Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2013, 17:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zou je heel graag willen helpen maar ik kan geen steek breien Wel geleerd ooit, geoefend, maar ik kan met geen mogelijkheid niet strak breien en dus ben ik er nooit mee verder gegaan. Haken kan ik sinds kort een beetje. Lapjes. That's it ^^ Maar haken kan ik wel gewoon los, dus daar kan ik verder mee.
Oh, dan was ik in de war. Wie was dan nog meer een breier hier? Miekje niet toch?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 29-06-2013, 17:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Argh, verdomme Ik wil dit zelf uitvogelen, maar ik snap er geen kut van Toch volgend weekend m'n moeder dan maar inschakelen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 29-06-2013, 18:03
Verwijderd
Daarom ben ik nooit begonnen met breien/haken. Mijn moeder kan het heel goed. ik snap er geen kut van.
Oud 29-06-2013, 18:13
Verwijderd
Ik kan breien
Oud 29-06-2013, 18:16
Verwijderd
Mijn oma heeft me leren breien. Steken opzetten kan ik ook, dat heb ik geleerd op stage waar iemand veel breidde maar na 25 rijen weer ophield en alles er vanaf trok en weer opnieuw begon. En dan moesten wij weer steken opzetten.
Oud 29-06-2013, 18:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben weer slim bezig. Ik maakte die kikkerewtensoep. In het recept staat 'Voor een meer gebonden soep kunt u de helft van de kikkerewten in de keukenmachine pureren. Voeg dan de kikkererwtenpuree samen met de hele kikkererwten aan de soep toe.' Ik dacht 'ach ja, ik kan het altijd later nog pureren.' Dus ik kiep de hele boel in de soep, en ga dán blenden. Maar toen werd het natuurlijk een soort stukjesspektakel met de kleur van babypoep
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 29-06-2013, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben weer slim bezig. Ik maakte die kikkerewtensoep. In het recept staat 'Voor een meer gebonden soep kunt u de helft van de kikkerewten in de keukenmachine pureren. Voeg dan de kikkererwtenpuree samen met de hele kikkererwten aan de soep toe.' Ik dacht 'ach ja, ik kan het altijd later nog pureren.' Dus ik kiep de hele boel in de soep, en ga dán blenden. Maar toen werd het natuurlijk een soort stukjesspektakel met de kleur van babypoep
Ik ben gemeen, ik zit je uit te lachen Maar ik zou precies hetzelfde gedaan hebben
Oud 29-06-2013, 18:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, ik heb altijd nog de naan en een best goed gelukte raita
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 29-06-2013, 18:35
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Indiaas eten gister was lekker! Beperkt menu, want Dinerdagen, maar wat we kregen was meer dan genoeg en lekker pittig Omnomnom.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 29-06-2013, 19:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik beschouw de soep als mislukt. Door de plee ermee!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 29-06-2013, 19:11
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik beschouw de soep als mislukt. Door de plee ermee!

Nieuwsbericht vandaag:

"Een gemiddelde Nederlander houdt er bepaald geen duurzaam voedselpatroon op na. Hij gooit veel weg, eet te veel vlees en zuivel en bovendien is de helft van de Nederlanders te zwaar. Dat stelt het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) zaterdag."

__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 29-06-2013, 19:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 29-06-2013, 19:22
Verwijderd
Maar Feed the 5000 was wel in Amsterdam vandaag en ik zou niet moeten grijnzen om voedselverspilling, want ik probeer er wel bewust mee bezig te zijn en projecten aan te moedigen

Oud 29-06-2013, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Nieuwsbericht vandaag:

"Een gemiddelde Nederlander houdt er bepaald geen duurzaam voedselpatroon op na. Hij gooit veel weg, eet te veel vlees en zuivel en bovendien is de helft van de Nederlanders te zwaar. Dat stelt het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) zaterdag."

Wel een vreemde opvatting van duurzaamheid, als gewicht er blijkbaar ook onder valt.
Oud 29-06-2013, 19:27
Verwijderd
De helft van de Nederlanders te zwaar, dat is best veel. Maar het klopt wel, denk ik, want ik zou zeggen dat ik een vrij gemiddeld postuur heb, terwijl ik wel een semi-fatty ben met een BMI van 26,zoveel.
Oud 29-06-2013, 19:38
Verwijderd
Heb jij een bmi van 26? Raarrrrr.
Oud 29-06-2013, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Heb jij een bmi van 26? Raarrrrr.
Dat was ook mijn reactie.
Oud 29-06-2013, 19:46
Verwijderd
Ja, het is best een goed verdeelde 26.
Oud 29-06-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is best een goed verdeelde 26.
Je hebt hele zware voeten die nooit op een foto staan? ;d;;d;:
Oud 29-06-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is best een goed verdeelde 26.
Nou ja, de paar foto's die ik ooit van je heb gezien (en die waren nou niet zo dat ik ongegeneerd je hele lichaamsverdeling kan beoordelen), daar lijk je minder in je BMI te zitten dan ik nu en ik heb op dit moment iets van 24. Dus ik vind het ook wel vreemd dan dat jij hoger uitkomt.
Oud 29-06-2013, 20:16
Verwijderd
Gunstige foto's, natuurlijk Of misschien hebben jullie geen duidelijk beeld van hoe 'n BMI van 26 eruitziet.

Dat sann verbaasd is verbaast me wel, die heeft me in april nog gezien en toen was ik nota bene nog drie/vier kilo zwaarder.
Oud 29-06-2013, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Je hebt hele zware voeten die nooit op een foto staan? ;d;;d;:
Oud 29-06-2013, 20:32
Verwijderd
Ik kijk verschrikkelijke ikke.
Oud 29-06-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Gunstige foto's, natuurlijk Of misschien hebben jullie geen duidelijk beeld van hoe 'n BMI van 26 eruitziet.

Dat sann verbaasd is verbaast me wel, die heeft me in april nog gezien en toen was ik nota bene nog drie/vier kilo zwaarder.
Jamaar, als ik mezelf zie met een BMI van 24 en ik zie jouw lichaamsbouw en die lijkt me fragieler vergeleken met de mijne (ook met gunstige foto's ) en je blijkt toch een hoger BMI te hebben dan is mijn hoofd gewoon kapot (wat het ook wel een beetje is, maar kom) in het vergelijken ofzo.
Oud 29-06-2013, 21:14
Verwijderd
Ik heb wel een hoop dingen die me wat fragieler doen overkomen, zoals smalle polsjes, grote ogen, een zandloperfiguur, besef van hoe sierlijk te bewegen en bovenal een ongekende bescheidenheid, maar ik denk dat 't voornaamste inderdaad is dat jij (en misschien Sanne ook wel) jezelf logger en groter inschat dan je inmiddels werkelijk bent.
Oud 29-06-2013, 21:30
Verwijderd
Nu eindelijk avondeten. Gepofte aardappels, kogelbiefstuk, bimi en geraspte wortel
Oud 29-06-2013, 21:33
Verwijderd
Omfg mijn biefstuk is fucking PERFECT.
Oud 29-06-2013, 22:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Omfg mijn biefstuk is fucking PERFECT.
Biefstuk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-06-2013, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Omfg mijn biefstuk is fucking PERFECT.
Rauw?

En het logger inschatten zou wel goed kunnen

Laatst gewijzigd op 29-06-2013 om 22:36. Reden: daar ontbrak een letter
Oud 29-06-2013, 22:25
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb wel een hoop dingen die me wat fragieler doen overkomen, zoals smalle polsjes, grote ogen, een zandloperfiguur, besef van hoe sierlijk te bewegen en bovenal een ongekende bescheidenheid, maar ik denk dat 't voornaamste inderdaad is dat jij (en misschien Sanne ook wel) jezelf logger en groter inschat dan je inmiddels werkelijk bent.
Je hebt gewoon een prima figuur en uiterlijk
Oud 29-06-2013, 22:34
Verwijderd
Daar ben ik het mee eens!
Oud 29-06-2013, 22:37
Verwijderd
Mijn huidige scharrelmeneer heeft allemaal interessante plannen voor de volgende keer dat ik 'm zie Jammer alleen dat het nog vijftig miljard jaar duurt tot het zo ver is.
Oud 29-06-2013, 22:38
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Do tell?
__________________
Yeezy taught me
Oud 29-06-2013, 22:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
(Ste)

Waarschijnlijk geloven jullie mijn bmi ook niet, maar goed, mijn gewicht zit dan ook vooral in mijn armen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 29-06-2013, 22:41
Verwijderd
Nette meisjes doen niet aan kiss and tell, gekke Kameel

Wat leuk dat je 'n date hebt, trouwens, Chick Rock!
Oud 29-06-2013, 22:41
Verwijderd
Citaat:
maar goed, mijn gewicht zit dan ook vooral in mijn armen.
Oud 29-06-2013, 22:42
Verwijderd
Bevallige worstjesarmen.
Oud 29-06-2013, 22:45
Verwijderd
Ik ben mijn BMI aan het spekken met een Twix.
Oud 29-06-2013, 22:45
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Nette meisjes doen niet aan kiss and tell, gekke Kameel
__________________
Yeezy taught me
Oud 29-06-2013, 22:46
Verwijderd
Is dat een sippe kameel?
Oud 29-06-2013, 22:48
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Wat denk je zelf?
__________________
Yeezy taught me
Oud 29-06-2013, 22:51
Verwijderd
Ik twijfel tussen sipheid of het soort gezichtsuitdrukking als het publiek bij Jerry Springer als de gast opkomt en ze BOOOEEEEEE roepen.
Oud 29-06-2013, 22:54
Verwijderd
omg jongens ik lijk net zwanger, waarom kan ik niet schijten op vreemde wc's ga kkdood van de buikpijn.
Oud 29-06-2013, 22:56
Verwijderd
Jullie zitten in Scheveningen, toch? Waarom ga je niet even op en neer naar huis?
Oud 29-06-2013, 22:57
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik twijfel tussen sipheid of het soort gezichtsuitdrukking als het publiek bij Jerry Springer als de gast opkomt en ze BOOOEEEEEE roepen.
Sipheid dus
__________________
Yeezy taught me
Oud 29-06-2013, 22:59
Verwijderd
nou het is een soort van in de middle of nowhere, ik heb hier geen fiets en we zijn met de auto. En de bus is 20 min lopen ofzo. En dan moet ik nog maar terug zien te komen want me moeten morgen een soort van midden in de nacht opstaan.
En ik kan ook niet kakken onder druk als ik moet opschieten of door dit enge bos moet fietsen als ik terug ga
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.