Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb nu m'n werkkleding aan... vanaf 10 uur mag ik weer zorgen voor de lamheid van geile zakenmannetjes bij me aan de bar
![]() zwarte nette broek met vouw Benetton wit hemdje H&M lichtblauw RL blousje met logo vh hotel zwarte instappers Esprit haar in staartje Moet ik ook nog eerst door de regen ![]()
|
Hey rutgor ik ken een stuk of 7 mensen met dat shirt waar dat mannetje op staat(vandaar dat ik em niet heb).....ik vind die van mij gaver. Ook een linas garsys tekening, van een platenspeler waar gebroken hartjes vanaf komen en op die platenspelor staat "you have my heart" en bovenaan AN en achterop ook een stel gebroken hartjes. Laaaaaaaaaaauw!
![]()
|
Verwijderd
|
- Donkerblauwe spijkerbroek met wijduitlopende pijp (heupmodel), tot vrijwel op de grond, van Diesel
- Zwarte leren riem - Zwarte leren puntlaarsjes zonder hak Bronx - Donkerblauwe longsleeve met lichtgrijs biesje langs de mouwen en hals. Op die voorkant staat met witte letters "Novascotia" van H&M - Haar losjes opgestoken met wat losse plukken - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Zilveren horloge Vandaag een na laatste schoolexamen en mondeling Engels |
![]() |
|
*zwart spaghettibandtruitje
*paarsige, wijde, rechte broek *paars/roze rok met roze "franjes" *witte bh, witte onderbroek *witte kniekousen met roze/blauwe/ paarse streepjes *heeft net staan dansen* Straks doe ik nog een grijs vest met roze mouwen erbij aan Paars armbandje (z'n edelstenending), zwart lintje en een surfboardje met rode glitters erin.. 4 oorknopjes, twee grote zwarte oorringen.. Haar los met (vlecht)krullen en twee roze speldjes!
|
hele wijde jeansachtige broek
roze vestje met paarse schuine rits zwarte korte sokjes allstars en sieraadjes=> om mn pols: roze veter en gekleurde rubberbandjes.....om mn hals: leren koordje met ankh.... om mn enkel: geknoopt bandje
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
De Kantine |
Saained, Sealed, Delivered, I'm Yoursss!!! #610 Trimm Trabb | 500 | 22-05-2009 19:40 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag te klagen? Poor twisted me | 4 | 11-09-2008 13:50 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Wat voor ondergoed heb je vandaag aan? ice-dive | 13 | 06-05-2002 21:37 |