Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@feebs, ja gister TBBT gekeken. Dat hield ik geen vijf minuten vol. Ik snap niet dat die duitsers het zelf niet hinderlijk vinden, wie wil er nou kijken naar bewegende lippen waarvan het geluid niet gelijk loopt. Bovendien spreken die lui hier echt belabberd engels, zelfs in het hotel.
|
![]() |
|
![]() |
Zo, hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? Wat waren de hoogte- en dieptepunten?
Ik heb een heerlijke kerst gehad. Ik heb voor het eerst in mijn leven kerst niet met mijn familie gevierd en ben een paar dagen weggegaan met mijn vriend om vervolgens kerst bij hem thuis te vieren. Dit weekend ben ik wel bij familie op visite geweest. Heerlijk zo, ik denk dat ik het nooit meer anders wil ![]() Bonusvraag: wat gaan jullie doen met oud en nieuw?
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Morgenmiddag/avond werk ik, dan naar vrienden voor borrels en dan door naar Tivoli waar een soort festival is met verschillende zalen open en dj's en shit maar ook zer00s heroes enzo. Werken is best wel bewust ook want ik vind vuurwerk kkeng en de vrienden waar we vooraf borrelen wonen ongeveer om de hoek bij m'n werk, en vanuit daar is Tivoli ook wandelbaar, dus minimaal door vuurwerk, superchill ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof dat wij toen met hele gezin en aanhang vijf dagen naar Venetie zijn gegaan, op kosten van de kinderen. Niet dat dat nu een doorslaand succes was, maar goed. Het delen van een gezamenlijke ervaring is leuker dan gewoon iets geven en klaar. Dus wat DF zegt en bedenk zelf maar wat je ouders leuk zouden vinden.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|