Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2015, 21:03
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik ben zeer tevreden met je antwoord
Oud 04-02-2015, 21:04
Miekje*
Miekje* is offline
Ik word zo blij en ontroerd van dit topic /wijf
Oud 04-02-2015, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zeer tevreden met je antwoord
Nou daar doe ik het voor
Oud 04-02-2015, 21:09
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Je snapt dat je gewoon mee moet doen he Miekje Ik heb me al als een week wijf gedragen, Lieveheersbeest en kareltje ook, zelfs Loezzel een beetje, dus jouw beurt!
Oud 04-02-2015, 21:10
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik verheug me ook erg op Erturs antwoord.
Oud 04-02-2015, 21:12
Carn
Carn is offline
jeetje, jullie hebben het allemaal over net iets minder geslaagde varianten van mij. Saai zeg.
Oud 04-02-2015, 21:13
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Stiekem wil elke vrouw jou Carnieparnie, MAAR JA
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Kutminke.
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oud 04-02-2015, 21:15
Carn
Carn is offline
Ik kijk wel Titanic. Maar ben dan wel weer een ramp in dingen onthouden.
Oud 04-02-2015, 21:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind mijn lief om heel veel dingen leuk. Zo vind ik het leuk dat hij zo goed om mij heen past in bed en op de bank, en hij knuffelt zo fijn. Hij houdt van koken net als ik en heeft een hekel aan schoonmaken net als ik. Ik vind hem leuk omdat hij uren met mij op de bank kan hangen en films kan kijken en ik vind hem leuk omdat hij lieve briefjes tussen mijn spullen stopt en daar word ik altijd belachelijk blij van. En ik vind hem leuk omdat hij ook nog heel goed met mij om kan gaan wanneer ik een boze bui heb en hij het dan voor elkaar krijgt mij nog steeds leuk te vinden. En het allerfijnste is misschien wel dat hij mij zo goed kan lezen. Ik heb nog wel eens de neiging om zo weinig mogelijk te laten merken wanneer me iets dwars zit. Dit doe ik uit gewoonte, maar hij merkt altijd meteen alles op en ik merk dat dat zo goed voor me is. En ik vind hem om nog veel meer redenen leuk, maar anders wordt de post een beetje lang
Oud 04-02-2015, 21:17
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik kijk wel Titanic. Maar ben dan wel weer een ramp in dingen onthouden.
En de vuilnis? Zet je die uit jezelf aan de straat?
Oud 04-02-2015, 21:19
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik vind mijn lief om heel veel dingen leuk. Zo vind ik het leuk dat hij zo goed om mij heen past in bed en op de bank, en hij knuffelt zo fijn. Hij houdt van koken net als ik en heeft een hekel aan schoonmaken net als ik. Ik vind hem leuk omdat hij uren met mij op de bank kan hangen en films kan kijken en ik vind hem leuk omdat hij lieve briefjes tussen mijn spullen stopt en daar word ik altijd belachelijk blij van. En ik vind hem leuk omdat hij ook nog heel goed met mij om kan gaan wanneer ik een boze bui heb en hij het dan voor elkaar krijgt mij nog steeds leuk te vinden. En het allerfijnste is misschien wel dat hij mij zo goed kan lezen. Ik heb nog wel eens de neiging om zo weinig mogelijk te laten merken wanneer me iets dwars zit. Dit doe ik uit gewoonte, maar hij merkt altijd meteen alles op en ik merk dat dat zo goed voor me is. En ik vind hem om nog veel meer redenen leuk, maar anders wordt de post een beetje lang
Oud 04-02-2015, 21:19
Miekje*
Miekje* is offline
En hij legt me zo erg in de watten altijd, terwijl hij zelf zegt dat dat wel meevalt Ik ben niet zoveel gewend, geloof ik.
Oud 04-02-2015, 21:21
Miekje*
Miekje* is offline
En gelukkig ben ik in zijn huis en kan ik hem straks platknuffelen
Oud 04-02-2015, 21:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
En de vuilnis? Zet je die uit jezelf aan de straat?
Natuurlijk, elke maandagochtend
Oud 04-02-2015, 21:25
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Omg wat een topvent ben je

Wij hebben zo'n vuilnispas trouwens en tegenover m'n huis zo'n ondergrondse megacontainer, dus alle vuilnis gelijk weg, vet relaxt
Oud 04-02-2015, 21:27
Verwijderd
Ja wij ook. Maar dan zou het nu nog eens handig zijn als hij af en toe spontaan een ingeving krijgt.
Oud 04-02-2015, 21:43
Verwijderd
Zo van: "hee er kan niks meer bij, laat ik de zak eens verwisselen."
Oud 04-02-2015, 22:33
Verwijderd
Dat heb ik met de was. Hij zal nooit denken "oh, er zijn nog maar drie handdoeken, laat ik eens een was aan zetten." Of "er kan niks meer in de ton, ik zet een was aan!" Maar goed - als ik het hem vraag, doettie het altijd.

Er komen nog steeds dingen bovendrijven waarom ik zo gek op 'm ben
Oud 04-02-2015, 23:14
Abby.
Abby. is offline
Ik vind mijn mannetje leuk omdat ie het vuilnis buiten zet en Titanic met me kijkt!
Oud 04-02-2015, 23:45
Elin3
Elin3 is offline
Mijn vriend is geweldig omdat hij zorgzaam is, de leiding kan nemen als het nodig is, exact dezelfde slechte humor heeft als ik, en omdat hij een heel expressief gezicht heeft
O en dat hij ook gelovig is vind ik super fijn!
Oud 05-02-2015, 04:51
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben heel blij voor jullie hoor, maar ik gaf een beetje over in m'n mond na het lezen van deze pagina. Vooral 'mijn mannetje'... Je wordt bedankt Abs.
Oud 05-02-2015, 05:01
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik ben heel blij voor jullie hoor, maar ik gaf een beetje over in m'n mond na het lezen van deze pagina. Vooral 'mijn mannetje'... Je wordt bedankt Abs.
Ehh, dat was dus niet serieus hè. Pff
Oud 05-02-2015, 05:40
Lorelei
Lorelei is offline
Ik lag dus vorige week met iets buikgriepachtigs op bed (met name vorige week maandag was het feest). En nu leek het net allemaal wel weer beter te gaan, op een beetje vermoeidheid na, en toen moest ik vannacht weer overgeven.
Oud 05-02-2015, 07:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik iets mocht veranderen aan mijn vriend.. kan alles?
Dan dat hij een beamapparaat uitvindt en kan bouwen zodat we instant bij elkaar kunnen zijn.
En hij mag ook wel een goede pianist zijn. Maar niet beter dan ik. Hoewel, wel beter dan ik. Dan kan hij mijn repetitor zijn.
Oud 05-02-2015, 07:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh MAANNNN trouwens, ouders die me uitnodigen op hun kind te passen en dan als ik daar kom zeggen dat hij 'niet meer zo heel ziek is maar toch gigantisch verkouden haha hoe gaat het trouwens met je zingen' eh goed tot ik met die koter van jullie zat. Ik zeg echt ELKE KEER als ik daar ben dat ik NIET KAN WERKEN als ik verkouden ben en dat ze hun kinderen maar aan iemand anders geven als ze ziek zijn. JEEZ
Oud 05-02-2015, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe vraag: waarom ben je zo gek op je geliefde?
Citaat:
Ik verheug me ook erg op Erturs antwoord.
WTF waarom? De persoon die nu het dichtst in de buurt komt ben ik pas net begonnen met daten. Ik ben helemaal niet "zo gek" op haar.

Maar ze ziet er goed uit en ze lacht om mijn domme grapjes en ze maakt zelf de hele tijd flauwe grapjes en ze is intelligent en ze vindt mijn MVV-fetisjisme supergrappig en interessant.

Ik ken haar van tinder en ik herkende haar als een eerdere match. Geen idee waarom dat toen niets geworden was maar ze is lekker dus ik begon vrolijk tegen haar te praten. Ze reageerde heel ijzig met "Wij zijn al eens een match geweest." Toen dacht ik ok dit word niets, en meer uit baldadigheid dan als poging haar alsnog voor me te winnen stuurde ik "Oh dus je gelooft niet in liefde op het tweede gezicht?"

Dat vond ze zó grappig dat vanaf dat moment alles vanzelf ging, ze was meteen ontdooidtdtdt Dat is toch wel erg belangrijk voor me, dat iemand mijn sneue grapjes leuk vindt

Laatst gewijzigd op 05-02-2015 om 10:20. Reden: dtddt
Oud 05-02-2015, 09:24
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
IK.WIL.MIJN.BUURMAN.DOOD.MAKEN.JEZUS.TERING.AAARGH.
Oud 05-02-2015, 09:25
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
WTF waarom? De persoon die nu het dichtst in de buurt komt ben ik pas net begonnen met daten. Ik ben helemaal niet "zo gek" op haar.
Whahaha snap ik Dit was zo'n loze compromispost die een paar x veranderd is en nu slaat het nergens op wat er nog staat
Oud 05-02-2015, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ken haar van tinder en ik herkende haar als een eerdere match. Geen idee waarom dat toen niets geworden was maar ze is lekker dus ik begon vrolijk tegen haar te praten. Ze reageerde heel ijzig met "Wij zijn al eens een match geweest." Toen dacht ik ok dit word niets, en meer uit baldadigheid dan als poging haar alsnog voor me te winnen stuurde ik "Oh dus je gelooft niet in liefde op het tweede gezicht?"

Dat vond ze zó grappig dat vanaf dat moment alles vanzelf ging, ze was meteen ontdooit Dat is toch wel erg belangrijk voor me, dat iemand mijn sneue grapjes leuk vindt
Oud 05-02-2015, 10:14
Verwijderd
Iedereen wacht met smart op je nieuwe vraag, Ertur.
Oud 05-02-2015, 10:37
Verwijderd
Oei, wat een druk ligt er op eens op me zo succesvol als de vraag van gisteren wordt het natuurlijk niet iedere dag

Sanne! Belangrijke vraag: als je nu dood zou gaan, en je bent je daar bewust van, is er dan iets dat je iemand had willen vertellen maar waar je niet aan toe bent gekomen/nooit gedurft had en dat je eigenlijk toch wel had willen doen? Wat is dat dan, aan wie zou het gericht zijn en waarom heb je het (nog?) niet verteld? Als je niets kunt bedenken, mag je uiteraard ook iets vertellen dat je juist per sé mee je graf in wilt nemen.

Het staat andere kantiners open om hun antwoorden te verspreiden. Ik ga even nadenken!
Oud 05-02-2015, 11:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Oei, wat een druk ligt er op eens op me zo succesvol als de vraag van gisteren wordt het natuurlijk niet iedere dag

Sanne! Belangrijke vraag: als je nu dood zou gaan, en je bent je daar bewust van, is er dan iets dat je iemand had willen vertellen maar waar je niet aan toe bent gekomen/nooit gedurft had en dat je eigenlijk toch wel had willen doen? Wat is dat dan, aan wie zou het gericht zijn en waarom heb je het (nog?) niet verteld? Als je niets kunt bedenken, mag je uiteraard ook iets vertellen dat je juist per sé mee je graf in wilt nemen.

Het staat andere kantiners open om hun antwoorden te verspreiden. Ik ga even nadenken!
ik denk er ook even over na!

Citaat:

Wie ben jij? Ik hoop dat je bent wie ik hoop dat je bent maar ik twijfel
Oud 05-02-2015, 11:27
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik luister the Kelly family
Oud 05-02-2015, 11:52
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
ik denk er ook even over na!

Ik mag toch hopen dat het een newbie is.
Oud 05-02-2015, 11:55
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
'Ik gaf een beetje over in m'n mond'? Lijkt me niet
Oud 05-02-2015, 12:16
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik weet niet wie je hoopt dat het is, maar als het is wie ik denk dat jij hoopt dan het is, dan denk ik van niet.
Oud 05-02-2015, 12:23
df
df is offline
Citaat:
jeetje, jullie hebben het allemaal over net iets minder geslaagde varianten van mij. Saai zeg.
Oud 05-02-2015, 12:28
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
'Ik gaf een beetje over in m'n mond'? Lijkt me niet
Nou ja, als iemand denkt dat ik Carn echt 'mijn mannetje' noem, vind ik dat best ernstig Ik vind 'mijn lief' al zum Kotsen.
Oud 05-02-2015, 12:42
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik weet niet wie je hoopt dat het is, maar als het is wie ik denk dat jij hoopt dan het is, dan denk ik van niet.
Ik bedoel niet para, maar als je iemand anders bedoelt dan moet je misschien even pm'en want dit is allemaal enorm omslachtig zo
Oud 05-02-2015, 13:12
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik bedoel niet para, maar als je iemand anders bedoelt dan moet je misschien even pm'en want dit is allemaal enorm omslachtig zo
Oei! Ik dacht idd, misschien bedoelt ze Para.
Oud 05-02-2015, 13:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nou ja, als iemand denkt dat ik Carn echt 'mijn mannetje' noem, vind ik dat best ernstig Ik vind 'mijn lief' al zum Kotsen.
Zum Kotzen.
Oud 05-02-2015, 14:10
Verwijderd
Mijn vraag van vandaag werkt niet zo goed als gisteren. Ik weet het zelf ook echt niet eigenlijk. Wat ik mijn graf in zou meenemen kan ik wel vertellen, no way dat ik ooit ga bekennen dat Paultje niet Paultje is en dat ik tijdens die acht maanden een nieuwe kitten heb moeten regelen
Oud 05-02-2015, 15:04
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Zum Kotzen.
Boeiend.
Oud 05-02-2015, 15:08
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Boeiend.
Oud 05-02-2015, 15:56
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik vind de vraag best lastig lieve Ertur. Er zijn wel dingen waarvan ik denk 'joh het zou best fijn zijn als die en die dat zou weten', maar er is ook een reden waarom ik het ze niet verteld heb, en ik denk dat ik als ik dood ga wel wat belangrijkers te doen heb dan persoon A te vertellen dat ie een stomme zak is en persoon B dat ik echt heel verdrietig ben geweest omdat 't niks werd :')
Oud 05-02-2015, 16:37
Verwijderd
De vraag van vandaag houdt de gemoederen op whatsapp flink bezig. Op dit moment is de conclusie dat .sann gaat sterven zodat ze me iets kan vertellen waarna ik de liefde van mijn leven ten huwelijk zal vragen.
Oud 05-02-2015, 16:40
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Fix ik even
Oud 05-02-2015, 18:12
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ehh, dat was dus niet serieus hè. Pff
Ja dat snapte ik al, maar serieus of niet, die 2 woorden bij elkaar geven me de rillingen.

Regels voor berichten