Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2006, 01:57
Verwijderd
Citaat:
DusterBoy schreef op 05-10-2006 @ 01:17 :
Ik denk dat je dat moeilijk aan andere mensen kan vragen. Per slot van rekening is niet iedereen hetzelfde. En als je het mij vraagt gaat het ook niet echt de goede kant op met je relatie als je daarvoor anderen moet raadplegen.
Er zijn natuurlijk wel de standaard antwoorden als wandeling aan het strand, bioscoop etc. Volgens mij zijn het juist de spontane momenten die een relatie leuk/spannend houden, de rest zijn over het algemeen romantisering van je relatie (als in romantische comedy's). En als je daar naar zoekt, blijf dan vooral zoeken
Soms weten twee mensen gewoon meer dan een. En dit topic is een geweldige vervanger voor de topics die om de haverklap werden geopend destijds: Wat kan ik in vredesnaam gaan doen met mijn vriendje?
Dit topic loopt trouwens niet zo snel; na drie jaar zijn we nog met hetzelfde topic bezig. ( en nog maar bij reactie 309 )
Advertentie
Oud 28-10-2006, 14:03
Anaïs
Anaïs is offline
Voor de Belgische hogeschool- en uniefstudenten:

Zin om je te meten met Buzz Lightyear, de tweede missie van de Space Mountain te beleven of door de Rock 'n Roller Coaster van Aerosmith te zoeven? Op 11 november mogen hogeschool- of universiteitsstudenten voor 39 euro naar Disneyland Resort Paris, dagticket én busreis inclusief. Snel reserveren is de boodschap: bel naar Sima Tours op 051/722 222 of mail naar info@simatours.be .
(Een dagticket op zich kost normaal 39 euro, dusja)
Oud 28-10-2006, 23:14
Methuselah
Methuselah is offline
Ik weet niet of 't al gezegd is, maar uitgebreid ontbijten 's ochtends (zo'n uurtje of 3 ) is ook wel erg leuk en gezellig.
Oud 28-10-2006, 23:15
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 28-10-2006 @ 15:03 :
Voor de Belgische hogeschool- en uniefstudenten:

Zin om je te meten met Buzz Lightyear, de tweede missie van de Space Mountain te beleven of door de Rock 'n Roller Coaster van Aerosmith te zoeven? Op 11 november mogen hogeschool- of universiteitsstudenten voor 39 euro naar Disneyland Resort Paris, dagticket én busreis inclusief. Snel reserveren is de boodschap: bel naar Sima Tours op 051/722 222 of mail naar info@simatours.be .
(Een dagticket op zich kost normaal 39 euro, dusja)
Ik moet elf november naar de doop van m'n neefje, dus dat zal niet gaan...
Oud 07-11-2006, 20:15
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 29-06-2006 @ 18:06 :
waar halen jullie eigenlijk de tijd vandaan om iedere week iets leuks te doen?
Die tijd maak ik
Oud 07-11-2006, 20:16
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 28-09-2006 @ 17:46 :
Samen een jointje roken en helemaal van de kaart melig zijn samen! Aanrader
Dachten wij in het begin in ook, nu begint het er op te lijken dat het onze laatste redmiddel is ofzo.

Jaja, lang leve de joint
Oud 16-11-2006, 11:29
Poffertje
Poffertje is offline
Tips voor goeie date van mij:

Bioscoopje pakken klinkt afgezaagd. Maar is zeker de beste date.
  • Het heeft namelijk de volgende voordelen:
  • Je hebt iets amuzerends gevonden dus kan eigelijks niks fout zeggen
  • Na de film heb je een gespreksonderwerp, dus zo voorkom je nare stiltes.
  • Je zit in het donker, dus niemand die het ziet als je toch liever met elkaar bezig bent dan de film
  • Als het een enge film is heb je nog een excuus om zijn hand vast te pakken of tegen hem aan te leunen (vooral voor meiden... Jongens kunnen wat overkomen als watjes als ze dat doen )

In een gesprek die je samen zou kunnen voeren NIET over beginnen!
  • - ex vriendjes/vriendinnetjes
    - Geloof
    - sex (tenminste niet op first date)
Oud 16-11-2006, 13:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Poffertje schreef op 16-11-2006 @ 12:29 :
In een gesprek die je samen zou kunnen voeren NIET over beginnen!
  • - ex vriendjes/vriendinnetjes
    - Geloof
    - sex (tenminste niet op first date)
Omdat? je kunt er beter maar zo snel mogelijk erachter kunnen komen of het iets voor je is...
Oud 17-11-2006, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 16-11-2006 @ 14:08 :
Omdat? je kunt er beter maar zo snel mogelijk erachter kunnen komen of het iets voor je is...
inderdaad.. geloof dat ik het met mn huidige vriend over alle3 al heb gehad op onze eerste date. ja, wss geloof niet, dat wisten we al wel van elkaar

OT: wij gaan binnenkort dagje Tropicana doen.. Errug leuk als je weg bent van zwemmen en glijbanen enzo
Oud 20-11-2006, 20:22
sansan
sansan is offline
Hallo allemaal

Wat als je vriendje skaten, wandelen,samen koken, zwemmen,winkelen, andere stad bezoeken etc. niet leuk vind. Het enigste wat we allebei leuk vinden is een dvdtje kijken of naar de bios maar dat kan je toch niet je hele leven lang blijven doen Ik heb nu bijna 2 jaar een relatie. Normaal gingen we gewoon knuffelen als we bij elkaar waren. Maar dat begint mij te vervelen maar iets anders dan een dvdtje kijken of naar de bios wil hij ook niet.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

xxx Sanne
Oud 21-11-2006, 13:16
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
sansan schreef op 20-11-2006 @ 21:22 :
Hallo allemaal

Wat als je vriendje skaten, wandelen,samen koken, zwemmen,winkelen, andere stad bezoeken etc. niet leuk vind. Het enigste wat we allebei leuk vinden is een dvdtje kijken of naar de bios maar dat kan je toch niet je hele leven lang blijven doen Ik heb nu bijna 2 jaar een relatie. Normaal gingen we gewoon knuffelen als we bij elkaar waren. Maar dat begint mij te vervelen maar iets anders dan een dvdtje kijken of naar de bios wil hij ook niet.

xxx Sanne
Heb je alle pagina's al gelezen?
Oud 21-11-2006, 13:43
Nyawa
Citaat:
sansan schreef op 20-11-2006 @ 21:22 :
Hallo allemaal

xxx Sanne
Ik weet niet tot hoever de etcetera reikt, maar zomaar even wat ideetjes die in me opkwamen: karten, paintballen, lasergamen, schaatsen, sauna, samen douchen of in bad, bowlen, skiën, snowboarden, gamen, fietsen, foto's van elkaar maken, oude foto's bekijken, elkaar helpen met Sinterklaassurprises maken, Kolonisten van Catannen met wat vrienden erbij, andere gezelschapsspellen, naar de kroeg, kanovaren, picknicken, elkaar masseren, poolen, yoga-dvd's huren en nadoen, stijldansen, samen op een sport gaan, samen bellen blazen/hinkelen/stoepkrijten/andere dingen waar je veel te groot voor bent, naar een concert, naar een theatervoorstelling, naar een pretpark, naar de dierentuin... Echt, er is genoeg te verzinnen. En bovendien, hij heeft toch zelf ook wel hobby's neem ik aan, zit daar niet iets tussen wat je ook samen kunt doen? Of lees dit topic gewoon ff door, er staan genoeg ideeën in.
Oud 21-11-2006, 19:43
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ben samen met mijn vriend begonnen met hardlopen: motiveert echt om samen te gaan en is nog gezellig en gezond ook.
Oud 23-11-2006, 19:35
sansan
sansan is offline
Ja heb zowat dit hele topic wel gelezen ja Als hobby heeft hij spelletjes spelen op de computer en slapen (hij is nogal aan de luie kant).Karten,paintballen,lasergamen,bowlen kan je beter met meerdere doen denk ik want dat is leuker. Hij wil ook geen spelletjes doen en yoga en stijldansen zie ik hem al helemaal niet doen en wil hij ook waarschijnlijk niet. Maar de rest qua dingen doen zijn wel goede ideeen Ff een reactie op het bericht boven mij. Wij zijn ook van plan om elke week een keer met ze 2en te gaan hardlopen
Oud 29-11-2006, 12:28
DAGG
DAGG is offline
hmm...ook een leuke; naar t strand gaan en daar de hele nacht door kletsen om elkaar te 'leren kennen' en dan wordt t natuurlijk zoo koud dat je wel bij hem in zijn jas moet of in t midden van de nacht met z'n 2-en in het midden van de rotonde gaan liggen en over vanalles en niets praten...(wat natuurlijk uitloopt tot een zoenpartij ;p) ook leuk is om samen naar een dansworkshop te gaan en dan 'per ongeluk' op z'n tenen gaan staan en als je valt(A) hem je laten opvangen
wat altijd werkt: een avondje filmkijken (horror die eigenlijk niet eng is, maar die je opeens zooo eng vind) met Ben & Jerry ijs!!
Oud 02-12-2006, 23:04
LaTengo
LaTengo is offline
Eh.. Toch maar niet.

Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 23:18.
Oud 02-12-2006, 23:25
fractuur
fractuur is offline
Vanavond was ik nogal kinderachtig bezig () maar dat leverde wel leuke dingen op. Rondje lopen buiten en dan sprintjes trekken tegen elkaar en een beetje lopen te kloten met kinderlijke spelletjes.
Oud 08-12-2006, 15:58
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Gisteren naar de Comedytrain geweest. Zeker aan te raden, en voor mij & mijn lief zeker voor herhaling vatbaar!!!

Najib sprak de avond aan elkaar en wel een aantal top-cabaretiers gezien. 6 optredens in totaal waaronder Ronald Goedemondt (morgen op tv), Jennifer Evenhuis, Wouter Meijs (nieuw voor mij, maar buikverkrampend grappig) en Theo Maassen!

(Welke cabaretiers spelen is vooraf wel een verrassing, maar het is voor studenten 10 euro ipv. 13.50 dus dat scheelt!!)
Oud 12-12-2006, 14:31
WhisperingWind
WhisperingWind is offline
Ik heb in januari 2 jaar met mijn vriendje...
Ik zou graag iets leuks doen met hem, het kan het hele weekend, maar mijn budget is niet zo hoog...
Het liefst hooguit 50 euro. Ik heb dit topic doorgekeken en er zitten wel wat ideetjes tussen, maar ik krijg niet zomaar mij hele familie het huis uit bijvoorbeeld.
Dus iemand nog specifieke ideetjes wat ook leuk is in de winter? Het hoeft niet per se een heel weekend te zijn, maar we hebben wel het hele weekend de tijd.. (we zijn trouwens 16 en 17 jaar, en vorig jaar zijn we uit eten gegaan (is altijd leuk) en naar een cabaretvoorstelling).

Alvast bedankt!
Oud 12-12-2006, 17:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
WhisperingWind schreef op 12-12-2006 @ 15:31 :
Ik heb in januari 2 jaar met mijn vriendje...
Ik zou graag iets leuks doen met hem, het kan het hele weekend, maar mijn budget is niet zo hoog...
Het liefst hooguit 50 euro. Ik heb dit topic doorgekeken en er zitten wel wat ideetjes tussen, maar ik krijg niet zomaar mij hele familie het huis uit bijvoorbeeld.
Dus iemand nog specifieke ideetjes wat ook leuk is in de winter? Het hoeft niet per se een heel weekend te zijn, maar we hebben wel het hele weekend de tijd.. (we zijn trouwens 16 en 17 jaar, en vorig jaar zijn we uit eten gegaan (is altijd leuk) en naar een cabaretvoorstelling).

Alvast bedankt!
schaatsen en warme choco drinken...
Oud 14-12-2006, 09:39
slipknotmaggot
slipknotmaggot is offline
samen met 2 andere vriendinne en hun vriendjes een kampvuur maken van de kleding van je ex??? kan ook heel leuk zijn
Oud 23-12-2006, 11:51
Verwijderd
Samen ergens buiten op een bankje bevriezen is ook erg gezellig hoor.
Oud 23-12-2006, 20:56
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 23-12-2006 @ 12:51 :
Samen ergens buiten op een bankje bevriezen is ook erg gezellig hoor.
vooral als het niet een openbaar bankje is
Oud 24-12-2006, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 23-12-2006 @ 21:56 :
vooral als het niet een openbaar bankje is
En vooral als het steenkoud is
Oud 03-01-2007, 16:00
Li
Li is offline
Stuk gaan wandelen met de hond op het strand
Karten
Skiën bij snowplanet als je samen niet weggaat
Fotoboeken bekijken
Samen jullie fotoboek inplakken en mooie foto's selecteren
Naar clubmed site gaan en je droomvakanties bekijken (doen wij altijd )
Dagje naar een thermen/beautyresort als je ook een ijdele vent hebt
Samen kookcursus volgen
Salsales volgen
Ik verveel me eigenlijk nooit als we samen zijn
Oud 03-01-2007, 20:27
Yurgentje
Yurgentje is offline
De hele dag Prison Break kijken in bed (c:
Oud 08-01-2007, 23:24
netty_dushi
netty_dushi is offline
hallo!

Wat kun je samen leuk doen, gewoon ik wil spontaan een leuk weekendje organiseren, maar niet al te duur.
Maar mn vriend houd er niet van om naar pretparken en dierentuinen te gaan. Hij is ook niet echt een type dat van uiteten gaan houd. En om alleen maar naar de bios te gaan vind ik ook niks. En samen met hem koken zal nooit gebeuren want daar moet hij niks van weten. Dus wat voor spannends/leuks/romantisch iets kan ik er dan aan toevoegen?

Het is altijd wel leuk en lief met hem...maar gewoon een keer wat anders...moet kunnen toch?

En ik heb naar die ideetjes gekeken hier op het forum, maar dat snowboarden en schaatsen en alles...dat zit erallemaal niet in.

l a s t i g
Oud 09-01-2007, 11:34
igfy
igfy is offline
Citaat:
netty_dushi schreef op 09-01-2007 @ 00:24 :
hallo!

Wat kun je samen leuk doen, gewoon ik wil spontaan een leuk weekendje organiseren, maar niet al te duur.
Maar mn vriend houd er niet van om naar pretparken en dierentuinen te gaan. Hij is ook niet echt een type dat van uiteten gaan houd. En om alleen maar naar de bios te gaan vind ik ook niks. En samen met hem koken zal nooit gebeuren want daar moet hij niks van weten. Dus wat voor spannends/leuks/romantisch iets kan ik er dan aan toevoegen?

Het is altijd wel leuk en lief met hem...maar gewoon een keer wat anders...moet kunnen toch?

En ik heb naar die ideetjes gekeken hier op het forum, maar dat snowboarden en schaatsen en alles...dat zit erallemaal niet in.

l a s t i g
Hmm, een moeilijke vriend heb jij.. Maar misschien iets cultureels?
Oud 10-01-2007, 12:59
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Misschien naar een stad toe en daar een stadswandeling maken? KOm je vanzelf wel leuke dingen tegen. Weet niet of dat miscshien ook te 'suf' is voor je vriend, maar de mijne zou het kunnen waarderen.
Oud 10-01-2007, 15:45
Suuzan
Suuzan is offline
laatst vierde ik met mijn vriendje dat we 1 jaar verkering hadden,
We gingen:

Eerst lekker ontbijten in de stad(groningen)
Daarna lekker schaatsen en in de draaimolen (die stond er toen nog,winter he )
En daarna warme chocomelk
En die avond heeft hij voor mij staan koken
Lekker dvdje er in en we zijn in elkaars armen in slaap gevallen

Het was echt super gezellig, en Ik denk dat als je iets moet bedenken dat het natuurlijk origineel moet zijn maar je moet vooral zelf denken dat het leuk en gezellig word,en zelf ook gezellig zijn dan komt alles wel goed
Oud 11-01-2007, 17:54
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Suuzan schreef op 10-01-2007 @ 16:45 :
laatst vierde ik met mijn vriendje dat we 1 jaar verkering hadden,
We gingen:

Eerst lekker ontbijten in de stad(groningen)
Daarna lekker schaatsen en in de draaimolen (die stond er toen nog,winter he )
En daarna warme chocomelk
En die avond heeft hij voor mij staan koken
Lekker dvdje er in en we zijn in elkaars armen in slaap gevallen

Het was echt super gezellig, en Ik denk dat als je iets moet bedenken dat het natuurlijk origineel moet zijn maar je moet vooral zelf denken dat het leuk en gezellig word,en zelf ook gezellig zijn dan komt alles wel goed

behalve dat schaatsen klinkt t als een doorsnee dag voor mij
Oud 20-01-2007, 17:06
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
netty_dushi schreef op 09-01-2007 @ 00:24 :
l a s t i g
Picknick op de Veluwe
Oud 23-01-2007, 22:00
Roos
Roos is offline
Je kunt overal lol in vinden, laatst fietsten wij naar huis van het uitgaan, beetje sprintjes tegen elkaar trekken, elkaar afsnijden enzo, super kinderachtig maar wel leuk.
In de zomer schoten we ook wel eens een voetbal over.
In de winter is een sneeuwballen gevecht natuurlijk ideaal

Samen hardlopen is ook leuk, maar niet als je vriend een supergoede conditie heeft, dan voel je je gelijk zo onsportief

(nu niet denken dat ik altijd een competitie met mn vriend moet hebben samen een dvdtje kijken is ook lekker)
Oud 30-01-2007, 15:44
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 29-10-2006 @ 00:14 :
Ik weet niet of 't al gezegd is, maar uitgebreid ontbijten 's ochtends (zo'n uurtje of 3 ) is ook wel erg leuk en gezellig.
Ooh ben je al eens met haar gaan ontbijten in de werf? <3 I love that place.
Oud 06-02-2007, 13:52
IcedEarth
IcedEarth is offline
samen op vakantie gaan
Oud 14-02-2007, 21:34
kadesh
kadesh is offline
Uh nou: dagje naar een stad waar je haast nooit komt (oeh. avontuurlijk :-p -OVstudentenkaart is best handig , samen strandwandeling maken, ergens wat drinken, naar een festival gaan, uitgaan sowieso, met een willekeurige auto cruisen ;-), film kijken thuis, film kijken in de bios, in de meeste poppodia hebben ze wel leuke dingen... Je kunt ook samen heel uitgebreid inkopen doen bij de supermarkt en heeeel uitgebreid koken en/of ontbijten. Word ik persoonlijk heel blij van ;-). Zo nu en dan even gewoon op bed liggen, praten over vanalles... Weekendjes weg enz....
(aanstaand weekend ook!!
Mmm fout: wij gaan weleens samen een boek lezen... *oma en opa idee zeg maar* Maar wel gezellig hihi.
Oud 28-02-2007, 12:13
Johnny88
Johnny88 is offline
Het gaat er niet om wat je doet, maar hoe je het doet
Oud 06-03-2007, 22:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Is er een stapel kaarten met humoristische/domme/interessante etc vragen die je elkaar kan stellen?

Dus gewoon een soort van kaartspel, met in het totaal 300 vragen ofzo en die kan je elkaar dan gaan stellen. (niet allemaal op 1 dag natuurlijk ).

Als die er is, waar kan je die kopen?
Oud 26-03-2007, 10:30
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-03-2007 @ 23:52 :
Is er een stapel kaarten met humoristische/domme/interessante etc vragen die je elkaar kan stellen?

Dus gewoon een soort van kaartspel, met in het totaal 300 vragen ofzo en die kan je elkaar dan gaan stellen. (niet allemaal op 1 dag natuurlijk ).

bij de bijenkorf heb je een aantal spellen met vragen over de verschillen man/vrouw, en andere soorten.
Oud 28-03-2007, 22:21
Luna
Luna is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-03-2007 @ 23:52 :

gast! waar was je nou al die tijd!
Oud 28-03-2007, 22:41
snoopy
snoopy is offline
picknicken
Oud 23-04-2007, 15:29
Ferrywoman
Ferrywoman is offline
Wat is leuk om te doen als je iemand al heeeel lang kent en ook al lang leuk vind maar niet weet of het ook wederzijds is.
Oud 12-05-2007, 19:06
RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
Ferrywoman schreef op 23-04-2007 @ 16:29 :
Wat is leuk om te doen als je iemand al heeeel lang kent en ook al lang leuk vind maar niet weet of het ook wederzijds is.
Weet je iets persoonlijks van deze persoon? Houdt hij/zij van bepaalde dingen, deed hij/zij vroeger altijd iets wat hij/zij heel graag weer zou doen.
Weet je iets dat hij/zij heel graag zou doen of zien?

Probeer iets persoonlijks...
Oud 13-05-2007, 12:55
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Ferrywoman schreef op 23-04-2007 @ 16:29 :
Shoppen.
Als ze dat niet willen weet je dat het niet wederzijds is.
Oud 30-05-2007, 14:37
deefeketje
deefeketje is offline
hallo iedereen

heb deze topic ook ff doorlopen omdat ik iets wil plannen voor m'n vriendin.
29 juni zijn we 4 jaar samen en ik zou haar graag met iets verrassen, heb haar al gezegd om zeker 1 dag vrij te houden (zaterdag 30 juni).

Ik mag zo goed als alles doen, als het maar niet vliegen, varen, benji-springen... is want dat vind ze niet echt leuk

En ik heb spijtig genoeg ook niet echt iets gevonden dat hier al gezegd is, omdat ik ze nogal durf verwennen.
juwelen, kleding.. heeft ze al allemaal meerdere keren gekregen, citytripje ook, maar aangezien ze niet meer durft vliegen kan het al niet meer ver zijn..
zelf zat ik te denken aan een weekendje Disneyland, maar dat valt ook al uit de boot omdat we het voorbije jaar al enkele keren geweest zijn. en als andere optie (is wel een hele dure...) had ik gedacht aan:
1. bon voor shoppingcenter zodat ze eerst overdag goed kan gaan winkele voor wat moois.
2. afgehaald worden met de limo
3. via de limo naar een romantisch restaurantje
4. na het eten weer met de limo naar een verwennings-oord
5. hierna weer naar huis

vind ik persoonlijk wel een vrij goede, maar als ik dit ff uitreken dan zit ik tochwel op zo'n 500 euro ofzo..

wat vinden jullie ervan? (meisjes?) of enige alternatieven?
Oud 30-05-2007, 15:19
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
deefeketje schreef op 30-05-2007 @ 15:37 :
vind ik persoonlijk wel een vrij goede, maar als ik dit ff uitreken dan zit ik tochwel op zo'n 500 euro ofzo..

Mmz, tuurlijk is het 'filmisch' leuk/romantisch, maar wat mij betreft is het vele malen over the top. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening. Het feit dat jij je vriendin (zo te horen) altijd al zo absurd verwend, maakt het nu natuurlijk niet makkelijker..
Oud 30-05-2007, 17:06
Nuck
Nuck is offline
Citaat:

't Lijkt me echt fantastisch , maar als ze al heel wat gewend en verwend is van/door jou vindt zij het misschien vreselijk saai .
Oud 30-05-2007, 17:14
deefeketje
deefeketje is offline
bwa, ik denk dat ze dit wel niet zal verwachten :-)
andere ideetjes zijn natuurlijk nog altijd welkom!
Oud 30-05-2007, 22:25
Fosca
Fosca is offline
Citaat:

En ik heb spijtig genoeg ook niet echt iets gevonden dat hier al gezegd is, omdat ik ze nogal durf verwennen.
juwelen, kleding.. heeft ze al allemaal meerdere keren gekregen, citytripje ook, maar aangezien ze niet meer durft vliegen kan het al niet meer ver zijn.. en als andere optie (is wel een hele dure...) had ik gedacht aan:
1. bon voor shoppingcenter zodat ze eerst overdag goed kan gaan winkele voor wat moois.
2. afgehaald worden met de limo
3. via de limo naar een romantisch restaurantje
4. na het eten weer met de limo naar een verwennings-oord
5. hierna weer naar huis

Beetje over de top inderdaad. Je zou het ook zo kunnen doen:

1. Via de post laat je bij haar op De Dag een mooie (gala) jurk bezorgen
2. Die limo is een leuk idee! Volgens mij is dat ook niet zo heel duur. Doe bij die jurk een kaartje dat ze om 6 uur klaar moet staan oid
3. Uit eten, chique, iets dat past bij de jurk
4. Laat het kuuroord zitten en eet thuis je toetje, zelfgemaakt appeltaart oid daarna kun je haar nog verwennen met een massage en lang in bad enzo

Zo iets beter? Ik zou wel heel blij verrast zijn als mijn vriendje dit zou regelen helaas is hij ook hier iets te arm voor
Oud 31-05-2007, 10:05
deefeketje
deefeketje is offline
hehe Fosca, leuk ideetje.
"Probleem" is dat we sinds een maand ook samenwonen.
Dus iets laten leveren zou al op ons eigen adres zijn :-) (niet echt zo'n ramp vermoed ik)

Het kuuroord ga ik denkik vervangen door een privé-sauna, ze heeft me er gisteren wat kleine hintjes en tipjes voor gegeven dat ze dit eens graag zou doen..

@Fosca: je kan mss eens zo'n hintje geven aan je vriend?
Enkel eten & limo kost niet zoveel als je dat in een pakket neemt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten