Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2013, 08:55
Verwijderd
Kickass is in België ook geblokkeerd, lees ik net toevallig. Maar The Piratebay heeft miljarden proxies lopen, daar ben je toch voorlopig wel zoet mee?
Advertentie
Oud 22-10-2013, 09:01
Verwijderd
Ze vallen als vliegen op dit moment. Allemaal sinds http://tweakers.net/nieuws/91147/ned...se-series.html
Oud 22-10-2013, 09:04
Verwijderd
Anders wordt het tijd om te leren hoe nieuwsgroepen werken.

Ik vind het best raar dat je vroeger dus soms gewoon een CD van twintig gulden moest kopen voordat je wist wat er precies op stond.
Oud 22-10-2013, 09:06
Verwijderd
Ach, uit de takedown van Oink is ook alleen maar moois gekomen.
Oud 22-10-2013, 09:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zit nog steeds te peinzen wat ik mijn dates van donderdag moet voorschotelen, het vegetarische recept dat ik vroeger gebruikte vind ik nu echt niet meer om over naar huis te schrijven En Miekje kan roepen wat ze wil dat ik geen moeite moet doen, maar dat wil ik toch! Na! Het noodplan staat klaar, maar ik hoop nog op een briljante ingeving. Ik eet nu wel zelf vaker zonder vlees of vis, maar dat is meestal een omelet en dat is niet veel beter dan het vroegere recept
Tutje ben je ook!
Citaat:
[afbeelding]

Dit lijkt me best lekker zitten
Het lijkt me erg vermoeiend
Oud 22-10-2013, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Ach, uit de takedown van Oink is ook alleen maar moois gekomen.
Moest jij ook zo lachen om die reclame van (volgens mij) UPC? Ze adverteerden met hun vermeende snelheid en de tekst was zoiets:

"Vandaag in Amerika, volgende week op UPC!"

Zo schattig. Vandaag in Amerika, vannacht op Piratebay, liefjes.
Oud 22-10-2013, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Moest jij ook zo lachen om die reclame van (volgens mij) UPC? Ze adverteerden met hun vermeende snelheid en de tekst was zoiets:

"Vandaag in Amerika, volgende week op UPC!"

Zo schattig. Vandaag in Amerika, vannacht op Piratebay, liefjes.
Ja, inderdaad. Snoezig Trouwens, voor de mensen die het nog niet kenden, ez.tv is een prima alternatief voor TPB als het op series aakomt.

Laatst gewijzigd op 22-10-2013 om 09:25.
Oud 22-10-2013, 09:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik gebruik inderdaad ook ez, werkt prima
Oud 22-10-2013, 09:25
Verwijderd
Raise your hands for Elderman
Oud 22-10-2013, 09:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar jongens, even dit. Ik zit eigenlijk nog steeds met die discussie van gisteren in m'n maag (ik zou echt een dikkere internethuid moeten kweken). Ik snap echt het punt dat werd gemaakt wel, wat mij voornamelijk stoorde is dat ik nu als zeurvoorbeeld gold. Alsof ik hier elke dag kom om te zeuren, wat een onzin.
Oud 22-10-2013, 09:29
Verwijderd
Het gaat gewoon om de algemene balans van triviale mekkerposts ten opzichte van wat 'interessantere' posts waar men ook op kan reageren of van kan genieten. Deze balans is behoorlijk scheefgegroeid de laatste tijd.
Oud 22-10-2013, 09:29
Verwijderd
Als jij het onzin vindt, dan zit je er niet mee in je maag.
Oud 22-10-2013, 09:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het gaat gewoon om de algemene balans van triviale mekkerposts ten opzichte van wat 'interessantere' posts waar men ook op kan reageren of van kan genieten. Deze balans is behoorlijk scheefgegroeid de laatste tijd.
Nogmaals, dat begrijp ik best. Maar dan nog kan ik het erg vervelend vinden dat ik nu ineens 'de zeurposter' ben, terwijl ik erop heb gelet juist weinig van zulke posts over mijn gezondheid te maken.

Citaat:
Als jij het onzin vindt, dan zit je er niet mee in je maag.
Natuurlijk wel.
Oud 22-10-2013, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals, dat begrijp ik best. Maar dan nog kan ik het erg vervelend vinden dat ik nu ineens 'de zeurposter' ben, terwijl ik erop heb gelet juist weinig van zulke posts over mijn gezondheid te maken.
Ja, dat kan je doen. Je kan ook je schouders er over ophalen. Je kan ook je postgedrag onder de loep nemen en gaan kijken of het niet te vaak te Libelle is. Er is vanalles mogelijk, het is aan jou wat je er verder mee doet. Als jij geen reden ziet je aangesproken te voelen, doe dat dan ook niet.
Oud 22-10-2013, 10:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als jij geen reden ziet je aangesproken te voelen, doe dat dan ook niet.
Makkelijker gezegd dat gedaan
Oud 22-10-2013, 10:11
Verwijderd
Citaat:
of het niet te vaak te Libelle is
Oud 22-10-2013, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Makkelijker gezegd dat gedaan
Dan moet je eerlijker zijn tegenover jezelf
Oud 22-10-2013, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Anders wordt het tijd om te leren hoe nieuwsgroepen werken.

Ik vind het best raar dat je vroeger dus soms gewoon een CD van twintig gulden moest kopen voordat je wist wat er precies op stond.
Veertig zelfs hoor. Bizar ja.
Oud 22-10-2013, 10:21
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het risico van het maken vaan 'zeurposts' is dat mensen je interpreteren als zeurposter. Het online zetten van dingen op een forum geeft het risico dat mensen daar wat wat vinden en dat vervolgens ook gaan uitspreken.
Als je niet zo gezien wil worden en geen (negatieve) reacties wil moet je gewoon lekker voor jezelf houden en het in een privé dagboek zetten of IRL ventileren tegen iemand die je niet tegen de schenen wil schoppen.

Overigens algemeen, niet specifiek tegen jou bedoeld.
Oud 22-10-2013, 10:24
Verwijderd
Citaat:

Natuurlijk wel.
Laat ik het anders stellen: Jij bent de enige die ervoor kan zorgen dat je er niet mee in je maag zit. Ofwel het naast je neer leren leggen, ofwel het gedrag aanpassen.

Iederéén tevreden houden gaat toch niet. Dan krijg je zelfs mensen die je niet mogen omdat zoveel anderen je wel mogen Maar zelfkritiek is soms ook helemaal niet slecht. Kwestie van balans.
Oud 22-10-2013, 10:24
Verwijderd
wie de schoen past trekt hem aan.
Oud 22-10-2013, 10:30
Verwijderd
Wie een kuil graat voor een ander valt er zelf in
Oud 22-10-2013, 10:31
Verwijderd
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
Oud 22-10-2013, 10:31
Verwijderd
Wat een leuk spelletje pip!
Oud 22-10-2013, 10:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat zal toch vast wel backwards compatible zijn? Of een port/remake van komen?
Nope. BC is niet meer van deze tijd, helaas Misschien via Gaikai (of hoe ze het dan willen noemen) in een later stadium. Daar is het overigens wel de perfecte game voor.
Oud 22-10-2013, 10:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het risico van het maken vaan 'zeurposts' is dat mensen je interpreteren als zeurposter. Het online zetten van dingen op een forum geeft het risico dat mensen daar wat wat vinden en dat vervolgens ook gaan uitspreken.
Als je niet zo gezien wil worden en geen (negatieve) reacties wil moet je gewoon lekker voor jezelf houden en het in een privé dagboek zetten of IRL ventileren tegen iemand die je niet tegen de schenen wil schoppen.
Inderdaad, dat is wat ik doe. Om meerdere redenen overigens; ik voel weinig behoefte om persoonlijke dingen op internet te zetten; en (bijvoorbeeld) het forum is voor mij voornamelijk een bron van 'ontspanning en vermaak'. Als ik relatief veel zou gaan klagen over alles en nog wat (ik kan genoeg dingen opnoemen hoor) dan zou ik in deze mooie bron gaan pissen; daar gaat niemand dood aan maar het is wel een beetje vies en geeft een nasmaak.
Oud 22-10-2013, 11:03
Verwijderd
Citaat:
dan zou ik in deze mooie bron gaan pissen; daar gaat niemand dood aan maar het is wel een beetje vies en geeft een nasmaak.
Oud 22-10-2013, 11:51
Verwijderd
Snrft, die reactie van die andere musjes

Oud 22-10-2013, 11:55
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Mussen. <3
Oud 22-10-2013, 12:08
Verwijderd
Linksonder heeft iets van 'niet weer, fuck dit!'.
Oud 22-10-2013, 12:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Die ene die z'n nek zo uitrekt.
Oud 22-10-2013, 12:10
Verwijderd
Helemaal links in de hoek zie je een mus maar half. Die staat naar de verkeerde kant te kijken.
Oud 22-10-2013, 12:21
Verwijderd
Zo, terug van vakantie en het was duizend fijn
Ik kwam een kroegje tegen met als naam Absinthe, maar er stond geen punt achter en de batterijen van de camera waren leeg, dus nu kan ik het niet bewijzen.
Oud 22-10-2013, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Die ene die z'n nek zo uitrekt.
Ja, dat is de alto van het stel, die net wil doen of het hem niet interesseert, dus niet meerent met de rest maar stiekem wel nieuwsgierig is
Oud 22-10-2013, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Zo, terug van vakantie en het was duizend fijn
Ik kwam een kroegje tegen met als naam Absinthe, maar er stond geen punt achter en de batterijen van de camera waren leeg, dus nu kan ik het niet bewijzen.

Ik vind mijzelf nog steeds Absinthe zonder puntje hoor.
Oud 22-10-2013, 13:37
Verwijderd
Het is potverdomme lekker weer Wat zal ik eens gaan doen, nadat ik de verf uit mijn haar gewassen heb...?
Oud 22-10-2013, 13:39
Verwijderd
Citaat:

Ik vind mijzelf nog steeds Absinthe zonder puntje hoor.
Ja nee hallo, lekker verwarrend
Oud 22-10-2013, 13:40
Verwijderd
Ik vind je nog wel een MadameMinke
Oud 22-10-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je nog wel een MadameMinke
Oh, liever niet
Oud 22-10-2013, 13:44
Verwijderd
Oh dan ben je carnchick, beter?
Oud 22-10-2013, 13:44
Verwijderd
Grapje hallo absinthe!
Oud 22-10-2013, 13:45
Verwijderd
Als jij dat wil, beter dan MadameMinke
Oud 22-10-2013, 13:46
Verwijderd
Ohja, MadameMinke, dat was aardig weggezakt!
Oud 22-10-2013, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Ohja, MadameMinke, dat was aardig weggezakt!
Mooizo Ik denk er meteen zo'n vadsig wijf bij met grijs haar en een roze/paarse jurk, huhu
Oud 22-10-2013, 13:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben gesloopt. Ik was bij een middelbareschoolvriendin logeren en ze heeft sinds een maandje of twee een baby. Hij is heel lief en zoet maar hij moet natuurlijk nog altijd 's nachts te eten en dus werd er gezellig midden in de nacht gekletst en gekeet maar nu om andere redenen dan vijf jaar geleden. En vanochtend mocht ik oppassen terwijl zij naar de tandarts ging
Oud 22-10-2013, 13:54
Verwijderd
@Absinthe: Haha waarom had je dat dan ooit gekozen?
Oud 22-10-2013, 13:54
Verwijderd
Was het een ongelukje? ik zou niet bij iemand met baby logeren.
Oud 22-10-2013, 13:55
Verwijderd
Baby's van andere mensen
Oud 22-10-2013, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Mooizo Ik denk er meteen zo'n vadsig wijf bij met grijs haar en een roze/paarse jurk, huhu
Het was daarvoor toch meisjeminke? Of heb ik dat zelf verzonnen?
Oud 22-10-2013, 14:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Baby's van andere mensen
Jaa voor een (paar) nachtje(s) superleuk!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten