Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2013, 10:53
Verwijderd
Omg guilty pleasure, een heel concert van Robbie Williams op YT
Advertentie
Oud 27-02-2013, 10:57
Verwijderd
Hihi, ik stond net onder aan de trap te roepen omdat ik niet wou dat ze weer tegen het plafond vloog 'omdat ik eng in haar oor fluister', maar vandaag is de goede zin wat minder blijkbaar ^^ Gisteren vol goede moed 'oh kwart voor 12 is prima, roep dan maar!' nu: 'Neeeeeee*grom*'.

Wel grappig, vroeger was ik ook zo, nu zit ik om 8 uur al fris en monter te zijn
Oud 27-02-2013, 11:02
Verwijderd
Citaat:
zo, de jehova's hebben een nieuwe tactiek. Ze zeggen niet meer dat ze het zijn, maar nu noemen ze zichzelf mensen die ''''''''''''vrijwilligerswerk'''''''''''''' doen en of ze je iets over de bijbel en jezus mogen vertellen. Terwijl hun manier van kleden hun identiteit al volledig verraadt.
Maar goed, thanks a lattee voor het wakker maken irritante parasieten
Ik heb hier slechts één keer dat volk aan de deur gehad Ik mis ze wel een beetje. Stiekem.
Oud 27-02-2013, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Omg guilty pleasure, een heel concert van Robbie Williams op YT
Puike entertainer, die Robbie.
Oud 27-02-2013, 11:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als hij met een hele lelijke kleur komt, beginnen over dat het mooi bij zijn toekomstige blauwe oog zal passen ^^

En ik lag gisteren in bed te gniffelen over Phoebe Ze had gezegd dat ik me zo geweldig druk kon maken over forummers, nieuws en andere autobestuurders. Toen ik in mijn nest lag, ging ze GTST kijken, ik weet bijna precies wat er gebeurde door haar inlevingsvermogen met commentaar 'Nou ja zeg hoer, jij gaat vreemd!' 'Dat meeeen je niet.''Nee! Nee zeg ik je!' 'Ja Ludo sla derop!' <3
Dat doe ik altijd met alles, maar vooral GTST, vanwege het hoge dramagehalte. Beetje jammer dat je Mega Toby niet kent.
Citaat:
zo, de jehova's hebben een nieuwe tactiek. Ze zeggen niet meer dat ze het zijn, maar nu noemen ze zichzelf mensen die ''''''''''''vrijwilligerswerk'''''''''''''' doen en of ze je iets over de bijbel en jezus mogen vertellen. Terwijl hun manier van kleden hun identiteit al volledig verraadt.
Maar goed, thanks a lattee voor het wakker maken irritante parasieten
Oh nice
Oud 27-02-2013, 11:39
Verwijderd
Oh god, ik ben de kleurstalen op de duer aan het plakken maar het zijn er echt wel veel
Oud 27-02-2013, 12:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, die dude uit GTST is natuurlijk Toby
Oud 27-02-2013, 12:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mannn ik heb het echt HEET. Zonet even een stukje gefietst en ik zweet over m'n hele lichaam
Oud 27-02-2013, 12:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is ook fucking 4 graden buiten, VIER GRADEN LENTE
Oud 27-02-2013, 13:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oja, die dude uit GTST is natuurlijk Toby
Ja, en Mutant de nepBelg kent hem niet eens!
Oud 27-02-2013, 13:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom kennen wij hem eigenlijk wel is natuurlijk de eigenlijke vraag
Oud 27-02-2013, 13:09
Martiño
Martiño is offline
Hello hello
Oud 27-02-2013, 13:09
Martiño
Martiño is offline
Wie is Toby?
Oud 27-02-2013, 13:10
Verwijderd
Dat vroeg ik me ook af
Oud 27-02-2013, 13:10
Verwijderd
Is die knul waar MegaMindy verliefd op is niet Toby?
Oud 27-02-2013, 13:11
Verwijderd
Citaat:
wie niet waad wie niet wint
Het is toch niet wie niet waagt wie niet wint of ben ik gek?
Oud 27-02-2013, 13:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oud 27-02-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Het is toch niet wie niet waagt wie niet wint of ben ik gek?
nee, het is waden. Als je nooit door een moeras waadt, win je ook niks.
Oud 27-02-2013, 13:13
Verwijderd
Ik ga de stad in, op zoek naar de fietsenturk waar mijn vriend het over had en een nieuwe fiets regelen. Dat kloteding van mij is het label "kroegfiets" niet eens waard.
Oud 27-02-2013, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, en Mutant de nepBelg kent hem niet eens!
Ik kijk amper teeeveeeeee! Zeker geen Vlaamse tv. En tja, van geboorte ben ik het meeste Belg, van gevoel ben ik meer Nederlander waarschijnlijk. Wat taal betreft hoor ik nergens bij ^^ ondanks mijn Vlaamse woorden, spreek ik veel te beschaafd voor deze omgeving, gooi daar wat Nederlandse uitdrukkingen bij die de gemiddelde Vlaming dan weer niet kent en tja.

