Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had in Groningen een paar keer Jehova's, geen heel erge. Ze zeiden gewoon 'hallo, heb je tijd om met ons te praten' en dan zei ik 'nee op het moment niet' en dan zeiden ze 'ok lees deze folders dan wanneer je wel tijd hebt' en dan zei ik 'ok daag' en dan deed ik de deur dicht en gooide ik de folders weg. Soms las ik ze ook wel. Maar ze kwamen daardoor wel steeds weer terug. Maar op een dag deed mijn gereformeerde huisgenote de deur open, en zei 'nee dank u, ik heb al een geloof'. En toen zijn ze niet meer teruggekomen. Dus dat was dan wel weer netjes van ze.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Hoe is het met jou? Gaat het goed zo, minder prednison enzo? Was het trouwens niet al de bedoeling om steeds een beetje te minderen tot normale hoofdgrootte?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had het trouwens wel gevraagd, geen antwoord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ze zijn ervan overtuigd dat ze het kind mee nemen omdat dat het beste voor het kind is. En ook gaan ze natuurlijk niet elke week oppas betalen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jehova's zijn geen moedwillige kinderbuitensluiters ofzo. Het zijn gewoon fanatieke religieuzen, en net zoals alle fanatieke religieuzen indoctrineren ze hun kinderen omdat ze het goed met ze voor hebben.
Bij intakes vraag ik altijd of mensen religieus zijn en zo ja, of hun geloof belangrijk voor ze is en of ze er steun uithalen enzo. De enige keren dat mensen al voor die vraag hebben genoemd dat ze Jehova zijn, is als ze het tegenwoordig niet meer zijn, want dan is er natuurlijk ooit iets gebeurd wat daarvoor heeft gezorgd. Verder lijkt het niet meer invloed op iemands leven te hebben dan zwartekousengeformeerd, orthodox Joods of fanatiek Moslim te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
een vriendin van een vriendin van mij op de middelbare school was jehova, zij nam wel verjaardagstraktaties aan enzo en zei er dan bij 'ik neem het niet aan omdat je jarig bent maar omdat ik zin in snoep hebt. Maar ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag en ook alle andere dagen'. Pragmatisch
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik denk dat ik vanavond maar eens een quiche ga maken voor mij en m'n broertje (ik ben bij m'n ouders). Ik zit zelf te denken aan een goed gevulde quiche, met aardappel. Wat voor groente zal ik erin doen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|