Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze vallen als vliegen op dit moment. Allemaal sinds http://tweakers.net/nieuws/91147/ned...se-series.html
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Vandaag in Amerika, volgende week op UPC!" Zo schattig. Vandaag in Amerika, vannacht op Piratebay, liefjes. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-10-2013 om 09:25. |
![]() |
|
Maar jongens, even dit. Ik zit eigenlijk nog steeds met die discussie van gisteren in m'n maag (ik zou echt een dikkere internethuid moeten kweken). Ik snap echt het punt dat werd gemaakt wel, wat mij voornamelijk stoorde is dat ik nu als zeurvoorbeeld gold. Alsof ik hier elke dag kom om te zeuren, wat een onzin.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je niet zo gezien wil worden en geen (negatieve) reacties wil moet je gewoon lekker voor jezelf houden en het in een privé dagboek zetten of IRL ventileren tegen iemand die je niet tegen de schenen wil schoppen. Overigens algemeen, niet specifiek tegen jou bedoeld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iederéén tevreden houden gaat toch niet. Dan krijg je zelfs mensen die je niet mogen omdat zoveel anderen je wel mogen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik ben gesloopt. Ik was bij een middelbareschoolvriendin logeren en ze heeft sinds een maandje of twee een baby. Hij is heel lief en zoet maar hij moet natuurlijk nog altijd 's nachts te eten en dus werd er gezellig midden in de nacht gekletst en gekeet maar nu om andere redenen dan vijf jaar geleden. En vanochtend mocht ik oppassen terwijl zij naar de tandarts ging
![]() |
![]() |
|
|