Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2016, 09:57
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik vind je er ook niet echt n type voor.
Nice

Is het in het water sowieso niet fijner voor je?
Wat zijn je grenzen?

Niet echt. Maar ik wel ben blij.
Mijn vriend speelt het wel en ik vind het dan wel weer leuk om zo'n bal te gooien om ze te vangen. Maar dat is gewoon omdat ik het grappig vind, en nadat 'ie twee keer ontsnapt is geef ik gefrustreerd zijn mobiel weer terug en dan ga ik weer verder met waar ik mee bezig was.

Ja, water is sowieso een stuk fijner voor me. Veel minder pijn etc, zo lang ik niet te ver ga, en dat laatste is wel een puntje. Ik ga wekelijks zwemmen en dan nou ja, wil ik mezelf graag uitdagen met heel veel baantjes zwemmen enzo. Dat slaat echt nergens op, maar goed. Dat ben ik.

Dat is mooi!
Advertentie
Oud 03-10-2016, 09:58
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik ga trouwens altijd op woensdagmiddag zwemmen, want dat is mijn vrije dag. Nou ja, dan zijn er dus alleen maar oudjes die aan het zwemmen zijn. Inmiddels hoor ik er al helemaal bij. Super grappig.
Oud 03-10-2016, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend speelt het wel en ik vind het dan wel weer leuk om zo'n bal te gooien om ze te vangen. Maar dat is gewoon omdat ik het grappig vind, en nadat 'ie twee keer ontsnapt is geef ik gefrustreerd zijn mobiel weer terug en dan ga ik weer verder met waar ik mee bezig was.

Ja, water is sowieso een stuk fijner voor me. Veel minder pijn etc, zo lang ik niet te ver ga, en dat laatste is wel een puntje. Ik ga wekelijks zwemmen en dan nou ja, wil ik mezelf graag uitdagen met heel veel baantjes zwemmen enzo. Dat slaat echt nergens op, maar goed. Dat ben ik.

Dat is mooi!

Ik heb er echt helemaal niks mee. Een vriend van mij is soms in het weekend tot 3u in de stad omdat daar "iets" is ofzo.

Kan ik me wel voorstellen. Maar toch fijner om het vaker te doen dan telkens over je limiet?

Keimooi
Oud 03-10-2016, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ga trouwens altijd op woensdagmiddag zwemmen, want dat is mijn vrije dag. Nou ja, dan zijn er dus alleen maar oudjes die aan het zwemmen zijn. Inmiddels hoor ik er al helemaal bij. Super grappig.
Oh, misschien moet ik het op die momenten dan gaan leren.
Oud 03-10-2016, 10:02
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:

Ik heb er echt helemaal niks mee. Een vriend van mij is soms in het weekend tot 3u in de stad omdat daar "iets" is ofzo.

Kan ik me wel voorstellen. Maar toch fijner om het vaker te doen dan telkens over je limiet?

Keimooi
Ja echt bijzonder. Maar goed, als mensen het leuk vinden, waarom niet! Op Kijkduin moest ik wel een beetje lachen om alle kleine kindjes die daar met hun opa en oma waren enzo. Ik weet niet, dat vond ik dan wel weer schattig.

Meh, ja, ik weet niet. Ik vind het soms gewoon leuk om ver over mijn grens heen te gaan, want ik vind het fijn om die grenzen te voelen. Dat had ik vroeger al, toen ik heel veel sportte, en nu nog steeds en nu is het verkeerd. Maar ik ben het aan het leren, en die aantal keren dat ik er zin in heb en er duidelijk van geniet, ach, boeiend.

Citaat:
Oh, misschien moet ik het op die momenten dan gaan leren.
Kan je niet zwemmen?
Oud 03-10-2016, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Ja echt bijzonder. Maar goed, als mensen het leuk vinden, waarom niet! Op Kijkduin moest ik wel een beetje lachen om alle kleine kindjes die daar met hun opa en oma waren enzo. Ik weet niet, dat vond ik dan wel weer schattig.

Meh, ja, ik weet niet. Ik vind het soms gewoon leuk om ver over mijn grens heen te gaan, want ik vind het fijn om die grenzen te voelen. Dat had ik vroeger al, toen ik heel veel sportte, en nu nog steeds en nu is het verkeerd. Maar ik ben het aan het leren, en die aantal keren dat ik er zin in heb en er duidelijk van geniet, ach, boeiend.

Kan je niet zwemmen?
Mijn neefje wil ook pokemon go op mn zus dr telefoon. Die begint er niet aan.

Kan ik me voorstellen. Doe/kun je nog iets naast zwemmen?

Nee.
Oud 03-10-2016, 10:06
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mijn neefje wil ook pokemon go op mn zus dr telefoon. Die begint er niet aan.

Kan ik me voorstellen. Doe/kun je nog iets naast zwemmen?

Nee.

Ik fiets (wel elektrische fiets maar sssssst) en probeer te wandelen. Maar goed, dat gaat niet super lang ofzo dus ik ben geen uren weg. Tenzij de rolstoel mee gaat, dan kan het wel langer, maar dan zit ik. Maar soms heb ik gewoon zin om lang weg te zijn, dus dan pakken we de rolstoel en dan wissel ik zitten af met lopen enzo!

Oei, dat lijkt me naar. Maar ik snap ook wel dat de drempel om het nu nog te leren best wel hoog is... Waarom heb je nooit leren zwemmen?
Oud 03-10-2016, 10:11
Verwijderd
Citaat:

Ik fiets (wel elektrische fiets maar sssssst) en probeer te wandelen. Maar goed, dat gaat niet super lang ofzo dus ik ben geen uren weg. Tenzij de rolstoel mee gaat, dan kan het wel langer, maar dan zit ik. Maar soms heb ik gewoon zin om lang weg te zijn, dus dan pakken we de rolstoel en dan wissel ik zitten af met lopen enzo!

Oei, dat lijkt me naar. Maar ik snap ook wel dat de drempel om het nu nog te leren best wel hoog is... Waarom heb je nooit leren zwemmen?
Fietsen is wel fijner voor je knieën lijkt me.
Uren weg samen bedoel je? Anders kan je ergens picknicken (ok nu niet meer ) als pauze.

Nogal. Ik heb eens gezocht... Dan heb je dus alleen seniorenles.

Ik heb in groep 5 zwemles gehad, toen had ik buisjes dus ik verstond geen kut van de leraar en deed maar wat. En verder nooit les gehad.
Mijn neefje heeft wel zn C diploma sinds n tijdje. Ben bij zn B meegeweest.
Oud 03-10-2016, 10:15
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Fietsen is wel fijner voor je knieën lijkt me.
Uren weg samen bedoel je? Anders kan je ergens picknicken (ok nu niet meer ) als pauze.

Nogal. Ik heb eens gezocht... Dan heb je dus alleen seniorenles.

Ik heb in groep 5 zwemles gehad, toen had ik buisjes dus ik verstond geen kut van de leraar en deed maar wat. En verder nooit les gehad.
Mijn neefje heeft wel zn C diploma sinds n tijdje. Ben bij zn B meegeweest.
Ja en het voordeel van mijn fiets is dat als het niet gaat dat de ondersteuning volop aan gaat, en dan moet ik wel trappen, maar dan voelt het alsof ik windkracht 10 windje mee heb ofzo. En ja, samen weg ja!

Het lijkt me dus wel enorm kak om niet te kunnen zwemmen, want naar mijn inziens beperkt het je best wel. Op vakantie enzo. Ik zou gewoon eens gaan kijken bij zo'n seniorenles. Dikke kans dat die senioren het ook wel leuk vinden. Nu zwem ik met oudjes, maar ik heb ook een tijdje met oudjes fysio gehad, en ik heb me nooit buiten de groep voelen vallen ofzo. Heb altijd het idee dat die oudjes het wel leuk vinden. Nou maak ik wel makkelijk contact en lul ik sowieso wel met iedereen mee, maar toch! En het zou zoveel makkelijker zijn als je kan zwemmen, denk ik dan. Dan kan je binnenkort met je neefje gaan zwemmen. En naar het tikibad gaan!
Oud 03-10-2016, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Ja en het voordeel van mijn fiets is dat als het niet gaat dat de ondersteuning volop aan gaat, en dan moet ik wel trappen, maar dan voelt het alsof ik windkracht 10 windje mee heb ofzo. En ja, samen weg ja!

Het lijkt me dus wel enorm kak om niet te kunnen zwemmen, want naar mijn inziens beperkt het je best wel. Op vakantie enzo. Ik zou gewoon eens gaan kijken bij zo'n seniorenles. Dikke kans dat die senioren het ook wel leuk vinden. Nu zwem ik met oudjes, maar ik heb ook een tijdje met oudjes fysio gehad, en ik heb me nooit buiten de groep voelen vallen ofzo. Heb altijd het idee dat die oudjes het wel leuk vinden. Nou maak ik wel makkelijk contact en lul ik sowieso wel met iedereen mee, maar toch! En het zou zoveel makkelijker zijn als je kan zwemmen, denk ik dan. Dan kan je binnenkort met je neefje gaan zwemmen. En naar het tikibad gaan!
Ik wil ook zo'n ding.
Nee, ik fiets alleen voor de leuk. Voor de rest heb ik toch n auto.

Ik ben 2 jaar terug voor het eerst op vakantie geweest. Daar zat geen zwemmen bij. Ik wil wel graag samen met mn neefje en nichtje kunnen zwemmen want mn neefje is n waterrat.
Je hebt gelijk. #yolo enzo Toch houd iets me tegen.
Oud 03-10-2016, 10:20
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik wil ook zo'n ding.
Nee, ik fiets alleen voor de leuk. Voor de rest heb ik toch n auto.

Ik ben 2 jaar terug voor het eerst op vakantie geweest. Daar zat geen zwemmen bij. Ik wil wel graag samen met mn neefje en nichtje kunnen zwemmen want mn neefje is n waterrat.
Je hebt gelijk. #yolo enzo Toch houd iets me tegen.
Ze zijn duur hoooooooooor. De mijne heb ik alweer zes jaar en ik blijf me verbazen over de accu. Gelukkig hebben mijn ouders destijds een goede fiets gekocht!

Ik snap het wel en als je verder niet echt zwemt is het geen pure noodzaak ofzo. Maar misschien vind je je roeping wel en wil je ook graag duiken. Nee grapje, maar misschien komt het omdat ik veel zwem (en op vakantie al helemaal), maar ik denk dat het best wel heel erg nuttig kan zijn!
Oud 03-10-2016, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn duur hoooooooooor. De mijne heb ik alweer zes jaar en ik blijf me verbazen over de accu. Gelukkig hebben mijn ouders destijds een goede fiets gekocht!

Ik snap het wel en als je verder niet echt zwemt is het geen pure noodzaak ofzo. Maar misschien vind je je roeping wel en wil je ook graag duiken. Nee grapje, maar misschien komt het omdat ik veel zwem (en op vakantie al helemaal), maar ik denk dat het best wel heel erg nuttig kan zijn!
Heel erg. Ik heb eind vorig jaar mn fiets gefixt. Daarvoor stond -ie sinds 2008 in mn schuur omdat ik n auto had gekocht.
Accu's schijnen wel een hit or miss te zijn met die fietsen. Gelukkig heb je een goede.

Nee, zwemmen lijkt me juist heel leuk. Althans die herinneringen heb ik eraan. Maar omdat ik het niet kan ga ik niet.
En zeker kut als anderen zeggen hoe leuk het is.
Oud 03-10-2016, 10:25
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Heel erg. Ik heb eind vorig jaar mn fiets gefixt. Daarvoor stond -ie sinds 2008 in mn schuur omdat ik n auto had gekocht.
Accu's schijnen wel een hit or miss te zijn met die fietsen. Gelukkig heb je een goede.

Nee, zwemmen lijkt me juist heel leuk. Althans die herinneringen heb ik eraan. Maar omdat ik het niet kan ga ik niet.
En zeker kut als anderen zeggen hoe leuk het is.
Ja maar het is niet alleen het zwemmen an sich natuurlijk he. Dingen als een kano huren of een jetski of weet ik veel wat doe je nu ook niet waarschijnlijk; want bang. Misschien vind je het sowieso wel niks hoor, maar dingen met water zijn zo eindeloos. Het is niet alleen maar zwemmen in een zwembad of in de zee. Dus ga je nou maar aanmelden, na een tijdje ben je de gene voorbij en kan je lol maken!
Oud 03-10-2016, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Ja maar het is niet alleen het zwemmen an sich natuurlijk he. Dingen als een kano huren of een jetski of weet ik veel wat doe je nu ook niet waarschijnlijk; want bang. Misschien vind je het sowieso wel niks hoor, maar dingen met water zijn zo eindeloos. Het is niet alleen maar zwemmen in een zwembad of in de zee. Dus ga je nou maar aanmelden, na een tijdje ben je de gene voorbij en kan je lol maken!
Bang niet, wel van: eh ik kan niet zwemmen eh.

Ok mama
Oud 03-10-2016, 10:34
Elin3
Elin3 is offline
Dagje Blijdorp vandaag Ik ga vanavond vast zere schouders hebben omdat ik mijn camera en een extra zoomlens mee heb en mijn tas nu mega zwaar is, maar hopelijk kom ik ook thuis met mooie foto's die weer een hoop goedmaken. Sowieso word ik altijd wel blij van Blijdorp.
Oud 03-10-2016, 10:37
Verwijderd
Veel plezier!
Oud 03-10-2016, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Dagje Blijdorp vandaag Ik ga vanavond vast zere schouders hebben omdat ik mijn camera en een extra zoomlens mee heb en mijn tas nu mega zwaar is, maar hopelijk kom ik ook thuis met mooie foto's die weer een hoop goedmaken. Sowieso word ik altijd wel blij van Blijdorp.
Nice! Blijdorp is leuk!

Mag ik dan je foto's zien?
Oud 03-10-2016, 11:29
Miekje*
Miekje* is offline
Veel plezier in Blijdorp, Eline!
Oud 03-10-2016, 12:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nice! Blijdorp is leuk!

Mag ik dan je foto's zien?
Ik zal wel wat mooie foto's doorsturen als ik ze op de PC heb gezet
Citaat:
Veel plezier!
Citaat:
Veel plezier in Blijdorp, Eline!
Dankje

Ik hou helemaal niet zo van dingen alleen doen, maar stiekem vind ik het echt heerlijk zo alleen door de dierentuin struinen. Beetje praten met wildvreemden die het dier nog niet gespot hebben of die zich afvragen of die alligator die zo stil ligt nu wel echt is, en geen schuldgevoel omdat iemand moet wachten tot ik eindelijk eens klaar ben met foto's maken.

En ik ben heel blij dat ik mijn zoomlens mee heb. Je kunt echt de haren tellen op de foto's
Oud 03-10-2016, 14:22
Verwijderd
Blijdorp
Oud 03-10-2016, 14:54
bloodyb
bloodyb is offline
Ja, daar word je blij van hé!
Oud 03-10-2016, 16:00
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ha-ha
Oud 03-10-2016, 16:20
Verwijderd
Citaat:

Ik denk dat jij die strip ook interessant vindt! Hierrrrrr.

Hoe is de seksuele voorlichting in jouw vakgebied eigenlijk? Wordt daar aandacht aan besteed of is alles wegbezuinigd?
Het verschilt heel erg per groep. Ik heb wel eens ergens stage gelopen waar een jongen seksueel opgewonden raakte van luiers (let wel: luiers, geen inco's, hij was gewoon continent), hij leerde samen met zijn pb'er en een seksuoloog om daar mee om te gaan en kreeg ook de mogelijkheid om te masturberen. Op de laatste paar groepen waar ik gewerkt heb, was het niveau dusdanig dat er geen sprake was van geslachtsgemeenschap. Wel van masturbatie. Dat laatste werd soms ook wel echt gestimuleerd ("X heeft al drie dagen niet de mogelijkheid gehad om te masturberen, de ervaring leert dat hij chagrijnig is als hij niet heeft kunnen masturberen, dus ik leg hem even onder de douche. Over een half uurtje is hij wel klaar en dan doe ik hem de pyjama aan" of "H. vindt het fijn om te masturberen als hij tussen de middag in bed ligt, dus doe zijn inco niet te vast, oké? Dat is makkelijker.") Dat vond ik heel erg fijn, want seksualiteit is wel een beetje een ondergeschoven kindje. Op de groep waar ik nu werk, zijn er dus mensen die kinderen hebben gekregen en ook gewoon seks hebben gehad. Van een bewoonster vermoeden we dat ze een soa heeft, maar ze zegt dat ze niet seksueel actief is, ondanks haar relatie. Dat hebben we dan maar op haar woord te geloven. Het verschilt echt ontzettend per groep en begeleiders - zolang de begeleiding er maar voor open staat, is er heel vele mogelijk. Ik heb in de thuiszorg voor gehandicapten stage gelopen en daar was een zogenaamd kinderkoffiertje - een koffertje dat was ontworpen met zeven thema's die belangrijk zijn wanneer je kinderen krijgt. De begeleiding gaf vanuit dat koffertje voorlichting zodra er sprake was van een kinderwens. Had vaak nog weinig nut, maar goed. Het was er wel.
Citaat:
Het ging daar ook over verliefd zijn, hoe gaat dat en hoe ga je dan met iemand om en dat je niet perse de eerste keer hoeft te zoenen enzo.
Citaat:
Ja, en hoe je kinderen moet opvoeden leerden ze ook...

Citaat:
Zijn ze in staat om te kiezen voor vrijwillige sterilisatie eigenlijk? Als in snappen waarom zoiets handig is.
Niet allemaal. Mijn indruk is dat er bij sterilisatie vaak druk van ouders achter zit. Wanneer iemand een sterilisatie laat uitvoeren, doe je dat omdat je geen kinderen (meer) wilt, omdat je inziet wat de nadelen zijn. Oorzaak/gevolg snap je dus. Dat is wat veel gehandicapten missen. Ik heb bijvoorbeeld gewerkt met een stel dat een kinderwens had, maar niet snapte dat je niet pas kon stoppen met een wietverslaving als het kindje er was. Of waarom zij eigenlijk ongesteld werd. Of dat je een baby'tje niet mee de kroeg in kon nemen.

Een ander meisje had een stevige hechtingsstoornis, en ging er met haar drie maanden oude baby gewoon vandoor. Ze vertrok met de noorderzon en we hoorden drie maanden lang niks van haar. We wisten dus ook niet of het goed ging met het kindje. Ze kwam terug en nam de geboden hulp weer aan, maar het was geen succes. De kinderopvang viel het bijvoorbeeld op dat het baby'tje niet vaak in bad ging. Wij haar uitgelegd dat ze het kindje wel in bad moest doen. Gevolg: Elke dinsdagmiddag als wij er waren, was ze het kindje in bad aan het doen. Maar dan ook alléén als wij er waren. Ze speelde niet met haar dochtertje, stimuleerde haar niet, helemaal niks. Als je zelf geen veilige hechting hebt geleerd, hoe kun je dan zorgen dat je kindje zich wel aan jou hecht? Bij een ander stel sliep het kindje na drie maanden door. Maar vader ging wel twee keer per nacht uit bed om zijn vier maanden oude zoon wakker te maken, want "hij zal voelen wat ik heb gevoeld, mij elke nacht wakker maken!"
Oud 03-10-2016, 16:38
Verwijderd
En ja, allemaal anekdotisch en geen keiharde feiten, maar ik kan zo nog honderd voorbeelden noemen waarom ik het een slecht idee vind dat gehandicapten kinderen mogen krijgen. Er zullen ook vast wel gevallen zijn waarin het wel goed gaat, maar ik ben ze na tien jaar in de gehandicaptenzorg nog niet tegen gekomen.
Oud 03-10-2016, 17:05
Carn
Carn is offline
ik vind dat als onderstaande van toepassing is dat persoon/personen niet aan kinderen mogen beginnen. Koop maar een konijn ofzo. Het tweede is natuurlijk snel het gevolg van het eerste, maar ik noem het maar om ook onderontwikkelde of heel armoedige mensen te includen

- iemand niet zelfstandig kan leven (wegens mentale / geestelijke problemen of beperkingen)
- en/of niet bij machte is om een zelfstandig, rationeel weldenkend mens op te voeden en deze +- MINIMAAL 20 jaar lang in de juiste banen te leiden en er verantwoordelijkheid voor dragen (in ieder geval die ambitie heeft)

Laatst gewijzigd op 03-10-2016 om 17:14.
Oud 03-10-2016, 17:09
Carn
Carn is offline
En als je kind er niet normaal uit komt vind ik dat je als ouder daar heel je leven verantwoordelijkheid voor moet dragen, al dan niet met overheidshulp.
Oud 03-10-2016, 17:13
Carn
Carn is offline
goed onderwerp om deze klassieker weer even te plaatsen

Oud 03-10-2016, 17:47
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zou willen dat sommige mensen nog op latere leeftijd geaborteerd zouden worden. 3 oktober in Leiden is echt de hel. Gister (en zaterdag) gewerkt tot 1, en nu van 1 tot 6. Overal teringherrie en lompe mensen, en iemand had op tafel gekotst en de stroom mensen hield maar niet op.
Ik bennu echt op, maar ik moet college voorbereiden voor morgen.
Oud 03-10-2016, 17:49
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zou willen dat sommige mensen nog op latere leeftijd geaborteerd zouden worden. 3 oktober in Leiden is echt de hel. Gister (en zaterdag) gewerkt tot 1, en nu van 1 tot 6. Overal teringherrie en lompe mensen, en iemand had op tafel gekotst en de stroom mensen hield maar niet op.
Ik bennu echt op, maar ik moet college voorbereiden voor morgen.
Meh
Ik heb echt heerlijk genoten van de collegevrije dag die 3 oktober mij opleverde. Zou zelf inderdaad niet graag in Leiden wonen en werken met die drukte/ gekte
Oud 03-10-2016, 18:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend reed op de bus in Leiden en die vond 3 oktober juist altijd heel leuk om te werken.
Oud 03-10-2016, 18:08
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Meh
Ik heb echt heerlijk genoten van de collegevrije dag die 3 oktober mij opleverde. Zou zelf inderdaad niet graag in Leiden wonen en werken met die drukte/ gekte
Ik waardeerde het vrije dagje ook wel ja.
Oud 03-10-2016, 18:16
Verwijderd
Ik moest gewoon werken. Zwaar levuh.
Oud 03-10-2016, 18:30
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mijn vriend reed op de bus in Leiden en die vond 3 oktober juist altijd heel leuk om te werken.
Ja, maar op de bus hoef je niet ineens extra hard te werken of dronken mensen helpen die nergens iets van begrijpen.
Ik kon geen seconde stilstaan.
Oud 03-10-2016, 18:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wel dronken mensen die dan niet meer wisten waar ze heen moesten enzo.
Oud 03-10-2016, 19:32
df
df is offline
http://www.ans-online.nl/nieuws/nijm...ering-nijmegen

''Een man deelde zijn ongenoegen jegens studenten door te zeggen dat: 'door de overlast die sommige studenten veroorzaken je een hekel krijgt aan alle studenten. Ik heb soms de neiging om met mijn auto over de Heyendaalseweg te scheuren en ze allemaal neer te halen.' Met deze uitspraak kreeg de beste man de lachers op zijn hand''

Constructieve mensen, die boze burgers.
Oud 04-10-2016, 05:52
Verwijderd
Op mijn groep geven ze cliënten seksuele voorlichting Ze doen zelf alleen masturberen en bij een verliefdheid kusje op de wang geven en handje vasthouden. Seks vinden ze vies.

Een cliënt die een te hoog niveau heeft tegenover de rest heeft een dochter en twee kleinkinderen. Bij hem was het beter om geen kind te krijgen.
Oud 04-10-2016, 07:04
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Jopen
Oud 04-10-2016, 07:07
Verwijderd
Goedemorgen Korrel!
Oud 04-10-2016, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Ik zal wel wat mooie foto's doorsturen als ik ze op de PC heb gezet

Dankje

Ik hou helemaal niet zo van dingen alleen doen, maar stiekem vind ik het echt heerlijk zo alleen door de dierentuin struinen. Beetje praten met wildvreemden die het dier nog niet gespot hebben of die zich afvragen of die alligator die zo stil ligt nu wel echt is, en geen schuldgevoel omdat iemand moet wachten tot ik eindelijk eens klaar ben met foto's maken.

En ik ben heel blij dat ik mijn zoomlens mee heb. Je kunt echt de haren tellen op de foto's
dit herken ik wel! En als je zulk soort dingen dan doet dan vraag je je af waarom je dat niet vaker doet. Gewoon je eigen tempo, je staat inderdaad open voor andere mensen en je ziet ook meer omdat je niet afgeleid bent door degene waarmee je bent. ik ben ook wel heel benieuwd naar je foto's
Oud 04-10-2016, 07:43
Elin3
Elin3 is offline
Ik had ruim 600 foto's gemaakt Niet allemaal even goed gelukt natuurlijk, maar er zitten echt wel een paar hele mooie bij! Ik zal er vandaag of morgen een paar uploaden
Oud 04-10-2016, 07:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga volgende week een foto workshop doen en moet daarvoor ook nog een opdracht doen.
Oud 04-10-2016, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Ik had ruim 600 foto's gemaakt Niet allemaal even goed gelukt natuurlijk, maar er zitten echt wel een paar hele mooie bij! Ik zal er vandaag of morgen een paar uploaden
Als je de beste daaruit selecteerd kun je die afdrukken en ophangen leuk! Ik ben benieuwd!
Oud 04-10-2016, 08:08
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ga volgende week een foto workshop doen en moet daarvoor ook nog een opdracht doen.
Tof Wat is het voor workshop?
Oud 04-10-2016, 08:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Tof Wat is het voor workshop?
Gewoon een foto workshop nee het is op de roeivereniging met een professionele fotograaf en heel laagdrempelig want met een smartphone mag je ook meedoen. Moet drie opdrachten doen nu. Een serie van vijf tot tien foto's in een thema, een portret en een onscherpe of bewogen foto. Ik doe veel sociale media, ook voor de vereniging en daarvoor lijkt het me ook leuk.
Oud 04-10-2016, 08:33
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Goedemorgen Korrel!
Is het wel een goede morgen?
Oud 04-10-2016, 08:39
Verwijderd
Het is een wens, geen oordeel.
Oud 04-10-2016, 09:22
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
goed onderwerp om deze klassieker weer even te plaatsen

[filmpje]
Ik heb er hierdoor weer heel veel geluisterd. Die met die plant met bril is zo heerlijk.
Oud 04-10-2016, 10:22
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo allemaal! Onze presentatie over de Beothuk van Newfoundland was super. Mijn groepsgenootje had een kano geboetseerd en we hadden allemaal rode oker op ons gezicht gedaan

Oh en ik ben weer meer aan het tekenen. Ik ben er niet goed in, maar leuk is het wel!
Oud 04-10-2016, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal! Onze presentatie over de Beothuk van Newfoundland was super. Mijn groepsgenootje had een kano geboetseerd en we hadden allemaal rode oker op ons gezicht gedaan

Oh en ik ben weer meer aan het tekenen. Ik ben er niet goed in, maar leuk is het wel!
Haha, zat je bij flo in het groepje?

Fijn!!
Oud 04-10-2016, 10:28
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Klinkt goed Miekje!

Regels voor berichten