Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2013, 21:27
Verwijderd
Ik was op werk HW in de nacht. Ik liep langs de familiekamer, er zat een nachthoofd in te roken. Ik vertelde dat ik zwanger was. Vanuit het niks kwam er een arts die zei wel even abortus te gaan plegen. Ik gilde dat J. daarbij moest zijn maar hij prikte met een naald iets in me waardoor ik heel slap werd en me niet meer kon verzetten. Het was heel naar en duurde ook heel lang, vooral het 'stofzuig' gedeelte. Ik moest erg huilen, omdat J. er niet was. De collega legde haar hand op mijn mond zodat ik me verbaal ook niet meer kon verzetten.
Advertentie
Oud 06-07-2013, 16:59
Verwijderd
Over J en een caravan en dominantie, mooi weer en blauw/witte kleuren waren veel aanwezig. Maar ik was te slaperig het te onthouden.
Oud 12-07-2013, 08:52
Turk February
Turk February is offline
Ik liep samen met Slome Kameel een beetje rond, toen opeens woedend koningin Beatrix aangefietst kwam. Ze sprong met haar fiets op een tafeltje, en zei, haar kapsel door het zweet uit model: "Zo, Slome Kameel, dus jij vindt dat ik niet genoeg werk voor mijn geld? Ik zal je vertellen, ik heb dit jaar nog niet één specifieke vakantie gehad!"

Ik weet niet precies wat ze bedoelde met 'specifieke vakantie'. Ik wilde met haar in discussie, maar Slome Kameel had daar geen trek in.
Oud 12-07-2013, 10:47
Verwijderd
Ik was op werk, het was al 3.30 uur. Het nachthoofd kwam langs en zei dat ze per ongeluk 2 uitzendkrachten hadden ingehuurd en vroeg wie er van ons twee nu wegging. Ik ging erg moeilijk doen want ik wilde mijn dienst behouden, de andere uitzendkracht ging weg. Ik moest nog wel even spullen halen thuis. Dat deed ik met een camper. Het was weer één groot drama toen ik dat ding moest besturen, maar dat kwam ook omdat er allemaal smalle weggetjes waren met hoge stoepranden. Ik reed per ongeluk een stoep op waar allemaal ronde fietsbeugels stonden. Deze vlogen door de lucht en kwamen in een mooie vorm in het water terecht.
Onderweg vroeg ik of anne het van me over wou nemen omdat ik echt als een wegpiraat reed. De pedalen werkten ook weer eens allemaal anders dan ik dacht.
later hadden we een wit paard, maar we moesten er vanaf. We reden door een bos opweg naar de Ikea om hem weg te brengen. Onderweg bedachten we een smoes, want een witte knol doe je niet zomaar even van de hand. Ik zei dat we halverwege moesten uitstappen en net moesten doen of we dat beest op straat hadden gevonden. Anne kan beter liegen dus zij ging dat doen. Dit vond plaats in een bos waar het heel zonnig was. Onderweg kreeg ik nog ruzie met sam omdat hij niet luisterde. Ik zei dat hij achterop de fiets moest gaan zitten maar hij kleedde zich uit en kroop in de fietstassen, waar hij veel te huge voor is. Na tien keer zeggen wat de bedoeling was schoot ik uit mijn sloof.
Ik ging niet meer terug naar werk geloof ik.
Oud 13-07-2013, 16:16
Verwijderd
Ik was op werk, maar het was allemaal heel anders. Een soort grote kantine. Bij de DE koffie automaten stonden medicijnbakjes (met allemaal vakjes) met snoepgoed erin. Doodshoofdjes van suiker, die waren zo lekker. Ik probeerde nog een doosje te jatten maar er stond steeds iemand bij.

Later was ik met J. in een hotel. We zouden daar gaan eten. Ik maakte me erg zorgen omdat ik alleen maar camping-kleren bij me had, niks fatsoenlijks om mee in het openbaar te verschijnen. Ik trok het blauw/witte rendiervest van anne aan. Voelde me een slons naast J. in zijn maatpak. We liepen een trap op, daar hing een menukaart aan de leuning. Het was in het frans ofzoiets, ik kon het lettertype ook niet lezen. J. nam de kaart over en zei dat ze ook gewoon biefstuk hadden en gaf me een kus.
Iemand van het hotel kwam zeggen dat onze kamer leegmoest voor nieuwe gasten. Ik had geen tas bij me, alleen maar van die kleine witte plastic tasje die snel scheuren. Er lagen heel veel spullen van ons, ik had geen overzicht en ik vergat steeds alles. De nieuwe gasten waren studenten die het grappig vonden om mij als opruimslaafje te vervelen en nog meer troep op de grond flikkerde, waardoor ik nog minder overzicht had. J. bekeek dit van een afstandje met een grijns op zijn gezicht.
Oud 14-07-2013, 14:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik was met mijn vader in de winkelcentrum. Ik zat in mijn rolstoel en mijn pappa duwde mij. Het leger en de politie gingen het hele land door om persoonlijk aan alle mensen iets te vertellen. Na een tijdje wilden mijn vader en ik ook wel weten wat er aan de hand was. Er waren een aantal terroristen in Nederland en ze wilden dat aan iedereen, behalve de terroristen zelf, gaan vertellen om ze op te kunnen sporen. Mijn vader en ik haalden onze schouders er een beetje bij op, maar toen ging er groot alarm af in het winkelcentrum. Mijn vader rende, al rolstoelduwend naar buiten maar toen we buiten kwamen bleken we de verkeerde kant op te rennen want er lagen allemaal lijken langs de weg. Toen werd ik wakker.
Oud 15-07-2013, 07:30
DAH
DAH is offline
Vage droom:
Ik speelde basgitaar op het North Sea Jazz Festival, er waren romeinse legionairs (ik lees momenteel een.boek over romeinen) en ik zag mijn vriendin die veranderde in mijn moeder en terug. Dat was creepy. O_O
Oud 16-07-2013, 13:19
Verwijderd
Ik was zwanger maar onderging een abortus. J. was er bij. Hij was erg zorgzaam. Ik was heel slap van de verdoving dus alles beleefde ik in een soort roes. De kliniek was erg vies en ouderwets, weinig privacy. Later moesten we overstappen naar een caravan. Maar ik was zo stoned dat het me allemaal weinig deerde.
Oud 17-07-2013, 07:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Busschauffeur met liefdesverdriet, sneeuw op de weg.
Oud 17-07-2013, 11:14
Verwijderd
Ik was in een soort school, een jongen stak zijn vinger in brand en verzwikte zijn enkel, de leraar zei "loop maar richting de schooldokter", hij hinkte met brandende vinger de klas uit. Later zag ik hem steeds voorbij hinken, steeds in dezelfde richting en met opgestoken vinger, omdat de leraar hem had opgedragen 'richting' de schooldokter te lopen zat hij vast, meer mensen in de school liepen voor eeuwig in dezelfde richting, ik moest ze helpen maar ik wist niet hoe. In elk geval blies ik het vlammetje op zijn vinger vast uit, maar later was het weer aan.

