Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2012, 16:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nordic Art?
Oud 01-10-2012, 16:33
Verwijderd
Dat is hem.
Oud 01-10-2012, 16:34
Verwijderd
ik sta weer een voldoende voor aardrijkskunde.
Oud 01-10-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
kont in kribbe-gedrag
Hihi bonjour jezus. Tegen
Oud 01-10-2012, 16:39
Verwijderd
Citaat:
En 'krib'
Oud 01-10-2012, 16:42
Verwijderd
Ja tegen de krib dus. Zeikschuit.
Oud 01-10-2012, 16:43
Verwijderd
Jij begon
Oud 01-10-2012, 16:46
Verwijderd
'Zeikschuit'. Lisa, wat ben je toch een bron van geweldige woorden.
Oud 01-10-2012, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Jij begon
Dat is wel waar ja
Citaat:
'Zeikschuit'. Lisa, wat ben je toch een bron van geweldige woorden.
Ik wilde geloof ik iets anders zeggen *peins*
Oud 01-10-2012, 16:51
Verwijderd
Hoi! Ik heb morgen mijn eerste tentamen en ik ben echt nietnormaalzenuwachtig en ik moet daarmee ophouden, maar ik weet even niet hoe. Lalalala.

Oh, en ik deed vandaag eens een online inburgeringscursus en ik had een 5,1
Oud 01-10-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
*peins*
Ik las penis.
Oud 01-10-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ik las penis.
Dat komt doordat je mijn post overj e gezicht op de trouwconfetti drukken negeerde. En omdat je voor mij gratis bent.
Oud 01-10-2012, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde geloof ik iets anders zeggen *peins*
Oe, wat?
Oud 01-10-2012, 17:09
Verwijderd
Hallo, dit is DK he
Oud 01-10-2012, 17:11
Verwijderd
Beste kebabtaart,

JIj hebt afgelopen jaar voor ons gewerkt. Om je daarvoor te bedanken mag je naar deze conferentie met al je collega's praten over je werk! Save the date!

Sure
Oud 01-10-2012, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Hallo, dit is DK he
PM ^^
Oud 01-10-2012, 17:47
Miekje*
Miekje* is offline
Nnnngggg, die praktijk is onbereikbaar En om 7 uur gaan ze dicht. Morgen maar weer eens proberen.
Oud 01-10-2012, 17:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik sneed net in m'n duimnagel, uuuuhl, gelukkig nét niet te ver.
Oud 01-10-2012, 17:48
Miekje*
Miekje* is offline
Dingen met nagels voelen altijd zo vies *bibber*
Oud 01-10-2012, 17:51
Verwijderd
Nou, ik ga voortaan wel naar de grote bibliotheek in Den Haag, want die hier in de buurt heeft helemaal niks.

Is Knielen op een bed Violen iets?
Oud 01-10-2012, 18:00
Carn
Carn is offline
Dat ene boek van die ex-priesterdude lijkt me wel interessant.
Oud 01-10-2012, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
En 'krib'
oei
Oud 01-10-2012, 18:02
Carn
Carn is offline
http://www.bloomberg.com/news/2012-1...struction.html

Greece unblocked a subsidy of 28.9 million euros ($37.2 million) for the construction of an international-standard racetrack that can be used for staging Formula One car racing, the Ministry of Development said.
The track, which will be designed to host other events as well, including world championship motorbike racing and go-kart racing, will be built in Xalandritsa near the western port city of Patras at a total cost of 94.6 million euros, the Athens- based ministry said in an e-mailed statement late yesterday. Racetrack Patras SA, a private investment company, will oversee the project.
Greek Deputy Development Minister Notis Mitarakis also signed documents to unblock other subsidies worth a total of 44.4 million euros for a project to build a glass pane-making factory in northern Greece and for modernizing and expanding facilities at the luxury Elounda Bay palace hotel in Crete, including the building of a new conference center, according to the statement.
The three projects are the first of seven, each worth more than 50 million euros, that were delayed amid funding difficulties and two general elections. The three projects are collectively expected to generate over 800 new jobs, the ministry said.
Oud 01-10-2012, 18:06
Martiño
Martiño is offline
Een slordige 150 miljoen euro voor 800 banen? Goed bezig
Oud 01-10-2012, 18:07
Carn
Carn is offline
JSF much anyone?
Oud 01-10-2012, 18:07
Verwijderd
Volgens mij is die nog een stukje duurder.
Oud 01-10-2012, 18:10
Carn
Carn is offline
ja, maar als dat 20 banen op kan leveren dan moet je dat toch gewoon DOEN!
Oud 01-10-2012, 18:10
Verwijderd
Maar goed, wat betreft de JSF heb ik altijd al gezegd dat ze gewoon vliegtuigen van Europese makelij van de plank moesten kopen. En tegenwoordig vind ik ook nog eens dat Nederland dit eigenlijk niet alleen moet doen, maar samen met een aantal andere landen een gezamenlijke vloot moet aanschaffen.
Oud 01-10-2012, 18:11
Carn
Carn is offline
ja gadverdamme je gaat toch niet vliegen in een state of the art jetfighter waar eerst een fransoos zijn vieze kaasscheten in heeft zitten laten
Oud 01-10-2012, 18:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
JSF much anyone?
Ja, je zou nog kunnen beargumenteren dat je nu eenmaal nieuwe vliegtuigen nodig hebt om je luchtmacht op peil te houden... Maar een formule 1 racetrack is niet van nationaal belang en dan kun je 30 miljoen wel ergens anders voor gebruiken. Het zijn allemaal projecten die niet echt belangrijk zijn en dan kun je die 150 miljoen (plus de rest van die subsidies) ook gebruiken om op andere manieren banen te creëren of in nuttige maatschappelijke projecten stoppen.
Oud 01-10-2012, 18:15
Carn
Carn is offline
30 miljoen is trouwens nogal weinig vind ik voor een circuit (het circuit in Bahrein kostte 150 miljoen dollar); ik gok dat de rest gewoon gefinancieerd moet gaan worden door sponsors en whatnot; maar ja, die kunnen dan die 30 miljoen extra ook heus wel ophoesten.
Oud 01-10-2012, 18:16
Carn
Carn is offline
ow wait, dat staat ook in de tekst, hehe totale kosten 94,6 miljoen. Maar goed; ik snap niet wat een overheid daar dus mee van doen heeft.
Oud 01-10-2012, 18:26
Miekje*
Miekje* is offline
*topic uit vlucht*
Oud 01-10-2012, 18:39
Verwijderd
Vind je het zo oninteressant?
Oud 01-10-2012, 18:47
Miekje*
Miekje* is offline
Hmja, ik las 'vliegtuigen' en 'miljoen'
Oud 01-10-2012, 18:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben heel hard Call me maybe aan het meezingen
Oud 01-10-2012, 18:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meh, tpb is down en er zijn allemaal fijne nieuwe series online
Oud 01-10-2012, 18:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben heel hard Call me maybe aan het meezingen
Lekker is dat af en toe, hè?

Ik heb zojuist een afzichtelijk 'logo' 'ontworpen' voor mijn fictieve dierenartsenpraktijk.
Oud 01-10-2012, 18:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lekker is dat af en toe, hè?

Ik heb zojuist een afzichtelijk 'logo' 'ontworpen' voor mijn fictieve dierenartsenpraktijk.
in dit font?

Oud 01-10-2012, 18:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Meh, tpb is down en er zijn allemaal fijne nieuwe series online
ja, tpb is ook echt de enige site waar je dat soort dingen kan kopen!
Oud 01-10-2012, 18:54
Verwijderd
Miekje, weet jij eigenlijk waarom het in Nederland en België niet meer toegestaan is om capybara's als huisdier te houden?
Oud 01-10-2012, 18:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ja, tpb is ook echt de enige site waar je dat soort dingen kan kopen!
Jaja. Maar wel de fijnste.
Oud 01-10-2012, 18:56
Carn
Carn is offline
nonsens, eztv is veel beter als het gaat om vers, wekelijks fruit.
Oud 01-10-2012, 18:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja? Weer wat geleerd.
Oud 01-10-2012, 19:00
Carn
Carn is offline
Geniet er van, voordat de Gestapo het opmerkt!
Oud 01-10-2012, 19:00
Verwijderd
pfff alle broeken die ik voor sam heb gekocht vallen van zijn kont af. Hij is echt niet abnormaal mager ofzo, gewoon slank. Wellicht een meisjesbroek proberen (en dan niet zeggen dat ik 'm daar vandaan heb )
Oud 01-10-2012, 19:04
Carn
Carn is offline
of een riem!
Oud 01-10-2012, 19:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
in dit font?

[afbeelding]
Nee, dit
Citaat:
Miekje, weet jij eigenlijk waarom het in Nederland en België niet meer toegestaan is om capybara's als huisdier te houden?
Capibara's zijn heel groot (tot 90 kg) en zijn niet gedomesticeerd (alsin: er zijn speciale 'huisdiersoorten') zoals een cavia of konijn. Het is een beetje niet ethisch verantwoord om zo'n beest als hondje te behandelen Ze hebben ruimte nodig, water, soortgenoten (nu worden bijvoorbeeld cavia's en konijnen ook vaak alleen gehouden, maar dat is niet echt vergelijkbaar). En bovendien is hun natuurlijke voeding zo uitgebalanceerd, dat het zelfs voor de meest professionele dierentuinen moeilijk is om de beesten goed gezond te houden.

Ik denk dat dit de hoofdredenen zijn.
Oud 01-10-2012, 19:10
Carn
Carn is offline
och, wat aandoenlijk; Floor Janssen is tijdelijk de zangeres bij Nightwish omdat die labiele stoephoer er eindelijk mee is gestopt. Nu heeft die tamponmetalband een leuk Neerlands randje.
Oud 01-10-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
of een riem! [afbeelding]
ja zo snugger ben ik zelf ook wel he! Het is gewoon zo groot dat een riem ervoor zorgt dat het er mongolisch uitziet, met bij elkaar geknepen flubbers.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten