Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij deze het verzoek om beide links in jouw post te verbeteren.
|
Weer helemaal vernieuwd !
Eurocamping members.home.nl/joep.verboven/websiteeurocamping/index.htm Wat vinden jullie ervan?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder ziet het er prima uit, alleen meer inhoud.
||
Citaat:
Ook te vinden op www.re-mi.tk |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat is eigenlijk de doel van de site? Wat wil je ermee bereiken? Wie is het publiek? Welke info kan ik er halen? Dit soort dingen zijn nog niet echt duidelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
misschien trekt het wel mensen naar deze camping. en jah java ben ik een beetje meej aan het experimenteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
EN verder is het erg onprofessioneel omdat het op 101 manieren te omzeilen is, en ik wil sommige links en neiwue windows openen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
2. maak link>rechtermuisknop>opslaan>editen 3. (unix)gebruik links 4. (unix)gebruik lynx 5. gebruik IE1.0 6. (unix)gebruik fetch 7. zet JS uit ga zo maar door... Citaat:
![]() (btw, wat is het verschil tussen Mozilla en Mozilla Firebird?)
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 20:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() rechtermuisknop ingedrukt houden -> Enter drukken (om de box te sluiten) -> rechtermuisknop loslaten en je hebt je rechtermuis-menu
||
Citaat:
en bron weergeven is natuurlijk bagger want dan heb je enkel de parent frame ik dacht hier iets vernieuwend te horen, maar nee, buiten de suggestie van defelix, niets |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je alle frames.. EN daar staat weer de link naar alle andere frames in.. En in iedere andere browser op Windows behalve MSIE merk je niks van die domme beveiliging. |
![]() |
||
Citaat:
Mozilla Firebird is een lightweight-rewrite van Mozilla, gebaseerd op XUL. Hierdoor kan de downloadsize, memory size en de 'bloat' gereduceerd worden tot een minimum, terwijl er wel veel functies in Mozilla Firebird zitten. Mozilla 1.5 zal overigens de code van Mozilla Firebird bevatten, dan stapt Mozilla zelf dus ook over, want de Mozilla suite vind ik bloated. Ook de mailclient wordt herschreven, dit project heet Thunderbird en werkt ook al erg lekker, ook al is er nog geen 0.1 release.
|
We zijn bezig met een Site project.
hijs nog niet klaar maar wij moesten een nieuws systeem maken: nieuws systeem |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.bloodbird.tk
http://www.geocities.com/cs_bloodbird go check it.. en en en ??? ![]() ![]() - moet alleen ffs mn post's bijhouden.. -
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.jeepie-place.net/index2.php Nee hij is nog niet online en nee der zit ook nog geen lay-out in de script van nieuws systeem!!! man wat zijn jullie allemaal sjaggie jah.. Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 04:53. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.energie-beheer.com
![]() Dit moet dus een site worden voor een bedrijf. Het is niet de bedoeling dat er allerlei leuke bewegende plaatjes op komen, of felle kleuren, gewoon een rustige site waar men informatie over het bedrijf kan lezen. maar het ziet er nu volslagen crappy uit. ![]() En ik heb geen flauw idee hoe ik hier iets beters van kan maken. Ik heb deze site met dreamweaver gemaakt. iemand een idee? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
is al een begin. en zet het in je bovendste frame 2 gebruik wat butoons. altijd leuk. 3 haal die bliksem achtergrond weg. te knallen 4 gebruik niet een kleur mssr kleurovergangen in de menu frames
|
Tja ik ben ook 1 van de miljoenen webmasters op de wereld. Ik maak ook een websiteje over mijn vrienden. Ik ben iemand die alles van zichzelf geleerd heeft. Ik heb er niets voor geleerd of iets dergelijks. Nu wil ik weten of jullie het een gezellige website vinde?
http://www.pcrrules.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen ik heb ene hekel aan menu's zoals jij dat hebt.. EN zorg even dat al je lettertypes hetzelfde zijn, en geen Times New Roman ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ow, en btw, je poll klopt niet, als er 1 stem is, is het geen 0%, je kan beter het resultaat bij elkaar op tellen en dan zonodig bij de laagste ![]() verder is het mssn. niet de bedoeling dat er maar een gedeelte van het nieuws is te lezen? wat is het doel van die link "plaats"? ik zie niks als ik een berichtje plaats
Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 10:29. |
![]() |
||
Citaat:
En je heb wel zeker een berichtje beplaatst, dit berichtje was waarschijnlijk "hoi". wanneer je hem geplaatst heb moet je nog op "vernieuw" drukken die er naast staat
||
![]() |
Citaat:
ja idd, ik heb hoi geplaatst, ik heb ook op vernieuw gedrukt, maar er veranderde niets, wat is de bedoeling daarvan?
||
Citaat:
En dat Iframe met updates staat geen scrollbalk naast omdat dat juist de bedoeling is. Als je beter keek zie je onder dat venstertje "up" en "down", wanneer je daar overheen ga met je muis dan scroll dat Iframe van boven naar beneden en andersom.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic - deel 2 Verwijderd | 254 | 02-10-2003 06:56 | |
Software & Hardware |
[Site]Tips voor deze site graag! Hydraul!C FunK | 17 | 26-02-2003 02:42 | |
Software & Hardware |
[Sitesjek] 'Sunburn' | 2 | 03-02-2003 15:28 | |
Software & Hardware |