Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2013, 20:04
Neko*
Neko* is offline
Ik ben een weekdier.

Morgen inhaalslag met workout 5 en cardio 2.
Oud 14-10-2013, 21:33
Carn
Carn is offline
wegens een wat dikke enkel maar rustig aan gedaan. Dadelijk eens ferme infraroodlamp-sessie voor de betreffende zwakke schakel . Weer is trouwens echt prima, begon een beetje te miezeren maar temperatuur was <3

kilometres 6.14
minutes 36:24
mins/km 5:55
kcal 549
Oud 15-10-2013, 20:01
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Workout 5, 29/90

Leuk! Nog steeds blabla ik kan dingen niet (squads op 1 been, really??? Au???) maar vond hem wel leuk en best pittig!

Ik weet niet hoe sterk jij bent neko want na 5 had je zoiets van ik ga geen spierpijn hebben, maar ik ga morgen definitely m'n armen voelen

Moet ook zeggen dat m'n cable korter is dan in filmpje, ik voel die cable oefeningen drie keer zo hard geloof ik

Oh en een yoga warmup ben ik nie zo van
Oud 15-10-2013, 20:07
WishfulDreaming
HA HA! Sneak peek zegt dat running man ook in workout 6 zit. Ah wel, nu kan ik em
Oud 16-10-2013, 00:15
Verwijderd
Ik heb vanaf vanochtend vroeg tot nu aan een ellendig paper gezeten (en gewerkt, maar eigenlijk ook daar alleen maar paper geschreven ) net ingeleverd en nu m'n bed in, maar ik hoorde dat 't morgenochtend droog is, dus dan duik ik het park in voor Evy Nu al twee dagen verzaakt deze week (al kon ik echt niet anders vandaag) Ga proberen vrijdag en zondag workout + hardlopen te doen, dan komt 't nog goed. LIEKE KAN ME NATUURLIJK NIET EEUWIG VOORBLIJVEN
Oud 16-10-2013, 06:35
WishfulDreaming
Nee nee sann, dat kan wel, want ik ben geen weekdier

Hihi
Oud 16-10-2013, 07:51
Neko*
Neko* is offline
Ik deed gister workout 5 en inderdaad weer geen spierpijn. Echt jammer, vond het aan shredden zo lekker om tr voelen dag ik wat gedaan had. Ik had van de cardio trouwens wél spierpijn.

Ik ga trouwens toch maar niet dubbel sporten op een dag. Wanneer dat niet lukt is het dubbel frustrerend, en vanavond heb ik ook alweer dansles, dus dat werkt vast ook. En volgende week heb ik vakantie dus dan kan ik sowieso elke dag hardcore sporten.
Oud 16-10-2013, 08:32
Neko*
Neko* is offline
33/90, trouwens nog! En zometeen 34/90.

Heeft iemand van de al wat langer in dit topic actief zijnde mensen toevallig al iets van een yoga-programma gedaan van Jillian? Ik merk dat ik dat juist heel leuk vind, misschien wel het leukste. En aangezien ik niet zo lenig ben, lijkt het me ook wel uitdagend. Zo niet, dan ga ik hierna denk ik maar killerabs doen. Beetje vroeg misschien, ik ben nog niet eens halverwege, maar goed.
Oud 16-10-2013, 08:36
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ja, ik heb een tijdje Meltdown YOga gedaan, ik vond het tof. ALS je daarop zoekt vind je mijn posts erover wel.
Oud 16-10-2013, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Nee nee sann, dat kan wel, want ik ben geen weekdier

Hihi
Wacht maar

Citaat:
33/90, trouwens nog! En zometeen 34/90.

Heeft iemand van de al wat langer in dit topic actief zijnde mensen toevallig al iets van een yoga-programma gedaan van Jillian? Ik merk dat ik dat juist heel leuk vind, misschien wel het leukste. En aangezien ik niet zo lenig ben, lijkt het me ook wel uitdagend. Zo niet, dan ga ik hierna denk ik maar killerabs doen. Beetje vroeg misschien, ik ben nog niet eens halverwege, maar goed.
Citaat:
Ja, ik heb een tijdje Meltdown YOga gedaan, ik vond het tof. ALS je daarop zoekt vind je mijn posts erover wel.
Ik heb het 1x gedaan. 10 minuten. Toen gaf ik op. Toen vond ik mezelf een enorme loser en deed het nog 10 minuten. Toen ben ik ter aarde gestort.

Maar dat was nog in april ergens, ik had er 15 dagen shred opzitten ofzo. Ik dacht aaah ontspannend, beetje yoga, maar het was 37 minuten krachttraininghel terwijl je een beetje met je benen en armen zwaaide

Ik ben wel benieuwd hoe het nu zou bevallen.
Oud 16-10-2013, 08:55
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Een tijdje? Waarom ben je gestopt? En bedankt voor de tip, ik ga je posts even zoeken. Ik ben benieuwd.

Als jij het dan na body revolution doet, sann. dan doe ik het ook.
Oud 16-10-2013, 08:57
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Maar dat was nog in april ergens, ik had er 15 dagen shred opzitten ofzo. Ik dacht aaah ontspannend, beetje yoga, maar het was 37 minuten krachttraininghel terwijl je een beetje met je benen en armen zwaaide
Na 15 dagen shredden ook echt.
Oud 16-10-2013, 10:30
Verwijderd
17/90, Evy, superlekker rondje, fijn weer Wel veel modder, het zit echt tot boven m'n knieën En ik heb weer geintergreerd met het fitheidsclubje in het park, zo'n dude kwam niet bij de hoogste rekstok en toen heb ik 'm een knietje gegeven, straks ga ik er nog bij horen
Oud 16-10-2013, 11:42
Neko*
Neko* is offline
34/90! Workout 6, whoepie! Hij is echt fijn. En dan nu eens iets productiefs doen met de dag.
Oud 16-10-2013, 12:38
WishfulDreaming
Nou ben ik benieuwd vanavond!
Oud 16-10-2013, 13:04
WishfulDreaming
Nog geen spierpijn trouwens! Jammer idd ...
Oud 16-10-2013, 13:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
17/90, Evy, superlekker rondje, fijn weer Wel veel modder, het zit echt tot boven m'n knieën En ik heb weer geintergreerd met het fitheidsclubje in het park, zo'n dude kwam niet bij de hoogste rekstok en toen heb ik 'm een knietje gegeven, straks ga ik er nog bij horen
In ben o.a. om die reden niet zo fan van lopen in het Julianapark; teveel muik. En te veel andere mensen
Oud 16-10-2013, 14:46
Verwijderd
Snap ik wel een beetje. Maar ik vind lopen op halfzachte ondergrond (die grindpaden in het park ) heel relaxt, m'n knieën worden een beetje boos van veel asfalt.
Oud 16-10-2013, 15:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mag ik ook meeschrijven? Ik ben afgelopen maandag begonnen met de 30 day shred.

3/30 vanmiddag. Qua conditie gaat het prima, vooral de buik- en beenspieroefeningen voel ik.
Oud 16-10-2013, 16:09
Verwijderd
Uiteraard
Oud 16-10-2013, 16:10
Verwijderd
Hebben we dan eindelijk weer een Shredder in het Shred-topic?
Verwijderd
Oh nee grapje, sorry Wolter, kusjes.
Verwijderd
Waar ben je eigenlijk, weekdier?
Oud 16-10-2013, 16:52
Neko*
Neko* is offline
Ik denk dat z'n bovenburen hem omgelegd hebben.
Oud 16-10-2013, 17:53
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Waar ben je eigenlijk, weekdier?
Ik ben sinds zaterdag ongeveer 4 tot 5 uur thuis en wakker geweest overdag en in de avond/nacht en moest ook nog eten en alles
Hopelijk is mijn leven morgen weer normaal-ish.
Oud 16-10-2013, 18:00
Neko*
Neko* is offline
Het is maar een halfuur, had best gekund!

Nee hoor, grapje, kusje. Ik ben zelf een weekdier, want ik heb wel alle tijd en doe het dan soms nog niet.
Oud 16-10-2013, 18:07
WolterB
WolterB is offline
Als ik ergens in december maar in een bepaalde broek pas, dan is doel 1 gehaald
Oud 16-10-2013, 21:03
WishfulDreaming
30/90

Vond em wel leuk, heb verder nie zoveel te vertellen.
Oud 17-10-2013, 05:30
WishfulDreaming
Ik ging me maar es wegen na een maand. Ik sta op de weegschaal: 4 kilo eraf. Yes denk ik! Ik ga nog een keer: nee toch niks. Nog een keer: 2 kilo. Nog es: 10 kilo. Nog es: 10 kilo. Nog es: 4 kilo.

Volgens mij zijn de batterijen leeg
Oud 17-10-2013, 07:59
Verwijderd
Volgens mij is dat een bekend probleem met digitale weegschalen, dat als je vlak achter elkaar erop staat ie door 't lint gaat! Dus 4 kg
Oud 17-10-2013, 10:07
Verwijderd
18/90 wh00p.
Oud 17-10-2013, 10:09
Carn
Carn is offline
Ik heb een vloer die wat meegeeft en op sommige punten niet helemaal vlak is; ook handig, kan ook snel 1kg schelen.
Oud 17-10-2013, 10:14
Verwijderd
Ok, gisteren Sixweek Sixpack geprobeerd en ik vond het mwa. Ga hem wel nog een keer proberen, want het was nu ook wel veel kijken wat ze nu precies voor beweging aan het doen waren, dat ik na de 35 minuten eigenlijk het idee dat ik niks gedaan had. Dat dacht ik na net nog een keer Shred deel 1 ook Toch best grappig. Ik denk dat ik nu misschien weer ga shredden en dan afwisselend Sixweek Sixpack en/of Killer Buns&Thighs erbij. Ofzo.
Oud 17-10-2013, 10:15
Verwijderd
Afwisselen werkte voor mij heel slecht, ik werk liever programma's af, anders ga ik zo makkelijk verzaken

Doe body revolution
Oud 17-10-2013, 11:45
Verwijderd
Nou, dat is niet mijn bedoeling, om te verzaken, en als wel, boeiend. Ik wil het gewoon proberen.

En nee, want die heb ik niet + 90 dagen + ik vind dat programma vervelend in elkaar zitten, met aparte cardiodagen enzo. Dan ga ik liever een keer naar de sportschool.
Oud 17-10-2013, 11:47
WishfulDreaming
Citaat:
Afwisselen werkte voor mij heel slecht, ik werk liever programma's af, anders ga ik zo makkelijk verzaken

Doe body revolution
Dubbel eens!
Oud 17-10-2013, 12:15
Verwijderd
Neehee, ik wist dat ik hier niet moest posten
Oud 17-10-2013, 14:53
Verwijderd
HAAAAA M'N EERSTE TWEE BROEKEN MAAT 38 ZIJN BINNEN BITCHEZZZ

Ik heb me gister dus vreselijk aan zitten stellen, voor oud en nieuw klaar zijn wordt geen probleem
Oud 17-10-2013, 15:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
4/30. Ik heb de meeste moeite met het correct uitvoeren van de cooling down oefeningen, de rest gaat veel beter
Oud 17-10-2013, 15:58
WishfulDreaming
Citaat:
HAAAAA M'N EERSTE TWEE BROEKEN MAAT 38 ZIJN BINNEN BITCHEZZZ

Ik heb me gister dus vreselijk aan zitten stellen, voor oud en nieuw klaar zijn wordt geen probleem
Awesome!!

Ik ben bang voor vanavond want dan is cardio 2. En daarvoor ga ik pizza / pasta van de pizzabuur eten, dus dat gaat ook niet helpen
Oud 17-10-2013, 16:18
Neko*
Neko* is offline
Ik zou dan sowieso een aantal uur wachten. Met al dat springen denk ik dat anders jr pizza/pasta weer omhoog komt.
Oud 17-10-2013, 16:41
WishfulDreaming
Jep, gelukkig eet ik al om 6!
Oud 17-10-2013, 17:33
tuttebel
tuttebel is offline
Ik heb verzaakt om t bij te houden, af en toe abs/shred, maar niet genoeg om resultaat te boeken. Dus nu moet ik voor straf als dikke pad in bikini op vakantie :')
Oud 17-10-2013, 18:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
m'n knieën worden een beetje boos van veel asfalt.
De zombieapocalypse heeft daar maling aan!

Overigens kwam ik net deze tegen, onderzoekje wat de voordelen zijn van een paar uur staan per dag ipv de hele dag op je krent moeten zitten. Natuurlijk is al langer bekend dat veel zitten heel slecht is voor je lichaam, dat terzijde.

http://www.bbc.co.uk/news/magazine-24532996

Citaat:
There was also evidence, from the heart rate monitors that they were wearing, that by standing they were burning more calories. "If we look at the heart rates," John Buckley explains, "we can see they are quite a lot higher actually - on average around 10 beats per minute higher and that makes a difference of about 0.7 of a calorie per minute."

Now that doesn't sound like much, but it adds up to about 50 calories an hour. If you stand for three hours a day for five days that's around 750 calories burnt. Over the course of a year it would add up to about 30,000 extra calories, or around 8lb of fat.

"If you want to put that into activity levels," Dr Buckley says, "then that would be the equivalent of running about 10 marathons a year. Just by standing up three or four hours in your day at work."
Dus allen met een kantoorbaan; allemaal aan de hoge bureaus!
Oud 17-10-2013, 21:19
WishfulDreaming
31/90
Yes! Al dat gepsycho erover hielp want ik vond m wel meevallen. Killer voor knieën though, maar ik kreeg alleen echt pijn bij die scissor jacks, dus die maar deel gedaan. En burpees langzamer en soms zonder springen maar boeieeee

Ik heb wel echt het gevoel dat dit een workout is, op deze manier en idd fijn veel meer maar kortere stukjes

Laatst gewijzigd op 17-10-2013 om 21:48.
Oud 17-10-2013, 21:37
Hawahaai
Hawahaai is offline
Leer je al die termen vanzelf gaandeweg?
Oud 17-10-2013, 21:42
Carn
Carn is offline
Nee, je moet eerst de 30 Day Shred Theory-les volgen.
Oud 17-10-2013, 21:45
Neko*
Neko* is offline
Ze noemt vaak (met shredden niet altijd, maar met body revolutions wel) de naam van de oefening die je gaat doen. Ik onthoud het nooit, maar zoek het na als men er naar vraagt hier.

WishfulDreaming, ik vind het knap hoor. Ik kan t echt niet. Maar ik weiger dan ook minder te geven dan alles. En dan ben ik dus na 15 min helemaal op. En dan moet ik nog verder. Ik vind het wel stom dat ik met de cardio zoveel meer moeite heb dan met de rest. Terwijl ik de oefeningen an sich allemaal wel kan, en vind meevallen.
Oud 17-10-2013, 21:51
WishfulDreaming
Moet zeggen dat ik sommige dingen niet in' the high range of motion ' doe die zij wil. Edit: om knieen te sparen natuurlijk. en ik was al banish fat boost metabolism gewend, dat was 50 minuten
Oud 17-10-2013, 22:21
WolterB
WolterB is offline
Morgen weer beginnen
Topic gesloten

Regels voor berichten