Ik ging de gang in waar op een schoolbord iedereens leven stond samengevat, het was er donker maar ik had een zaklamp. Het was een lange rechte gang met aan beide kanten deuren, in elke kamer zag je een schoolbord met iemands wapenschild erop, ik zocht het mijne: 2 kleine panda's tegen een frisgroene achtergrond. De meeste kamers stonden leeg, maar in een kamer stond een vrouw van middelbare leeftijd met typisch 'praktisch' kort rood haar en een spijkerjasje met een kopje thee naar haar schoolbord te kijken, ze begroette me alsof ze me kende maar ik kende haar niet.

Uiteindelijk was er een kamer die extra donker leek, toen in met mijn zaklamp naar binnen scheen bleek het een hele zaal te zijn, en achterin spotte ik mijn wapenschild! Ik wilde naar binnen, maar een kleine, gedrongen man - hij kwam tot mijn schouder en had bijna geen nek - versperde me de weg, hij duwde met zijn svhouders tegen me aan en met een karretje waarop kristallen dienbladen stonden. Ik zei "ga nou aan de kant, ik moet daar zijn". Hij antwoordde "ja, zeg dat dan" en liet me erlangs.

Ik liep naar mijn schoolbord en ontdekte dat erachter het schoolbord stond van de vrouw met het rode haar, ze stond er nog steeds. Op de achterkant van mijn schoolbord stonden al mijn leeftijden, onder elke leeftijd stonden afbeeldingen van volle of lege theeglazen, een vol glas betekende dat ik iets had gedaan dat belangrijk was, een leeg glas dat ik iets belangrijks had moeten doen dat ik niet gedaan had. Ik had vooral volle glazen, af en toe een lege, totaal twee of drie glazen per jaar in mijn kindertijd, daarna steeds meer tot een stuk of tien in het jaar dat ik 27 was. De vrouw met het rode haar had heel weinig glazen op haar bord staan, de meeste jaren helemaal geen, ze probeerde steeds met me te praten, over het weer en over beroemdheden, ik gaf korte antwoorden en lette niet op. Onder de 28 op mijn bord stonden drie glazen, ze waren alledrie leeg, ik snapte het niet want ik dacht dat ik alle belangrijke dingen wel gedaan had.

Toen begon me iets te dagen, de oplossing voor de mensen die vastzaten in een richting zat in mijn lege glazen, maar ik kon er niet opkomen. Ik voelde haast, het was heel belangrijk dat ik het nu op zou lossen, maar ik kon niet helder nadenken want de vrouw met het rode haar had zich nu tegen me aangedrukt en was mijn gezicht kusjes aan het geven en mijn naam aan het zeggen, en met de oplossing voor het probleem vervloog ook de droom en werd ik wakker.

Laatst gewijzigd op 17-07-2013 om 11:37.
Oud 19-07-2013, 16:36
Verwijderd
ik was op de haagse, ik liep daar naakt met alleen m'n roze fleecedekentje om, mijn kleding had ik in een kamertje gelegd. Toen ik daar binnenkwam zat er een jongen. Er lagen overal stapeltjes kleding maar niet de mijne. Ik gaf de jongen heads up over wat er aan de hand was en waarom ik daar louter in een fleecedeken gewikkeld stond. De jongen hielp mee met zoeken. We vonden alleen de laptop van anne. Hij haalde de accu eruit zodat ik mijn sluitels en een paar pennen in de laptop kon bewaren.
De jongen was erg galant. Hij vond het lullig voor me als ik zo over straat zou moeten en gaf me zijn jasje. Hij stelde ook voor met me mee te lopen zodat ik niet zou worden lastig gevallen. Ik vroeg onderweg waarom hij zo aardig was. Zijn antwoord was 'omdat ik met m'n pik in je kutje wil natuurlijk, waarom anders'. Ik moest hard lachen en waardeerde zijn eerlijkheid. Onderweg kwamen we zijn vriendin tegen in een hummer. Ze riep een paar dingen naar de jongen maar ik verstond haar niet. Ze lachte vriendelijk naar me en toeterde en reed weg.
Onderweg waren 2 negers foto's aan het maken voor een tijdschrift. Het ene negertje ging op de grond liggen. De jongen rende op haar af en begon haar bruut te betasten. De sfeer was ineens totaal omgeslagen. in de verte zag ik de hummer met vriendin weer aan komen rijden welke zonder pardon over de negers heen walste. Ik had me achter een plantenbak verstopt maar vreesde voor mijn leven. De jongen was erg agressief en sloopte alles wat hij in zijn handen kreeg.
Oud 20-07-2013, 21:36
Verwijderd
Ik was ergens in de buurt van de Keizerstraat. Ik kreeg ruzie met anne, toen fietste ik hard weg. Onderweg kwam ik edward tegen. Ik wilde gevulde dynamietstaven kopen (dat snoep, geen echte) maar de keizerstraat was helemaal anders en er zat geen snoepwinkel. Met ed ging ik op een terras zitten. Daar zaten W.H en P.V. Ik had spijt van de ruzie met anne, nu kon ik geen foto maken van m'n 2 voormalig en huidige bff's. P.V. vertelde dat ze er net achter was gekomen dat ze zwanger was van een tweeling. Ze zei dat ze al een tweeling had van 5 jaar. Ik zei dat de kans dat je twee tweelingen kreeg maar 0,00004 is. Een man viel me in de rede en zei dat ik een nulletje miste. P.V. zei dat ze niet op de hoogte was van die info.
later was ik bij de Jamin, maar er kwam een bommelding waardoor ik alsnog m'n snoep niet kon kopen. Thuis zat er een agressieve jongen in de witte kledingkast. Edward en nog iemand die ik niet ken probeerde de jongen in de bedwang te krijgen. Ik probeerde 112 te bellen, maar ik kreeg een spaanse voicemail aan de lijn. Na heel lang proberen kreeg ik ze te pakken, ik legde in paniek m'n verhaal uit maar de lijn was heel slecht. De vrouw aan de andere kant zei dat ze me niet begreep en dat 112 niet voor dat soort gesprekken bedoeld was. Later sprong de jongen uit het raam.
Oud 22-07-2013, 22:48
Verwijderd
Ik gaf een voorlichting over Vies Eten op de school van sam. Ik had een schaal met boontjes in ham gewikkeld, aardappels met paprika en vlees. Ik liet het aan de kinderen zien en vroeg of hen iets opviel. Niemand zag iets. Ik zei dat de boontjes in pis waren gekookt, de aardappels waren overgoten met kots en dat er in het vlees menstruatiebloed zat. één kind zat gulzig te eten van de boontjes, ik pakte het af en vroeg of ze wat beter kon opletten omdat het me niet gezond leek voor kinderen. Toen ik zei dat het in pis was gekookt spuugde ze haar hap uit en begon te janken.
De sfeer sloeg om, de juf vond het heel raar allemaal en begon de tafel af te ruimen.
Oud 23-07-2013, 16:03
Verwijderd
Er was door iemand stiekem een camera in huis geinstalleerd. Later was er een filmpje gemaakt van mensen die daar naar keken, wat ik weer te zien kreeg. Ik kneep puistjes uit op m'n arm en mensen maakten mij daarom belachelijk. Ik kon de camera niet ontdekken in huis, maar later bleek ie in de meterkast te zitten, vermomd als metertje.
J. bleek door te hebben dat ik op dit forum zat en confronteerde mij met al z'n posts over hem.
Later gingen anne en ik naar de stad, maar zoals altijd wilde ze eerst iets eten. De turk was een snackbar geworden en ik nam een patatje dat achter was gebleven op tafel. Anne nam iets ingewikkelds wat heel lang duurde. Iemand daar vroeg of ik het meisje was van de camera en begon daarna te smoezen met haar vriendinnetje. Was erg ongemakkelijk.
Ik wilde nog een briefje voor sam schrijven, dat we weg waren. Maar ik maakte hele rare letters, was allemaal onleesbaar.
Oud 29-07-2013, 20:35
Turk February
Turk February is offline
Ik heb de engste droom gehad, die ik in mijn volwassen leven gehad heb.

Ik voelde me een beetje ongemakkelijk. Toen zag ik het gezicht van een oude man. Hij keek me heel intens aan. In zijn blik zat alle haat die ik me voor kan stellen. Ik schreeuwde zo hard als ik kon.

Toen werd ik wakker. Ik denk dat ik ook echt heel hard geschreeuwd heb.
Oud 30-07-2013, 01:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik droomde pas dat ik aan het werk was en dat David Bowie en Iman ineens langskwamen voor een drankje. M'n collega's hadden natuurlijk geen wie dat waren, dus vroegen voor een naam voor op de beker en ik deed een massive roloog en probeerde te verzinnen watvoor tofs ik op meneer Bowie's beker kon zetten.
Ik weet niet meer wat ik had verzonnen, maar wel dat het vrij lang duurde. David Bowie was heel vriendelijk en maakte nog een praatje en toen gingen hij en Iman weer weg en rende ik door de winkel om met mijn armen te flapperen en 'ohmygooood' etc te roepen.
M'n collega's keken zo van 'ja, whatever. '
Oud 30-07-2013, 16:28
Elin3
Elin3 is offline
In mijn droom vannacht was mijn haar ineens platinablond Haar rond de wortels was nog steeds roodbruin en aan de punten ook, maar het stuk ertussen was blond geworden. Het zag er raar uit.
Oud 31-07-2013, 07:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had met mijn zus een kledingzaak, maar omdat we nogal luidruchtig stonden te kankeren de hele dag, kwam onze bazin ons vertellen dat we daar beter niet meer door moesten gaan. Toen impliceerde Pip dat het allemaal mijn schuld was en dat ik de enige ben die aan het vloeken was. Er werkte een jongen bij ons die graag in felgekleurde overhemden liep, wel effen godzijdank. En Schrödinger was een soort Jack Russell.
Oud 08-08-2013, 14:49
Verwijderd
Ik liep bij het einde van de straat (pvgr) daar waren twee bendes bezig een vete aan het uitvechten over drugs. Ik was ineens ongewenst deelgenoot geworden. Ik werd bedreigd met een automatisch wapen. Er werd een bom neergezet en ik kon net op tijd wegkruipen achter een auto voor ie afging. Vanuit een raam werd ik echter beschoten met pijl en boog. Twee pijlen waren raak, de aangedane huid was meteen verdoofd en mijn been werd slap. Als een gek rende ik naar huis. De pijlen smeet ik in het portiek. Ik rende weer terug om ze te halen, was bang dat men de pijlen zou gaan zoeken en zo direct wist waar ik woonde. Eenmaal binnen was het huis als dat van oma mieke. Ik keek door het raam en zag een vent over zoeken en kijken. Hij gooide rookbommen bij edward naar binnen. Ik was heel erg bang. Ineens kwamen er allemaal drugs mensen en travestieten het plein op. Later ook nog de politie. Het werd een heel gevecht. Later kroop er een naakte lilliputter in mijn vensterbank. Ik vroeg hem bij welke club hij hoorde. Recherche zei hei. Ik zei ik geloof je niet en duwde hem naar beneden. Hij gilde en viel dood neer.

Later was ik in het bdjp bij mn ouders. mijn moeder zei dat ze me nooit meer wou zien. Ik ging mn spullen pakken op zolder. Anne en sam gingen inladen. Het waren abnormaal veel spullen en ik kon nergens afstand van doen. Later bleek dat anne mn roze buikkastje voor een tientje had verkocht aan een mokkel op straat. Ik was furieus. In de rieten dekenkist vond ik enorme lepels en vorken voor verkleedpartijen enzo.
er was nog een meisje aan het inbreken. Normaal heb ik geen kracht of stem maar nu wel. Ik gilde zo hard ik kon mn vader die het meisje met een paar ferme tikken het huis uit mepte.
Oud 08-08-2013, 18:23
Verwijderd
Het nieuwe schooljaar was begonnen. Het was introductiedag. Mijn afdelingsleider nam me mee naar een klaslokaal. Daar zaten allemaal leerlingen die ik niet kon. Het waren er ook maar 12. De afdelingsleider had veel boeken op de tafel liggen. Ze ging bij iedereen een boek uitzoeken om te lezen. Als laatste was ik aan de beurt. Ze bekeek eerst oorlogsboeken, maar die waren niets. Mijn oog was al van te voren gevallen op het boek: Mary Poppins. Ik was ook blij dat mijn afdelingsleider na lang zoeken dat boek aan me gaf.

en toen werd ik wakker.
Oud 09-08-2013, 07:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was aan het werk en er was sprake van een schietpartij. Niks ernstigs verder, maar toch. Ik was bezig een man te helpen. Hij wilde iets specifieks, dat moest ik echt opzoeken in de computer en andere filialen voor bellen. Hij zei dat dat prima was en dat hij ondertussen zijn andere spullen en zijn plantjes in de auto ging zetten.
Ik had het al snel gevonden en door het raam dat irl niet in ons filiaal zit, riep ik de man dat het geregeld was. Hij reageerde enthousiast en riep terug dat hij blij was dat er nog goed opgevoede mensen als ik bestonden. Ik grijnsde en liep door de winkel. Toen zag ik hem de roltrap opkomen met een pistool in zijn hand. Iedereen riep als een man GUN GUN GUN en dook ergens achter. Ik was erg bang, want het schap met lampjes gaf me niet veel beschutting.
Oud 09-08-2013, 11:03
Turk February
Turk February is offline
Dat ik meer wc-papier had dan ik in werkelijkheid heb.
Oud 09-08-2013, 15:03
Verwijderd
Ik stak een peuk aan. Toen dacht ik oh ja godverdomme ik was gestopt, nu kan ik weer van voor af aan beginnen met die klote nicotine
Oud 09-08-2013, 16:20
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik stak een peuk aan. Toen dacht ik oh ja godverdomme ik was gestopt, nu kan ik weer van voor af aan beginnen met die klote nicotine
Deze dromen zul je nog járen hebben, als het gaat zoals bij mij
Oud 10-08-2013, 10:00
Martiño
Martiño is offline
Ik droomde van mijn werk, voor de vijfde nacht op een rij. Misschien heeft het er mee te maken dat ik ook al een week aan het overwerken ben (en nu ook weer op mn werk zit).

