Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als jij het dan na body revolution doet, sann. dan doe ik het ook. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hopelijk is mijn leven morgen weer normaal-ish.
|
Verwijderd
|
Ok, gisteren Sixweek Sixpack geprobeerd en ik vond het mwa. Ga hem wel nog een keer proberen, want het was nu ook wel veel kijken wat ze nu precies voor beweging aan het doen waren, dat ik na de 35 minuten eigenlijk het idee dat ik niks gedaan had. Dat dacht ik na net nog een keer Shred deel 1 ook
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben bang voor vanavond want dan is cardio 2 ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Overigens kwam ik net deze tegen, onderzoekje wat de voordelen zijn van een paar uur staan per dag ipv de hele dag op je krent moeten zitten. Natuurlijk is al langer bekend dat veel zitten heel slecht is voor je lichaam, dat terzijde. http://www.bbc.co.uk/news/magazine-24532996 Citaat:
|
31/90
Yes! Al dat gepsycho erover hielp want ik vond m wel meevallen. Killer voor knieën though, maar ik kreeg alleen echt pijn bij die scissor jacks, dus die maar deel gedaan. En burpees langzamer en soms zonder springen maar boeieeee Ik heb wel echt het gevoel dat dit een workout is, op deze manier ![]() Laatst gewijzigd op 17-10-2013 om 21:48. |
![]() |
|
Ze noemt vaak (met shredden niet altijd, maar met body revolutions wel) de naam van de oefening die je gaat doen. Ik onthoud het nooit, maar zoek het na als men er naar vraagt hier.
![]() WishfulDreaming, ik vind het knap hoor. Ik kan t echt niet. Maar ik weiger dan ook minder te geven dan alles. En dan ben ik dus na 15 min helemaal op. En dan moet ik nog verder. ![]() ![]()
|
|