Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2012, 11:05
Vowel
Vowel is offline
Oh ik ben het wat dat betreft helemaal met je eens hoor. Ik wil trouwens niet eens weten hoeveel geld er omgaat in die Pink Ribbon-machine. Als ze dát nu eens allemaal aan kankerbestrijding (en dan dus inderdaad niet alleen borstkanker) besteden in plaats van aan die festivals, armbandjes, campagnes en reclame, etc. Ik ben ervan overtuigd dat het helemaal niet efficiënt is en vooral misbruikt wordt.

Wat ik vooral bedoel is dat er, ondanks dat het zo'n "zooitje" is, wel positieve dingen uit zijn voortgekomen. Bijvoorbeeld dat veel vrouwen zich er nu óók bewust van zijn, dat het geen ver van je bed-show is en dat je jezelf regelmatig moet onderzoeken. Waarom dat Pink Ribbon-gedoe zo aanslaat is volgens mij juist omdat er zoveel positieve verhalen zijn. Mensen worden zich nu eenmaal liever bewust van goede dingen dan dat ze confrontatie aangaan met dingen die vaak een slechte afloop hebben.

Toch vind ik dat je het anders moet bekijken. Je moet niet Pink Ribbon weg willen hebben, maar je moet ervoor zorgen dat de rest ook een plek krijgt.
Advertentie
Oud 29-06-2012, 12:01
Martiño
Martiño is offline
Kinderen die seks hebben maar niet of niet goed aan voorbehoedsmiddelen doen.

(hoewel het me wel de kans geeft om even een lekkere betweterige strenge preek te geven )
Oud 29-06-2012, 12:02
Verwijderd
Ik heb veel gevallen van borstkanker erg dicht in mijn buurt gehad. Nu alweer de tweede vrouw in korte termijn die het verzwijgt voor de buitenwereld, omdat er nog een vorm van taboe omheen hangt. Voor de Sylvies van de wereld is het inmiddels een kans om te laten zien dat je kunt knokken en een winner bent, voor Ans en Mia is het toch echt nog iets om je voor te schamen. Pink Ribbon mag het weleens wat minder hip maken allemaal, zodat de 40+ers er ook wat aan hebben.
Oud 29-06-2012, 18:33
Verwijderd
Ik waardeer het niet zo dat ik een tijd geleden heb gezegd dat ik niet mee op kamp zou gaan omdat dat in de week van de herkansingen viel en niet handig zou zijn enzo, en nu ben ik gestopt met de opleiding en zou ik gewoon kunnen gaan. Nu ben ik echter te laat met aanmelden en kan ik niet meer mee. Beetje zuur is het wel.
Oud 29-06-2012, 19:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat ik bij thuiskomst een defecte wc en een enorm ranzige keuken aantrof.
Oud 01-07-2012, 16:39
Zeppelin
Zeppelin is offline

Laatst gewijzigd op 01-07-2012 om 17:30.
Oud 04-07-2012, 15:37
Verwijderd
Mensen die voor je in de rij bij de kassa staan met verschrikkelijk veel boodschappen en je niet voorlaten ondanks dat je maar 2 blikjes wil afrekenen. En om dan vervolgens eerst alles op z'n elfendertigst in tassen te doen alvorens je gaat afrekenen en de volgende eindelijk aan de beurt is.
Oud 04-07-2012, 16:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh mijn god ik kan het niet aan ergens aan mee te organiseren.het geeft me een vals gevoel van controle maar niemand neemt iets van me aan omdat ik een underdog ben en dan word ik gek omdat het WEL HEEL BELANGRIJK is dat het op mijn manier gaat. Als ik niets hoef te organiseren dan vind ik het ook niet weg om geen controle te hebben omdat ik ook geen verantwoordelijkheid heb.
Oud 07-07-2012, 18:47
Verwijderd
Dat geen enkele man in mijn omgeving voor mijn zijn baard wil of kan laten staan. >:-( Mijn vader heeft amper baardgrroei (hij krijgt een vlassig baardje met gaten); mijn broertje wil het pas voor me doen als ik voortijdig tragisch kom te overlijden ("dan zeg ik tegen iedereen dat het is voor mijn dode zus, dat klinkt zo lief"); mijn zusje wil haar vriendje niet voor mij overpraten; mijn ene opa is dood; de ander wil niet en is een te respectabele oude man om aan te dringen; mijn ooms zie ik allemaal maar ongeveer eens in het jaar; mijn vriendje heeft amper baardrgroei en scheert zich zo al niet.

>:-( Wat moet ik nou.
Oud 08-07-2012, 15:06
Verwijderd
Bij mij op bezoek komen als m'n vriend er is, kekeke.

Ik waardeer niet dat ik nog steeeeeeds niet klaar ben met dat godverdomde paper. Het is echt totaal inefficiënt om steeds eventjes de tijd te hebben en nooit eens vier dagen aan een stuk te kunnen doorwerken. En ik waardeer het niet dat de AH in mijn straat tot september dicht is!
Oud 08-07-2012, 18:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het gaat niet goed met een van mijn ratjes en dat waardeer ik totaal niet. Daarnaast zou ik nu eigenlijk wat moeten eten en een uur moeten rusten maar dat wil nu even niet door de stress.
Oud 09-07-2012, 17:33
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn moeder. Mijn vriend was van plan om morgen te komen en dan tot vrijdagochtend te blijven, maar dat is gelijk een probleem. Want dan zit hij heel de dag boven en dat is zielig (daar kiest hij zelf voor, hij is nou eenmaal graag op zichzelf) en dan moet ze kóken. Ja, stel je eens voor, dat je moet koken. Echt hoor . Doe eens even normaal, ik heb daar 5 weken bijna constant in huis gezeten, so what's the matter.
Oud 09-07-2012, 17:46
Miekje*
Miekje* is offline
Ik word er echt steeds bozer over, bah. Ik begrijp het ook echt niet.
Oud 09-07-2012, 18:28
Martiño
Martiño is offline
Kan me wel voorstellen dat je moeder het vervelend vindt om de hele dag iemand in huis te hebben die zich opsluit op jouw kamer Kunnen ze niet iets samen gaan doen?

En waarom bied jij anders niet aan om te koken, of je vriend? Hij zit toch de hele tijd op je kamer, kan hij best even naar de supermarkt lopen!
Oud 09-07-2012, 20:37
Missy
Missy is offline
Dat ik het anderhalf uur reizen, want in de auto met een kwartier te doen is, een beetje zat begin te worden.
Oud 09-07-2012, 21:47
Carn
Carn is offline
Oud 09-07-2012, 21:52
Martiño
Martiño is offline
Waarom heb je dit niet gewaardeerd? Het raakt me <3
Oud 09-07-2012, 21:56
Carn
Carn is offline
ja, het is zieluuug
Oud 09-07-2012, 22:04
Martiño
Martiño is offline
Tja! Mensen denken nooit na hoe zoiets de familie van de handlangers beïnvloedt!
Oud 09-07-2012, 22:23
Carn
Carn is offline
och, die wordt dan toch gewoon teruggefloten door Emperor Palpatine?
Oud 10-07-2012, 00:23
Martiño
Martiño is offline
Nog eens 100.000 pond! Dat zal ons leren!
Oud 10-07-2012, 00:30
Carn
Carn is offline
och, statistisch gezien heeft waarschijnlijk de helft van zijn onderdanen vast aan (te jonge) piemeltjes gezeten Church, fucckkk yeah.
Oud 10-07-2012, 03:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vertelde mijn moeder heel enthousiast dat ik zooltjes had verkocht (bijverkoop is superbelangrijk). De vrouw wilde er 6, maar ik had er maar 5 en degene met wie ik stond kon ik niet vinden, dus die kon ook niet nog even naar boven lopen. Die vrouw stelde me gerust en zei dat 5 ook dikke prima was, dus yay, 5 paar zooltjes verkocht ik was dat dus helemaal blij aan het vertellen tijdens het eten.

En mijn moeder zegt: Dat hadden er dus 6 kunnen zijn.

Oud 10-07-2012, 13:04
Prospect
Prospect is offline
Belsimpel.nl . Op hun site staat niet vermeld dat je de verzendtijd keer twee moet doen.
Oud 11-07-2012, 16:00
Verwijderd
Mijn moeder, die me altijd van twijfel en onzekerheid voorziet op momenten dat ik het niet kan hebben.
Oud 11-07-2012, 16:26
Fit4Life
Fit4Life is offline
De hond van mijn ouders, zoals iedere dag.
Oud 12-07-2012, 15:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

How to complete destroy a song - part 2
(Birdy had deel 1 )
Oud 12-07-2012, 15:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[filmpje]

How to complete destroy a song - part 2
(Birdy had deel 1 )
Johnny Cash draait zich om in z'n graf.

Spoiler
Oud 12-07-2012, 15:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Johnny Cash draait zich om in z'n graf.

Spoiler
Nou, inderdaad!
Oud 13-07-2012, 18:12
Verwijderd
Mijn gezondheid.
Oud 13-07-2012, 19:27
Wawl
Wawl is offline
De tuin.
Oud 13-07-2012, 23:47
Verwijderd
Jan Smeets voor rookverbod op festivals
"Op festivals in de Verenigde Staten, Australië en Nieuw-Zeeland is roken al verboden", zegt hij. "Dat is toch logisch? Op Pinkpop zullen we beginnen met een rookvrije zone en na enkele jaren zal er een algemeen rookverbod gelden. Dat is ook wat de politici zullen eisen."
"Een joint roken zal in de toekomst ook niet meer kunnen", voorspelt Smeets, die drugsgebruik maar wat graag weert van het Limburgse popfestival. "Het aantal blowers op Pinkpop is sowieso zeer gering, laat iemand voor die mensen maar een apart festival organiseren."

Oud 13-07-2012, 23:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik las het al. Hoe ziet hij dat voor zich als je in de buitenlucht al niet eens meer mag roken..
Oud 14-07-2012, 14:40
Verwijderd
Ik mag nu een week geen brood eten om te kijken of ik daar niet tegen kan. En ik vind brood zó lekker. En als ontbijt kan ik het niet vervangen door cornflakes ofzo, want dat is alleen lekker met melk en yoghurt EN IK BEN LACTOSE-INTOLERANT.

edit: haha, met Martino's argument heb ik mijn moeder overgehaald dat dat niet hoeft.

Laatst gewijzigd op 14-07-2012 om 20:03.
Oud 14-07-2012, 19:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op een van mijn YT filmpjes:
Citaat:
Fattie

cheechthemighty 5 uur geleden
JE MOEDER
Oud 14-07-2012, 20:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Op een van mijn YT filmpjes:

JE MOEDER
Oud 14-07-2012, 22:08
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn gezondheid stribbelt tegen en dat bevalt me niks.
Oud 14-07-2012, 22:25
Prospect
Prospect is offline
Ik was precies twee weken gestopt met roken... Tot 5 minuten terug
Ik kon het niet laten
Oud 14-07-2012, 22:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Jan Smeets voor rookverbod op festivals
"Op festivals in de Verenigde Staten, Australië en Nieuw-Zeeland is roken al verboden", zegt hij. "Dat is toch logisch? Op Pinkpop zullen we beginnen met een rookvrije zone en na enkele jaren zal er een algemeen rookverbod gelden. Dat is ook wat de politici zullen eisen."
"Een joint roken zal in de toekomst ook niet meer kunnen", voorspelt Smeets, die drugsgebruik maar wat graag weert van het Limburgse popfestival. "Het aantal blowers op Pinkpop is sowieso zeer gering, laat iemand voor die mensen maar een apart festival organiseren."

Dat is hier dus ook zo. Aparte zones voor roken en alcohol op festivals.
Oud 14-07-2012, 23:40
WolterB
WolterB is offline
Domme dozen die niet snappen dat als je apparatuur op een rommelmarkt koopt, ze er ook een adapter bij moeten doen en niet die nog eens apart aan je moeten proberen te verkopen
Oud 15-07-2012, 18:43
Martiño
Martiño is offline
Oortjes zijn kapot, kabelbreuk. Nu moet ik de rest van de reis naar het geklets van mijn reisgenoten luisteren.
Oud 15-07-2012, 18:45
Martiño
Martiño is offline
En ik wilde het "first world problems" plaatje plakken, maar ik kan mobiel geen geschikte versie vinden. Ironie ftl :')
Oud 15-07-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder, die me altijd van twijfel en onzekerheid voorziet op momenten dat ik het niet kan hebben.
Pff, dat ken ik ook. Succes ermee.
Oud 15-07-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Oortjes zijn kapot, kabelbreuk. Nu moet ik de rest van de reis naar het geklets van mijn reisgenoten luisteren.
Meh dat is zo hatelijk. De oplossing: altijd backup in de tas
Oud 15-07-2012, 19:02
Martiño
Martiño is offline
Oud 15-07-2012, 19:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Meh dat is zo hatelijk. De oplossing: altijd backup in de tas
Ik ben een man.
Oud 15-07-2012, 19:03
Verwijderd