Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Staat verder wel als een paal boven water, daar niet van. Verwachten dat je 't kunt redden op talent alleen is als verwachten dat warrior class characters Strength niet hoeven te levellen omdat ze toevallig met een bonus beginnen. Lekker met Str lvl12 naar de endgame. /nerdvoorbeeld |
![]() |
||
Citaat:
![]() *noteert* Ik heb helemaal zelf een declaratie geregeld, en nu voel ik me grotemens-achtig. De vakjes van het formulier waren te klein, dus ik heb er een beetje naast geschreven. Hopelijk is dat niet erg.
|
Oh nog even over de beste singer songwriter, ik vond Nielson maar niks. Maar Rogier Pelgrim vond ik tof. Maar dat kwam ook wel een beetje omdat ik 'm vlak voor dat programma had zien optreden op een fantastische avond. Toen was ik voor het eerst een weekendje thuis en er was een festivalletje in de flats waar ik woonde en mijn huisgenootjes sleurde me in mijn rolstoel overal naartoe. En toen trad die Rogier ergens op de 18de verdieping op de galerij op. En dat vond ik wel tof en ik vond 'm wel gaaf en toen kwam ie op tv en toen wilde ik dat ie ging winnen.
||
Citaat:
![]() Doe het in de oven op 200 tot de bovenkant er lekker bruin uitziet, en wat heel belangrijk ik het ei mengsel nooit tot de rand vullen maar tot iets onder de helft... dat is mij de eerste keer heel naar mis gegaan ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|