Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik hoop niet al te lang meer maar er valt weinig over te zeggen. De neurologen vermoeden dat de spierzwakte het gevolg was de prednison. Dat spul gebruik ik sinds september niet meer, maar men vermoed dat ik nu gewoon nog herstellende ben van de klap van vorig jaar. Dat zeiden ze in januari en toen was ik gerustgesteld, maar inmiddels ben ik toch weer gaan twijfelen omdat de klachten een paar weken geleden toch weer wat erger werden. Inmiddels is het tij wel weer gekeerd, maar ik vraag me af of zo'n tijdelijk verergering wel zou kunnen vóórkomen als de prednison de oorzaak is.
Gelukkig ben ik van alle andere klachten wel verlost en staat het nu op de planning dat ik volledig uit zorg ga. Uit de psychiatrie dan, bij de neuroloog zal ik nog wel af en toe op controle moeten schat ik zo.
|
En in principe kan ik wel alles weer, ik moet alleen nog veel slapen. En als ik 1 nacht wat minder slaap dan is dat nog te overzien, maar bij twee nachten slechter slapen heeft dat al behoorlijk effect op mijn functioneren. Dat gezegd hebbende is half twee wel een belachelijke tijd en ga ik gauw naar bed. Gelukkig kan ik morgen tot in de middag blijven pitten
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Rustige dag op het werk. Het is mooi weer. Heb zin om naar huis te gaan, lekker grasmaaien :') Vanavond bij m'n moeder eten, dus even geen zorgen over wat ik klaar ga maken.
|
Verwijderd
|
ik sog. Morgen tentamen, maar er zijn natuurlijk veel belangrijkere dingen, zoals het lakken van mijn teennagels en schoenen zoeken en bomberman spelen.
Hoewel ik er als enige van de klas elke les ben geweest en het allemaal vrij logisch is, voel ik me toch een soort van schuldig. het is ook niet dat dat het enige is dat ik moet afhebben voor volgende week ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb van mijn moeder dus alvast voor mijn verjaardag kruidentuinbakken gekregen, maar bedacht later dat die niet op konijnveilige hoogte zijn (de konijnen kunnen zich uitrekken en dan de kruiden opeten). Zal ik
A) Ze ophogen door er de extra bakstenen onder te leggen waarmee mijn terras ook betegeld is en die nu gewoon onopvallend op een stapeltje in een hoekje van de tuin chillen B) naar de praxis gaan en pootjes laten zagen en die eronder timmeren Ik neig nu naar A, want minder permanent en goed gebruik van voorraden en dan hoef ik niet naar de praxis. Maar B is waarschijnlijk mooier. Tenzij ik B slecht doe, dan is het permanent én lelijk. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Ik moet mijn verslag voor community music afschrijven. Dat houdt vooral in: mijn stageverslagen inkorten en de belangrijkste punten reflecteren en verherreflecteren en een inleiding en een conclusie schrijven: wat ik van plan was en wat ik nu van plan ben.
Goh, het is eigenlijk wel helpful om dit zo op het forum samen te vatten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je alleen maar op je eigen gevoel gaat reflecteren loop je een beetje achter de feiten aan lijkt me, want als je dan een keer in een andere bui gaat lesgeven/wat dan ook doen, dan heb je niets meer aan die eerdere reflectie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En mij ook, ja ![]()
|
Verwijderd
|
http://medapharma.m14.mailplus.nl/ge...pqny8twCJYIRBv
doet deze link het? Ik sta daar ergens tussen. Grappige grafiek. Ik vermoed dat het clubje mensen dat daar los van verder iedereen zit, bestaat uit mensen die ofwel vitamine D slikken ofwel hebben overwinterd in Spanje. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|