Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2012, 11:26
Verwijderd
ok wie het postadres van Lentekriebel wil, mag mij pmen
Advertentie
Oud 31-03-2012, 11:40
Verwijderd
Ik heb eigenlijk wel zin in Jehova's aan de deur. Maar na de eerste keer heb ik ze nooit meer gezien Als ze nu weer komen nodig ik ze uit voor een kop koffie, als het me schikt. Anders maak ik een afspraak
Oud 31-03-2012, 11:41
Verwijderd
En wat ga je dan met ze doen?
Oud 31-03-2012, 11:43
Verwijderd
Citaat:
/random verhaal; altijd als ik iemand dit hoor (of zie ) vragen moet ik denken aan de voorlichting van mijn studie, want er bestaat zo iemand als de studentmentor, en die was daarbij aanwezig. En toen stond die docent daar iets over te vertellen, en toen echt zo: 'Ja, Bernard, vertel eens, wat doe jij zoal met de studenten?' en toen kreeg ik meteen een soort hysterische lachaanval, omdat het verdorie net is alsof hij ze meteen ontvoerd ofzo
Oud 31-03-2012, 11:44
Verwijderd
Ik had in Groningen een paar keer Jehova's, geen heel erge. Ze zeiden gewoon 'hallo, heb je tijd om met ons te praten' en dan zei ik 'nee op het moment niet' en dan zeiden ze 'ok lees deze folders dan wanneer je wel tijd hebt' en dan zei ik 'ok daag' en dan deed ik de deur dicht en gooide ik de folders weg. Soms las ik ze ook wel. Maar ze kwamen daardoor wel steeds weer terug. Maar op een dag deed mijn gereformeerde huisgenote de deur open, en zei 'nee dank u, ik heb al een geloof'. En toen zijn ze niet meer teruggekomen. Dus dat was dan wel weer netjes van ze.
Oud 31-03-2012, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Keuvelen!
Oud 31-03-2012, 11:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb geen behoefte aan een discussie over allerhande sprookjesboeken

Oh en ik heb 2 x mooie tweede stem gevonden zussie. op de vrouwenvleugel dvds. Kom je vanavond langs? Niet alleen daar voor hoor
Kan niet, niemand thuis vanavond en ik kan die hond niet alleen laten.
Oud 31-03-2012, 12:07
Verwijderd
hoe is het me de hond?
Oud 31-03-2012, 12:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, toen ik bij mijn vader woonde toen kwamen een keer jehova's langs de deur en ik heb heel lang met ze gepraat en ze specifiek gevraagd om terug te komen en ze zijn dus nooit teruggekomen. Ze hadden ZO'N schattig klein dochtertje
Oud 31-03-2012, 12:23
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik heb eigenlijk wel zin in Jehova's aan de deur. Maar na de eerste keer heb ik ze nooit meer gezien Als ze nu weer komen nodig ik ze uit voor een kop koffie, als het me schikt. Anders maak ik een afspraak
Bij mij komen ze nooit Ik woon te ver van de bewoonde-we-kunnen-zo-veel-mensen-mogelijk-lastigvallen-wereld
Oud 31-03-2012, 12:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hoe is het me de hond?
Goed hij heeft nog een bloeduitstorting (althans, zo ziet het eruit) en hij vindt het niet chill als je eraan zit, maar verder gaat het prima en heeft hij gelukkig nergens last van.

Hoe is het met jou? Gaat het goed zo, minder prednison enzo? Was het trouwens niet al de bedoeling om steeds een beetje te minderen tot normale hoofdgrootte?
Oud 31-03-2012, 12:27
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Kan niet, niemand thuis vanavond en ik kan die hond niet alleen laten.
dan neem je dat beest toch mee.
Oud 31-03-2012, 12:31
Verwijderd
ik moet nog even uitvinden of ik eigenlijk vrij heb op goede vrijdag.
Oud 31-03-2012, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Goed hij heeft nog een bloeduitstorting (althans, zo ziet het eruit) en hij vindt het niet chill als je eraan zit, maar verder gaat het prima en heeft hij gelukkig nergens last van.

Hoe is het met jou? Gaat het goed zo, minder prednison enzo? Was het trouwens niet al de bedoeling om steeds een beetje te minderen tot normale hoofdgrootte?
vanochtend slecht, nu weer iets beter. ja sowieso afbouwen, maar nu sneller. dokter vanochtend zei dathij betwijfelde of het aan prednison ligt, maar zei niets over wat dan wel.
Oud 31-03-2012, 12:37
Verwijderd
net vroeg een vpk ofk wist welke dag het was en waarik was . die kennen we nog. kkom retarted over door mijn slappe spraak, maar ben compleet helder!
Oud 31-03-2012, 12:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dan neem je dat beest toch mee.
Nee ik kom wel een andere keer.
Citaat:
vanochtend slecht, nu weer iets beter. ja sowieso afbouwen, maar nu sneller. dokter vanochtend zei dathij betwijfelde of het aan prednison ligt, maar zei niets over wat dan wel.
Gewoon vragen waar het wel aan kan liggen en het afbouwen is goed toch, dat wilde je? Er zijn toch wel andere medicijnen die je kan slikken voor je mental health?
Verwijderd
Ik weet heel vaak niet welke dag het is . Maar kom je de tijd nog een beetje door?
Verwijderd
Wat fijn dat het weer ietsje beter gaat dan vanochtend, kriebel. Ik wens je veel beterschap!
Oud 31-03-2012, 12:40
Verwijderd
Citaat:
net vroeg een vpk ofk wist welke dag het was en waarik was . die kennen we nog. kkom retarted over door mijn slappe spraak, maar ben compleet helder!
als je ze echt wil overtuigen zeg je erbij 'en jij bent de verpleegkundige' en haar naam als je die weet!
Oud 31-03-2012, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Nou, toen ik bij mijn vader woonde toen kwamen een keer jehova's langs de deur en ik heb heel lang met ze gepraat en ze specifiek gevraagd om terug te komen en ze zijn dus nooit teruggekomen. Ze hadden ZO'N schattig klein dochtertje
Ik moest een beetje overgeven in m'n mond toen ik ze een poos terug zag lopen met inderdaad een beeldig aangekleed kotertje. Ik ben er van overtuigd dat ze dat kind alleen als "schild" gebruiken tegen -al dan niet terechte- heftige reacties. Daarnaast wordt dat kind natuurlijk geestelijk mishandeld door De Leer.
Oud 31-03-2012, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Nee ik kom wel een andere keer.

Gewoon vragen waar het wel aan kan liggen en het afbouwen is goed toch, dat wilde je? Er zijn toch wel andere medicijnen die je kan slikken voor je mental health?
nou, hoe sneller de afbouw, hoemeer kans op opnieuw ontstekingen in mijn hersens. heb wel andere medicijnen nu ook, maaris nogniet zeker dat die werken. andere medicijnen zijn er niet eigk. dus tja, ikwil wel afbouwen,maar vind het ookheel eng.

ik had het trouwens wel gevraagd, geen antwoord.
Oud 31-03-2012, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ik moest een beetje overgeven in m'n mond toen ik ze een poos terug zag lopen met inderdaad een beeldig aangekleed kotertje. Ik ben er van overtuigd dat ze dat kind alleen als "schild" gebruiken tegen -al dan niet terechte- heftige reacties. Daarnaast wordt dat kind natuurlijk geestelijk mishandeld door De Leer.
och, afgezien van met je ouders langs de deuren moeten en niet naar verjaardagsfeestjes mogen is het op zich niet erger dan andere geloven.

Maar ze zijn ervan overtuigd dat ze het kind mee nemen omdat dat het beste voor het kind is. En ook gaan ze natuurlijk niet elke week oppas betalen
Oud 31-03-2012, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Nee dat vind ik lelijk en ze zien dat toch niet want ik beantwoord ze via de intercom.
o oke dan gaat het niet.

vandaag neem ik vrij van school.
Oud 31-03-2012, 12:45
Verwijderd
idee is wel dat het leven geen feest is,jemoet lijden. das naar voor kinderen
Verwijderd
Jehova's zijn geen moedwillige kinderbuitensluiters ofzo. Het zijn gewoon fanatieke religieuzen, en net zoals alle fanatieke religieuzen indoctrineren ze hun kinderen omdat ze het goed met ze voor hebben.

Bij intakes vraag ik altijd of mensen religieus zijn en zo ja, of hun geloof belangrijk voor ze is en of ze er steun uithalen enzo. De enige keren dat mensen al voor die vraag hebben genoemd dat ze Jehova zijn, is als ze het tegenwoordig niet meer zijn, want dan is er natuurlijk ooit iets gebeurd wat daarvoor heeft gezorgd. Verder lijkt het niet meer invloed op iemands leven te hebben dan zwartekousengeformeerd, orthodox Joods of fanatiek Moslim te zijn.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemiddag
Oud 31-03-2012, 12:46
Verwijderd
Goedemiddag! Ik zing keihard mee met muziek <3
Verwijderd
maar bij ons komen ze altijd bij mensen aan de deur waar de kinderen van de communie doen. zoiets doe je toch niet. dan willen ze4 de hle familie bekeren. ik was eens een keer zo kwaad geworden.
Chick Rock
Chick Rock is offline
@Lentekriebel: wat naar dat het allemaal nog niet beter gaat
Oud 31-03-2012, 12:47
Verwijderd
Citaat:
idee is wel dat het leven geen feest is,jemoet lijden. das naar voor kinderen
Ja, ik had een jehovameisje in de klas vroeger, en die mocht met geen enkele feestdag meedoen, en ook niet mee op schoolkamp enzo.
Oud 31-03-2012, 12:47
Verwijderd
al moet ik zeggen dat ik nog geen orthodoxe Joden heb gesproken.
Oud 31-03-2012, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Jehova's zijn geen moedwillige kinderbuitensluiters ofzo. Het zijn gewoon fanatieke religieuzen, en net zoals alle fanatieke religieuzen indoctrineren ze hun kinderen omdat ze het goed met ze voor hebben.
ja, ik vind het ookgeenmishandeling. maar het is een naar idee om mee op te groeien. had best veel jehov'as opmijn basisschool. lieve ouders best . leuke kinderen. ze konden alleen vaak niet meedoen met vanalles en daar werden ze niet vrolijker van.
Oud 31-03-2012, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik had een jehovameisje in de klas vroeger, en die mocht met geen enkele feestdag meedoen, en ook niet mee op schoolkamp enzo.
Maar dat is niet omdat het leven geen feest mag zijn, maar meer omdat ze niet in die specifieke feestdagen geloven. Er zijn ook Amerikanen die boos worden als je ze happy christmas wenst omdat ze atheist zijn. Dat is ook dom maar betekent niet dat ze het nooit gezellig maken ofzo.
Oud 31-03-2012, 12:51
Verwijderd
o ik zegook niet dat iedereen getraumatiseerd raakt daarvan of dat het erger is dan andere strenge geloven
Oud 31-03-2012, 12:52
Verwijderd
een vriendin van een vriendin van mij op de middelbare school was jehova, zij nam wel verjaardagstraktaties aan enzo en zei er dan bij 'ik neem het niet aan omdat je jarig bent maar omdat ik zin in snoep hebt. Maar ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag en ook alle andere dagen'. Pragmatisch
Oud 31-03-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is niet omdat het leven geen feest mag zijn,
wel toch? dat is wat ik ervan begreep. want ondanks dat ik geen katholiek ben, mag ik best carnaval vieren. een jehova getuige MAG het niet.
Oud 31-03-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
een vriendin van een vriendin van mij op de middelbare school was jehova, zij nam wel verjaardagstraktaties aan enzo en zei er dan bij 'ik neem het niet aan omdat je jarig bent maar omdat ik zin in snoep hebt. Maar ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag en ook alle andere dagen'. Pragmatisch
Oud 31-03-2012, 12:55
Verwijderd
voel me echt een stukje beter . laat dat bezoek zo maar komen!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
voel me echt een stukje beter . laat dat bezoek zo maar komen!
Goed zeg En van bezoek voel je je vast ook nog wat beter! Afleiding is altijd goed
Verwijderd
fijn
Oud 31-03-2012, 12:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat ik vanavond maar eens een quiche ga maken voor mij en m'n broertje (ik ben bij m'n ouders). Ik zit zelf te denken aan een goed gevulde quiche, met aardappel. Wat voor groente zal ik erin doen?
Oud 31-03-2012, 12:57
Verwijderd
ja bezoek is leuk . gister washet wel iets te veel op een gegeven moment. maar het wisselt ook zo hoe ik me voel,hoeveel kracht ikheb
Oud 31-03-2012, 12:57
Verwijderd
spinazie of broccoli en tomaatjes
Oud 31-03-2012, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Zou ze Jehova zijn gebleven?
Oud 31-03-2012, 12:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
spinazie of broccoli en tomaatjes
M'n broertje lust geen broccoli, dus dat zal ik 'm niet aandoen maar spinazie is wel lekker natuurlijk
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik vanavond maar eens een quiche ga maken voor mij en m'n broertje (ik ben bij m'n ouders). Ik zit zelf te denken aan een goed gevulde quiche, met aardappel. Wat voor groente zal ik erin doen?
Broccoli

EDIT: Niet dus
Verwijderd
morgen is mijn oma jarig
Oud 31-03-2012, 13:00
Verwijderd
nu heb ikzin in quiche
Oud 31-03-2012, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Zou ze Jehova zijn gebleven?