Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2016, 15:44
Verwijderd
'Cneel heb je die achterlijke domme ongewensteintimiteiten huisgenoot nog? Of is dat inmiddels opgelost/is zij opgerot?
Advertentie
Oud 17-08-2016, 16:35
ecnelis
ecnelis is offline
Die is er nog! Ik praat niet meer tegen die huisgenoot. Als ik ook maar één 'lekker weertje he?' opmerking maak vliegen de piemels en vagina's en genders me om de oren dus ik ben op totale negeertoer.
Oud 17-08-2016, 16:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan zie je zwarte pitjes op je matras!
Ik heb nou toch even gecheckt, maar niks. Maak me niet zo para
Citaat:
Een huisgenoot was zo doodsbang voor bedwantsen dat ik speciaal voor haar met een jampotje met daarin een beestje naar de ggd ben gefietst het was een stofluis. De biologie-afdeling van de ggd is wel een documentaire waard, wat een eigenaardige afdeling
Aww wat ben je toch schattig
Oud 17-08-2016, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Die is er nog! Ik praat niet meer tegen die huisgenoot. Als ik ook maar één 'lekker weertje he?' opmerking maak vliegen de piemels en vagina's en genders me om de oren dus ik ben op totale negeertoer.
Wat lijkt het me ontzettend kut als je zo'n achterlijke koe bij je in huis hebt wonen... Hopelijk gaat ze gauw weg
Oud 17-08-2016, 18:06
Verwijderd
Ik wil haar graag slaan.
Oud 17-08-2016, 19:25
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik heb nou toch even gecheckt, maar niks. Maak me niet zo para

Aww wat ben je toch schattig
Dan zijn het luizen kusjeplakgrapje. Gewoon een mugje!
Oud 17-08-2016, 19:27
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Wat lijkt het me ontzettend kut als je zo'n achterlijke koe bij je in huis hebt wonen... Hopelijk gaat ze gauw weg
Ja tja! Had ik toentertijd nog geschreven hier hoe ze tijdens een vergadering zo'n akelige grap had gemaakt waardoor ik voor de hele groep uit de kast móest komen? Toen dacht ik zelf wel even aan verhuizen.
Oud 17-08-2016, 21:03
Verwijderd
Volgens mij wel. Tering, wat een misselijk mens. Ik snap dat soort mensen oprecht niet en word er altijd een.beetje verdrietig van. Hopelijk rot ze gauw op en krijg je er een hete leuke huisgenoot voor terug
Oud 17-08-2016, 21:39
Miekje*
Miekje* is offline
Jouw nare huisgenote mag van mij een piano op haar hoofd krijgen, 'Cneel
Oud 17-08-2016, 21:40
Miekje*
Miekje* is offline
Of iets anders waar ze goed hoofdpijn van krijgt.
Oud 18-08-2016, 01:06
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Srsly, als je wilt dat ik haar muil bewerk met een honkbalknuppel oid ben ik zo bij je! Ik heb echt Zero tolerance voor zulk soort bullshit.
Oud 18-08-2016, 13:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat mijn nieuwe oven straks wordt bezorgd, ben ik van plan om een cake te bakken, onmogelijk in mijn oude oven. Wil ik dan fijne cake of boerencake? Wat is het verschil überhaupt? Zit er qua smaak verschil in of is het alleen de structuur?
Oud 18-08-2016, 13:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, bak-noob. Cupcakes zijn meer mijn ding
Oud 18-08-2016, 13:36
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja tja! Had ik toentertijd nog geschreven hier hoe ze tijdens een vergadering zo'n akelige grap had gemaakt waardoor ik voor de hele groep uit de kast móest komen? Toen dacht ik zelf wel even aan verhuizen.
Was zij ook degene die vooral geen enkel begrip en tolerantie voor jou toonde of is dit iemand anders? Het "ongewenste intimiteiten"-verhaal heb ik geloof ik gemist.
Oud 18-08-2016, 14:49
Miekje*
Miekje* is offline
Zelf vind ik fine cake lekkerder, dat is wat luchtiger en fijner van kruimel. Boerencake is wat steviger.
Oud 18-08-2016, 22:26
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik lig in de auto op een camping in Noord Frankrijk. Prima te doen tot nu toe, schitterende omgeving. Wel een beetje veel uit de kluiten gewassen insecten hier. Een spin zo groot als mijn handpalm zat vanmiddag op onze spullen

Maar, er lopen hier 2 superschattige poezen rond waaronder een kitten pers
Als de gekke vrijgezelle kattenvrouwtjes die wij zijn hebben we daar een hele tijd mee gekroeld en bij gezeten.
Oud 18-08-2016, 22:45
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik lig in de auto op een camping in Noord Frankrijk. Prima te doen tot nu toe, schitterende omgeving. Wel een beetje veel uit de kluiten gewassen insecten hier. Een spin zo groot als mijn handpalm zat vanmiddag op onze spullen

Maar, er lopen hier 2 superschattige poezen rond waaronder een kitten pers
Als de gekke vrijgezelle kattenvrouwtjes die wij zijn hebben we daar een hele tijd mee gekroeld en bij gezeten.
Waarom in de auto en niet in een tent?
Oud 18-08-2016, 22:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat ze panisch is dat die enorme spin midden in de nacht op haar gezicht komt liggen. En terecht, trouwens.
Oud 19-08-2016, 00:00
ecnelis
ecnelis is offline
Eh. Ik heb volgens mij een tijgermug gevangen. Hij is heel klein en zwart met witte strepen. Moet ik nu het journaal bellen?
Oud 19-08-2016, 00:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Geen idee, is een tijgermug speciaal?
Oud 19-08-2016, 02:08
Dekaloog
Dekaloog is offline
http://www.omroepbrabant.nl/?news/25...gen+maken.aspx

http://www.rtlnieuws.nl/nederland/ti...-moet-je-weten

Ik zou eerder de gemeente bellen, denk ik? En vragen of je nog iets moet doen.
Oud 19-08-2016, 04:23
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Waarom in de auto en niet in een tent?
Citaat:
Omdat ze panisch is dat die enorme spin midden in de nacht op haar gezicht komt liggen. En terecht, trouwens.

Nou ik heb een hekel aan kamperen maar ik wilde toch een paar dagen weg met mn zoon en huisgenoot. Als je skeer bent blijft er niet veel over dan dit.
Maar waar ik het meest bang voor ben, naast de beesten, is dat je hersens met een bijl kunnen worden ingeslagen vanaf buiten. Een tent biedt geen enkele bescherming hiertegen en dan slaap ik niet lekker
Oud 19-08-2016, 07:34
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Eh. Ik heb volgens mij een tijgermug gevangen. Hij is heel klein en zwart met witte strepen. Moet ik nu het journaal bellen?
Neh, in NL is vooralsnog geen reden tot paniek, ze dragen nog geen funky ziektes hier, aldus deskundigen. Zorg wel dat rondom huis geen plasjes of bodempjes water staan, in emmers, plantenbakken of potjes.
Oud 19-08-2016, 11:21
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Trouwens Eline, ik lig gewoon op een matrasje in de auto. Dus niet op de uitgeklapte stoel ofzo
Met mijn 1.55m kan ik prima de bima liggen.
Oud 19-08-2016, 15:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Geen idee, is een tijgermug speciaal?
Ik las: "is het een tijgermug speciaal?" En ik probeerde me een voorstelling te maken van een mug met curry, mayo en uitjes
Oud 19-08-2016, 16:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gadver
Oud 19-08-2016, 21:10
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik verveel me echt dood. Laatste keer dat ik ben gaan kamperen😝 deze keer echt.
Oud 19-08-2016, 21:25
Verwijderd
Wij rummikubben ons helemaal bewusteloos als we kamperen! +25 avrotrospunten, dat dan weer wel. Beetje goed weer daar? En vermaken je zoon en huisgenoot zich een beetje? Lekker met je wc rol over de camping
Oud 19-08-2016, 23:29
Verwijderd
Citaat:
JA ik heb een keer een kwal gevonden die zo groot was dat hij op Westkapelle Regionaal.nl of zoiets kwam! Dit is net zoiets.

Hij was echt een halve meter!
Oud 19-08-2016, 23:29
Verwijderd
Exclusief tentakels!!!!
Oud 19-08-2016, 23:30
Verwijderd
Als ik het me goed herinner had hij ook geen tentakels maar oke
Oud 20-08-2016, 08:34
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Wij rummikubben ons helemaal bewusteloos als we kamperen! +25 avrotrospunten, dat dan weer wel. Beetje goed weer daar? En vermaken je zoon en huisgenoot zich een beetje? Lekker met je wc rol over de camping
Wij hebben ook veel gerummikubt Maar het regent al sinds gistermiddag dus dat is deprimerend.
Mijn zoon ligt de hele dag in het zwembad of hij voetbalt, dus hij vermaakt zich zeker
Maar waarschijnlijk gaan we eerder weg ivm het kutweer.
Oud 20-08-2016, 10:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
JA ik heb een keer een kwal gevonden die zo groot was dat hij op Westkapelle Regionaal.nl of zoiets kwam! Dit is net zoiets.

Hij was echt een halve meter!
Dat was vast een bloemkoolkwal!
Oud 20-08-2016, 16:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De grootste libelle in de geschiedenis van de wereld vloog net met volle snelheid tegen mijn raam aan
Oud 20-08-2016, 19:22
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Voor zo'n rakker ben ik gister ook gaan rennen zodat ie niet op me kwam 😂
Oud 20-08-2016, 19:26
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Leuk Vlaams woord wat ik net leerde bij StuBru: duveltjeskermis dat is als het regent en de zon tegelijk schijnt.
Oud 20-08-2016, 19:37
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Leuk Vlaams woord wat ik net leerde bij StuBru: duveltjeskermis dat is als het regent en de zon tegelijk schijnt.
Wij noemden dat altijd Kermis in de Hel.
En als kind dacht ik dat de hel hetzelfde was als Den Helder (waar velen het vast mee eens zullen zijn)
Oud 20-08-2016, 19:58
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Aahw
Oud 20-08-2016, 22:26
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Is deze nu nog niet vol?
Oud 20-08-2016, 22:59
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
jawel het is vol.
Oud 21-08-2016, 03:06
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik weet wel dat Fransen nauwelijks Engels spreken, maar ik vind het zo bizar dat die lui bij de campingreceptie het ook nauwelijks spraken. Die doen de hele dag niets anders dan niet-Frans sprekende gasten ontvangen, het stikte daar van mensen uit GB. Met mijn middelbare school Frans kwam ik best een heel eind, maar toen ik mijn 20 euro borg terug wilde hebben en zij niet begreep waar ik het over had en mij iets probeerde uit te leggen waar ik de ballen van snapte, moest ik overschakelen in het Engels. En toen moest ze een collega erbij halen die een paar woorden meer Engels sprak dan zij. Blijf ik me toch over verbazen als het zo'n groot onderdeel van je werk is
Oud 21-08-2016, 09:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moest gisteren een paar zwitsers serveren en ze bleven maar Frans tegen me praten en verwachten dat ik in het Frans uitlegde wat alles was.
Oud 21-08-2016, 10:19
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Schweizerdeutsch werkte ook niet?
Oud 21-08-2016, 10:20
Axel11
Axel11 is offline
Ik was vrijdag bij het fucking Europees Parlement in Straatsburg en daar sprak personeel bij de toegang ook alleen maar Frans
Verder overigens ook de slechtste organisatie die ik ooit heb meegemaakt, ze rommelen daar maar wat aan, wtf
Oud 21-08-2016, 11:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, Fransen zijn wat dat betreft echt arrogant. Ze verwachten dat de hele wereld wel Frans spreekt.

Fransen zijn over wel meer dingen arrogant, maar dit staat wel bovenaan
Oud 21-08-2016, 11:32
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Anders gaan we even generaliseren...
Oud 21-08-2016, 11:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Toen ik in Duitsland was, was ik ook heel blij dat iedereen in die herberg en op het station Engels sprak, want Duits verstaan kan ik heel goed, spreken wat minder. Zeker in het begin van de vakantie, tegen het einde ging het wel.
Oud 21-08-2016, 11:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja ik, niet we.
Oud 21-08-2016, 11:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had gisteren zin in een tosti kaas-tomaat, maar dat valt toch altijd tegen. Tosti zompig en niet de smaakexplosie die je zou verwachten.
En het is sadistischer dan een kaassoufflee
Oud 21-08-2016, 12:10
aumgn
aumgn is offline
Citaat:

Regels voor berichten