Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() deed dat niet zeer?!?!!?!?!?!!?
||
Citaat:
ik was er ook en ik zag niemand misschien dyluck (tenminste zo was de nick eerst geloof ik) maar ik was ook alweer vroeg vroeg weg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat gemeen, zo veel forummers in een stad en er was niet eens een meeting. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus als iemand een felgroene muts met een buthoofd er onder heeft gezien, dan was ik het ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij ons in de buurt is een stukje 'park' waar de gemeente het bestaan niet eens van afweet, en waar een bruggetje is. Daar gaan m'n meisje en ik wel eens heen, maar die dag waren er allemaal kinderen die aan het spelen waren. Blijkbaar vielen we wel in de smaak want toen we naar huis gingen, achtervolgden ze ons en gingen ze dingen vragen 'ben jij goffic?', 'wanneer komen jullie weer naar 't bruggetje'.. skattig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zat met een dude met krulletjes op de grond ergens ofzo en toen zag ik jou dus.. herkende je van dat incubus concert lang geleden ofzo
||
![]() |
Citaat:
He jou ken ik ![]()
|
Verwijderd
|
Hm, ik heb echt geeneen forummer gezien in Utrecht.. Geloof ik.. Hoewel ik wel mensen ergens van herkende maar niet wist waarvan.
![]() ![]() ![]() *rent weg* |
![]() |
||
Citaat:
had jij een soort van blitse rok aan? kheb iig iemand gezien die wel 'ns fotos heeft geplaatst in een lifestyle fototopic... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() *nuttigmaak* ![]() uit de webcamserie ![]() Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 15:21. |
![]() |
|||
Citaat:
ik ga toch zeker niet zomaar naar je ziten staren ![]() maar ik denk "nou ik weet niet eens hoe ie heet en wat zn nick is en of ie het wel is" ga ik dalijk een vreemde aanspreken met: zeg ben jij niet dyluck ofzo? *wie??* *uhm laat maar* zoiets. Citaat:
![]() ja altijd! en verwassen door de war uit model haar? ![]()
Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 17:33. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic Februari [Deel 3] deringmeester | 11 | 14-02-2005 11:39 | |
Lifestyle |
Fototopic deel 2 september Caligula | 498 | 12-09-2004 14:59 | |
Lifestyle |