niet weken van slepende misère kan de buurt- en/of familinerd de puinzooi van beide n00bs opruimen
Ja die kregen mij aan de lijn
Oud 13-02-2012, 10:36
Miekje*
Miekje* is offline
Nederlands. Met nog 737463894693254 opdrachten die ik moet maken. Nnngnggnggg.
Oud 13-02-2012, 10:36
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik dacht dat je haar vannacht op zou halen ja
Iets uitgelopen.
Oud 13-02-2012, 10:38
Lorelei
Lorelei is offline
*$#@&(*#&$

De uni stuurde een paar weken geleden m'n studievoortgangsoverzicht thuis met de vraag of ik wilde controleren of het klopte. Zo ja, dan hoefde ik niets te doen. Zo nee, dan moest ik even op het papier aangeven wat er niet klopte en het terugsturen. Vrijwel niets klopte dus ik heb het overzicht gewoon maar opnieuw gemaakt en naar hen teruggestuurd. Nou hebben ze ongeveer 75% veranderd, dus het klopt nu al veel meer dan het deed. Maar ze hebben niet alles veranderd. Waaaroooom?! Als je dan de moeite neemt om studenten te vragen om het te controleren, en als studenten dan de moeite nemen om het te controleren en als je dan de moeite neemt om het gedeeltelijk aan te passen.. WAAROM DAN NIET METEEN VOLLEDIG?!
Oud 13-02-2012, 10:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
o god

Citaat:
ZEIK NIET
Wat nou het is binnen net zo koud als buiten! Met zijn stomme enkel glas en gaskachel in de huiskamer
Oud 13-02-2012, 10:42
Verwijderd
ik ben al helemaal naar buiten geweest en alles . En bovendien ben ik in een kuthumeur. Dus eigenlijk wou ik gewoon even doen tegen iemand
Oud 13-02-2012, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn collega's vinden dat ik veel verstand heb van computers, omdat ik in staat ben tot het random aanklikken van menuutjes net zo lang tot ik het juiste knopje gevonden heb, en dan vaak ook nog onthou waar dat knopje zat.
Oud 13-02-2012, 10:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik ben al helemaal naar buiten geweest en alles . En bovendien ben ik in een kuthumeur. Dus eigenlijk wou ik gewoon even doen tegen iemand
Ja daar heb ik niks mee te schaften ik moet zo naar de dokter, nee dat is lekker leuk!
Oud 13-02-2012, 10:46
Verwijderd
ik kom net van de dokter doos. waarom moet je? je oor?
Oud 13-02-2012, 10:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja nog steeds. En mijn allergiepillen werken niet meer.

Waarom moest jij?
Oud 13-02-2012, 10:55
Verwijderd
Ik heb mijn pols overbelast
Oud 13-02-2012, 10:56
Verwijderd
Ja, terwijl ik geen flikker uitvoer ja
Oud 13-02-2012, 10:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wou net zeggen, met wat in godsnaam
Oud 13-02-2012, 10:59
Verwijderd
mijn huisgenoot maakte dat grapje ook al ja. of nou ja, hij wou het maken, maar ook weer niet en toen heb ik hem zelf maar gemaakt.

maar met werk dus, teveel dezelfde beweging gemaakt met te zware dingen in mijn hand.
Oud 13-02-2012, 11:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hetzelfde als bij VdV? Want ik ging daar ook altijd dood van pijn in mijn pols en arm
Oud 13-02-2012, 11:03
Verwijderd
Niet te veel geforumd?
Oud 13-02-2012, 11:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En de lieve huisgenoot van mijn vriendje heeft vakantie en brengt me straks naar de tram scheelt een half uur lopen
Oud 13-02-2012, 11:04
Verwijderd
het is mijn linkerpols

maar nee, in de spoelkeuken. dienbladen schoonmaken kun je dus beter niet doen met het dienblad in je linkerhand en schoonmaken in je rechter
Oud 13-02-2012, 11:11
Verwijderd
ah, ja, dat klinkt inderdaad als een rare geforceerde krampachtige houding voor je linkerpols.
Oud 13-02-2012, 11:12
Verwijderd
tsja. het was wel de snelste manier
Oud 13-02-2012, 11:23
Verwijderd
Er zou eigenlijk een soort dienbladklembeugel voor moeten zijn
Oud 13-02-2012, 11:24
Verwijderd
Zijn jullien ook zo geneigd om Gers Pardoel uit te spreken als Gert Pardoes?

