Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die droom was wel een inspiratie moet ik zeggen
![]() ont: Ik had een tentamen. Elmer was de docent. Het tentamen ging over natuurkunde, ik riep verontwaardigd uit dat ik dat waarschijnlijk niet nodig had voor CMV. Elmer zei dat ik het zelf moest weten maar dat ik het bij alles in het leven nodig zou kunnen hebben. Het tentamen was handgeschreven in doktershandschrift, ik kon het niet lezen. De plaatjes waren allemaal grafieken en diagrammen over natuurkundige verschijnsels. Ik besloot mezelf niet verder te frustreren en schreef zelf een grote 1 bovenaan het blad en leverde het zonder verder iets in te vullen in. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Over J. Hoe kan het ook anders.
Eerst over een kunsthandel waar op de ruiten stond dat taarten met abel daar bezig was met de opnames. Ik dacht oh lache ik kom straks nog wel terug. Toen ik terugkwam stond I.te.ke daar voor de deur en zei dat als je niet kunstzinnig genoeg was je er sowieso niet inkwam en dat abel al weg was. Toen smeet ze de deur dicht. J. zei dat hij op internet op de planeet O2 te vinden was. Ik googelde en kwam terecht in een soort sneeuwwereldje en vond mensen van zijn O2 team maar hij was er nog niet. Het was een landkaart waar je op in kon zoomen, er zaten duizenden mensen. Ik ging kleding passen in de h&m. Er was daar niemand alleen anne, edw en ik zelf. Edw maakte 'lollige' opmerkingen over mijn tieten. Gelukkig was J. er later wel. Ik zwijmelde en hing tegen hem aan en hij had m'n zoon gebeld voor iets belangrijks succes te wensen. Later was ik nog met anne koffie aan het drinken ergens bij een strandpaviljoen. Het was de laatste dag van die lui en ze lieten het stukje zee leeglopen. Het verbaasde me hoe weinig vieze beesten er waren. |
![]() |
|
![]() |
Ik had gym op school. Het was niet in het gymlokaal maar in een ander heel klein kamertje. We moesten zoveel mogelijk rondjes rennen maar dat ging niet zo goed omdat we zo weinig ruimte hadden. Er vlogen ook allemaal wespen rond in het kamertje dus dat was niet zo fijn maar werd gelukkig niemand gestoken. Toen ging iemand opeens gillen omdat ze een eng beest zag. Iedereen zag het beest en vond het heel eng maar ik zag het beest niet. De gymleraar zei dat het inderdaad een heel eng beest was en dat we daarom uival kregen. Ik vond het heel raar want ik kon het beest nog steeds niet zien. Wij hadden dus uitval en de gymleraar haalde er een andere lerraar bij om het beest te doden
|
![]() |
|
![]() |
Ik was met mijn klas op een kale grijze vlakte. Ondanks dat het niet de beste plek was om te zijn was de sfeer wel gezellig.
Opeens waren we niet meer op de vlakte maar in een random klaslokaal. Daar moesten we een kunstwerk maken met de hele klas. Het maakte niet uit wat voor kunstwerk. Wij waren dus bezig met het kunstwerk (ik weet niet meer wat we aan het maken waren) maar toen ging het kapot en we wilden het maken met punaises!? Ik ging met D een jongen uit mijn klas naar de receptie om punaises te vragen. Bij de receptie was F (dat was mijn vreemde juf op de basisschool maar in het echt werkt ze helemaal niet bij de receptie) We vertelden haar dat we punaises nodig hadden omdat ons kunstwerk stuk was en toen begon ze een heel verhaal over dat kapotte kunst juist extra speciaal was en dat we dat echt aan de tekenlerares moesten laten zien omdat die dat heel bijzonder zou vinden. Toen ze eindelijk uitgepraat was kregen we gelukkig onze punaises. D ging terug naar het klaslokaal met de punaises maar ik moest eerst naar de wc. Toen ik daar aankwam stond er een hele lange rij en moest ik dus lang wachten tot ik eindelijk aan de beurt was. Toen ik al op de wc zat kwam ik er achter dat de deur heel laag was ( echt heel laag) en dat iedereen er zo overheen kon kijken. (wel een beetje raar dat ik daar pas achter kwam toen ik al op de w.c zat) Iedereen keek inderdaad ook naar mij en sommige mensen bleven zelfs langer staan en bekeken me heel aandachtig. Het was niet echt het leukste wat je kon overkomen. Nou ja toen ik klaar was wilde ik dus terug lopen maar om een of andere rede kon dat niet en moest ik via een omweg. Ik kwam allemaal leraren tegen die heel boos naar mij keken. Eindelijk was ik weer in het klaslokaal. M een jongen uit mijn klas vroeg waarom ik zo lang weg was geweest. Ik vertelde hem eerst wat er gebeurt was met F en toen zei hij ja die F is niet te vertrouwen. Daarna vertelde ik hem de rest en toen luisterde hij heel aandachtig en dat vond ik fijn. |
![]() |
|
![]() |
Ik was op school alleen zag die er heel anders uit dan normaal. Ik had wiskunde van een invaller die ook wiskunde gaf. We moesten een map pakken dus pakte ik een map maar zei zij dat dat niet de goede map was en gaf me een andere map. Dit deed ze ook bij een ander persoon die volgens haar ook de verkeerde map had. Toen hadden we pauze en ging ik naar het gymlokaal omdat ik daar nog iets vergeten was. In het gymlokaal waren een vrouw en een meisje yoga oefeningen aan het doen. Het meisje had betraande ogen alsof ze had gehuild.
Ik pakte wat ik moest pakken (ik weet niet meer wat het was) en toen liep ik weer terug. Ik zag de muziekleraar die stond te praten met een vriend van mijn ouders. Ze zeiden tegen mij dat de pauze allang voorbij was en dat ik al te laat was. Dus ik liep weer verder en had geen idee waar ik naartoe moest en toen kwam ik kinderen van mijn klas waren. Ik zei of zij wisten waar we naartoe moesten waarop zei antwoordde: Echt he we hebben tussenuur dat je dat niet weet. Ze moesten heel hard lachen. We gingen naar het gymlokaal met de hele klas en mijn zusje was er ook bij en nog een vriendin die in een andere klas zit. We gingen in het gymlokaal in een kring zitten en we hielden elkaars hand vast. Het was helemaal stil. Het tussenuur ging voorbij maar wij wisten nog steeds niet waar we naar toe moesten dus liepen we maar een beetje rond. Mijn zusje en vriendin uit een andere klas waren inmiddels al verdwenen. We kwamen er tijdens het rondlopen achter dat er een enorme brug in de school was en daar liepen we toen over heen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 13:10 | |