Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan me toch voorstellen dat je je als jurist bijna zou schamen voor je vak. Gisteren zat hij ook weer bij Boulevard uit te leggen waarom hij verkeerd behandeld is in zijn ogen... triest dat zo'n oplichter een platform krijgt (ook van P&W overigens, want daar zat hij blijkbaar ook).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bij een vriend van me is het blijkbaar wel toegestaan, daar hebben een studente en een docent semi-openlijk een relatie met elkaar... Ik ken haar, dus ik denk wel dat ze er geen misbruik van maakt, maar ik moest er toch even een wenkbrauw door optrekken, snap niet dat het zomaar getolereerd wordt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
haha wat een duffe kutdag, ik denk dat het neit helpt dat de verwarmingsketel verbouwd wordt en alles in het huis dus koud is en er geen water of warmte is hier.
![]() Ik ga wel even naar het museum en shoppen ofzo. En dan hoop ik dat apate me heel snel whatsappt dat ze in de B&B zit en al thee heeft bestelt ofzo ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Maandag gaan ze hier in de straat de riolering fiksen. Er kwam een brief door de bus dat toiletten kunnen gaan borrelen en spetteren, en dat elke afvoer, mits niet in gebruik, afgedenkt moet worden. De hele dag
![]() En ze gaan aan de slag 'tussen 7.00 en 16.00' ![]()
|
Ja, daar zat ik ook al aan te denken
![]() ![]() ![]()
|
|