Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
omg, arme huisgenoot. Hij zit in de schuldsanering en hij heeft door dikke pech en niet z'n eigen schuld maar z'n goedzakkerige domheid een persoonlijk faillissement gehad. Hij had een vordering van ruim €16.000 bij hem en die werd toegewezen door de rechter. Blijft nu nadat de zaak voor de rechter is geweest een hele €54,- van over.... wtf...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wel over hetgeen wat we al eerder besproken hebben. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Irritant genoeg is alleen read-access ook wel acceptabel maar onder Windows 10 krijg ik dat niet stabiel voor elkaar met Ext2Fsd -- naar verluidt één van de meer betrouwbare. Nou weet ik niet of dat komt vanwege een kapotte RAID1 c.q. schijf of dat het een halfgaar stuk software is waarmee je als het ware een schroevendraaier hebt om een spijker in de muur te slaan. Nou ja, ik besefte later dat ik de andere disk van de RAID1 domweg in m'n Linux-server heb gehangen, dus die kutzooi maar gemount en transfers starten naar m'n Windows-kist. /sigh
|
![]() |
||
ok lulz
![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-08-2018 om 14:30. |
![]() |