Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2015, 20:27
Macrador
Macrador is offline
Ik vind de meeste babies lief. Koekje kan ze snel beu zijn dus ik ben veilig.
Oud 29-11-2015, 20:32
Verwijderd
Mijn neefje en nichtje waren beide geen huilbaby's. Dat scheelt volgens mij wel veel.

Volgende Sinterklaas met ze.
Oud 29-11-2015, 20:35
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mijn neefje en nichtje waren beide geen huilbaby's. Dat scheelt volgens mij wel veel.

Volgende Sinterklaas met ze.
Dat is zoooo leuk. Ik verheug me er ook al stiekem op dat het zoontje van de broer van mijn vriend ouder is. Er zijn zoveel dingen die ik als kind wilde doen en nooit gedaan heb. Mooie kans om dat met hem te doen
Oud 29-11-2015, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Dat is zoooo leuk. Ik verheug me er ook al stiekem op dat het zoontje van de broer van mijn vriend ouder is. Er zijn zoveel dingen die ik als kind wilde doen en nooit gedaan heb. Mooie kans om dat met hem te doen
Precies
Oud 29-11-2015, 20:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Denken jullie al na over trouwen en wie je als getuigen wilt hebben enzo?
Ja hoor. Dat zijn we ook al wel ongeveer over uit voor als het ooit zover is
Oud 29-11-2015, 20:40
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Jeetje.
Oud 29-11-2015, 20:40
Kikaa*
Kikaa* is offline
Je kan het maar alvast besproken hebben allemaal.
Oud 29-11-2015, 20:41
Miekje*
Miekje* is offline
Daarom
Oud 29-11-2015, 20:43
df
df is offline
Citaat:
Oud 29-11-2015, 20:45
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Denken jullie al na over trouwen en wie je als getuigen wilt hebben enzo?
Heb ik wel eens over nagedacht ja. En wie ik als getuigen wil weet ik al langer dan dat ik over trouwen nadenk
Oud 29-11-2015, 20:46
Verwijderd
Ik kom net terug van de sinterklaasviering op stage
Oud 29-11-2015, 20:46
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Is alles goed gekomen met dat meisje?
Oud 29-11-2015, 20:47
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nooit gehad dat je iets ziet ergens en dan hardop zegt dat je dat best wel (of juist helemaal niet ) op je bruiloft wilt?
Oud 29-11-2015, 20:48
Miekje*
Miekje* is offline
Df lijkt me geen type doe over dat soort dingen nadenkt.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Is alles goed gekomen met dat meisje?
Ja hij heeft met een grote stereo en een mixtape met haar favoriete liedjes door de intercom van het hele studentenhuis lopen spelen.
Verwijderd
Ik weet niet of ik wil trouwen, maar ik zoek in etalages altijd een jurk uit
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik herken het ook helemaal niet eigenlijk! Maar ik vond trouwen dan ook altijd onzin.
Oud 29-11-2015, 20:49
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja hij heeft met een grote stereo en een mixtape met haar favoriete liedjes door de intercom van het hele studentenhuis lopen spelen.
Oud 29-11-2015, 20:49
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nooit gehad dat je iets ziet ergens en dan hardop zegt dat je dat best wel (of juist helemaal niet ) op je bruiloft wilt?
Misschien wil die gewoon niet trouwen he.
Oud 29-11-2015, 20:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
We waren een weekendje weg met vrienden en één stel wil wel kinderen maar niet de enige in de vriendengroep zijn met kinderen dus ze hadden aan mijn vriend gevraagd wanneer wij kinderen wilden
Oud 29-11-2015, 20:53
Macrador
Macrador is offline
Begrijp er niks van.
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
We waren een weekendje weg met vrienden en één stel wil wel kinderen maar niet de enige in de vriendengroep zijn met kinderen dus ze hadden aan mijn vriend gevraagd wanneer wij kinderen wilden
Nou en? Allemaal stoppen met anticonceptie en beginnen nu?
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat lijkt me best ongemakkelijk

Ik was zelf echt een enorme jankbaby die heel moeilijk was met eten, dus ik vrees een beetje voor mijn nageslacht
Oud 29-11-2015, 20:54
df
df is offline
Citaat:
Nooit gehad dat je op je 21ste nog nooit over je hypothetische bruiloft hebt nagedacht?
Oud 29-11-2015, 20:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nou en? Allemaal stoppen met anticonceptie en beginnen nu?
Citaat:
Dat lijkt me best ongemakkelijk

Ik was zelf echt een enorme jankbaby die heel moeilijk was met eten, dus ik vrees een beetje voor mijn nageslacht
Ze vroeg het aan m'n vriend en hij denkt echt totaal nog niet na over kinderen met als gevolg dat het meisje die het vroeg zich nogal ongemakkelijk voelde.

