Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2012, 15:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik weet dat je gelijk hebt, maar dat durf ik dan toch niet. Ik ga straks met mijn bezoek wel die boodschappen doen en voor de rest blijf ik op mijn kamer zo lang hij hier is. Maar ik ga in ieder geval niet meer gemaakt vriendelijk zitten doen. Gewoon zakelijk, kortaf en verder niets.
Niet over je heen laten lopen. Hij moet maar snappen dat je geen boodschappen kunt doen. Gewoon zeggen dus. Wat een dropmongool is het.
Oud 28-04-2012, 15:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zoek leuke mensen om mee te praten en misschien iets meer:$ (ben geen homo!!!). Ben een jongen, 16 jaar en woon vlakbij A'dam.
Me msn is:
Je bent duidelijk een latente homo.
Oud 28-04-2012, 15:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
He fuck, nu ik een eigen appartement heb moet ik ineens 70 euro waterschapsbelasting betalen??
Oud 28-04-2012, 15:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
He fuck, nu ik een eigen appartement heb moet ik ineens 70 euro waterschapsbelasting betalen??
Ja, elk huishouden moet dat
Oud 28-04-2012, 15:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meeeeh
Oud 28-04-2012, 15:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Meeeeh
Maar je kunt wel kwijtschelding aanvragen! Als je aan de voorwaarden voldoet uiteraard. Je kunt ook kwijtschelding voor gemeentebelastingen (afvalstoffenheffing enzo) aanvragen.
Oud 28-04-2012, 15:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar je kunt wel kwijtschelding aanvragen! Als je aan de voorwaarden voldoet uiteraard. Je kunt ook kwijtschelding voor gemeentebelastingen (afvalstoffenheffing enzo) aanvragen.
Ja, ik zag het inderdaad. Maar ik heb even gekeken en het lijkt erop dat ik teveel spaargeld heb om daarvoor in aanmerking te komen. Maar dat heb ik dus nodig om vanaf september van te leven omdat m'n lening dan stopt, dus misschien dat ik daarna wel kwijtschelding aan kan vragen.
Oud 28-04-2012, 16:15
Verwijderd
ik heb het hoogste cijfer van de klas met aardrijkskunde zonder te leren.
en de anderen hadden ook nog allemaal een onvoldoende.
Oud 28-04-2012, 16:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
De PvdA-ledenraad mopperde zaterdag op een bijeenkomst in Utrecht over de handelwijze van partijleider Diederik Samsom, maar is wel heel blij dat de partij niet meedoet aan het begrotingsakkoord. Samsom meldde ook dat hij zich kandidaat stelt als lijsttrekker, waarna hij een daverend applaus kreeg.

:')

Die man maakt kapitale blunders, maar de PvdA is toch trots op hem
Oud 28-04-2012, 17:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wtf, ik ging net even boven de was doen en hoorde de hele tijd vogelgepiep uit mijn oude appartement komen. Dus ik dacht dat er een vogel bij hen naar binnen was gevlogen. Blijkt dat ze een dwergpapegaai hebben gekocht
Oud 28-04-2012, 17:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh en ik kreeg laatst een brief over de teruggaaf van huur enzo over 2011 (ik betaal inclusief en dat wordt aan het eind van het jaar verrekend), en ik krijg gewoon 376 euro terug, terwijl het de jaren daarvoor steeds rond de 100/150 was Heb het nu gecheckt bij vorige huisgenoot en die heeft het nagevraagd en het klopt
Oud 28-04-2012, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik kreeg laatst een brief over de teruggaaf van huur enzo over 2011 (ik betaal inclusief en dat wordt aan het eind van het jaar verrekend), en ik krijg gewoon 376 euro terug, terwijl het de jaren daarvoor steeds rond de 100/150 was Heb het nu gecheckt bij vorige huisgenoot en die heeft het nagevraagd en het klopt
Dat zijn de fijne dingen in het leven!
Oud 28-04-2012, 18:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat zijn de fijne dingen in het leven!
Zeker weten
Oud 28-04-2012, 18:49
Verwijderd
Ik heb met een vriendinnetje in een super lunchcafé gegeten. Ik kende die hele lunchroom niet, terwijl het hier echt vlakbij zit en ik er eigenlijk al heul vaak langs ben gelopen . Ik denk dat ik daar vaker ga komen!
Oud 28-04-2012, 18:51
Verwijderd
Heeft u ook worteltjestaart? Ja? Vies he?!

Nou, helemaal niet! Worteltjestaart is superlekker
Oud 28-04-2012, 20:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jaaaa, zo lekker, vooral dat witte laagje bovenop
Oud 28-04-2012, 20:19
Verwijderd
http://30.media.tumblr.com/tumblr_m3...o7yo1_1280.jpg

vraagteken mag hier toch gewoon?
Oud 28-04-2012, 20:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het een beetje raar staan, eerlijk gezegd.
Oud 28-04-2012, 20:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het wel een gekke plek voor een vraagteken.
Oud 28-04-2012, 20:23
Verwijderd
Oud 28-04-2012, 20:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar waarom wil je daar een vraagteken hebben dan? En kan je de zin niet als een vraag formuleren (hoewel 'ie dan wel langer wordt)?
Oud 28-04-2012, 20:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bedoelde je het als een 'huh' ipv een constatering? Want dan wil je de eindklank denk ik omhoog gooien, toch? Dan snap ik hoe je erbij komt, maar dan is het nog raar
Oud 28-04-2012, 20:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik denk dat het wel zo kan: "Wat een vreemd gebergte...?"
Oud 28-04-2012, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het wel zo kan: "Wat een vreemd gebergte...?"
Dit ja!
Oud 28-04-2012, 21:01
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Dit ja!
Oud 28-04-2012, 21:10
Verwijderd
Zullen we anders even afspreken dat dit níet weer een terugval wordt? Ik ga zo slapen en ik zal morgen braaf heel lang uitslapen, maar dan wil ik wel morgen weer alles kunnen wat ik tot een paar uur geleden ook kon, ja? Dank u.
Oud 28-04-2012, 21:35
Uice
Uice is offline
Net naar de bioscoop geweest. De dame naast me vond het wel een leuk idee om tijdens de film een aantal wortels te eten. Ja, wortels, dat is acceptabel bioscoopvoer, mevrouwtje kanker. Blend er anders tijdens de film een lekkere smoothie van, dat stoort vast ook niemand.
Oud 28-04-2012, 21:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
In het kader van poëtische vrijheid: absoluut.
Oud 28-04-2012, 23:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Net naar de bioscoop geweest. De dame naast me vond het wel een leuk idee om tijdens de film een aantal wortels te eten. Ja, wortels, dat is acceptabel bioscoopvoer, mevrouwtje kanker. Blend er anders tijdens de film een lekkere smoothie van, dat stoort vast ook niemand.
<3

Welke film heb je gezien? Was het een linksdraaiende veganistische eco-film? Want in dat geval had je 't geknabbel wel een beetje kunnen verwachten.
Oud 29-04-2012, 00:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oud 29-04-2012, 03:18
Verwijderd
Bij de Subway met een vegetarisch persoon (X):
X- Doe mij maar en veggie delite (sp, whatever)
Subway Chick: Ok, en U, meneer?
Ik: Doe mij ook maar
X- *staart goedkeurend naar mij*
Ik: Mag daar ook extra bacon bij op?

Trollface.jpg
Oud 29-04-2012, 09:09
Verwijderd
Apate! Wat lief
Oud 29-04-2012, 09:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
<3

Welke film heb je gezien? Was het een linksdraaiende veganistische eco-film? Want in dat geval had je 't geknabbel wel een beetje kunnen verwachten.
Het was Lovely Molly, een horrorfilm over demonische possesie.
Oud 29-04-2012, 09:11
Verwijderd
Oud 29-04-2012, 10:37
Verwijderd
ik ga vanmiddag een studio bekijken waar ik 'voor de grap' op had gereageerd. Als ik 'm krijg betaal ik minder dan nu want huursubsidie
Oud 29-04-2012, 10:39
Verwijderd
Citaat:
ik ga vanmiddag een studio bekijken waar ik 'voor de grap' op had gereageerd. Als ik 'm krijg betaal ik minder dan nu want huursubsidie
Ik ga ook binnenkort kijken naar hoe het zit met studiootjes en huursubsidie enzo, maar hoogstwaarschijnlijk pakt dat voor mij ook niet slecht uit en ga ik dan misschien wel verhuizen enzo
Oud 29-04-2012, 10:42
Verwijderd
Hahaha 304 euro huursubsidie hahahaha. Dan huur ik ruim 100 euro goedkoper dan nu
Oud 29-04-2012, 10:42
Verwijderd
Nu moet ik even stoppen met op zaken vooruitlopen want misschien wordt het wel niks.
Oud 29-04-2012, 10:43
Verwijderd
Oh en ik moet verhuizen, dat is ook wel kut opzich, want ik hou nogal veel van m'n huisgenoten
Oud 29-04-2012, 10:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hahaha 304 euro huursubsidie hahahaha. Dan huur ik ruim 100 euro goedkoper dan nu
Wat Klinkt wel heel goed!
Oud 29-04-2012, 10:55
Verwijderd
Ja Eerst maar even zien of het wat is vanmiddag. Maar hij is net verbouwd, nieuwe keuken enzo.
Oud 29-04-2012, 10:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel een heel verschil, zonder huisgenoten. Ik ben net verhuisd naar een eigen appartement. Ben er heel erg blij mee, maar zou me ook kunnen voorstellen dat wonen met huisgenoten zo z'n voordelen heeft.
Oud 29-04-2012, 10:58
Zeppelin
Zeppelin is offline
maar dan betaal je toch exclusief ipv inclusief? Dan kost het alleen maar meer.
Oud 29-04-2012, 11:04
Verwijderd
Gwl kost bij een studio niet snel over de 100 euro
Oud 29-04-2012, 11:12
Verwijderd
In ons appartement van 47 m2 en met ons tweeen betaalden we per jaar 350 euro aan water en per kwartaal 150 aan elektra en 100 aan gas, want de verwarming ging op gas. Dus 112 euro per maand, maar met de helft van de ruime en de helft van het aantal personen zou je verwachten dat daar zo'n 60% van overblijft (want ja, een koelkast blijft een koelkast).

Laatst gewijzigd op 29-04-2012 om 11:23.
Oud 29-04-2012, 11:13
Verwijderd
En als je cv hebt ipv een gaskachel waar radiatoren op aangesloten zitten, is dat dus minder.
Oud 29-04-2012, 11:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Niet alle studio's hebben huursubsidie he!
Oud 29-04-2012, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Niet alle studio's hebben huursubsidie he!
Weet ik, deze wel!
Oud 29-04-2012, 11:18
Verwijderd
Maar hij staat op een andere site met een kleinere oppervlakte, dus ik moet het maar eens zien vanmiddag.
Oud 29-04-2012, 11:21
Verwijderd
Hm, ik moet alleen niet meer gaan werken/geen schaal omhoog gaan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten