Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar het is altijd anders...de ene keer is het een super slooom R&B nummer en de andere keer wat wilder...zoals Lady marmalade en killing me softly...toch 2 verschillende soort R&B toch??
BTW, de allerbeste Idols deelnemer over de hele wereld is Kelly Clarkson. Wooow, wat kan zij ontzettend goed zingen zeg!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ook jammer dat ze op de nederlandse Idols nou uitgerekend het enige stukje lieten zien waar ze niet lekker zong omdat ze aan het huilen was omdat ze had gewonnen. En op het laatst zong een van de andere deelneemster mee en dat was helemaal wack, leek net alsof Kelly Clarkson zo lelijk zong maar dat was zij dus helemaal niet. Maar ja, zij is goooeeed!!!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Idols = Pop Idol = american idol = deutschland sucht den superstar = idool 2003 etc etc etc.. (edit: maar volgens mij bedoel jij wat anders ![]() Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 21:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Voorspellingen voor deze week:
Jim: Gaat ok, maakt weinig foutjes Hind: Gaat niet geweldig, en maakt een glijdertje Dewi: Top-prestatie Marieke: Slechte performance, mag de show verlaten Jamai: Top David: Zo-zo, niet heel goed, maar ook niet slecht Hind en Marieke komen op de stoel. Marieke gaat eruit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Download met kazaa maar eens Stuff Like That There van Kelly Clarkson, of Route 66 van Justin Guarini.. zulke liedjes zijn et.. ben benieuwd hoe de Nederlanders dat gaan doen ![]() Edit: volgens mij is het introliedje van The Nanny ook bigband.. Laatst gewijzigd op 08-02-2003 om 16:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of wilde je beweren dat je me zei een realmedia file van Kazaa te downloaden? ![]() |
![]() |
|
Marieke: Damn ze was echt goed zeg, Henk-Jan zegt dat ze de noten niet haalde, ik vond het wel meevallen. Ik vond het echt top! Ik merk al dat anderen er niet zo over denken...
Jim: Echt te goed gewoon. ![]() ![]() Hind: Haar stem kwam niet heel goed uit, het is een beetje een saai liedje, maar ik vond dat ze toch wel erg zuiver en goed zong David: Fuck wat is David goed vanavond zeg!! Top! Dewi: Niet bepaald goed. Heel vaak vals, heel erg lelijk. Jamai: Jamai is echt ![]() Gareth: Echt goed, aan het begin, daarna vals. Mijn top-6 van vandaag: 1. Hind 2. David 3. Jim 4. Marieke 5. Jamai 6. Dewi Laatst gewijzigd op 08-02-2003 om 21:06. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het allemaal vrij slecht...Ik was in ieder geval totaal neit onder de indruk...
Marieke heeft geen uitstraling, qua zang ging het wel. Jim had (net als Marieke) geen denderende performance, hij stond er maar wat te staan, af en toe bewegen. En steeds naar de grond kijken; geen contact met het publiek maken... Hind vond ik wel uitstraling hebben, en echt zelfverzekerd overkomen. Zang was ook goed. David vond ik ook goed, maar ook hij kijkt soms wel eens een beetje vaag in het rond... Dewi, vond haar niet zo heel erg goed. Jamai vind ik steeds vaker zo dom doen, flauwe grappen, rare bekken trekken enzo..pff, mag wel wat minder...Maar zn performance was goed, zang minder. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales Hoipiepeloi | 500 | 24-03-2004 13:56 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol in Idols 2 ?? Verwijderd | 21 | 18-03-2004 15:52 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Workshops Poll Ovidius | 72 | 02-02-2004 17:50 | |