Ik kan dat tweede liedje van hem wel waarderen omdat het zo lekker Nederlands is in Amerika klink je als een dikke loser en nog onridderlijk ook als je een meisje bij je achterop de fiets laat springen, hier werkt het gewoon in een romantisch bedoeld liedje.
Oud 13-02-2012, 11:25
Verwijderd
Ik kende de naam helemaal niet, maar ik vond Gers ipv Gert al bijzonder boeiend.
Oud 13-02-2012, 11:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zeg net tegen F: ik ga even F de huisgenoot lastig vallen in de douche.

Geen reactie wat
Oud 13-02-2012, 11:27
Verwijderd
Oud 13-02-2012, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Mijn collega's vinden dat ik veel verstand heb van computers, omdat ik in staat ben tot het random aanklikken van menuutjes net zo lang tot ik het juiste knopje gevonden heb, en dan vaak ook nog onthou waar dat knopje zat.
Oud 13-02-2012, 11:50
Verwijderd
ach ja, computers. de krengen moeten gewoon werken, zodra ze dat niet doen krijg ik al neigingen om ze uit het raam te gooien.
Oud 13-02-2012, 11:52
Verwijderd
Ik word hier ook altijd beschouwd als De Computernerd, omdat ik foutmeldingen in het Engels kan begrijpen. Maar ook toen we een printer (volledig in het Russisch) moesten installeren gingen ze het aan mij vragen. Iedereen die mij kent weet hoe belachelijk het is om mij als computerhulp te gebruiken.
Oud 13-02-2012, 11:52
Verwijderd
Citaat:
ach ja, computers. de krengen moeten gewoon werken, zodra ze dat niet doen krijg ik al neigingen om ze uit het raam te gooien.
Hehe, jij bent van de hijdoethetniet-categorie
Oud 13-02-2012, 11:53
Verwijderd
oh. ik werd ook wel gevraagd door buren om printers te "installeren" ja. Dan lees je de handleiding, en doe je wat daarin staat en vinden mensen je "fantastisch met computers"
Oud 13-02-2012, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Hehe, jij bent van de hijdoethetniet-categorie
heb je de enorme tirades op mijn laptop niet meegekregen ?
Oud 13-02-2012, 11:54
Verwijderd
Ik geloof het niet?
Oud 13-02-2012, 11:55
Verwijderd
wauw
Oud 13-02-2012, 11:55
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wordt een beetje moe van die schrijfopdrachten van Nederlands. Je leert er hartstikke veel van hoor, maar het is zoveel werk /lui .
Oud 13-02-2012, 11:56
Verwijderd
Dat waren overigens echt posts als:

TERINGKUTDING GA WERKEN GRNSHDASIFNEHFSMDANFElEGFNASDLIWM

gevolgd door: Ik gooi het teringding nog een keer het raam uit
Oud 13-02-2012, 11:57
Verwijderd
Vandaag heb ik voor het eerst in mijn leven een horloge gekocht. Het is een heel vreemd gevoel.
Oud 13-02-2012, 11:57
Verwijderd
Ah wellicht heb ik dan de negeerstand aangezet
Oud 13-02-2012, 11:58
Verwijderd
Dat zou me niet verbazen . Iedereen, maar dan ook werkelijk iedereen in mijn omgeving was blij toen ik een nieuwe computer kocht
Oud 13-02-2012, 12:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, heb je wel goed Italiaans bestudeerd fizzle?
Nou, soort van. Ik heb een 9,5 () voor mijn vertaling, maar van de grammaticaoefeningen die je moest invullen heb ik er maar twee goed. Dus eh, gemiddeld een 5 ofzo. Maar omdat ik de vertaling zo ontzettend goed gedaan heb, hoef ik nu alleen die oefeningen te herkansen en ik krijg er wel de volledige tijd voor. Dus dan moet het wel goed gaan.
Oud 13-02-2012, 12:04
Verwijderd
Soms overweeg ik een foto te maken van de menukaart in de kantine voor in het spelfoutentopic. Morgen staat op het menu: Lekkerbekje met Union & Black pepper dippingstrips & Salade Melé
Oud 13-02-2012, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof het niet?
Bizar, daar kon je zeker twee WSZ's mee vullen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten