| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik belde net even met mijn boer. Zijn vrouw nam op, en die heeft een heel erg Brits accent, dus die was prima te verstaan. Alleen toen kreeg ik heb aan de telefoon en hij had zo'n zwaar Welsh accent dat ik zoiets had van grmlllllllffffdssssjjjjjj. Ik moest echt een paar keer vragen of hij zijn zin wou herhalen. Maar het is goedgekomen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar het accent in het Engels wat eraan hangt wel, natuurlijk!En ik heb het nieuwe stukje op de blog gezet . Wie mijn blogadres nog wil hebben, moet het even zeggen, want die krijgt dan pm.
|
|
||
|
Citaat:
. Fijn dat dat blijkbaar lukt.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry als je dit nooit had en nu wel. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nah, maar ik eet maar eens in de 3 weken patat enzo, dus het valt allemaal reuze mee. En ja, het is friet in Brabant, bla. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom ga je je in vredesnaam schuldig voelen over het eten van iets vunzigs. doe het dan niet. of gewoon wel, want het is lekker. en schuldgevoel is zo'n nutteloze emotie.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik eet eigenlijk ook alleen vet als het sociaal wenselijk is. Helaas is het dat in mijn omgeving nogal vaak, en ik ga geen mensen beledigen omwille van mijn neurose.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Oké. Als jij het zegt.En volgens mij wil jij ook gewoon heel graag zwanger zijn .
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) alvast!Zie je er niet tegenop? (Ik snap wel dat de zin in de bebe in je armen groter is, maar brr, je hebt de horror al eens eerder gehad en ik zou superbang zijn )
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
het zullen wel de hormoontjes zijn, want normaal ben ik echt een pijnmietje, maar ik heb er wel zin in :') de vorige keer ging het relatief vlot (7,5 uur) en was het ieps en infuserig in het ziekenhuis, en deze keer als het goed is relaxed thuis, in bad. En Gnorkie1 was groot, en deze baby schijnt juist klein te zijn, dus die valt er vast zo uit :![]() ![]() ![]() :![]() ![]() :![]() ![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
|
|