Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Omdat mijn nieuwe oven straks wordt bezorgd, ben ik van plan om een cake te bakken, onmogelijk in mijn oude oven. Wil ik dan fijne cake of boerencake? Wat is het verschil überhaupt? Zit er qua smaak verschil in of is het alleen de structuur?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik lig in de auto op een camping in Noord Frankrijk. Prima te doen tot nu toe, schitterende omgeving. Wel een beetje veel uit de kluiten gewassen insecten hier. Een spin zo groot als mijn handpalm zat vanmiddag op onze spullen
![]() Maar, er lopen hier 2 superschattige poezen rond waaronder een kitten pers ![]() ![]() ![]() Als de gekke vrijgezelle kattenvrouwtjes die wij zijn hebben we daar een hele tijd mee gekroeld en bij gezeten.
||
Citaat:
|
http://www.omroepbrabant.nl/?news/25...gen+maken.aspx
http://www.rtlnieuws.nl/nederland/ti...-moet-je-weten Ik zou eerder de gemeente bellen, denk ik? En vragen of je nog iets moet doen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Nou ik heb een hekel aan kamperen maar ik wilde toch een paar dagen weg met mn zoon en huisgenoot. Als je skeer bent blijft er niet veel over dan dit. Maar waar ik het meest bang voor ben, naast de beesten, is dat je hersens met een bijl kunnen worden ingeslagen vanaf buiten. Een tent biedt geen enkele bescherming hiertegen en dan slaap ik niet lekker ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij was echt een halve meter! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn zoon ligt de hele dag in het zwembad of hij voetbalt, dus hij vermaakt zich zeker ![]() Maar waarschijnlijk gaan we eerder weg ivm het kutweer.
|
Ik weet wel dat Fransen nauwelijks Engels spreken, maar ik vind het zo bizar dat die lui bij de campingreceptie het ook nauwelijks spraken. Die doen de hele dag niets anders dan niet-Frans sprekende gasten ontvangen, het stikte daar van mensen uit GB. Met mijn middelbare school Frans kwam ik best een heel eind, maar toen ik mijn 20 euro borg terug wilde hebben en zij niet begreep waar ik het over had en mij iets probeerde uit te leggen waar ik de ballen van snapte, moest ik overschakelen in het Engels. En toen moest ze een collega erbij halen die een paar woorden meer Engels sprak dan zij. Blijf ik me toch over verbazen als het zo'n groot onderdeel van je werk is
![]()
|
Toen ik in Duitsland was, was ik ook heel blij dat iedereen in die herberg en op het station Engels sprak, want Duits verstaan kan ik heel goed, spreken wat minder. Zeker in het begin van de vakantie, tegen het einde ging het wel.
|
|