Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat mag ik. Want jij bent staatsgevaarlijk. Dat heb ik me namelijk laten vertellen. (ook geheel volgens jouw logica)
||
Citaat:
2. Sancties is geen oorlog. Mm.. volgens mij weet je meer dan jij mij wilt vertellen. Ik ga eens even een knokploeg op je loslaten. Dat mag ik. Want jij bent staatsgevaarlijk. Dat heb ik me namelijk laten vertellen. (ook geheel volgens jouw logica) Kom me maar halen. Zwak hoor, als je geen antwoord weet te geven mag je het ook wel gewoon toegeven i.p.v dergelijke aanvallen op de man te plaatsen. Sorry, macht der gewoonte. |
![]() |
||||
Citaat:
Het gaat niet om landen, aangezien er geen Palestijnse staat is. Citaat:
Officieel was Irak anders wel nog steeds in oorlog met VS en GB. Sancties waren daar een voorbeeld van. Citaat:
De boodschap hierachter is duidelijk niet overgekomen.
|
Wapenstilstand!
Een uurtje geleden heeft het I.D.F. 2 beesten ge'elimineerd vlak bij Bak'a el Garbiya (waar vanochtend een dodelijke schietaanslag was). Ook werden er 2 gearesteerd. De 2 dode beesten hadden elk een bomriem om, die dus vanavond of morgen tientallen Israelische doden hadden moeten verzorgen, als begin van de wapenstilstand. Dit is de 4 keer de afgelopen 48 uur dat het I.D.F. een grote aanslag tegen houdt. Daarbij werd in de Azza strook een bom van 65 kilo gevonden. Misschien was deze bom bedoeld voor een gepantserde bus, aangezien een gemiddelde bom 5-10 kg. is, maar dat is natuurlijk niet zeker. Joepie jee, wapenstilstand ! (dankzij het goede optreden van het I.D.F. dan he'). |
![]() |
||
Citaat:
Nog gejat van Assasin ook trouwens. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Wacht maar! Ooit zal er een bom ontploffen in Amsterdam! Dan zullen we wel zien wat jullie van die 'mensen' vinden! Wacht maar tot er een familielid, kennis, of gewoon een landgenoot bij een terroristische aanslag sterft, we zullen dan wel zien en vanzelfssprekend ook horen wat die 'mensen' zijn...
|
![]() |
||
Citaat:
De dubbele moraal viert weer hogtij... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En zoals ik al eerder zei: volgens jouw redenatie zijn ook Israëlische soldaten die tijdens een vergeldingsactie burgerslachtoffers maken, beesten. En daarbij blijft het een belediging aan het adres van de dierenwereld.
|
![]() |
Neen. Het zijn beestelijke mensen! Dan zijn het wel mensen! Nu tevreden? En neen, Israelische soldaten doden burgers ONopzettelijk. Palestijnse terroristen, oei sorry, de Palestijnse verzetstrijders, doden burgers OPzettelijk! En daarom zijn het beestelijke mensen, dat is dan mijn mening, en ik ben zeker dat velen mijn mening met mij delen!
Blijkbaar ben jij ook van die types die van de dieren houdt! Omhels ze en kus ze maar, hoor. Mij mag je ook kussen, maar dan wel op een heel onaangename plaats! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het doet er zeker toe of je iemand express opblaast of dat je iemand niet express doodschiet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Praten alleen helpt niet, daar geef ik je gelijk in. Het zou een stuk helpen als er na het praten besluiten worden gemaakt en die dan ook nog eens nagekomen zouden worden. (waar het nu een beetje aan ontbreekt) Helaas zijn er inderdaad aan beide kanten fanatici, die alleen geweld kennen. Zowel Palestijnse terroristen, als echte fanatieke Zionisten belemmeren het vredesproces, door zich niet aan de afspraken te houden. Dat is dan echter geen excuus om dan maar helemaal niet te gaan praten en de hele andere partij uit te gaan roeien, want dan geef je je juist de extremere elementen hun zin.
|
![]() |
Het is duidelijk. De Hamas wil geen vrede en Sharon slaat dan logischerwijze terug ten gevolge van hun aanslagen. Zoals al gezegd: praten alleen helpt niet. Er moet getoond worden dat het niet getolereerd wordt dat men zomaar Israelische burgers opblaast. Als da, bij een Israelische aanval op Hamas-leden, dan schreeuwt men moord en brand! Wat is er nou mis als men die moordenaars doodt? Het Israelisch leger heeft maar 1 bevel: Alle Palestijnse terroristen uit de weg ruimen! Want die willen toch geen onderhandelingen!
Che: Er is wel een verschil tussen iemand die zich met opzet opblaastn en iemand die per ongeluk iemand doodt! Stel je voor: Een Nederlander zit in zijn auto en merkt niet dat er iets mis is in zijn bezinetank. De auto ontploft! Dat is een verhaal. Nu het tweede: Een werkloze man heeft geen inkomen. Hij wil zich verzetten tegen het feit dat hij werkloos is. Hij gaat zich opblazen op een drukke straat. Wel, als je even kwaad bent op de man in het eerste verhaal als op de man in het tweede verhaal, dan ligt het niet meer aan de strijdende partijen, maar meest waarschijnlijk aan jouw! Je begrijpt de vergelijking, hoop ik! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Peace schreef op 27-06-2003 @ 17:11:
Het is duidelijk. De Hamas wil geen vrede en Sharon slaat dan logischerwijze terug ten gevolge van hun aanslagen. Zoals al gezegd: praten alleen helpt niet. Er moet getoond worden dat het niet getolereerd wordt dat men zomaar Israelische burgers opblaast. Als da, bij een Israelische aanval op Hamas-leden, dan schreeuwt men moord en brand! Wat is er nou mis als men die moordenaars doodt? Het Israelisch leger heeft maar 1 bevel: Alle Palestijnse terroristen uit de weg ruimen! Want die willen toch geen onderhandelingen! Maar ja, als je er telkens een aantal burgers bij opblaast hoeg je niet te verwachten dat de Palestijnen staan te juichen. Che: Er is wel een verschil tussen iemand die zich met opzet opblaastn en iemand die per ongeluk iemand doodt! Stel je voor: Een Nederlander zit in zijn auto en merkt niet dat er iets mis is in zijn bezinetank. De auto ontploft! Dat is een verhaal. Nu het tweede: Een werkloze man heeft geen inkomen. Hij wil zich verzetten tegen het feit dat hij werkloos is. Hij gaat zich opblazen op een drukke straat. Wel, als je even kwaad bent op de man in het eerste verhaal als op de man in het tweede verhaal, dan ligt het niet meer aan de strijdende partijen, maar meest waarschijnlijk aan jouw! Je begrijpt de vergelijking, hoop ik! Je begrijpt m'n punt niet. Juridisch gezien maakt dat natuurlijk wel uit, maar ik zie geen verschil tussen de onschuldige Palestijnse slachtoffers en de onschuldige Israëlische slachtoffers, ook al zijn die eersten misschien per ongeluk gedood. Feit blijft dat er onschuldige slachtoffers zijn, begrijp je? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(makkelijk he. 1 partij de schuld te geven!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De VN heeft in dit conflict een te hoge politieke lading gezien haar geschiedenis en het feit dat de Westelijke Jordaanoever en Gaza nog in VN handen zijn. Maar Mandela for President daar, vind ik wel weer een goed idee! ![]()
|
Het Acht-Uur-Journaal: na Hamas is nu ook de Islamitische Jihad bereid de wapens tijdelijk neer te leggen. Dat is weer een stapje in de richting van een algehele wapenstilstand.
Heel vervelend is dan weer wel dat premier Abbas voor een menigte riep dat er 'geen vrede, geen veiligheid en geen stabiliteit' komt zolang er nog Palestijnen in Israëlische gevangenissen zitten. Mooie timing, Abbas! ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Gatara schreef op 27-06-2003 @ 22:14:
Neuh. De VN heeft in dit conflict een te hoge politieke lading gezien haar geschiedenis en het feit dat de Westelijke Jordaanoever en Gaza nog in VN handen zijn. Wie wil je het dan laten doen? De NAVO? De VN is het aangewezen orgaan om orde te scheppen nu beide partijen duidelijk te dom of te zwak zijn om iets aan de situatie te willen of kunnen veranderen. Maar Mandela for President daar, vind ik wel weer een goed idee! ![]() Ach laat die oude man genieten van z'n pensioen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|