Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2013, 07:55
Verwijderd
Heel veel succes
Advertentie
Oud 09-02-2013, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Weet ik niet, het lukte gewoon niet meer met slapen enzo.
Ah! Nou ja, dat heb ik nu dus met mijn wekkerblaas. Als ik eenmaal uit bed ben geweest om te gaan pissen, dan blijf ik ook maar op

En heel veel succes ja!
Oud 09-02-2013, 08:34
Verwijderd
Succes Kat
Oud 09-02-2013, 09:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Succes Kat
Oud 09-02-2013, 09:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bonjour!

Katya, veel plezier en succes enzo
Oud 09-02-2013, 10:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
He verdomme waarom heb ik nou weer geen eieren gekocht. Nou heb ik denk ik geen tijd meer voor de cake die ik wilde bakken om mee te nemen naar m'n moeder
Oud 09-02-2013, 10:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oranje boven, Oranje boven, leve de koning én Maxima
Oud 09-02-2013, 10:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Que?
Oud 09-02-2013, 10:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kijk, Furby's zijn terug.
Oud 09-02-2013, 10:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er zit een app bij om je Furby te verstaan en eten te geven. WTF WERELD.
Oud 09-02-2013, 10:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Kut, nu wil ik hem ook kietelen en schudden
Oud 09-02-2013, 10:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, geen cake dus. Nu nog wel die monsterafwas wegwerken, blegh
Oud 09-02-2013, 10:57
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Kut, nu wil ik hem ook kietelen en schudden
Hij heeft een staart! <3
Oud 09-02-2013, 11:42
Verwijderd
Hier moest ik nog op reageren:

Citaat:
Ja, I gave up met het snappen van spieren en tienduizend verschillende houdingen waarin een spier/spiergroep/massa kan zitten. Ik snap niet hoe mensen zonder referentie iets kunnen.
Het is niet zo moeilijk, hoor! Of nouja, het vergt wel een hoop studeerwerk, zeker als je ook de namen en aanhechtpunten wil weten, maar je krijgt er al vrij snel enig overzicht in. Hoewel ik nog lang niet op 't niveau ben dat ik zonder referentie geloofwaardige ruimtelijke houdingen kan maken, ook omdat mijn perspectiefgevoel veel te wensen overlaat, maar het maakt echt gigantisch veel verschil of je bijvoorbeeld over een rug denkt als een verzameling spieren in plaats van 'een soort driehoekig vlak' en/of 'de achterkant van een soort cilinder'. Het katapulteert je meteen in een dieper begrip.

Ik herken nu ook al sommige spieren op foto's. Het vraagt veel minder van je observatievermogen als je gewoon weet wat er allemaal is. Alsof iemand naast je staat en dingen aanwijst.
Oud 09-02-2013, 11:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Jaaa die furby's zag ik ook al ergens in een krantje staan. Maar die dingen kosten fokkin 90 euro! Toen waren die krengen al 100 gulden en daarmee veel te duur.
Oud 09-02-2013, 12:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jaaa die furby's zag ik ook al ergens in een krantje staan. Maar die dingen kosten fokkin 90 euro! Toen waren die krengen al 100 gulden en daarmee veel te duur.
Ja ik weet ik heb mijne meerdere malen uit de klauwen van mijn moeder weten te redden, die staat nu in de kelder
Oud 09-02-2013, 12:43
Verwijderd
Als ik hem zou winnen, dan ben ik door het dolle heen (en geef ik hem waarschijnlijk toch maar weg aan mijn moeder), maar ik ga er geen geld aan uitgeven ^^

En vandaag was er iemand in de Kruidvat aan het neuriën. Zoals Ariël in de kleine zeemeermin waarbij ze een bloem in Triton zijn haar steekt. En eigenlijk zou ik het tof moeten vinden dat iemand vrolijk is en zich niks van anderen aantrekt, maar ffs was dat irritant en ze moest ook overal net zijn waar ik ook moest zijn.

Oh en ik heb vorig jaar zomer gelezen over zonnebrandolie enzo, dat daar een bepaalde term op moest staan zodat je ook tegen iets anders beschermd was dat ze recent hadden ontdekt ofzo. Klinkt heel vaag, ik weet het, maar heeft daar iemand verstand over, ik ben al minstens 10 jaar niet meer echt in z'n zon geweest, dus ik wil wel even op zeker spelen.
Oud 09-02-2013, 12:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
WIDM tijd! Daarna ga ik stofzuigen. Beloning schmeloning.
Oud 09-02-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
En vandaag was er iemand in de Kruidvat aan het neuriën. Zoals Ariël in de kleine zeemeermin waarbij ze een bloem in Triton zijn haar steekt. En eigenlijk zou ik het tof moeten vinden dat iemand vrolijk is en zich niks van anderen aantrekt, maar ffs was dat irritant en ze moest ook overal net zijn waar ik ook moest zijn.
Zo zie je maar weer dat Herm Albright 't bij het juiste einde heeft met dit citaat: "A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."
Oud 09-02-2013, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Zo zie je maar weer dat Herm Albright 't bij het juiste einde heeft met dit citaat: "A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."
Ik loop ook wel eens zingend over de straat ofzo. Maar dit was gewoon een beetje... eng bijna.
Maar ik hou ook niet van winkelen en mensen om me heen dan, dus sowieso is er niet veel nodig om irritant te zijn dan. Ademen is al genoeg in principe.
Oud 09-02-2013, 13:06
Verwijderd
Oei, ik bedoel natuurlijk 'eind' in plaats van 'einde'.
Oud 09-02-2013, 13:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, wat is WIDM toch een enorme mindfuck. Vorig jaar had ik een heel goed idee van wie de mol was, ook al zat ik er compleet naast ik weet het nu gewoon echt niet meer!
Oud 09-02-2013, 13:54
Verwijderd
Heerlijk mindfuckaflevering was het hè Ik vond het echt zo fantastisch.
Oud 09-02-2013, 14:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb een bloemetjeshaarband in mijn haar, maar wat vinden jullie, is het erg opvallend of kinderlijk of raar? Of valt dat wel mee?
Oud 09-02-2013, 14:34
Verwijderd
Ik vind zulke dingen altijd wel leuk ^^ Niet iets dat je in doet als je als secretaresse moet werken of naar een chique diner gaat, maar voor de rest, prima, gewoon doen als je het zelf leuk vindt
Oud 09-02-2013, 15:15
Verwijderd
Duidelijk: een volledige brownie in a mug is echt veel te veel
Oud 09-02-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Misschien moeten we ook drie keer 'seks' zeggen, dan komt sann.
Citaat:
Gezellig!
Citaat:
Zo Sann, waar blijf je?
Citaat:
Misschien heeft ze wel seks, op dit moment ;dDD

Ik was dit aan het doen overigens:

Oud 09-02-2013, 15:35
Verwijderd
Zie je dat ik het goed had onthouden!
Oud 09-02-2013, 15:42
Verwijderd
Sorry hoor, maar hoe Martino zich gedraagt als spelleider vind ik echt níet normaal.

Hij vindt het zogenaamd zo vreselijk jammer dat hij vaak geen tijd had om een verhaal te schrijven, en in plaats van zich daar oprecht voor te verontschuldigen post hij kinderachtige gifjes, om nog maar niet te spreken van zijn overdreven lachwekkende strenge schoolmeesterhouding.

Als daar dan in het napraattopic terecht wat opmerkingen over worden gepost, dat twee spelleiders misschien sowieso wel een beter idee is, dan is hij ook nog eens verbolgen dat men hem niet op zijn blote knietjes bedankt heeft dat hij dat oh zo zware werk op zich heeft willen nemen.

Kon dit even niet voor me houden!
Oud 09-02-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ik weet bijna zeker van niet, waarschijnlijk is ze aan het werk, of bier aan het drinken.
Werken of bier drinken, story of my life
Oud 09-02-2013, 15:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sorry hoor, maar hoe Martino zich gedraagt als spelleider vind ik echt níet normaal.

Hij vindt het zogenaamd zo vreselijk jammer dat hij vaak geen tijd had om een verhaal te schrijven, en in plaats van zich daar oprecht voor te verontschuldigen post hij kinderachtige gifjes, om nog maar niet te spreken van zijn overdreven lachwekkende strenge schoolmeesterhouding.

Als daar dan in het napraattopic terecht wat opmerkingen over worden gepost, dat twee spelleiders misschien sowieso wel een beter idee is, dan is hij ook nog eens verbolgen dat men hem niet op zijn blote knietjes bedankt heeft dat hij dat oh zo zware werk op zich heeft willen nemen.

Kon dit even niet voor me houden!
Maak van je hart vooral geen moordkuil!
Oud 09-02-2013, 15:48
Verwijderd
Maar waarom post je 'See if I give a fuck' gifjes als je geen tijd hebt om het verhaal te posten? Dat is toch gewoon een nare houding, terwijl je later wel aangeeft dat je het vervelend vond geen tijd te hebben? Men neemt het spel serieus, jij als spelleider neemt je taak (soms te) serieus, maar dan wel zoiets?
En dan achteraf de smiley of death geven omdat men je niet goed bedankt heeft.
Oud 09-02-2013, 15:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vroegah vond ik ontbijtkoek bah, maar nu je ontbijtkoek met rozijnen hebt, verslind ik ze

Om maar even een random post te plaatsen.
Oud 09-02-2013, 15:52
Martiño
Martiño is offline
Ik heb het in het topic al uitgelegd, ik ga het niet nog een keer doen aangezien ik aan jou totaal geen verantwoording schuldig ben. De gifjes bedoelde ik als grap (en waren m.u.v. een in de stijl van het - gehoopte - thema), en ik hoopte op dat moment nog een verhaal te kunnen maken, maar dat is dus niet meer gelukt.
Ik vind het zelf al jammer genoeg, ook vanwege de redenen die er soms waren om niet te kunnen schrijven, en ik hoef geen trap na, al helemaal niet van jou.
Oud 09-02-2013, 15:54
Verwijderd
Citaat:
ik hoef geen trap na, al helemaal niet van jou.
Dat maakt me niks uit. Probeer alleen te begrijpen waarom je je zo opmerkelijk gedraagt. Het is dan ook geen 'trap na'.

Verder veel plezier hoor, heb er inderdaad niks mee te maken verder.
Oud 09-02-2013, 15:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb op FB gezet dat ik superproductief bezig was, ik dacht, dan heeft mijn pa niet het idee dat ik hier uit mijn neus zit te vreten terwijl hij aan het werk is, maar beetje dom, want ik heb nog niks gedaan en nu moet ik dat dus wel allemaal gaan doen dus kusjes.
Oud 09-02-2013, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb op FB gezet dat ik superproductief bezig was, ik dacht, dan heeft mijn pa niet het idee dat ik hier uit mijn neus zit te vreten terwijl hij aan het werk is, maar beetje dom, want ik heb nog niks gedaan en nu moet ik dat dus wel allemaal gaan doen dus kusjes.

Ik ben kleren aan het uitzoeken, heb mijn trap al geveegd en mijn bad uitgewassen (en mezelf meteen ook maar, gewassen dan, niet uitgewassen ). Nu de rest van de badkamer nog en is dat alweer iets om van de lijst te schrappen.
Oud 09-02-2013, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het in het topic al uitgelegd, ik ga het niet nog een keer doen aangezien ik aan jou totaal geen verantwoording schuldig ben. De gifjes bedoelde ik als grap (en waren m.u.v. een in de stijl van het - gehoopte - thema), en ik hoopte op dat moment nog een verhaal te kunnen maken, maar dat is dus niet meer gelukt.
Ik vind het zelf al jammer genoeg, ook vanwege de redenen die er soms waren om niet te kunnen schrijven, en ik hoef geen trap na, al helemaal niet van jou.
Nu ja, die 'grappige' plaatjes vond ik ook wat ongepast. Het kwam een beetje misplaatst 'high and mighty' over. Jammer dat je meteen zo gepikeerd reageert.

Laatst gewijzigd op 09-02-2013 om 16:29.
Oud 09-02-2013, 16:34
Verwijderd
Ik ga Etmakas meeten Ze komt nu naar hier
Oud 09-02-2013, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ga Etmakas meeten Ze komt nu naar hier
*jaloers*
Oud 09-02-2013, 17:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nu gestofzuigd, ik zal even een halve fles chloor in de plee laten vallen en de keuken besprayen met Dasty.
Oud 09-02-2013, 17:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb zin om even lekker te zeiken op de NS, komt ie:
Het is dat ik altijd papieren kaartjes koop omdat ik die OV-chipkaart verafschuw, en vandaag was het weer niet veel beter. Een storing op zowel Voorburg, Zoetermeer, Gouda en omstreken zorgde ervoor dat mensen niet konden inchecken of uitchecken. Als je niet kon inchecken, werd er (slecht één keer) omgeroepen, dan moest je maar even een papieren kaartje halen. Mensen die haast hebben moeten de trein dus missen.
Als je wilde uitchecken (wat ik meerdere mensen tevergeefs zag proberen die de omroep gemist hadden) kon dat ook niet; of je even contact op wilde nemen met de klantenservice, het nummer "staat op de website". Mag je er dus zelf achteraan gaan om je geld terug te krijgen :')

Een aantal mensen had geen tijd meer om een kaartje te kopen en waren toch ingestapt toen ze niet konden inchecken. De ongelooflijke lul van een conducteur slingerde dus een oud vrouwtje en nog wat mensen op de bon voor het zwartrijden. Maar ja, wat moesten ze dan? Je mag er toch wel vanuit gaan dat die paaltjes gewoon werken?

Zo ga je toch niet met je klanten om? En dan willen ze de papieren kaartjes nog afschaffen ook, terwijl dit soort problemen nog steeds voorkomen?
Oud 09-02-2013, 17:35
Verwijderd
FU! Mijn lavabo is verstopt!
Oud 09-02-2013, 17:38
Verwijderd
Citaat:
FU! Mijn lavabo is verstopt!
ik dacht dat je het over een medisch item had dat in je lichaam zat maar blijkbaar is dat een woord voor wasbak in belgenland, zegt wiki.
Oud 09-02-2013, 18:01
Verwijderd
Ja Ik kwam even niet op de Nederlandse naam in al mijn frustratie ^^

Maar de badkamer glimt weer op de vloer na, die mag wachten tot morgen. Altijd weer een feest, zo'n sifon schoonmaken
Oud 09-02-2013, 18:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er zit een angsttandarts hier om de hoek. Ik zit ook lekker op te letten zeg
Oud 09-02-2013, 18:26
Verwijderd
Is iedereen carnaval vieren ofzo
Oud 09-02-2013, 18:35
Lorelei
Lorelei is offline
Hoi.
Oud 09-02-2013, 18:38
Verwijderd
Niet iedereen

Pfwa, mijn keuken staat nu overhoop met schoonmaken. Bluh.
Oud 09-02-2013, 18:40
Verwijderd
Hoi! Ik ook niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten