Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik hem zou winnen, dan ben ik door het dolle heen (en geef ik hem waarschijnlijk toch maar weg aan mijn moeder), maar ik ga er geen geld aan uitgeven ^^
En vandaag was er iemand in de Kruidvat aan het neuriën. Zoals Ariël in de kleine zeemeermin waarbij ze een bloem in Triton zijn haar steekt. En eigenlijk zou ik het tof moeten vinden dat iemand vrolijk is en zich niks van anderen aantrekt, maar ffs was dat irritant en ze moest ook overal net zijn waar ik ook moest zijn. Oh en ik heb vorig jaar zomer gelezen over zonnebrandolie enzo, dat daar een bepaalde term op moest staan zodat je ook tegen iets anders beschermd was dat ze recent hadden ontdekt ofzo. Klinkt heel vaag, ik weet het, maar heeft daar iemand verstand over, ik ben al minstens 10 jaar niet meer echt in z'n zon geweest, dus ik wil wel even op zeker spelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik hou ook niet van winkelen en mensen om me heen dan, dus sowieso is er niet veel nodig om irritant te zijn dan. Ademen is al genoeg in principe. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sorry hoor, maar hoe Martino zich gedraagt als spelleider vind ik echt níet normaal.
Hij vindt het zogenaamd zo vreselijk jammer dat hij vaak geen tijd had om een verhaal te schrijven, en in plaats van zich daar oprecht voor te verontschuldigen post hij kinderachtige gifjes, om nog maar niet te spreken van zijn overdreven lachwekkende strenge schoolmeesterhouding. Als daar dan in het napraattopic terecht wat opmerkingen over worden gepost, dat twee spelleiders misschien sowieso wel een beter idee is, dan is hij ook nog eens verbolgen dat men hem niet op zijn blote knietjes bedankt heeft dat hij dat oh zo zware werk op zich heeft willen nemen. Kon dit even niet voor me houden! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Maar waarom post je 'See if I give a fuck' gifjes als je geen tijd hebt om het verhaal te posten? Dat is toch gewoon een nare houding, terwijl je later wel aangeeft dat je het vervelend vond geen tijd te hebben? Men neemt het spel serieus, jij als spelleider neemt je taak (soms te) serieus, maar dan wel zoiets?
En dan achteraf de smiley of death geven omdat men je niet goed bedankt heeft. |
![]() |
|
Ik heb het in het topic al uitgelegd, ik ga het niet nog een keer doen aangezien ik aan jou totaal geen verantwoording schuldig ben. De gifjes bedoelde ik als grap (en waren m.u.v. een in de stijl van het - gehoopte - thema), en ik hoopte op dat moment nog een verhaal te kunnen maken, maar dat is dus niet meer gelukt.
Ik vind het zelf al jammer genoeg, ook vanwege de redenen die er soms waren om niet te kunnen schrijven, en ik hoef geen trap na, al helemaal niet van jou.
|
Ik heb op FB gezet dat ik superproductief bezig was, ik dacht, dan heeft mijn pa niet het idee dat ik hier uit mijn neus zit te vreten terwijl hij aan het werk is, maar beetje dom, want ik heb nog niks gedaan en nu moet ik dat dus wel allemaal gaan doen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben kleren aan het uitzoeken, heb mijn trap al geveegd en mijn bad uitgewassen (en mezelf meteen ook maar, gewassen dan, niet uitgewassen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-02-2013 om 16:29. |
![]() |
|
Ik heb zin om even lekker te zeiken op de NS, komt ie:
Het is dat ik altijd papieren kaartjes koop omdat ik die OV-chipkaart verafschuw, en vandaag was het weer niet veel beter. Een storing op zowel Voorburg, Zoetermeer, Gouda en omstreken zorgde ervoor dat mensen niet konden inchecken of uitchecken. Als je niet kon inchecken, werd er (slecht één keer) omgeroepen, dan moest je maar even een papieren kaartje halen. Mensen die haast hebben moeten de trein dus missen. Als je wilde uitchecken (wat ik meerdere mensen tevergeefs zag proberen die de omroep gemist hadden) kon dat ook niet; of je even contact op wilde nemen met de klantenservice, het nummer "staat op de website". Mag je er dus zelf achteraan gaan om je geld terug te krijgen :') Een aantal mensen had geen tijd meer om een kaartje te kopen en waren toch ingestapt toen ze niet konden inchecken. De ongelooflijke lul van een conducteur slingerde dus een oud vrouwtje en nog wat mensen op de bon voor het zwartrijden. Maar ja, wat moesten ze dan? Je mag er toch wel vanuit gaan dat die paaltjes gewoon werken? Zo ga je toch niet met je klanten om? En dan willen ze de papieren kaartjes nog afschaffen ook, terwijl dit soort problemen nog steeds voorkomen? ![]()
|
|