Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2003, 20:54
Verwijderd
jah ik vond die nummers ook heel mooii!!! ik weet ook niet van wie die zijn....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2003, 20:56
Verwijderd
dat dat hij dat eerder heeft vertelt heeft hij nooit aan iemand vertelt maar is er wel opgeweest. toen d8 hij terug aan dat gesrpek dat hij toen had met zijn vrouw. snap je het un btje?? hij heeft het nooit tegen iemand gezegd, maar dat moment is dus wel op tv geweest
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 21:17
Iduna
Iduna is offline
Mooi, mooi, mooi. Alleen vind ik t wel stom dat we weer moeten gaan wachten. Maar ik vond Boston P. ook wel leuk om te zien, al had ik nu liever weer GG willen zien.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 21:20
BCR
BCR is offline
Supermooie aflevering. Snif !

Dat einde, dat word je toch gek van! Ik kan niet wachten, hoor! Ik hoop echt niet dat Colin dood is .. maar waarschijnlijk..

Ook dat moment toen Andy vertelde why die naar Everwood was gegaan aan Ephram. Zielig!

En het beginstukje voor de themesong. Mooi samengevat

Ja, ook die nummers. Prachtig! Ik wil ook weten hoe dat nummer heet in die laatste scènes met de operatie en bla.

Oud 10-06-2003, 22:12
Verwijderd
Hmm... ik denk dat hij dood is... ze namen echt afscheid namelijk... Anders is het erg goed gedaan...

*snif*
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 10:27
zus en zo
zus en zo is offline
maar wat is er dan nog aan het volgende seizoen?
colin dood, ephram voelt zich thuis...
en die serie draaide juist om colin en ephram zn heimwee...
krijgen we dan een heel seizoen hoe ephram amy troost en dat ze uiteindelijk iets met elkaar krijgen ofzo?
Oud 11-06-2003, 10:32
Verwijderd
Wat een gemeen einde..
Ik denk wel dat Colin dood is. Die presentator zei ook, volgend seizoen weer terug met Amy, Ephram en dr Brown ofzo...hij zei iig geen Colin. Hoeft niets te zeggen, maar toch..de manier waarop de serie eindigde..en de blik van Brown..hmm
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 11-06-2003 @ 11:32:
Wat een gemeen einde..
Ik denk wel dat Colin dood is. Die presentator zei ook, volgend seizoen weer terug met Amy, Ephram en dr Brown ofzo...hij zei iig geen Colin. Hoeft niets te zeggen, maar toch..de manier waarop de serie eindigde..en de blik van Brown..hmm
Mja, Andy kon zich ook druk maken om het lot dat in z'n handen lag... Dat hij of helemaal gehaat zou worden of geliefd... Of hij was gewoon nog met z'n hoofd bij de operatie, van de spanning enzo..

Damn, ik hoop dat Colin nog leeft zeg....

(en ik ging dus op zoek naar spoilers, maar die bestaan gewoon niet dus nu weet ik het nog steeds niet )
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 11:42
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
er zijn nog geen spoilers omdat de volgende serie in de maak is
en de verteler zei ook andere namen niet dus betekent niks
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 12:43
Verwijderd
Ik werd gek toen het afgelopen was, maar ik had het al verwacht. Een cliffhanger he... Maar nu heb ik ook ontzettend zin in Boston Public, dat vond ik ook een ge-wel-di-ge serie!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 12:59
Verwijderd
Zooo jammer dat het afgelopen is
En ik wil weten of Colin nog leeft of niet.. mja, das vast nog erg lang wachten voordat het volgende seizoen begint..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:38
BCR
BCR is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 11-06-2003 @ 11:27:
maar wat is er dan nog aan het volgende seizoen?
colin dood, ephram voelt zich thuis...
en die serie draaide juist om colin en ephram zn heimwee...
krijgen we dan een heel seizoen hoe ephram amy troost en dat ze uiteindelijk iets met elkaar krijgen ofzo?
En dat Andy zich dan heel schuldig voelt, heel het dorp is boos op hem. Hij denkt dat ie gefaald heeft. Je kan er wel wat van maken, hoor
Oud 11-06-2003, 14:55
the tourist
the tourist is offline
Stomme cliffhanger...
Het zal nog wel meer dan een half jaar duren voordat we weten wat er met Colin is gebeurd..

Maar het was wel een leuke aflevering
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 15:13
zus en zo
zus en zo is offline
nu ik erover nadenk... colin zit niet in het beginfilmpje, met die schilderijen enzo... betekent dat dat ie een tijdelijke rol had misschien?
Oud 11-06-2003, 15:36
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 10-06-2003 @ 21:39:
ohh god, sorry....ik zou het nog voor je opschrijven . Ik kan het me nu niet echt meer zo goed herineren Maar je kon het door de samenvatting van vandaag hopelijk wel allemaal volgen of niet?
kHad jouw post over t hoofd gezien. Maar t geeft niet, ik leef zonder die aflevering te hebben gezien ook nog wel. Maar dank je wel.
Ik bedoelde wel de aflevering voor die van gisteren he? Maar goed, blijkbaar heb ik gemist dat Colin toch weer in had gestemd voor een operatie en verder weet ik niet eigenlijk.

En nu kan ik me die nummers helemaal niet meer herinneren.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:35
sublime
sublime is offline
Vanmiddag de aflevering van gister gezien. en nu moeten we heel lang wachten.

ik denk dat collin dood is. en dat iedereen nou boos wordt op andy. denk ik.

maar ik dacht dat collin amy en bright zou gaan ontvoeren? niet echt het geval he...

en delia was kewl, toen ephram ging autorijden, tegen zo'n voorbijganger "hij kan er nix van" oid
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:36
sublime
sublime is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 11-06-2003 @ 16:13:
nu ik erover nadenk... colin zit niet in het beginfilmpje, met die schilderijen enzo... betekent dat dat ie een tijdelijke rol had misschien?
daar zit ie wel in hoor, je herkent m alleen niet goed. hij komt op een gegeven moment samen met andy in beeld.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:35
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sublime schreef op 11-06-2003 @ 18:36:
daar zit ie wel in hoor, je herkent m alleen niet goed. hij komt op een gegeven moment samen met andy in beeld.
maar word zijn naam nou ook weer gegeven? Ik geloof het niet.....ik weet het niet meer
Oud 11-06-2003, 20:33
grmbl
grmbl is offline
nee die wordt niet gegeven...
ik wilde egt zo graag weten of colin dood was of niet dus meteen naar boven gerend om op de WB site te kijken, maar nee, snif, daar was ook de laatste aflevering 'home' (dus de aflevering van afgelopen dinsdag )
Oud 11-06-2003, 21:23
phmpruim
phmpruim is offline
weet iemand misschien wanneer het nieuwe seizoen begint. En dan bedoel ik in Nederland: wanneer komt de volgende aflevering eindelijk op tv?
Oud 11-06-2003, 21:24
scala
scala is offline
grmbl echt jammer dat et de laatste afl. was niet helemaal op voorbereid en dit was pas een echte cliffhanger!! echt gaar dat we nu zo lang moeten w88 maja..

Ik vond het een erg mooie aflevering, Ephram die zich thuis voelt, Andy in 'zn element' en colin was tenminste aardig (ik was me aan et voorbereiden dat ie ze ging ontvoeren muhaha niet echt dus) die liedjes waren mooi idd..tsjah en nu maar w88

Ps. oww had ik Hair nou maar wel gekeken zingt ie ook?? ik heb de cd
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:30
phmpruim
phmpruim is offline
wanneer gaat Everwood weer verder? Na de zomer... dat weet ik. Maar is er al een preciese datum bekend?
Oud 24-06-2003, 09:36
BCR
BCR is offline
Nope, volgens mij niet.
Oud 24-06-2003, 10:07
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 23-06-2003 @ 15:30:
wanneer gaat Everwood weer verder? Na de zomer... dat weet ik. Maar is er al een preciese datum bekend?
Mja, het loopt in de VS niet vrij ver voor op NL, dus wanneer ze in de VS in september weer beginnen, zal het hier wel in oktober/november zijn. Maar wanneer precies is dus nog niet bekend omdat er nog geen nieuwe afleveringen zijn he
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 19:55
zus en zo
zus en zo is offline
in amerika zijn ze weer begonnen, er zijn inmiddels 3 afleveringen van het 2e seizoen geweest.
en k weet niet hoe je een spoilertag doet, maar anders zou ik ff verklappen hoe het verder gaat
Oud 02-10-2003, 21:29
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 02-10-2003 @ 20:55:
in amerika zijn ze weer begonnen, er zijn inmiddels 3 afleveringen van het 2e seizoen geweest.
en k weet niet hoe je een spoilertag doet, maar anders zou ik ff verklappen hoe het verder gaat
[spoiler ] tekst [/spoiler]

Maar dan zonder spatie.
Oud 02-10-2003, 21:38
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 02-10-2003 @ 22:29:
[spoiler ] tekst [/spoiler]

Maar dan zonder spatie.
thanks

Spoiler
Reageren