Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat heb ik met de was. Hij zal nooit denken "oh, er zijn nog maar drie handdoeken, laat ik eens een was aan zetten." Of "er kan niks meer in de ton, ik zet een was aan!" Maar goed - als ik het hem vraag, doettie het altijd.
Er komen nog steeds dingen bovendrijven waarom ik zo gek op 'm ben ![]() |
![]() |
|
Mijn vriend is geweldig omdat hij zorgzaam is, de leiding kan nemen als het nodig is, exact dezelfde slechte humor heeft als ik, en omdat hij een heel expressief gezicht heeft
![]() O en dat hij ook gelovig is vind ik super fijn!
|
Ik lag dus vorige week met iets buikgriepachtigs op bed (met name vorige week maandag was het feest). En nu leek het net allemaal wel weer beter te gaan, op een beetje vermoeidheid na, en toen moest ik vannacht weer overgeven.
![]()
|
oh MAANNNN trouwens, ouders die me uitnodigen op hun kind te passen en dan als ik daar kom zeggen dat hij 'niet meer zo heel ziek is maar toch gigantisch verkouden haha hoe gaat het trouwens met je zingen' eh goed tot ik met die koter van jullie zat. Ik zeg echt ELKE KEER als ik daar ben dat ik NIET KAN WERKEN als ik verkouden ben en dat ze hun kinderen maar aan iemand anders geven als ze ziek zijn. JEEZ
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ze ziet er goed uit en ze lacht om mijn domme grapjes en ze maakt zelf de hele tijd flauwe grapjes en ze is intelligent en ze vindt mijn MVV-fetisjisme supergrappig en interessant. Ik ken haar van tinder en ik herkende haar als een eerdere match. Geen idee waarom dat toen niets geworden was maar ze is lekker dus ik begon vrolijk tegen haar te praten. Ze reageerde heel ijzig met "Wij zijn al eens een match geweest." Toen dacht ik ok dit word niets, en meer uit baldadigheid dan als poging haar alsnog voor me te winnen stuurde ik "Oh dus je gelooft niet in liefde op het tweede gezicht?" Dat vond ze zó grappig dat vanaf dat moment alles vanzelf ging, ze was meteen ontdooidtdtdt ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-02-2015 om 10:20. Reden: dtddt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei, wat een druk ligt er op eens op me
![]() ![]() Sanne! Belangrijke vraag: als je nu dood zou gaan, en je bent je daar bewust van, is er dan iets dat je iemand had willen vertellen maar waar je niet aan toe bent gekomen/nooit gedurft had en dat je eigenlijk toch wel had willen doen? Wat is dat dan, aan wie zou het gericht zijn en waarom heb je het (nog?) niet verteld? Als je niets kunt bedenken, mag je uiteraard ook iets vertellen dat je juist per sé mee je graf in wilt nemen. Het staat andere kantiners open om hun antwoorden te verspreiden. Ik ga even nadenken! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Wie ben jij? ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn vraag van vandaag werkt niet zo goed als gisteren. Ik weet het zelf ook echt niet eigenlijk. Wat ik mijn graf in zou meenemen kan ik wel vertellen, no way dat ik ooit ga bekennen dat Paultje niet Paultje is en dat ik tijdens die acht maanden een nieuwe kitten heb moeten regelen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind de vraag best lastig lieve Ertur. Er zijn wel dingen waarvan ik denk 'joh het zou best fijn zijn als die en die dat zou weten', maar er is ook een reden waarom ik het ze niet verteld heb, en ik denk dat ik als ik dood ga wel wat belangrijkers te doen heb dan persoon A te vertellen dat ie een stomme zak is en persoon B dat ik echt heel verdrietig ben geweest omdat 't niks werd :')
![]()
|
|