Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2012, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel van plan om zo te gaan slapen ja. Dus waarschijnlijk help ik je een andere keer! Ik vind het wel heel leuk om te doen. <3

En bergmuren?
als die steil zijn, zijn ze meer recht dan plat!
Advertentie
Oud 05-03-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ik moet altijd even nadenken bij leiden/lijden
Dan denk ik meestal vanzelf aan een begeleider, want een begelijder, dat ziet er natuurlijk niet uit.
Oud 05-03-2012, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Ik moet altijd even nadenken bij leiden/lijden
Leiden . Mijn ex-collega's vonden het niet leuk dat ik naar Leiden ging verhuizen, en toen gingen ze de laatste dag dat ik moest werken heel veel vervelende grapjes maken met zinnen die eindigden op leiden of lijden. Verleiden, rondleiden \, glijden en nog veel meer
Oud 05-03-2012, 19:29
Verwijderd
Ik denk dan altijd aan medelijden, want medeleiden ziet er direct uit als samen de baas zijn
Oud 05-03-2012, 19:30
Verwijderd
Die weet ik altijd - lijden ziet er zo zielig uit, met een lange ij, als ijlen en pijn en zo. Leiden voelt wat liever.
Oud 05-03-2012, 19:31
Verwijderd
bij bio hadden we het erover. oja zaadlijders
Oud 05-03-2012, 19:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dankje. Ziet er mooi uit met dat groen
Dankjewel ^^.

Ik belde net even met mijn boer. Zijn vrouw nam op, en die heeft een heel erg Brits accent, dus die was prima te verstaan. Alleen toen kreeg ik heb aan de telefoon en hij had zo'n zwaar Welsh accent dat ik zoiets had van grmlllllllffffdssssjjjjjj. Ik moest echt een paar keer vragen of hij zijn zin wou herhalen. Maar het is goedgekomen .
Oud 05-03-2012, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel ^^.

Ik belde net even met mijn boer. Zijn vrouw nam op, en die heeft een heel erg Brits accent, dus die was prima te verstaan. Alleen toen kreeg ik heb aan de telefoon en hij had zo'n zwaar Welsh accent dat ik zoiets had van grmlllllllffffdssssjjjjjj. Ik moest echt een paar keer vragen of hij zijn zin wou herhalen. Maar het is goedgekomen .
Mooi dat het goedkwam. Maar ik neem aan dat die boer ook wel weet dat hij zo'n accent heeft, niet? Ik denk in ieder geval dat hij het niet raar vindt als je even na moet vragen. Ach, na je stage versta je het Welsh prima
Oud 05-03-2012, 19:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mooi dat het goedkwam. Maar ik neem aan dat die boer ook wel weet dat hij zo'n accent heeft, niet? Ik denk in ieder geval dat hij het niet raar vindt als je even na moet vragen. Ach, na je stage versta je het Welsh prima
Nouja, het Welsh niet, hoor! Maar het accent in het Engels wat eraan hangt wel, natuurlijk!

En ik heb het nieuwe stukje op de blog gezet . Wie mijn blogadres nog wil hebben, moet het even zeggen, want die krijgt dan pm.
Oud 05-03-2012, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Nouja, het Welsh niet, hoor! Maar het accent in het Engels wat eraan hangt wel, natuurlijk!

En ik heb het nieuwe stukje op de blog gezet . Wie mijn blogadres nog wil hebben, moet het even zeggen, want die krijgt dan pm.
mag ik! lijkt me leuk om te lezen.
Oud 05-03-2012, 19:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Fixed!
Oud 05-03-2012, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Fixed!
tkanks!

Je schrijft echt leuk, het het ziet er ook nog eens leuk uit.
ik ga je helemaal volgen.
Oud 05-03-2012, 19:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
tkanks!

Je schrijft echt leuk, het het ziet er ook nog eens leuk uit.
ik ga je helemaal volgen.
Bedankt voor het compliment! Ik probeer ook wel een beetje op leesbaarheid te letten, inderdaad . Fijn dat dat blijkbaar lukt.
Oud 05-03-2012, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nu eten halen bij de snackbar, het mag van mezelf.
Heb me zitten volvreten, nu voel ik me walgelijk.
Verwijderd
Citaat:

Ja, beh, dat bedoel ik toch
Verwijderd
Citaat:
Oud 05-03-2012, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Heb me zitten volvreten, nu voel ik me walgelijk.
Dat is naar hč, na een grote eetpartij!

Edit: eetpartij klinkt wel heel ranzig, trouwens.
Oud 05-03-2012, 19:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, beh, dat bedoel ik toch
Ja weetikveel . Welsh is ook een taal, vandaar.
Oud 05-03-2012, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Dat is naar hč, na een grote eetpartij!

Edit: eetpartij klinkt wel heel ranzig, trouwens.
Het is altijd hetzelfde verhaal, ik denk 'noohh, lekker naar de snackbar en thuis alles lekker opvreten NOM'. En dan heb je alles opgevreten en dan voel je je daarna altijd walgelijk en schuldig. Maar dat zal wel een vrouwending zijn.
Verwijderd
heb ik weer iets verkeerds getypt ?!

of wacht, je bedoelt zeker, het te willen lezen.
Verwijderd
Citaat:
Ja weetikveel . Welsh is ook een taal, vandaar.
Het staat er inderdaad ietwat onduidelijk, maar ach.
Oud 05-03-2012, 20:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*kwoot*
Fixed!

En ik heb dat nooit, na vet eten! Maar ik eet ook niet zo heel erg vaak vet, dus dat kan het ook zijn.
Oud 05-03-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
hallo,

ik ben sinds september 15 jaar geworden
ik heb al drie maanden een relatie met een iemadn van 17
ik wil heel graag een kamer huren waar we met zijn tween in kunnen wonen
zou dat mogenlijk zijn, vanwege je van je 18e zelfstandig bent en niet meer afhankelijk bent van je ouders.
*zucht*
Oud 05-03-2012, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Het is altijd hetzelfde verhaal, ik denk 'noohh, lekker naar de snackbar en thuis alles lekker opvreten NOM'. En dan heb je alles opgevreten en dan voel je je daarna altijd walgelijk en schuldig. Maar dat zal wel een vrouwendingen zijn.
Ja, en dan VOEL je gewoon al dat eten en vet en KILO'S en dingen in je zitten en verteren en omzetten in vet.

Sorry als je dit nooit had en nu wel.
Oud 05-03-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:
*zucht*
wow, er betsaan mensen die slechter zijn dan ik.
Oud 05-03-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dan VOEL je gewoon al dat eten en vet en KILO'S en dingen in je zitten en verteren en omzetten in vet.

Nah, maar ik eet maar eens in de 3 weken patat enzo, dus het valt allemaal reuze mee.
En ja, het is friet in Brabant, bla.
Oud 05-03-2012, 20:05
Verwijderd
Citaat:

Nah, maar ik eet maar eens in de 3 weken patat enzo, dus het valt allemaal reuze mee.
En ja, het is friet in Brabant, bla.
Ik eet ook bijna nooit dat soort dingen - maar ohmy, shashlyk. Ik ga echt nog een keer dood van de shashlyk.
Oud 05-03-2012, 20:07
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik eet ook bijna nooit dat soort dingen - maar ohmy, shashlyk. Ik ga echt nog een keer dood van de shashlyk.
Dat is toch niet zo heel erg ongezond? Of in Rusland wel?
Oud 05-03-2012, 20:08
Verwijderd
Ik ga misschien ook een gifje maken als ik snap hoe het moet.

Maar nah, nu geen zin in. Ik ga denk ik de Sims doen.
Oud 05-03-2012, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch niet zo heel erg ongezond?
Ik weet niet. Het voelt heel ongezond, maar dat kan ook aan de hoeveelheden liggen. ()

En verder vind ik dit een onaangenaam (doch fascinerend) onderwerp.
Oud 05-03-2012, 20:10
Verwijderd
Citaat:

ik dacht dat alleen Cosmopolitanlezende, SATC-kijkende Jill Mansell-fans last hadden van dit soort fratsen waarom ga je je in vredesnaam schuldig voelen over het eten van iets vunzigs. doe het dan niet. of gewoon wel, want het is lekker. en schuldgevoel is zo'n nutteloze emotie.
Oud 05-03-2012, 20:11
Verwijderd
Gnork! Je bent superzwanger! Hoe gaat het? Ben je klaar voor de meisjesbebe?
Oud 05-03-2012, 20:11
Verwijderd
Citaat:
ik dacht dat alleen Cosmopolitanlezende, SATC-kijkende Jill Mansell-fans last hadden van dit soort fratsen waarom ga je je in vredesnaam schuldig voelen over het eten van iets vunzigs. doe het dan niet. of gewoon wel, want het is lekker. en schuldgevoel is zo'n nutteloze emotie.
Het is gewoon een stomme tic! Ik eet eigenlijk ook alleen vet als het sociaal wenselijk is. Helaas is het dat in mijn omgeving nogal vaak, en ik ga geen mensen beledigen omwille van mijn neurose.
Oud 05-03-2012, 20:13
Verwijderd
ja ik ben nog nooit zo lang zwanger geweest zelfs! en ik ben nu bijna-niet-meer-ziek dus wat mij betreft komt die baby vannacht nog
Oud 05-03-2012, 20:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gnork! Je bent superzwanger! Hoe gaat het? Ben je klaar voor de meisjesbebe?
Superzwanger . Wanneer is iemand dan 'een beetje zwanger'?
Oud 05-03-2012, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon een stomme tic! Ik eet eigenlijk ook alleen vet als het sociaal wenselijk is. Helaas is het dat in mijn omgeving nogal vaak, en ik ga geen mensen beledigen omwille van mijn neurose.
O wait als ik even in mijn hoofd naga wat jij daar allemaal te eten krijgt (adhv posts dus) kan ik me er wel wat bij voorstellen
Oud 05-03-2012, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Superzwanger . Wanneer is iemand dan 'een beetje zwanger'?
Een beetje zwanger ben je de eerste 3 maanden.

Maar Gnork is over 4 dagen uitgerekend! En ja, ik weet dat *enge zwangerschaps-stalkster*
Oud 05-03-2012, 20:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Maar Gnork is over 4 dagen uitgerekend! En ja, ik weet dat *enge zwangerschaps-stalkster*
Oké. Als jij het zegt.

En volgens mij wil jij ook gewoon heel graag zwanger zijn .
Oud 05-03-2012, 20:17
Verwijderd
En ik ben zo benieuwd naar de naam!

Ik hoop dat het Mies wordt. Of Heavenly Hiraani.
Oud 05-03-2012, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Oké. Als jij het zegt.

En volgens mij wil jij ook gewoon heel graag zwanger zijn .
Ja, maar nu niet hoor. Arm kind.
Oud 05-03-2012, 20:19
Verwijderd
Citaat:

Succes/sterkte/veel plezier () alvast!

Zie je er niet tegenop? (Ik snap wel dat de zin in de bebe in je armen groter is, maar brr, je hebt de horror al eens eerder gehad en ik zou superbang zijn )
Verwijderd
Sh'dynasty
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar nu niet hoor. Arm kind.
Het lijkt me ook fijn om een kindje te hebben, maar inderdaad niet nu.
Oud 05-03-2012, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Sh'dynasty
Ik zocht inderdaad naar een naam met een ' erin, want hallo.
Oud 05-03-2012, 20:21
Verwijderd
Ik gok op Lina.
Oud 05-03-2012, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Succes/sterkte/veel plezier () alvast!

Zie je er niet tegenop? (Ik snap wel dat de zin in de bebe in je armen groter is, maar brr, je hebt de horror al eens eerder gehad en ik zou superbang zijn )
Nee, juist niet het zullen wel de hormoontjes zijn, want normaal ben ik echt een pijnmietje, maar ik heb er wel zin in :') de vorige keer ging het relatief vlot (7,5 uur) en was het ieps en infuserig in het ziekenhuis, en deze keer als het goed is relaxed thuis, in bad. En Gnorkie1 was groot, en deze baby schijnt juist klein te zijn, dus die valt er vast zo uit :::
Oud 05-03-2012, 20:22
Miekje*
Miekje* is offline
Ik denk dat ze Michelle gaat heten. Of Priscilla. Of Roosje .
Oud 05-03-2012, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Nee, juist niet het zullen wel de hormoontjes zijn, want normaal ben ik echt een pijnmietje, maar ik heb er wel zin in :') de vorige keer ging het relatief vlot (7,5 uur) en was het ieps en infuserig in het ziekenhuis, en deze keer als het goed is relaxed thuis, in bad. En Gnorkie1 was groot, en deze baby schijnt juist klein te zijn, dus die valt er vast zo uit :::
Oh ga je thuis bevallen ja? Spannend!

En
Oud 05-03-2012, 20:26
Verwijderd
Nou succes alvast en JE KAN HET Gnork.

Ik ga nu de Sims doen. Zonder baby's, want daar word ik gillend gek van. Ik ga een jup maken die /caret om een gezinsleven, en alleen dure spullen en ho's wil.
Oud 05-03-2012, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ze Michelle gaat heten. Of Priscilla. Of Roosje .
Ik vind het bij jou best vaak moeilijk in te schatten of je dingen meent of niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten