Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb er echt helemaal niks mee. Een vriend van mij is soms in het weekend tot 3u in de stad omdat daar "iets" is ofzo. ![]() Kan ik me wel voorstellen. ![]() Keimooi ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Meh, ja, ik weet niet. Ik vind het soms gewoon leuk om ver over mijn grens heen te gaan, want ik vind het fijn om die grenzen te voelen. Dat had ik vroeger al, toen ik heel veel sportte, en nu nog steeds en nu is het verkeerd. Maar ik ben het aan het leren, en die aantal keren dat ik er zin in heb en er duidelijk van geniet, ach, boeiend. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kan ik me voorstellen. Doe/kun je nog iets naast zwemmen? Nee. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik fiets (wel elektrische fiets maar sssssst) en probeer te wandelen. Maar goed, dat gaat niet super lang ofzo dus ik ben geen uren weg. Tenzij de rolstoel mee gaat, dan kan het wel langer, maar dan zit ik. ![]() Oei, dat lijkt me naar. Maar ik snap ook wel dat de drempel om het nu nog te leren best wel hoog is... Waarom heb je nooit leren zwemmen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uren weg samen bedoel je? Anders kan je ergens picknicken (ok nu niet meer ![]() Nogal. Ik heb eens gezocht... Dan heb je dus alleen seniorenles. ![]() ![]() Ik heb in groep 5 zwemles gehad, toen had ik buisjes dus ik verstond geen kut van de leraar en deed maar wat. En verder nooit les gehad. ![]() Mijn neefje heeft wel zn C diploma sinds n tijdje. Ben bij zn B meegeweest. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het lijkt me dus wel enorm kak om niet te kunnen zwemmen, want naar mijn inziens beperkt het je best wel. Op vakantie enzo. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ik fiets alleen voor de leuk. Voor de rest heb ik toch n auto. ![]() Ik ben 2 jaar terug voor het eerst op vakantie geweest. Daar zat geen zwemmen bij. ![]() Je hebt gelijk. #yolo enzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik snap het wel en als je verder niet echt zwemt is het geen pure noodzaak ofzo. Maar misschien vind je je roeping wel en wil je ook graag duiken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Accu's schijnen wel een hit or miss te zijn met die fietsen. Gelukkig heb je een goede. ![]() Nee, zwemmen lijkt me juist heel leuk. Althans die herinneringen heb ik eraan. Maar omdat ik het niet kan ga ik niet. ![]() En zeker kut als anderen zeggen hoe leuk het is. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ok mama ![]() |
![]() |
|
Dagje Blijdorp vandaag
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mag ik dan je foto's zien? |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik hou helemaal niet zo van dingen alleen doen, maar stiekem vind ik het echt heerlijk zo alleen door de dierentuin struinen. Beetje praten met wildvreemden die het dier nog niet gespot hebben of die zich afvragen of die alligator die zo stil ligt nu wel echt is, en geen schuldgevoel omdat iemand moet wachten tot ik eindelijk eens klaar ben met foto's maken. En ik ben heel blij dat ik mijn zoomlens mee heb. Je kunt echt de haren tellen op de foto's ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Een ander meisje had een stevige hechtingsstoornis, en ging er met haar drie maanden oude baby gewoon vandoor. Ze vertrok met de noorderzon en we hoorden drie maanden lang niks van haar. We wisten dus ook niet of het goed ging met het kindje. Ze kwam terug en nam de geboden hulp weer aan, maar het was geen succes. De kinderopvang viel het bijvoorbeeld op dat het baby'tje niet vaak in bad ging. Wij haar uitgelegd dat ze het kindje wel in bad moest doen. Gevolg: Elke dinsdagmiddag als wij er waren, was ze het kindje in bad aan het doen. Maar dan ook alléén als wij er waren. Ze speelde niet met haar dochtertje, stimuleerde haar niet, helemaal niks. Als je zelf geen veilige hechting hebt geleerd, hoe kun je dan zorgen dat je kindje zich wel aan jou hecht? Bij een ander stel sliep het kindje na drie maanden door. Maar vader ging wel twee keer per nacht uit bed om zijn vier maanden oude zoon wakker te maken, want "hij zal voelen wat ik heb gevoeld, mij elke nacht wakker maken!" |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ja, allemaal anekdotisch en geen keiharde feiten, maar ik kan zo nog honderd voorbeelden noemen waarom ik het een slecht idee vind dat gehandicapten kinderen mogen krijgen. Er zullen ook vast wel gevallen zijn waarin het wel goed gaat, maar ik ben ze na tien jaar in de gehandicaptenzorg nog niet tegen gekomen.
|
![]() |
|
ik vind dat als onderstaande van toepassing is dat persoon/personen niet aan kinderen mogen beginnen. Koop maar een konijn ofzo. Het tweede is natuurlijk snel het gevolg van het eerste, maar ik noem het maar om ook onderontwikkelde of heel armoedige mensen te includen
- iemand niet zelfstandig kan leven (wegens mentale / geestelijke problemen of beperkingen) - en/of niet bij machte is om een zelfstandig, rationeel weldenkend mens op te voeden en deze +- MINIMAAL 20 jaar lang in de juiste banen te leiden en er verantwoordelijkheid voor dragen (in ieder geval die ambitie heeft)
Laatst gewijzigd op 03-10-2016 om 17:14. |
![]() |
|
En als je kind er niet normaal uit komt vind ik dat je als ouder daar heel je leven verantwoordelijkheid voor moet dragen, al dan niet met overheidshulp.
|
Ik zou willen dat sommige mensen nog op latere leeftijd geaborteerd zouden worden. 3 oktober in Leiden is echt de hel. Gister (en zaterdag) gewerkt tot 1, en nu van 1 tot 6. Overal teringherrie en lompe mensen, en iemand had op tafel gekotst en de stroom mensen hield maar niet op.
![]() Ik bennu echt op, maar ik moet college voorbereiden voor morgen.
||
Citaat:
![]() Ik heb echt heerlijk genoten van de collegevrije dag die 3 oktober mij opleverde. Zou zelf inderdaad niet graag in Leiden wonen en werken met die drukte/ gekte ![]()
||
Citaat:
Ik kon geen seconde stilstaan. ![]()
|
http://www.ans-online.nl/nieuws/nijm...ering-nijmegen
''Een man deelde zijn ongenoegen jegens studenten door te zeggen dat: 'door de overlast die sommige studenten veroorzaken je een hekel krijgt aan alle studenten. Ik heb soms de neiging om met mijn auto over de Heyendaalseweg te scheuren en ze allemaal neer te halen.' Met deze uitspraak kreeg de beste man de lachers op zijn hand'' Constructieve mensen, die boze burgers.
|
Verwijderd
|
Op mijn groep geven ze cliënten seksuele voorlichting
![]() Een cliënt die een te hoog niveau heeft tegenover de rest heeft een dochter en twee kleinkinderen. Bij hem was het beter om geen kind te krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had ruim 600 foto's gemaakt
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hallo allemaal! Onze presentatie over de Beothuk van Newfoundland was super. Mijn groepsgenootje had een kano geboetseerd en we hadden allemaal rode oker op ons gezicht gedaan
![]() Oh en ik ben weer meer aan het tekenen. Ik ben er niet goed in, maar leuk is het wel!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fijn!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|