Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2013, 17:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als ik mensen met uggs zie lopen vraag ik me altijd af of ze hun enkels omgezwikt hebben ofzo, werkelijk iedereen die ze draagt loopt op de buitenkant van zijn voeten ermee.
Ik denk dat dat voornamelijk nep-uggs zijn. De echte zijn wel wat steviger.
Oud 02-07-2013, 21:40
Verwijderd
Citaat:
De gewone classic zwarte of antracietkleurige Uggs vinf ik juist mooi, maar die zg ''glitter Uggs'' dat zijn mij toch een gedrochten.

[afbeelding]
die vind ik juist leuk
Oud 03-07-2013, 02:41
Vice
Vice is offline
Zwarte onderbroek onder een wit jurkje.
Oud 03-07-2013, 06:37
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Zwarte onderbroek onder een wit jurkje.
Oh ja dat zie ik hier (Estland) echt aan de lopende band... Mensen met een enorm doorschijnend wit shirt/jurkje/broek en dan niks er onder. Dus je zit aan de lopende band tegen ondergoed aan te kijken.
Overigens vinden ze hier ook dat een t-shirt van netmateriaal ook best wel zonder iets er onder gedragen kan worden.
En dat is nog naarder als het mensen van 40+ zijn die eigenlijk ook te zwaar zijn.
Oud 03-07-2013, 11:01
Verwijderd
In Frankrijk liepen gister heel veel mannen met een rok aan.
Oud 03-07-2013, 11:09
Verwijderd
Ripped hot pants
Oud 03-07-2013, 11:15
Verwijderd

Deze kleurovergangen in de broeken
Oud 03-07-2013, 11:45
Secreet
Secreet is offline
Oud 03-07-2013, 23:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Misschien is ze wel een 'nevernude'.

Maar echt lillek ja,
Oud 07-07-2013, 19:41
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Gezien op asos:

Oud 07-07-2013, 20:39
Swagtacular
Swagtacular is offline
Ik sluit me helemaal aan bij de mensen die zeiden, die leggings die meiden wleens dragen de laaste tijd. Echt lelijke dingen,, waarom niet gewoon een leuk kort rokje??
Oud 07-07-2013, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Gezien op asos:

[afbeelding]
Snornijd?
Oud 08-07-2013, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Gezien op asos:

[afbeelding]
Ik vind het wel wat hebben. Beter dan deze hipsteritis:

Oud 20-09-2013, 19:21
Verwijderd
Oud 21-09-2013, 08:28
Vowel
Vowel is offline
Oud 21-09-2013, 08:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
En ik maar denken dat het niet erger kon dan uggs.
Oud 21-09-2013, 10:31
Verwijderd
Citaat:
En ik maar denken dat het niet erger kon dan uggs.
Dat zou je hopen, ja.
Oud 22-09-2013, 12:32
Silvano08
Silvano08 is offline
Oud 22-09-2013, 13:36
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik vind het wel wat hebben. Beter dan deze hipsteritis:

[afbeelding]
Hahaha

Oud 23-09-2013, 12:40
Volk
Volk is offline
Dat is gewoon een col.
Oud 23-09-2013, 18:40
tuttebel
tuttebel is offline
alles in lakleer

brr
Oud 26-09-2013, 00:30
Diamera
Diamera is offline
Van die zichtbare lompe ritsen in lieflijke jurkjes, bloesjes en rokjes. Zo zonde! Ik bedoel zo:

Vooral de H&M doet dat. Mijn moeder heeft nog kleding waarbij de rits dun, in dezelfde kleur als het kledingstuk en onopvallend is, dus mij maak je niet wijs dat het niet anders kan.
Oud 26-09-2013, 08:32
Verwijderd
Dat is een trend. Ik zit nog maar eens project Runway 9 te kijken en daar doen een aantal designers dat een paar keer. Hele opvallende rits in eer verder chique of lief jurkje.
Oud 26-09-2013, 10:56
Everon
Everon is offline
Knotjes. Echt nergens goed voor, maar ze sterven maar niet uit.
Oud 28-09-2013, 21:50
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Dat is een trend. Ik zit nog maar eens project Runway 9 te kijken en daar doen een aantal designers dat een paar keer. Hele opvallende rits in eer verder chique of lief jurkje.
Ja ik denk het, bah. Waarom moet dat dan nou weer massaal worden nagedaan door al die confectiemerken? Ik wil het nog wel eens overwegen als het niet heel erg in het oog springt, maar vandaag zag ik een jurkje van een fijne zwart/gouden stof dat aan de voorkant sloot, waarbij zo'n dikke zilverkleurige rits dus ontzettend lelijk midden tussen de cups geplaatst was.
Oud 01-10-2013, 00:34
Vice
Vice is offline
Citaat:
Vroeger was het gemakzucht, maar tegenwoordig is het hip. Eigenlijk ben ik best blij dat ik niet aangenomen was voor de modeopleiding, aangezien ik veel mode niet snap.
Oud 01-10-2013, 09:15
Verwijderd
Een kledingergernis, niet omdat het lelijk is maar wel ontzettend onhandig: nepzakken op broeken en vooral jasjes. De meeste jasjes van mij hebben echte zakken, maar er zijn er ook met klepjes zonder zak en dan probeer ik altijd als een dwaas mijn gsm in een niet bestaande zak te proppen
Oud 03-10-2013, 15:18
Nitrogen
Nitrogen is offline
Ik haat jack&jones een beetje want echt IEDEREEN loopt daarin... Vooral die gekleurde/pindakaas broeken en die shirts met een kraagje.
Oud 03-10-2013, 16:17
Verwijderd
Pindakaasbroeken?

En t-shirts met een kraagje, bedoel je polo's? Die haat ik al intens van toen ik 12 was.

Mijn winterergernis: rolkragen, turtlenecks, coltruien. ZOVEEL leuke topjes die compleet verpest worden door zo'n ding. Af en toe is het leuk genoeg om toch te kopen (vandaag nog eentje aan, maar gelukkig kunnen weerstaan) en uiteindelijk draag ik het twee keer, maar dan blijkt mijn afkeer en onverdraagzaamheid voor zoiets om mijn nek toch te groot en trek ik het nooit meer aan.
Oud 04-10-2013, 09:35
igfy
igfy is offline
@mutant Als het zo'n leuke trui is, kun je hem dan niet alsnog kopen en de col er af halen? Ik heb dit zelf nooit geprobeerd, maar ik kan me voorstellen dat er truien zijn waar je zelf vrij makkelijk een boord op kan maken.
Oud 04-10-2013, 14:05
Verwijderd
Het zijn meestal van die speciaal gevormde topjes van zo'n rekbare stof. Ik kan wel wat naaiwerk produceren maar zoiets gaan wegknippen en weer mooi afwerken is niet iets waar ik vol vertrouwen in zou hebben, zeker niet in zulke stof ^^

Bijvoorbeeld (ik werd aangetrokken door het vogelpatroon en ik vond de manier waarop de kraag zat ook leuk om te zien, maar als ik dat al rond mijn nek voel, ugh)
Oud 06-10-2013, 19:32
Verwijderd
Perfect voor zuigzoenen.
Oud 07-10-2013, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Een kledingergernis, niet omdat het lelijk is maar wel ontzettend onhandig: nepzakken op broeken en vooral jasjes. De meeste jasjes van mij hebben echte zakken, maar er zijn er ook met klepjes zonder zak en dan probeer ik altijd als een dwaas mijn gsm in een niet bestaande zak te proppen
En dan is het niet zo dat je de draad waarmee de zak zit dichtgeregen er nog uit moet halen?
Oud 07-10-2013, 08:09
Verwijderd
Citaat:
En dan is het niet zo dat je de draad waarmee de zak zit dichtgeregen er nog uit moet halen?
Nee, dat hoop ik altijd wel
Oud 07-10-2013, 22:00
Verwijderd
Lang geleden (die goede oude tijd), dat leggings nog onder rokjes gedragen werden *zucht*, die goede oude tijd, ..
Oud 08-10-2013, 12:46
Verwijderd
Je bent 12. Welke goede oude tijd?
Oud 08-10-2013, 15:24
Klovorhop
Klovorhop is offline
in de goede oude tijd werden leggings JUIST onder truien gedragen kek paar beenwarmers erbij
Oud 08-10-2013, 20:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb ook zo'n jasje en twee skinny's en ik vind dat ook stom
Oud 08-10-2013, 21:22
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb ook zo'n jasje en twee skinny's en ik vind dat ook stom
Broeken waarop de zakken niet echt zijn koop ik gewoon niet. Gruwelijk onhandig! (Rokken zonder zakken vind ik prima, valt mee te leven, maar die nep-zakken op broeken komen er bij mij echt niet in.)
Oud 10-10-2013, 13:22
Verwijderd
Neuspiercings. Eigenlijk wel piercings in het algemeen. Affreus.
Oud 11-10-2013, 15:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Broeken waarop de zakken niet echt zijn koop ik gewoon niet. Gruwelijk onhandig! (Rokken zonder zakken vind ik prima, valt mee te leven, maar die nep-zakken op broeken komen er bij mij echt niet in.)
Mja, ik geloof dat een soortgelijke broek met zakken 25 euro duurder was oid en dat had ik er niet voor over. Rokken zonder zakken vind ik ook onhandig maar ik wen er wel steeds meer aan.
Oud 11-10-2013, 16:57
Verwijderd
Sommige nette broeken hebben ze gewoon niet en daar kan ik wel mee leven. Maar jasjes dienen bij mij niet alleen voor chique en ik heb de gewoonte om zeker mijn gsm in een zak te hebben. En nou ja, als het dan een gewoonte is, dan sta ik daar als een malloot als ik even vergeet dat dat net het jasje zonder zakken is
Oud 12-10-2013, 23:29
Verwijderd
Velvet-leggings / kleding, het voel alleen al smerig aan...
Oud 12-10-2013, 23:30
Verwijderd
En flockingnails (gekleurde haartjes voor op je nagels
Oud 18-12-2013, 21:14
Verwijderd

Oei.
Oud 18-12-2013, 22:05
Verwijderd
Oii die is erg ....
Oud 19-12-2013, 00:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh wow.

Dat is dus gewoon een legging. *ril*
Oud 19-12-2013, 04:37
Verwijderd
Autist of exhibitionist, zou ik zeggen. Op een gegeven moment wordt onwetendheid gewoon ongeloofwaardig.
Oud 21-12-2013, 14:49
Verwijderd
Daar kan kingkongNL nog een puntje aan zuigen.
Oud 23-12-2013, 05:53
Verwijderd

Wtf.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten