Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2014, 20:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Joh wat zit je dan moeilijk te doen, het is winter gewoon stekker eruit, inhoud buiten leggen, stapel handdoeken voor de vriezer, nachtje slapen, stekker er weer in, eten er weer in!
Ja, zoveel geduld heb ik niet

Ik heb me verdorie nog gebrand aan die föhn ook /loser
Maar het is gefikst en ik zit nu lekker met mijn katten op schoot series te kijken
Oud 27-12-2014, 16:30
Verwijderd
zelfs bbc world is hier nasynchronisiert
Oud 27-12-2014, 18:56
Verwijderd
Ik verbrand mijn oren vaak met een föhn.
Oud 27-12-2014, 19:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
zelfs bbc world is hier nasynchronisiert
Ja, je zou eens een programma moeten kijken dat je kent. Home Improvement is nog kutter in het Duits
Oud 27-12-2014, 19:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik verbrand mijn oren vaak met een föhn.
Ik had een industriële föhn, die zijn gemaakt om verf te laten drogen of afbladderen of weet ik veel. Niet zo slim om daar je poot voor te steken dus
Oud 27-12-2014, 20:49
Verwijderd
Nee, die dingen zijn heet. Op school moesten we verplicht handschoenen aandoen als we die gebruikten.
Oud 27-12-2014, 21:09
Verwijderd
@feebs, ja gister TBBT gekeken. Dat hield ik geen vijf minuten vol. Ik snap niet dat die duitsers het zelf niet hinderlijk vinden, wie wil er nou kijken naar bewegende lippen waarvan het geluid niet gelijk loopt. Bovendien spreken die lui hier echt belabberd engels, zelfs in het hotel.
Oud 28-12-2014, 00:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Deine lippen bewegen genau wie die worten die su sagst!
Oud 28-12-2014, 00:21
Verwijderd
Ja bij alles wat ik hier kijk denk ik daaraan
Oud 28-12-2014, 00:22
Verwijderd
Ik hou van Duits nagesynchroniseerde Simpsons
Oud 28-12-2014, 16:31
Martiño
Martiño is offline
De klassieke Star Trek films heb ik allemaal voor het eerst op Sat.1 gezien, heerlijk mengsel van Duits en Engels. <3 "Warp-geschwindigkeit, Mister Zulu!"
Oud 28-12-2014, 16:41
Verwijderd
Warp-geschwindigkeit
Oud 29-12-2014, 07:52
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Warp-geschwindigkeit
Oud 29-12-2014, 10:10
Hazel
Hazel is offline
Zo, hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? Wat waren de hoogte- en dieptepunten?

Ik heb een heerlijke kerst gehad. Ik heb voor het eerst in mijn leven kerst niet met mijn familie gevierd en ben een paar dagen weggegaan met mijn vriend om vervolgens kerst bij hem thuis te vieren. Dit weekend ben ik wel bij familie op visite geweest. Heerlijk zo, ik denk dat ik het nooit meer anders wil .

Bonusvraag: wat gaan jullie doen met oud en nieuw?
Oud 29-12-2014, 11:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zo, hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? Wat waren de hoogte- en dieptepunten?

Ik heb een heerlijke kerst gehad. Ik heb voor het eerst in mijn leven kerst niet met mijn familie gevierd en ben een paar dagen weggegaan met mijn vriend om vervolgens kerst bij hem thuis te vieren. Dit weekend ben ik wel bij familie op visite geweest. Heerlijk zo, ik denk dat ik het nooit meer anders wil .

Citaat:
Wij hebben op kerstavond de cadeaus al uitgepakt, want dat hoort zo waar zij vandaan komt en nou ja, soit. Leuke cadeaus
Kerstochtend ben ik all out gegaan met het ontbijt, kwarteleitjes, afbakbroodjes, croissantjes, bloedsinaasappelsap, thee/koffie. We hebben zoveel gegeten dat er van dat diner niks meer kwam, dus toen hebben we maar gewoon een blik soep opengetrokken om half 9 ook lekker trouwens.

En nu is ze naar huis, haar auto volladen met verhuisdozen, en daarna gaat ze naar haar broer om daar kerst te vieren.
Ik ga zo haar kaart op de bus doen (maandag krijgt ze de sleutel van haar nieuwe huis), het afval beneden zetten en dan heel toepasselijk Home Alone kijken en me volvreten
Met O&N ben ik met mijn meisje bij haar broer.
Oud 30-12-2014, 11:57
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:

Best prima, beetje zoals elk jaar. Kerstavond bij m'n moeder & haar man, met m'n broertje, stiefzus, stiefbroer en wat aanhang. Tapas Daar blijven slapen, eerste kerstdag ontbijtje meegepakt en toen terug naar Utrecht, middag & en avond gewerkt, 's avonds kwam 't vriendje logeren, tweede kerstdag samen op de bank geluierd en films gekeken en 's avonds met mijn vrienden uit eten geweest en daarna bier en dansjes in de stad

Morgenmiddag/avond werk ik, dan naar vrienden voor borrels en dan door naar Tivoli waar een soort festival is met verschillende zalen open en dj's en shit maar ook zer00s heroes enzo. Werken is best wel bewust ook want ik vind vuurwerk kkeng en de vrienden waar we vooraf borrelen wonen ongeveer om de hoek bij m'n werk, en vanuit daar is Tivoli ook wandelbaar, dus minimaal door vuurwerk, superchill
Oud 30-12-2014, 11:59
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Gister liep pub/popquizzen gruwelijk uit de hand en ik was kneiterbezopen. Vanochtend was ik verrassend fit, maar nu heb ik zo'n nare kater die gedurende de dag naarder en erger wordt
Oud 30-12-2014, 21:57
Verwijderd
Hachi was weer eens op tv. Ik kan niet stoppen met huilen
Oud 31-12-2014, 11:00
Verwijderd
ik heb m'n huis grondig opgeruimd en nu heb ik een kastje, een bankje (van hout) en de kerstboom die straks het vreugdevuur ingaan.
Oud 01-01-2015, 01:18
Verwijderd
Eerste post van 2015 in saai

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Oud 01-01-2015, 15:34
Verwijderd
Sarah proficiat! Ik zag iets langskomen op Facebook...

Pip, hoe is het met die auto afgelopen?
Oud 01-01-2015, 15:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Ik zit in de trein terug naar huis en ik moet nog zo'n 3 kwartier. Als ik geluk heb met de tram, ben ik over een uur thuis. Wat een tyfuseind
Oud 01-01-2015, 15:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Even ter illustratie: mijn trein reed om half 4 weg vanuit station Middle-of-Nowhere, dat was ook nog 20 minuten rijden met de auto
Oud 01-01-2015, 15:46
Hazel
Hazel is offline
Oud 01-01-2015, 15:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er zit een meisje naast me in de trein een boek te lezen. Ik dacht "aww er zijn gelukkig nog mensen die echte boeken van papier lezen" en toen zag ik dat dat een hoesje was voor haar telefoon
Oud 01-01-2015, 16:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nog 10 minuten mijn rug doet zeer van die stoel en ik wil roken!
Oud 01-01-2015, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Sarah proficiat! Ik zag iets langskomen op Facebook...

Pip, hoe is het met die auto afgelopen?
nou, m'n huisgenoot heeft hem ingeleverd en er was aan die medewerker doorgegeven dat hun baas het wilde afhandelen, maar die was er zaterdag pas weer. Dus dan wil ie een gesprek met ons. Ben benieuwd!
Oud 01-01-2015, 20:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Gelukkig nieuwjaar
Oud 01-01-2015, 21:45
Miekje*
Miekje* is offline
Jij ook!
Oud 01-01-2015, 22:17
Verwijderd
Ik lig echt al uren in m'n bed als een kadaver te meuren.
Oud 01-01-2015, 22:17
Verwijderd
love it.
Oud 01-01-2015, 22:56
Hazel
Hazel is offline
IK OOK
Oud 02-01-2015, 10:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb gisteren ook niet bijster veel gedaan. Heerlijk! En vannacht bijna het klokje rond geslapen <3 En vandaag: shoppeeeeeeeeeeeeeen! Ik ben al maanden niet de stad in geweest door de kapotte scootmobiel en ik lig erg achter met cadeautjes kopen enzo dus ik ga helemaal los vanmiddag
Oud 02-01-2015, 15:06
Verwijderd
Jongens heeft er iemand nog een idee voor een cadeautje voor m'n ouders. 30 jaar getrouwd enzo.
Oud 02-01-2015, 15:22
Martiño
Martiño is offline
Mooie foto van alle kinderen/kleinkinderen, diner/weekendje weg/andere activiteit voor twee personen aanbieden of een uitje met het hele gezin.
Oud 02-01-2015, 15:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Jongens heeft er iemand nog een idee voor een cadeautje voor m'n ouders. 30 jaar getrouwd enzo.
Mijn vader gaf me laatst 29 euro toen ik 29 werd. Misschien dus 30 euro?
Oud 02-01-2015, 16:21
Verwijderd
Oud 02-01-2015, 16:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dikke Zwart is ineens vet knuffelig. Ik moet haar vaker een nachtje bij de buren laten
Oud 02-01-2015, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Mooie foto van alle kinderen/kleinkinderen, diner/weekendje weg/andere activiteit voor twee personen aanbieden of een uitje met het hele gezin.
Hmmm.. Hebben we eigenlijk allemaal al een keer gedaan. Het klinkt zo makkelijk als je dit allemaal opratelt.

Citaat:
Mijn vader gaf me laatst 29 euro toen ik 29 werd. Misschien dus 30 euro?
Haha, nee.
Oud 02-01-2015, 18:23
Hazel
Hazel is offline
Een foto van alle kinderen/kleinkinderen vind ik nu echt zo'n cadeau dat bijna alleen maar verkeerd kan aflopen.
Oud 02-01-2015, 20:45
df
df is offline
Wat leuks doen met hele gezin.
Oud 02-01-2015, 21:55
Verwijderd
Ik geloof dat wij toen met hele gezin en aanhang vijf dagen naar Venetie zijn gegaan, op kosten van de kinderen. Niet dat dat nu een doorslaand succes was, maar goed. Het delen van een gezamenlijke ervaring is leuker dan gewoon iets geven en klaar. Dus wat DF zegt en bedenk zelf maar wat je ouders leuk zouden vinden.
Oud 02-01-2015, 21:57
Verwijderd
Overigens kwam het niet doorslaan van het succes vooral door de aanhang, twee van mijn zussen hadden toen een relatie met totale nitwittige sukkels. Ga gerust echt iets doen met het gezin zonder aanhang.
Oud 02-01-2015, 21:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik geloof dat wij toen met hele gezin en aanhang vijf dagen naar Venetie zijn gegaan, op kosten van de kinderen. Niet dat dat nu een doorslaand succes was, maar goed. Het delen van een gezamenlijke ervaring is leuker dan gewoon iets geven en klaar. Dus wat DF zegt en bedenk zelf maar wat je ouders leuk zouden vinden.
Was het een EO-waardig familietafereel?
Oud 02-01-2015, 22:05
Verwijderd
Nee, we schelden en vloeken allemaal nogal veel en er wordt vrij veel gezopen.
Oud 02-01-2015, 22:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Aha. Onze familiebijeenkomsten zijn heel anders.
Oud 02-01-2015, 22:25
Verwijderd
Tsja. Wij zijn allochtonen met zuideuropese roots, als wij gewoon overleggen over de boodschappen van vandaag of als we elkaar vertellen wat de weersvoorspelling is, lijkt het voor de buitenwereld alsof er eerwraak aan de orde is.
Oud 02-01-2015, 22:32
Verwijderd
Als ik dit soort dingen zeg, maak ik natuurlijk gewoon maar flauwe grapjes he lieve forumers. Zo zijn wij helemaal niet.
Oud 02-01-2015, 22:33
Verwijderd
Het weer bekijken we namelijk allemaal op onze smartphones, dat hoeven we niet te bespreken.
Oud 03-01-2015, 00:42
Verwijderd
Goed idee inderdaad. En wat betreft aanhang, niemand van de kinderen heeft een vaste relatie op 't moment.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten