Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar aangezien je niet weet wat het is en ze voorderest niet kent zou ik ze niet gaan dragen. 1. Omdat je dan als een indo-wannabe beschouwd zult worden. 2. Veel sjaaltjes uit bepaalde regio's komen en dat mensen dat gewoon niet cool vinden als je een sjaaltje van hun dorp of regio draagt zonder je je erin te verdiepen. Ik draag er geen omdat ik er 1 wil uit m'n oorspronkelijke dorp en die in NL dus niet te krijgen zijn(worden niet geimporteerd) en ik zou het niet cool vinden als je er 1 van mijn dorp zou dragen als je er niks van afwist.(als het dus mogelijk zou zijn). Owja, de echte komen uit de Molukken maar in de loop der eeuwen zijn ze door heel Indonesie in gebruik geraakt. Dus nu kan je ze eigenlijk zo goed als iets Indonesisch beschouwen(maar dan niet die Molukse sjaals natuurlijk ![]() Je kunt ze in feite alleen maar kopen bij pasar malam's en andere culturele dingen waar toevallig zo'n standje staat. Misschien een enkele Indische winkel. Magoed, ik raadt het je af om ze te dragen. edit: en S, ze zijn niet allemaal zwart met gouden letters hoor, z worden in allerlei kleuren en motieven gemaakt.(vaak zijn kleurgebruik en motief wel per regio/dorp 1)
||
Citaat:
(Even reclame maken voor mijn werk.) En op het Waterlooplein of kleine winketjes in Amsterdam vast ook wel. |
![]() |
|
ik zoek uhm tja kakkerkleding dus
![]() polo's en truien vooral, van DE merken.. ben er niet echt in thuis, maar ik bedoel dus oa die met dat logo met dat paardje (is het nou een goed of een slecht teken dat ik niet weet hoe t heet?? ![]() welke winkels moet ik hiervoor naar toe??? (bij voorkeur winkels in zwolle of utrecht, evt groningen of amsterdam) thanks in advance ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Slecht teken, uit welke grot kom jij gekropen? ![]() Euhm bij de Bijenkorf verkopen ze het in ieder geval.
||
Citaat:
![]() ![]() kijk, namen als ralph lauren en lacoste ken ik wel, maar ik weet nooit welk logo waar bij hoort ![]() heb me er nooit erg mee bezig gehouden, dan krijg je dat... maar thanx, kzal eens gaan kijken... ![]() offtopic btw: american history x!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wolvenstr 7 1016EM Amsterdam (leve de Gouden Gids) Vanaf CS neem je tram 2 richting Nieuw Sloten en dan stap je uit bij het Spui/Nieuwzijds voorburgwal (kan je ook wel heen lopen opzich) (leve 92920v.nl) Dan loop je in ongeveer 5 minuutjes naar de Wolvenstraat. (zie bijv. routnet.nl voor een kaartje)
||
Citaat:
![]() ontopic: ooit zag ik in Amsterdam in een van de touristenwinkeltjes deze hoed: ![]() en ik besloot hem toch maar niet te kopen en natuurlijk heb ik daar nu spijt van. ![]() Heeft iemand hem gesignaleerd?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als er nu molukkers komen zeiken dat ik hun dorp beledig, so be it ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Metaal? |
![]() |
|
Ik zoek laarzen:
Moet namelijk nieuwe winterschoentjes hebben, en heb ooit eens wat leuks gezien en heb helemaal in mijn hoofd wat ik wil hebben, maar ik kan t nergens vinden + ook niet online. Maar misschien heeft een van jullie een idee dus.. Ik wil dus van die (liefst witte of hele vrolijk gekleurde maar dat zal wel niet) laarzen hebben, zo heel warm, van die scandinavische noordpool eskimo schoenen, zonder enorme hak maar mag wel beetje hak, en met schapenwol of iets dergelijks van die piratenachtige schoenen. (God lastig uitleggen als ik geen plaatje heb). (en als t kan graag ook beetje wat ribbels onder de zool zodak niet uitglijd) Heeft iemand misschien een plaatjes/suggestie/winkelketen die die dingen verkoopt? (ik woon in Utrecht) Danku. en met lekker veel frutsls eraan (veters enzo)
|
ik zoek laarzen, redelijk hoog met puntneus en hakje. het leek alsof het een soort van omgeslagen lieslaars was waarbij de onderkant lager hing dan de bovenkant van het hakje. lastig uit te leggen. aan de zijkant zaten gespjes, verder niet nuttig ofzo.
ze hadden ze bij de sasha maar niet meer in mijn maat en bij geen enkele andere in heel nederland ![]() weet iemand waar ik ze nog meer zou kunnen krijgen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die hebben ze bij de MayFair in Eindhoven nog wel, en ik denk dat er nog wel meer winkels in grote steden die nog wel hebben.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik "waarschuw" alleen even omdat ik weet hoe sommige mensen(zowel indo's/indonesiers en Molukkers) erover denken dat Nederlandse mensen, die zich er verder niet voor interesseren, ikatsjaaltjes dragen. Toevoeging aan vorige post: ik heb begrepen dat je ook sjaaltjes hebt die op ikatsjaaltjes lijken uit India en die worden vaak verkocht in alternatieve winkels.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel bij de H&M een metaal iets gezien, niet echt wat jij zoekt, maar het was een tribal van metaal voor om je pols.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Lifestyle |
Waar vind ik bepaelde p00p - topic 2 Verwijderd | 500 | 04-05-2005 11:21 | |
De Kantine |
waar vind ik topic of winkeltopic ? miekevis | 4 | 28-11-2004 16:47 | |