Oh, en ik droomde dat een van de Drie Mannen zijn handdoekje afdeed Absinthe naamzoek
Oud 10-08-2013, 10:02
Verwijderd
Whahaha
Oud 10-08-2013, 10:11
Martiño
Martiño is offline
Helaas had hij er wel een speedo onder aan
Oud 12-08-2013, 07:23
Verwijderd
Ik hielp met een paar andere jongeren Poetin een propagandafilmpje maken. Of misschien een inyourfaceusa-filmpje. Maar we waren pas bij de muziek kiezen en hij vond het allemaal maar niks.
Oud 20-08-2013, 10:00
Neko*
Neko* is offline
Ik droomde dat ik bij een of ander etentje was en dat degene die naast me zat het grappig vond om me bont en blauw te slaan. De anderen bij dat etentje waren helemaal niet verbaasd, want dat bleek hij wel vaker te doen. Toen hij van de tafel wegliep, ging ik snel naar mijn auto. Op het moment dat ik mijn tas op de bijrijdersstoel wilde zetten bleek hij ineens achter me te staan en duwde hij me op de stoel en reden we weg. Hij reed over de stoep en vlak langs lantaarnpalen omdat hij merkte dat ik dat heel eng vond. Hij deed mijn gordel los zodat ik gewond zou raken als hij de auto in de prak zou rijden, maar moest daarbij afremmen dus sprong ik uit de auto en ging ik rennend verder. Ik kwam bijna niet vooruit omdat alles pijn deed. Hij stapte natuurlijk ook uit en rende achter mij aan. Er was een oud vrouwtje aan het werk in de voortuin dus ik gilde dat ze me moest helpen maar ze stond daar alleen maar te staan. Alsof ze niet wist wat ze moest doen. Ik viel languit op de grond en hij sleepte me over de grond terug naar de auto, maar moest me loslaten om de autodeur open te doen. Ik rende weer verder en ineens herkende ik de omgeving en probeerde naar bekenden te rennen. Ik belde mijn ex om te vragen of hij goede ideeën had om uit de situatie te komen. Hij was heel lang stil en zei toen kortaf dat ik moest proberen de auto van hem af te pakken en dat het dan wel goed zou komen.
Oud 20-08-2013, 14:32
Verwijderd
ik heb al drie rookvrije dromen gehad dat iemand me een sigaret aanbood en dat ik hem afsloeg.
Oud 26-08-2013, 09:36
Turk February
Turk February is offline
Klovorhop en ik waren een team.
Oud 26-08-2013, 10:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had een droom in een droom. In mijn droom sliep ik en droomde vervelend. Ik wist in de droom dat ik droomde, maar toch was het allemaal heel naar en vervelend. En verwarrend, want in mijn droom werd ik wakker, maar er bleven toch nog allemaal stomme dingen gebeuren en ik dacht dat dat echt was.
Oud 26-08-2013, 10:52
-Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Ik droom altijd over muziek. En dat bedoel ik in de zin van, ik hoor het liedje als ik lig te slapen.
Oud 27-08-2013, 10:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was het huis binnen gegaan van een man. Ik weet niet meer waarom, maar volgens mij was het voor het jongetje dat er ook woonde. Toen ik net binnen was en nog mijn ogen liet wennen aan het donker, kwam hij thuis en zag me. Hij schreeuwde "Noem je dit opgeruimd?!" en stormde op me af. Ik begreep dat het over het huis ging, er lag van alles op de grond. De man begon me te slaan en te schoppen, hij sloeg me met mijn hoofd tegen het aanrecht en schopte tegen mijn enkel. Hij sloeg ook nog bierglazen op mijn hoofd kapot, maar die gingen wat moeilijker dan de gewone glazen.
Het duurde allemaal echt heel lang voor hij me op de grond smeet en me met rust liet.
Ik vertelde het later aan mijn moeder, maar die reageerde teleurstellend.
Daarna ineens was ik 6 jaar oud, maar wist ik wel al wat ik nu weet en was ik ook van plan die man terug te pakken voor de klappen.

Daarna ging ik vliegen Het was een soort sleetje van stof met een parachute eraan en dan kon je door de wind glijden. Eigenlijk was het gewoon vliegeren met mensen. Maar het touw brak en we kwamen heel hard neer, ik op mijn rug. Het viel me mee dat ik niks had en nog leefde.
Oud 01-09-2013, 14:02
Verwijderd
Sam werd uitgekleed in de wc's van een openbaar gebouw waar we waren. Door de schoonmaakster. Ze ging helemaal los, leek wel verliefd. Ik stond dat een tijdje aan te kijken en toen ze zijn onderbroek wilde uittrekken greep ik in en riep heel hard waar dat wijf mee bezig was. Ze was geschrokken en liep jankend weg. Sam zei dat ik overdreven reageerde wat me erg kwaad maakte.
Buiten kwam anne net aan, met de randstadrail. Ze had honderden tasjes met gratis shit van modellen en babykleertjes van Versace enzo. Ik zocht naar dingen voor de baby van S. en haalde er een paar alfred j. kwak rompertjes uit.
Alle tassen sjouwde ik een mega lange gang door. Blijkbaar deed ik mee aan een modellenwedstrijd want er waren mensen die zinnetjes over een bepaalde vla moesten zeggen in allerlei talen. Omdat ik bezig was geweest met de tassen had ik het niet helemaal meegekregen. Ik ging op een stip staan voor de camera waar je je zinnetje moest zeggen. Madonna was daar mensen aan het aansturen. Ze ging met haar vingers in de vla en veegde het af aan mijn gezicht. Ik werd er geil van en ik zei 'joe kent shock mie HOOR' waardoor ze zei 'oh really?!?' en spoot met een brandslang allemaal vla over me heen. Ik genoot alsof er geen morgen was. Daarna rende ik rondjes wat heel fijn ging, want ik kon droom rennen.
Oud 03-09-2013, 09:00
Turk February
Turk February is offline
Ik had seks met ene Tina, die ik in de boekwinkel had ontmoet. Mijn moeder lag ernaast en probeerde te slapen.

Toen ik het de volgende ochtend op Wikipedia zette, werd ik verbannen.
Oud 03-09-2013, 10:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Onze huiskamer was mijn slaapkamer. Er waren heel veel bijen in de kamer, maar het boeide me niet. Er was een jongen waar ik vaak seks mee had, en soms was er ook een meisje. Daar had ik geen seks mee, maar ik weet ook niet wat ze er nou deed.
Voor de zoveelste keer naast elkaar in bed, ik kon mijn mond niet opendoen zonder dat er bijen in zouden vliegen en hij deed niks. Ik besloot de balkondeur open te gooien en dan maar te zien wat er gebeurt, hij zei dat dat niet zou werken. Maar wel, de hele zwerm was in een keer weg, er bleven alleen wat zwakke bijtjes achter die over de grond kropen. Ik deed mijn best niet op ze te staan, terwijl ik triomfantelijk zei dat het wél werkte.
Oud 04-09-2013, 08:29
Neko*
Neko* is offline
Het was de dag van mijn bruiloft en alles ging mis. Het was 4 uur en ik moest nog langs de kapper en ik had geen make-up. Ik was compleet in paniek omdat ik nog niet eens een proefkapsel had gedaan dus hoe kon ik nou weten of dit wel goed ging? Vervolgens moest ik me omkleden en gingen we eten en bedacht ik me dat ik de enige aan tafel was die al in de trouwkleren was. Wat reden was tot nog meer paniek omdat we hadden afgesproken elkaar niet te zien in de kleren voor de ceremonie zelf. Toen moest ik heel hard huilen en vroeg ik me af hoe dit allemaal kon gebeuren, en wilde ik er niet meer mee doorgaan omdat ik ongetwijfeld ongeluk had gebracht.

Daarvoor droomde ik iets over een zwembad en een robotachtig ding wat we moesten testen op onderwatergebruik. En er was een dolfijn.
Oud 04-09-2013, 10:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze hadden de winkel waar ik werkte verbouwd, het was nu echt huge en wit en steriel, wat vreemd is voor een fietsenwinkel. Het leek op een sjieke kledingzaak en mijn excollega's (dat waren ze in mijn droom ook echt) wisten allemaal geen fuck. Ik zocht voor de Uswitch een ketting en niemand in de hele winkel wist welke dat was. Dat vond ik raar, maar ik dacht dat dit gewoon H.'s manier was van zaken doen, winkels vullen met incompetente mensen.
Oud 06-09-2013, 06:33
Neko*
Neko* is offline
Er was een of ander feestje hier in huis en in het begin was het heel gezellig. Tot een of andere vrouw een discussie begon over iets op het nieuws en nadat ik mijn mening over het onderwerp gegeven had begon met "dan heb je wel een hele crappy manager" en eindigde met "de mensen van tegenwoordig manipuleren de media". Vervolgens was ik boos, want het was eerst zo gezellig en ik heb een hekel aan nieuws/kranten/journaal, en zei tegen haar dat ik geen manager had, dat alles wat ik doe op eigen krachten is en dat ik niet alleen ongelijk kan hebben omdat zij het er toevallig niet mee eens is. En er was ook nog iets over bronnen zoeken en dat ik dat heus wel kon want zonder betrouwbare bronnen valt er ook slecht onderzoek te doen. Toen wilde ik boos weglopen, maar werd ik tegengehouden omdat er mensen door een stoel gezakt waren en nu beweegloos op de grond lagen met overal bloed. Daarop schrok ik wakker en dacht ik dat ik me verslapen had.
Oud 16-09-2013, 07:23
Verwijderd
oudbuurjongen W. was hier. Als vanouds was hij weer eens behoorlijk vervelend en zich overal mee aan het bemoeien. Ik liet het toe maar ik ergerde me mateloos aan zijn irritante grote betweters bek. Ik ging een kerk bezoeken en hij bleef hier. Er waren hier ook allemaal bralstudenten maar die zeiden niets tegen mij.
Tijdens de kerkwandeling besprak ik het met A. Ze zei dat ik me niets moest laten zeggen door hem, dat ik hem het huis uit moest flikkeren als ik hem zo irritant vond. Ik gaf haar groot gelijk en sjeesde naar huis. In het portiek zaten de katten, was ook weer het werk van hem.
Ik stormde naar binnen en pakte hem bij zijn haar en trok zo hard naar beneden dat hij op zijn knieen ging zitten. Hij genoot zichtbaar, waarover ik een seconde verbaasd was en een seconde later daar direct op inspeelde. Ik begreep zijn gedrag ineens helemaal; het was gewoon uitdagen.
Ik zei zo dus dat vind je lekker?! Hij reageerde erg subspacerig en kreunde instemmend maar ook ver weg. Ik sleurde hem mee naar de keuken waar ik hem in de prullenbak gooide. Al het afval dat op het aanrecht lag flikkerde ik op hem. Het tevreden gekreun ging door. Toen de bel ging zei ik hem dat hij in de prullenbak moest blijven tot ik terug kwam.
Er stonden hordes kinderen aan de deur. Nee sam is er niet, doei. Ik deed de deur weer dicht. Eenmaal terug sleurde ik W. aan zijn haren uit de prullenbak en zei dat hij met zijn kont omhoog moest gaan zitten. Zijn kleine zielige magere kontje stak hij de lucht in. Broek moest uit, dat deed hij. Hij had enorm grote aambeien. Hij zei dat hij erg anaal gericht was en of hij even iets mocht laten zien. Dat mocht. Hij poepte een dildo van formaat dijbeen van een obese patient uit. Echt niet normaal. Ik stond met m'n bek open te kijken hoe zoiets in zo'n scharminkel paste. Hij zei koeltjes dat dat dus was waar hij van hield.
Oud 12-10-2013, 12:32
Turk February
Turk February is offline
Dat mijn moeder zei: "Simon Cowell, die zou ik zeker doen."
Oud 13-10-2013, 09:31
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
oudbuurjongen W. was hier. Als vanouds was hij weer eens behoorlijk vervelend en zich overal mee aan het bemoeien. Ik liet het toe maar ik ergerde me mateloos aan zijn irritante grote betweters bek. Ik ging een kerk bezoeken en hij bleef hier. Er waren hier ook allemaal bralstudenten maar die zeiden niets tegen mij.
Tijdens de kerkwandeling besprak ik het met A. Ze zei dat ik me niets moest laten zeggen door hem, dat ik hem het huis uit moest flikkeren als ik hem zo irritant vond. Ik gaf haar groot gelijk en sjeesde naar huis. In het portiek zaten de katten, was ook weer het werk van hem.
Ik stormde naar binnen en pakte hem bij zijn haar en trok zo hard naar beneden dat hij op zijn knieen ging zitten. Hij genoot zichtbaar, waarover ik een seconde verbaasd was en een seconde later daar direct op inspeelde. Ik begreep zijn gedrag ineens helemaal; het was gewoon uitdagen.
Ik zei zo dus dat vind je lekker?! Hij reageerde erg subspacerig en kreunde instemmend maar ook ver weg. Ik sleurde hem mee naar de keuken waar ik hem in de prullenbak gooide. Al het afval dat op het aanrecht lag flikkerde ik op hem. Het tevreden gekreun ging door. Toen de bel ging zei ik hem dat hij in de prullenbak moest blijven tot ik terug kwam.
Er stonden hordes kinderen aan de deur. Nee sam is er niet, doei. Ik deed de deur weer dicht. Eenmaal terug sleurde ik W. aan zijn haren uit de prullenbak en zei dat hij met zijn kont omhoog moest gaan zitten. Zijn kleine zielige magere kontje stak hij de lucht in. Broek moest uit, dat deed hij. Hij had enorm grote aambeien. Hij zei dat hij erg anaal gericht was en of hij even iets mocht laten zien. Dat mocht. Hij poepte een dildo van formaat dijbeen van een obese patient uit. Echt niet normaal. Ik stond met m'n bek open te kijken hoe zoiets in zo'n scharminkel paste. Hij zei koeltjes dat dat dus was waar hij van hield.
Dit is echt fantastisch. Je moet een boek schrijven.
Oud 13-10-2013, 20:12
Verwijderd
Die droom was wel een inspiratie moet ik zeggen

ont:
Ik had een tentamen. Elmer was de docent. Het tentamen ging over natuurkunde, ik riep verontwaardigd uit dat ik dat waarschijnlijk niet nodig had voor CMV. Elmer zei dat ik het zelf moest weten maar dat ik het bij alles in het leven nodig zou kunnen hebben. Het tentamen was handgeschreven in doktershandschrift, ik kon het niet lezen. De plaatjes waren allemaal grafieken en diagrammen over natuurkundige verschijnsels. Ik besloot mezelf niet verder te frustreren en schreef zelf een grote 1 bovenaan het blad en leverde het zonder verder iets in te vullen in.
Oud 14-10-2013, 08:42
Verwijderd
Over J. Hoe kan het ook anders.
Eerst over een kunsthandel waar op de ruiten stond dat taarten met abel daar bezig was met de opnames. Ik dacht oh lache ik kom straks nog wel terug. Toen ik terugkwam stond I.te.ke daar voor de deur en zei dat als je niet kunstzinnig genoeg was je er sowieso niet inkwam en dat abel al weg was. Toen smeet ze de deur dicht.
J. zei dat hij op internet op de planeet O2 te vinden was. Ik googelde en kwam terecht in een soort sneeuwwereldje en vond mensen van zijn O2 team maar hij was er nog niet. Het was een landkaart waar je op in kon zoomen, er zaten duizenden mensen.
Ik ging kleding passen in de h&m. Er was daar niemand alleen anne, edw en ik zelf. Edw maakte 'lollige' opmerkingen over mijn tieten.
Gelukkig was J. er later wel. Ik zwijmelde en hing tegen hem aan en hij had m'n zoon gebeld voor iets belangrijks succes te wensen.
Later was ik nog met anne koffie aan het drinken ergens bij een strandpaviljoen. Het was de laatste dag van die lui en ze lieten het stukje zee leeglopen. Het verbaasde me hoe weinig vieze beesten er waren.
Oud 23-10-2013, 17:08
Music-lover
Music-lover is offline
Ik had gym op school. Het was niet in het gymlokaal maar in een ander heel klein kamertje. We moesten zoveel mogelijk rondjes rennen maar dat ging niet zo goed omdat we zo weinig ruimte hadden. Er vlogen ook allemaal wespen rond in het kamertje dus dat was niet zo fijn maar werd gelukkig niemand gestoken. Toen ging iemand opeens gillen omdat ze een eng beest zag. Iedereen zag het beest en vond het heel eng maar ik zag het beest niet. De gymleraar zei dat het inderdaad een heel eng beest was en dat we daarom uival kregen. Ik vond het heel raar want ik kon het beest nog steeds niet zien. Wij hadden dus uitval en de gymleraar haalde er een andere lerraar bij om het beest te doden
Oud 24-10-2013, 21:25
Music-lover
Music-lover is offline
Ik was met mijn klas op een kale grijze vlakte. Ondanks dat het niet de beste plek was om te zijn was de sfeer wel gezellig.
Opeens waren we niet meer op de vlakte maar in een random klaslokaal. Daar moesten we een kunstwerk maken met de hele klas. Het maakte niet uit wat voor kunstwerk. Wij waren dus bezig met het kunstwerk (ik weet niet meer wat we aan het maken waren) maar toen ging het kapot en we wilden het maken met punaises!? Ik ging met D een jongen uit mijn klas naar de receptie om punaises te vragen. Bij de receptie was F (dat was mijn vreemde juf op de basisschool maar in het echt werkt ze helemaal niet bij de receptie) We vertelden haar dat we punaises nodig hadden omdat ons kunstwerk stuk was en toen begon ze een heel verhaal over dat kapotte kunst juist extra speciaal was en dat we dat echt aan de tekenlerares moesten laten zien omdat die dat heel bijzonder zou vinden. Toen ze eindelijk uitgepraat was kregen we gelukkig onze punaises.
D ging terug naar het klaslokaal met de punaises maar ik moest eerst naar de wc. Toen ik daar aankwam stond er een hele lange rij en moest ik dus lang wachten tot ik eindelijk aan de beurt was. Toen ik al op de wc zat kwam ik er achter dat de deur heel laag was ( echt heel laag) en dat iedereen er zo overheen kon kijken. (wel een beetje raar dat ik daar pas achter kwam toen ik al op de w.c zat) Iedereen keek inderdaad ook naar mij en sommige mensen bleven zelfs langer staan en bekeken me heel aandachtig. Het was niet echt het leukste wat je kon overkomen.
Nou ja toen ik klaar was wilde ik dus terug lopen maar om een of andere rede kon dat niet en moest ik via een omweg. Ik kwam allemaal leraren tegen die heel boos naar mij keken. Eindelijk was ik weer in het klaslokaal. M een jongen uit mijn klas vroeg waarom ik zo lang weg was geweest. Ik vertelde hem eerst wat er gebeurt was met F en toen zei hij ja die F is niet te vertrouwen. Daarna vertelde ik hem de rest en toen luisterde hij heel aandachtig en dat vond ik fijn.
Oud 25-10-2013, 22:06
Music-lover
Music-lover is offline
Iets met toneelstuk die ik moest maken met andere mensen maar die mislukte en er was nog iets vaags met de geschiedenisleraar
Oud 26-10-2013, 21:57
Music-lover
Music-lover is offline
Ik was in een kamer met allemaal mensen die ik niet kende. Een jongen daar moest heel erg overgeven de hele tijd door. De hele kamer lag onder het kots. Iedereen bleef gewoon zitten alsof het heel normaal was. Alleen een vrouw die blijkbaar zijn moeder was ging hem troosten.
Oud 27-10-2013, 10:59
Music-lover
Music-lover is offline
Ik was op school alleen zag die er heel anders uit dan normaal. Ik had wiskunde van een invaller die ook wiskunde gaf. We moesten een map pakken dus pakte ik een map maar zei zij dat dat niet de goede map was en gaf me een andere map. Dit deed ze ook bij een ander persoon die volgens haar ook de verkeerde map had. Toen hadden we pauze en ging ik naar het gymlokaal omdat ik daar nog iets vergeten was. In het gymlokaal waren een vrouw en een meisje yoga oefeningen aan het doen. Het meisje had betraande ogen alsof ze had gehuild.
Ik pakte wat ik moest pakken (ik weet niet meer wat het was) en toen liep ik weer terug. Ik zag de muziekleraar die stond te praten met een vriend van mijn ouders. Ze zeiden tegen mij dat de pauze allang voorbij was en dat ik al te laat was. Dus ik liep weer verder en had geen idee waar ik naartoe moest en toen kwam ik kinderen van mijn klas waren. Ik zei of zij wisten waar we naartoe moesten waarop zei antwoordde: Echt he we hebben tussenuur dat je dat niet weet. Ze moesten heel hard lachen. We gingen naar het gymlokaal met de hele klas en mijn zusje was er ook bij en nog een vriendin die in een andere klas zit. We gingen in het gymlokaal in een kring zitten en we hielden elkaars hand vast. Het was helemaal stil.
Het tussenuur ging voorbij maar wij wisten nog steeds niet waar we naar toe moesten dus liepen we maar een beetje rond. Mijn zusje en vriendin uit een andere klas waren inmiddels al verdwenen. We kwamen er tijdens het rondlopen achter dat er een enorme brug in de school was en daar liepen we toen over heen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten