Advertentie | |
|
![]() |
|
Toen ik op zoek was naar mijn kinky tekenleraar stuurde ik standaard foto's van gemutileerde penissen op naar mannen die me ongevraagd piemelfoto's stuurden. En foto's van penissen die zwartgeblakerd zijn met gangreen enzo. Op mijn profiel stond dat uiteraard ook netjes aangekondigd, want er stond ook dat ik geen behoefte had aan dick pics, maar zulk soort mannen lezen je profiel toch nooit, dus ze waren altijd erg geschokt en beledigd.
Dat was altijd erg leuk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Tinder. Zo romantisch. :')
Het helpt wel mee dat we eerst wekenlang hebben gepraat/geappt. Ik kan goed praten met 'm iig, dus daarom vind ik 't nu ook niet zo eng. En hij doet niks wat ik niet wil, want hij weet over die Engelse dude en m'n pandapunten. Bij de vorige date checkte hij ook constant of ik 't allemaal nog okee vond, dus het voelt ook niet creepy.
|
![]() Ik vind het een raar idee dat ik in principe gewoon seks kan hebben met mannen die ik leuk vind, die mij ook leuk vinden. Vooral omdat ik alleen nog maar met mijn ex heb gebatst vind ik dat echt iets om een keer gewoon te proberen ![]()
||
Citaat:
Gewoon leuk dat je het zo leuk hebt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wij hebben elkaar via zo'n datingsite leren kennen, was voordat tinder een ding was. Niks mis mee. En in ieder geval duidelijk dat de ander 'op zoek' dan wel 'beschikbaar' is.
||
Citaat:
Ik denk dat hij dus overduidelijk aan wilde geven dat het menens is. Ik heb uiteraard gezegd dat hij eerst maar eens een aanvraag voor verkering moest doen bij het ministerie. In drievoud. En ik voel er wel wat bij ja! En dat heb ik dus niet zo bijster snel!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb vanavond heel lang met mijn lievelingsbelg gepraat en blijkbaar vinden we elkaar wel interessant. Hij wil ook niet meteen met me het bed induiken en dat vind ik ook wel cute. Lastig natuurlijk, zo direct na een breuk, maar het voelt goed
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik moet wel zeggen dat zijn definitie van 'knap' niet helemaal overeenkwam met de mijne, maar ach, je moet een gegeven paard niet in de.. eh.. bek kijken toch?
|
Verwijderd
|
Ja en het Plein was ook niet echt de meest geschikte situatie daarvoor
![]() Ik bedoel ook meer, hoe kom je in het stadium dat je dat ook wilt met zo'n persoon. Mijn voormalige date ervaring was meestal dat ik eerst dronken op een feestje met iemand ging zoenen en als dat beviel, je nog eens ging daten.. Zo'n beetje over koetjes en kalfjes praten met een kopje thee doet erg weinig bij mij.. |
![]() |
|
|