Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die zachte g valt dusdanig mee dat je ook prima uit het hele gebied zou kunnen komen, Nijmegen incluis. En met moeite bedoel ik dus dat je niet zo klinkt: http://vocaroo.com/i/s1KBf6dvKKAY Echt niet iedereen hoeft Engels te spreken zoals Humme of Wouter of ik dat doen maar het gaat mij erom dat mensen niet in het minst ook maar opletten hoe iets uitgesproken wordt. En ik heb net $17,50 voor een glas rode wijn betaald die ik nu in de zon zit op te drinken <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
De r gaat wel goed, ik kan geen Nederlandse r dus ik ben opgelucht als ik een Engelse mag gebruiken
![]() Ik ga vanaf oktober 2 dagen per week ongeveer een derde van de tijd Engels praten ivm werk in hoogopgeleide multiculturele omgeving, dus dat helpt vast wat. Al is een vrij groot deel daarvan met Aziaten, dus of die nou zo'n goed voorbeeld zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Natuurlijk niet direct zo maar laat ik het iets anders uitleggen; Mijn buurman is Israëliër. Toen hij in Nederland kwam wonen sprak hij eerst de hele tijd Engels, vanaf het moment dat hij Nederlands ging spreken gingen ze hem als domme immigrant behandelen en niet meer als slimme toerist. Door bijna iedereen. En ik heb dat vaker gemerkt. |
![]() |
||
Citaat:
En toen sprak hij per ongeluk een keertje Engels ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Beetje biertjes, beetje muziek, beetje films. Als het weer weer beter is nog een paar dagen weg. Prima vakantie tot nu toe
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|