Ik heb voorlopig wel genoeg aan mezelf en mijn eigen lijf. Ik zou het echt niet trekken om 's nachts er ook nog uit te moeten voor een baby.
Oud 29-11-2015, 20:57
Macrador
Macrador is offline
Waarom voelde dat meisje zich ongemakkelijk?
Oud 29-11-2015, 21:05
Durian
Durian is offline
IK DEED DE REGENDANS EN KREEG DE ZEGEN VAN DE ZON
Oud 29-11-2015, 21:08
Verwijderd
Cool kids
Er ligt er een in m'n bed
Oud 29-11-2015, 21:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zij vraagt min of meer of Daantje ook even kindjes wil gaan baren, omdat dat haar zo'n leuk idee lijkt. Als het voor die ander helemaal geen optie is, terwijl jij dacht "dat doet ze wel ff" is dat toch een beetje ongemakkelijk.
Oud 29-11-2015, 21:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Om wat Eline zegt maar ook omdat ze volgens mij nooit bedacht had dat mijn vriend en ik daar nog helemaal niet zo over nadenken terwijl dat voor haar een soort vanzelfsprekend is.
Oud 29-11-2015, 21:41
Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ja ik denk er dus ook niet over na, maar ik heb mensen om me heen die dat al helemaal weten en het vreemd vinden dat ik werkelijk waar geen idee heb.
Ik werk met veel turken, marokanen, surinamers en antilianen. Ik krijg echt elke werkdag wel minstens 1 keer de vraag wanneer ik ga trouwen/kindjes krijgen/samenwonen. En daarna: hoe oud ben je dan? Heb je geen vriend? Maar straks ben je te oud voor kindjes! Straks gaat je vriend bij je weg omdat je geen kindjes wil!! (??) etc. Terwijl er nu juist 2 ongeplanned zwanger zijn
Oud 29-11-2015, 21:48
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Zij vraagt min of meer of Daantje ook even kindjes wil gaan baren, omdat dat haar zo'n leuk idee lijkt. Als het voor die ander helemaal geen optie is, terwijl jij dacht "dat doet ze wel ff" is dat toch een beetje ongemakkelijk.
Citaat:
Om wat Eline zegt maar ook omdat ze volgens mij nooit bedacht had dat mijn vriend en ik daar nog helemaal niet zo over nadenken terwijl dat voor haar een soort vanzelfsprekend is.
Ik vind het maar gek om je daar ongemakkelijk om te voelen maar ok.
Oud 29-11-2015, 21:53
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het maar gek om je daar ongemakkelijk om te voelen maar ok.
Vriendinnen van mij met baby's kunnen ook de hele dag verliefd over hun kindje praten. Als ik dat kind na een half uur zat ben durf ik dat ook niet zo makkelijk te zeggen. Dat vind ik ook ongemakkelijk, omdat het voor hen heel natuurlijk gedrag is en ze vast niet snappen dat ik er de kriebels van krijg.
Oud 29-11-2015, 22:33
Verwijderd
Welkom bij hotel D waar u op ieder moment kan binnenvallen en gaan slapen. Eten is ook geen probleem maar u moet wel snel zijn want op is op.
Oud 29-11-2015, 22:43
Verwijderd
484
Oud 29-11-2015, 22:43
Verwijderd
485
Oud 29-11-2015, 22:44
Verwijderd
Bijna nieuw topic jaa feest
Oud 29-11-2015, 22:50
Macrador
Macrador is offline
Ja en dan wel een leuke titel nemen he.
Oud 29-11-2015, 22:54
Durian
Durian is offline
Citaat:
Welkom bij hotel D waar u op ieder moment kan binnenvallen en gaan slapen. Eten is ook geen probleem maar u moet wel snel zijn want op is op.
Hallo is er nog eten
Oud 29-11-2015, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Hallo is er nog eten
Ja
Oud 29-11-2015, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ja en dan wel een leuke titel nemen he.
Zal m'n best doen
Oud 30-11-2015, 06:52
Durian
Durian is offline
Citaat:
Ja
Gimme some

I WANNA RUN AWAYYYYYYYY
Oud 30-11-2015, 07:03
Elin3
Elin3 is offline
Pfff, ik voel me nog steeds ziek Ik weet ook echt niet wat ik nu in moet nemen om mezelf weer op de been te krijgen. En mijn college van vandaag heeft aanwezigheidsverplichting Mag ik mijn zieke lijf naar Leiden slepen om daar een beetje presentaties aan te horen
Oud 30-11-2015, 09:13
Kikaa*
Kikaa* is offline
Miekje ik volg straks weer dezelfde minor als N.
Oud 30-11-2015, 09:40
Verwijderd
Hoe blokkeer je iemand hier?
Oud 30-11-2015, 09:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Pfff, ik voel me nog steeds ziek Ik weet ook echt niet wat ik nu in moet nemen om mezelf weer op de been te krijgen. En mijn college van vandaag heeft aanwezigheidsverplichting Mag ik mijn zieke lijf naar Leiden slepen om daar een beetje presentaties aan te horen
Zou je niet gewoon een paar dagen ff thuis blijven en uitzieken? Aanwezigheidsplicht of niet. Ziek zijn kan iedereen overkomen. Zo word je echt niet beter.
Oud 30-11-2015, 09:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat Daantje zegt, ja. Met doorsukkelen wordt je echt niet beter. En ik snap dat je heel veel moet en wilt doen, maar je lijf zegt niet voor niets tegen je dat het rust nodig heeft.
Citaat:
Miekje ik volg straks weer dezelfde minor als N.
Arme jij. Welke minor ga je doen?
Oud 30-11-2015, 09:54
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Hoe blokkeer je iemand hier?
Vinden ze deze pf ook aantrekkelijk?
Oud 30-11-2015, 09:55
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat Daantje zegt, ja. Met doorsukkelen wordt je echt niet beter. En ik snap dat je heel veel moet en wilt doen, maar je lijf zegt niet voor niets tegen je dat het rust nodig heeft.

Arme jij. Welke minor ga je doen?
Ja, tsjonge. Ik liep vanochtend met haar van het station naar school en toen kwamen we erachter dat we dezelfde minor zouden gaan doen. Ik ga biofarmaceutische analyse doen!
Oud 30-11-2015, 10:04
Verwijderd
De geur van nieuwe schoolboeken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten