Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Wagen hoor. Als je niets waagt, geen risico neemt, win je sowieso niet. Nooit geschoten is altijd mis. |
![]() |
|
Sommige mensen....
Een jongen die maar niet kan stoppen met praten en terwijl je bezig bent komt melden dat ie net naar de wc is geweest en dat dat opluchtte. En dat ie die en die gaat bellen. En dat ie eigenlijk een afspraak had maar dat die niet doorging en dat ie daarom met iemand anders een afspraak probeert te maken. undsoweiter.. pffff
|
'Mogguh'.
Meh, altijd als ik een vrije dag heb en denk dingen te kunnen doen, denkt mijn lichaam daar heel anders over. Die denkt 'Haaa, nu kan je lekker 12 uur slapen en als cadeautje geef ik je lekker de hoofdpijn en misselijkheid die je de afgelopen dagen niet kon hebben omdat je 't druk had! ![]() Srsly, ik word hier zo moe van.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dus, ik ga een week lang (of waarschijnlijk anderhalve week lang) niets doen en niets afspreken, toen leek het me een goed plan om maar gewoon de imdb top 250 van films allemaal te gaan kijken, voor zover ik ze nog niet heb gezien. Maar moet ik nu vanaf onder beginnen of vanaf boven
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|