Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2002, 16:05
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Nospheratou schreef:
Dank je wel, ik hou van je.......

Maar bij de leeftijden staat niet hoe oud ze zijn aan het begin van DBZ. Das minder!

Iemand hier die het misschien wel weet?

Hier mischien?
Of hier?
En hier?
Ahh, de laatste dan HIER
Astu

- Courage
Oud 24-11-2002, 20:14
Noínden
Noínden is offline
Jullie zijn allemaal geweldig .

THANX!!!!!
Oud 24-11-2002, 20:50
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Nospheratou schreef:
Jullie zijn allemaal geweldig .

THANX!!!!!
Weten we

en Gogeta komt ook in film 12 voor, van dbz, niet alleen in gt
Oud 25-11-2002, 13:20
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
D@mien schreef:
ff denken....
Begin DBZ is Goku begin 20 ofsow, Gohan is dan 4/5, Bulma tussen de 25-30, Vegeta ook zowiets..Piccolo evenoud als Goku...Roshi een paar honderd jaar gloofik...Chi Chi evenoud als Goku ongeveer....
klein detailtje: Gohan isin het begin van dbz om precies te zijn 5,5 jaar oud
Oud 25-11-2002, 18:23
Noínden
Noínden is offline
Ja, dat heb ik gisteren toevallig nog wel nagezocht, maar in de Amerikaanse versie is hij vijf en een half, maar in het echt vier.

Dacht ik.
Oud 25-11-2002, 19:33
Ieke
Ieke is offline
Hoe zit het die fusie tussen Vegeta en Goku? Die kai zei vandaag dat ze niet meer kunnen scheiden als ze enmaal gefuseert zijn. Maar als ik jullie zo hoor gaan ze het nog een keer doen. Kan iemand me wat uitleg geven over die fusies?
Oud 25-11-2002, 19:36
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
ieke schreef:
Hoe zit het die fusie tussen Vegeta en Goku? Die kai zei vandaag dat ze niet meer kunnen scheiden als ze enmaal gefuseert zijn. Maar als ik jullie zo hoor gaan ze het nog een keer doen. Kan iemand me wat uitleg geven over die fusies?
misschien als ze een van die 2 oorbellen vernietigen dat ze dan weer scheiden, ofzow, weet ik veel
Oud 25-11-2002, 20:00
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
ieke schreef:
Goku en Vegeta fusen tot Vegito. The Old Kai zei inderdaad dat ze niet meer konden maar scheiden, mar op een moment laat Vegito zich absurberen door Buu, maar vlak daarvoor maakt hij een schild om zichzelf heen zodat hij niet zo opgenomen zou worden als Piccolo en Gotenks. Daardoor kan hij in leven blijven, zodra hij in het lichaam van Buu zit laat hij het schild zakken en merkt dat door de absurbtie dat ze weer uit elkaar zijn gegaan door Buu's lichaam. Dit is zo beetje het beste hoe ik het kan uitleggen, hoop dat je er wat aan hebt.
Oud 25-11-2002, 20:53
Ou
Ou is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Ik ben het ff kwijt

Welke versie draaien ze nu weer?

De stemmen en de muziek zijn duidelijk die van Fun, maar er heeft hier nog niemand opgemerkt dat de vader van Videl(duidelijker voor wie de namen nie kent) HERCULE wordt genoemd, terwijl hij in Fun toch echt MR.SATAN heet.

Kan iemand me dat uitleggen? Ik heb de eps die er nu op zijn al lang gedownd(kheb modem, maar ze waren maar 15 mb en goede kwaliteit ) en de stemmen zijn exact hetzelfde, behalve dat ie mr.satan heet.
Lol, ik weet niet of jij nou zo slecht oplet, maar Mr. Satan heet zowel in de Ocean en in de FUNi versie toch echt Hercule....
Oud 26-11-2002, 01:21
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Ou schreef:
Lol, ik weet niet of jij nou zo slecht oplet, maar Mr. Satan heet zowel in de Ocean en in de FUNi versie toch echt Hercule....
Ja..echt dom dat ze mr. Satan niet gewoon uitzenden...is dat te eng voor kindertjes? kwetsend voor gelovigen? Ik zie dr nix ergs aan...
Oud 26-11-2002, 10:08
AirRaid
AirRaid is offline
Citaat:
Ou schreef:
toch maak jij de fout, heb een fun-versie gedowload en daar is het toch echt Mr Satan hoor
Oud 26-11-2002, 13:06
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
Goku en Vegeta fusen tot Vegito. The Old Kai zei inderdaad dat ze niet meer konden maar scheiden, mar op een moment laat Vegito zich absurberen door Buu, maar vlak daarvoor maakt hij een schild om zichzelf heen zodat hij niet zo opgenomen zou worden als Piccolo en Gotenks. Daardoor kan hij in leven blijven, zodra hij in het lichaam van Buu zit laat hij het schild zakken en merkt dat door de absurbtie dat ze weer uit elkaar zijn gegaan door Buu's lichaam. Dit is zo beetje het beste hoe ik het kan uitleggen, hoop dat je er wat aan hebt.
o jah, mn broertje wilde niet eens vertellen of goku en vegata nu al samen gingen fuseren, maar dat weet ik ook weer dan!
Oud 26-11-2002, 13:06
sy'rai
sy'rai is offline
weet je wat grappig was, goku met hercule fuseren

whahahaha
Oud 26-11-2002, 15:01
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Als ze geabsorbeerd worden, en daardoor worden gescheiden, hoe willen ze Buu dan molestreren???
Oud 26-11-2002, 15:36
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Als ze geabsorbeerd worden, en daardoor worden gescheiden, hoe willen ze Buu dan molestreren???
Van binnenuit
Oud 26-11-2002, 17:10
Verwijderd
Citaat:
AirRaid schreef:
toch maak jij de fout, heb een fun-versie gedowload en daar is het toch echt Mr Satan hoor
Ik wist wel dat ik niet gek geworden was, heeft Fun soms ook nog een kleien censuur bijgeleverd ofzo?? of hebben ze gewoon het stukkie uit ocean erbij geplakt
Oud 26-11-2002, 18:05
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Ik wist wel dat ik niet gek geworden was, heeft Fun soms ook nog een kleien censuur bijgeleverd ofzo?? of hebben ze gewoon het stukkie uit ocean erbij geplakt
Ze hebben bij de FUN waarschijnlijk een kiddy en een hardcore versie emakt, om een zo groot mogelijke doelgroep te krijgen...et origineel klinkt iig beter...natuurgetrouwer.....
Oud 27-11-2002, 09:11
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Van binnenuit
ow
Oud 27-11-2002, 09:16
$@nd€r $@l@m@nd€r
het is eigenlijk best wel lam dat superbuu iedereen met zoveel gemak absorbeerd.
Oud 27-11-2002, 10:15
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
S@nder schreef:
het is eigenlijk best wel lam dat superbuu iedereen met zoveel gemak absorbeerd.
ja drom!
Oud 27-11-2002, 19:11
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
sy'rai schreef:
ow
Als het goed is komen die afleveringen volgende week...nog ff w88 dus ok? Ik heb namelijk geen zin om alles te vertellen...
Anders probeer je ze te downloaden
Oud 27-11-2002, 19:13
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Als het goed is komen die afleveringen volgende week...nog ff w88 dus ok? Ik heb namelijk geen zin om alles te vertellen...
We krijgen weer eerst herhalingen.
Oud 27-11-2002, 19:23
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
ieke schreef:
We krijgen weer eerst herhalingen.
Damn!, idd. Weet iemand waarom ze dit doen??

- Courage
Oud 27-11-2002, 19:46
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Courage schreef:
Damn!, idd. Weet iemand waarom ze dit doen??

- Courage
Nee. Misschien hebben ze niet alle afleveringen binnen ofzo, maar ik vind het nogal stom. Maar ze hebben het tot nu toe alleen over December, dus ik hoop dat ze in januari gewoon weer verder gaan.
Oud 27-11-2002, 22:02
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Ik denk dat ze de aflevringen niet mogen uitzenden ofzo, omdat de dvd's nog niet uit zijn, anders heeft iedereen de afleveringen al voordat ze op dvd uitizjn en dan maken ze er nie genoeg winst op ofzo
Oud 28-11-2002, 11:02
sy'rai
sy'rai is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
o dan k blijf toch wel kijken

tis verslavend!
Oud 28-11-2002, 17:36
D@mien
D@mien is offline
Volges mij hebben ze zelfs in de VS eps 261 - 276 nog nieteens gezien...en ja...VS eerst natuurlijk....en ze zijn idd nog nieteens uit, en misschien nog niet gedubbed, aangezien ze et al es hebben uitgesteld....heb geduld is et enige wat ik kan zeggen...ik moet ook steeds minimaal een maand w88 totdat de volgende reeks uitkomt....en om nou een maand op 248 - A whole new Gohan te w88 is al geen pretje, en nu om een maand te w88 op 267 - Old Buu Emerges..dát is pas een kwelling....
Oud 28-11-2002, 19:12
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Volges mij hebben ze zelfs in de VS eps 261 - 276 nog nieteens gezien...en ja...VS eerst natuurlijk....en ze zijn idd nog nieteens uit, en misschien nog niet gedubbed, aangezien ze et al es hebben uitgesteld....heb geduld is et enige wat ik kan zeggen...ik moet ook steeds minimaal een maand w88 totdat de volgende reeks uitkomt....en om nou een maand op 248 - A whole new Gohan te w88 is al geen pretje, en nu om een maand te w88 op 267 - Old Buu Emerges..dát is pas een kwelling....
Das zeker een kwelling, heb er ook veel last van

Ik weet dat dit in games thuishoort, maar omdat het een dbz game bedraagt, moet ik het even kwijt:

DRAGONBALL Z BUDOKAI VOOR DE PS2 IS GEWELDIG
Oud 28-11-2002, 19:41
Verwijderd
Vunzige aflevering vandaag hoor, bijna vegetto-hentai, agh! >_<
Oud 28-11-2002, 22:38
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
DRAGONBALL Z BUDOKAI VOOR DE PS2 IS GEWELDIG
I know... mn stufi gaat daar naartoe
Oud 29-11-2002, 07:03
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
D@mien schreef:
I know... mn stufi gaat daar naartoe
Heb de game sinds zondag, als je er iets over wilt weten mail je maar
Oud 29-11-2002, 15:44
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Nu 257 bezig is schoot er iets te binnen wat me ma ooit zei. Ze zei snoep kan slecht voor je zijn, blijkt zo nog gelijk te hebben ook
Oud 29-11-2002, 17:43
$@nd€r $@l@m@nd€r
Toen Vegito in dat killer snoepje was veranderd was het echt dope.

Nu maar hopen dat Dragonball Z Budokai ook voor de Gamecube uitkomt .
Oud 29-11-2002, 19:28
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef:
Vunzige aflevering vandaag hoor, bijna vegetto-hentai, agh! >_<
Vegetto hentai, damn, waar, wat heb ik gemist??
Oud 29-11-2002, 19:48
Verwijderd
Nou Majin Buu kwam op het slimme idee om ....vegetto(of is 't vegito?)'s mond binnen te gaan en uh....dat was nogal ...vunzig. Leek regelrecht uit hentai te komen! Niet..uh...dat ik daar wat van weet of zo...uh....*rent weg*
Oud 29-11-2002, 20:01
Phreak
Phreak is offline
Als ik het goed heb is het Vegito.

- Courage

Laatst gewijzigd op 29-11-2002 om 20:03.
Oud 30-11-2002, 10:56
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Nou Majin Buu kwam op het slimme idee om ....vegetto(of is 't vegito?)'s mond binnen te gaan en uh....dat was nogal ...vunzig. Leek regelrecht uit hentai te komen! Niet..uh...dat ik daar wat van weet of zo...uh....*rent weg*
Ah ja. Gatverdamme. Blegh. Vies. Bah. Eeeew.
Oud 30-11-2002, 12:38
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Heb zojuist de rewind gekeken...en nu weet ik weer waarom ik ondertitelingen zo irritant vind...

Als ondertiteling "Gohan" als Majin Buu "Go on" zegt...das vaag...
Oud 30-11-2002, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Courage schreef:
Als ik het goed heb is het Vegito.

- Courage
Ik vind het Vegetto... verschillende spellingen etc, de uitspraak is toch altijd anders. We zeggen immers ook geen Bejiita hier, of Buruma met die halve r/l van de Japanners... of Kuririn
Oud 30-11-2002, 15:24
mood indigow
mood indigow is offline
whaa buu is geweldig
teringvet als hij kid buu wordt

GNYEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
Oud 30-11-2002, 15:34
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik vind het Vegetto... verschillende spellingen etc, de uitspraak is toch altijd anders. We zeggen immers ook geen Bejiita hier, of Buruma met die halve r/l van de Japanners... of Kuririn
In de afleveringen is het ook Vegito...hoewel ik (door de spellen op de SNES) waarschijnlijk altijd Vegetto zal blijven zeggen...
Oud 30-11-2002, 16:56
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
Heb de game sinds zondag, als je er iets over wilt weten mail je maar
kep 1 klein vraagie: Zijn de stemmen Engels of Japs?
Oud 30-11-2002, 17:50
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
D@mien schreef:
kep 1 klein vraagie: Zijn de stemmen Engels of Japs?
Wij europeanen hebben het voorrecht dat we de originele JAPANSE stemmen hebben.
Oud 02-12-2002, 17:19
Verwijderd
Kan iemand me eigelijk vertellen waar the fuck tiën is gebleven(het is niet met een trema, dat weet ik, maar je spreekt het wel zo uit )?

Voor zover ik weet komt ie er niet meer in voor. Maar hij is ook niet in de outer world(of is het other world?) En dende heb hem nog geheeld.
Oud 02-12-2002, 18:54
Ieke
Ieke is offline
Wat was dat vandaag? Gaan ze toch nog verder met de afleveringen? Ik heb geen reclame gezien ofzo en ze zeiden dat ze in december gingen herhalen. Ligt dat nu aan mij? Het lijkt me niet dat ze morgen met iets anders geen beginnen. Vreemt, ik snap het niet.
Oud 02-12-2002, 19:24
barkrukkie
barkrukkie is offline
Zolang ze maar door blijven gaan met uitzenden maakt mij 't niets uit
Oud 02-12-2002, 20:25
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
ieke schreef:
Wat was dat vandaag? Gaan ze toch nog verder met de afleveringen? Ik heb geen reclame gezien ofzo en ze zeiden dat ze in december gingen herhalen. Ligt dat nu aan mij? Het lijkt me niet dat ze morgen met iets anders geen beginnen. Vreemt, ik snap het niet.
Dit is nog Fusion saga.
Als ik het goed heb gaan ze vanaf vrijdag herhalen
Oud 02-12-2002, 20:30
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef:
Wij europeanen hebben het voorrecht dat we de originele JAPANSE stemmen hebben.
Mijn oplossing: ik huur em, spele em uit, spaar voor et ombouwen vamme PS2 en importeer em dan...de VS heeft nl de FUN stemmen voor zover ik weet...
Oud 02-12-2002, 20:32
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
Mijn oplossing: ik huur em, spele em uit, spaar voor et ombouwen vamme PS2 en importeer em dan...de VS heeft nl de FUN stemmen voor zover ik weet...
Heiden!....Damien...heiden...Damien....heiden...nogal dubbelop niet?
Oud 02-12-2002, 20:56
CraigDavid
CraigDavid is offline
als jullie vandaag gekeken hebben, yorin heeft dbz echt opgeneukt!!

Regels voor berichten