Citaat:
Waarom kennen wij hem eigenlijk wel is natuurlijk de eigenlijke vraag

Citaat:

Wagen hoor. Als je niets waagt, geen risico neemt, win je sowieso niet. Nooit geschoten is altijd mis.
Oud 27-02-2013, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Wagen hoor. Als je niets waagt, geen risico neemt, win je sowieso niet. Nooit geschoten is altijd mis.
Dat snap ik ook wel flapdrol
Oud 27-02-2013, 13:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 27-02-2013, 13:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat vroeg ik me ook af
Citaat:
Aha!
Oud 27-02-2013, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Citaat:

Oud 27-02-2013, 14:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Sommige mensen....
Een jongen die maar niet kan stoppen met praten en terwijl je bezig bent komt melden dat ie net naar de wc is geweest en dat dat opluchtte. En dat ie die en die gaat bellen. En dat ie eigenlijk een afspraak had maar dat die niet doorging en dat ie daarom met iemand anders een afspraak probeert te maken. undsoweiter.. pffff
Oud 27-02-2013, 14:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
'Mogguh'.

Meh, altijd als ik een vrije dag heb en denk dingen te kunnen doen, denkt mijn lichaam daar heel anders over. Die denkt 'Haaa, nu kan je lekker 12 uur slapen en als cadeautje geef ik je lekker de hoofdpijn en misselijkheid die je de afgelopen dagen niet kon hebben omdat je 't druk had! '

Srsly, ik word hier zo moe van.
Oud 27-02-2013, 14:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Normaal kan ik dat soort dingen het ene oor in en het andere oor uit laten gaan en nog vriendelijk glimlachen en ja-knikken, maar ik ben een beetje chagrijnig geloof ik
Oud 27-02-2013, 14:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
'Mogguh'.

Meh, altijd als ik een vrije dag heb en denk dingen te kunnen doen, denkt mijn lichaam daar heel anders over. Die denkt 'Haaa, nu kan je lekker 12 uur slapen en als cadeautje geef ik je lekker de hoofdpijn en misselijkheid die je de afgelopen dagen niet kon hebben omdat je 't druk had! '

Dat is niet tof Sterkte!
Oud 27-02-2013, 14:43
Verwijderd
Dankzij ORLY ben ik weer 'ns Black Sabbath aan het luisteren en voor iedereen die trek heeft in vuige, zware, trage doom & gloomrock:

<3

\m/
Oud 27-02-2013, 14:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dank u! Ik had me nog wel zo verheugd op bagels en koffie en eindelijk een tripje naar de fietsenmaker en m'n huiswerk een keer afkrijgen... maar het is me niet gegund.
Oud 27-02-2013, 14:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
'Mogguh'.

Klinkt niet goed Trimm stom!
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
*Trimm aai*
Oud 27-02-2013, 14:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*in topic kotst*
Oud 27-02-2013, 14:59
Verwijderd
Maar is het echt altijd zo? Misschien dan een keertje naar de huisarts? Je hoort niet altijd ziek te zijn als je vrij hebt natuurlijk!
Oud 27-02-2013, 15:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Weeronline stond ineens ingesteld op Leusden. Ik ben zelfs nog nooit in Leusden geweest
Oud 27-02-2013, 15:23
Verwijderd
bij ak kreeg ik opeens een paniekaanval. Geen idee waarom.
Oud 27-02-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Weeronline stond ineens ingesteld op Leusden. Ik ben zelfs nog nooit in Leusden geweest
Je rig is compromised door snode h4x0rsz!
Oud 27-02-2013, 15:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bonjour! Muut en ik zijn net naar Maastricht geweest en het plan was nog naar Tongeren te gaan, maar het was al laat en we hadden geen zin meer, dus we gaan nu niks meer doen en morgen naar Tongeren
Oud 27-02-2013, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Bonjour! Muut en ik zijn net naar Maastricht geweest en het plan was nog naar Tongeren te gaan, maar het was al laat en we hadden geen zin meer, dus we gaan nu niks meer doen en morgen naar Tongeren
Nog even en je woont er echt
Oud 27-02-2013, 15:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nog even en je woont er echt
Misschien ga ik ze dan ook nog verstaan
Oud 27-02-2013, 15:56
Verwijderd
Nou, zo erg kan het toch niet zijn? Je verstaat misschien niet elk woord, maar het meeste toch wel?
Oud 27-02-2013, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Maastricht. <3 Daar haal ik altijid mijn kleren.
Oud 27-02-2013, 15:59
Verwijderd

Dit is zo. waar.
Oud 27-02-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Dit is zo. waar.
Oud 27-02-2013, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik ook wel flapdrol

Ik snapte echt al compleet niet waar je die onzin vandaan haalde Soms kan ik ook wel eens een sarcasmbordje gebruiken

Citaat:
Misschien ga ik ze dan ook nog verstaan

Dat komt in de sacoche!
Oud 27-02-2013, 16:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou, zo erg kan het toch niet zijn? Je verstaat misschien niet elk woord, maar het meeste toch wel?
Mjawel, zo erg is het ook niet, maar soms, wtf
Citaat:
[afbeelding]

Dit is zo. waar.
Is het ook
Citaat:

Ik snapte echt al compleet niet waar je die onzin vandaan haalde Soms kan ik ook wel eens een sarcasmbordje gebruiken

Dat komt in de sacoche!
Fffffuuuuuu
Oud 27-02-2013, 16:15
Verwijderd
Je wist het wel! Ik ben trots op je!
Oud 27-02-2013, 16:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het duurde wel even
Oud 27-02-2013, 16:33
Verwijderd
Dus, ik ga een week lang (of waarschijnlijk anderhalve week lang) niets doen en niets afspreken, toen leek het me een goed plan om maar gewoon de imdb top 250 van films allemaal te gaan kijken, voor zover ik ze nog niet heb gezien. Maar moet ik nu vanaf onder beginnen of vanaf boven
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten