Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen. Ik bedoelde ook niet dat ie lelijk was. Maar wat andere ook al gezegd hebben......je moet van iemand meteen af kunnen lezen dat het een idool is. En Jamai heeft ook iets speciaals. Maar ik zou eerder zeggen dat het een acteur is ofzo. Wat ie natuurlijk ook even gedemonstreerd heeft bij de afgelopen show ![]() En 'bloem' geef ik helemaal gelijk. Ik kijk ook liever naar Jamai dan naar Jim hoor. Maar ja...in mijn verhaal stond ook al dat Jamai en Hind mijn favorieten zijn!!!!!
||
Citaat:
typisch geval van het ik-ben-iets-te-vaak-op-mijn-hoofd-gevallen-toen-ik-nog-een-baby-was-en-stem-daarom-op-Blowël syndroom. (Als het mij vrijstaat een quasi-sarcastische opmerking te maken over jouw vriendin, mijn beste WishfulDreaming. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Charlotte zit bij me in de klas (Communicatiewetenschap aan de UvA). Ze heeft veel lol om de geruchten over haar "relatie" met Jim, zeker als je bedenkt dat er helemaal NIETS van waar is
![]() ![]() Grt, Captain
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
HIND- Die vond ik net als iedereen hier echt SUPER! GEWELDIG! FANTASTISCH!
JOEL- Die jongen moet er écht UIT. Wat VRESELIJK, en dan die broek>>>>die vond ik echt niet kunnen MARIEKE- onvoorstelbaar dat half nederland haar slechter vond dan joel, echt ONGELOVELIJK, ik vond haar niet de beste maar ook ckr niet bij de slechste 3 horen DAVID- vond ik zwaaaaaaar tegenvallen terwijl ik hem zo leuk vind!!! YULI- nog zo'n iemand die beter was JoEL maar goed dat zal dan wel aan mij liggen....... en aan de rest van nederland die op hem gestemt heeft ![]() BAS- hem vond ik in de workshopronde nog wel goed maar nu lijkt hij mij wel leuk als persoon en vind ik hem absoluut geen idool! JIM- hihihihihihihihihihihihihi wat een topactie van hem om vals te zingen!!! Ik weet niet hoor, ik vond hem vanaf het begin al niet knap en als hij nu ook al niet goed gaat zingen......... JAMAI- ik moest zo lachen om jamai met zijn titanic-scene!!! Ohw Rose I lOVE You hihihihihihihh en de jury had echt zo'n stomme kritiek! volgens mij hadden ze gewoon zin om bijna iedereen af te kraken. maar JAMAI is goed! DEWI- echt GEWELDIG!!!!!!!!! alles!! Die kleding, dat haar, haar zang>>>>>>>> ECHT TOF ik vind dewi en hind het best!!!!!!!!! |
![]() |
|
Oh jezus, interesseert dat nou? What the fuck weet je d'r nou vanaf, allemaal, of dat Hind is of niet? En het is ook niet belangrijk. Praat over of je Jim leuk vindt of niet ofzo, niet of dat iemand die hier post onder de naam hind ook wel echt Hind is of niet. Dat weet je niet. Period. Het boeit ook niet.
||
Citaat:
|
![]() |
|
iiihh ik schrik iedere keer weer van die foto's van joel
![]() ![]()
|
|