Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
straks zal ik goed ontopic zijn. 'k ga mij bezatten.
![]() 'k voel mij niet echt lekker. er is in die instelling een gast overleden door teveel alcohol, zware medicatie en heroïne. deze morgen lag hij dood in zijn bed... ![]()
||
Citaat:
hero en alcohol lijkt mij nou ook niet echt een zeer prettige combinatie. maar het zal wel eerst een hoop alcohol zijn geweest en daarna de heroine????
|
gisteren was die gast naar het stad geweest (het is een open afdeling waar wij zitten) en toen hij terug kwam vertelde hij me dat hij veel gedronken had en smack gebruikt had. ik vroeg of hij nog smack had. hij had er nog en ik heb samen met hem nog een lijn smack gesnoven. hij is zijn avondmedicatie gaan halen en naar zijn kamer gegaan...
hij had zelf al een dochtertje. ![]() 'k ben bijna ontopic...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens is een lijntje smack nemen heel anders dan spuiten of gewoon een snellere manier? |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
nu ben ik wel dronken... en mijn moeder is weer aan het zagen ![]()
|
Verwijderd
|
Eindelijk is me examen week over. Althans morgen nog engels, luistertoets, easy en hoef ik niet voor te leren. vanaaf ff werken en morgen na de luistertoets naar WateWorld, rolvloei halen en ff met wat gasten 4 gram in een stuk vloei proppen. Ghehehehehe
![]() Kben ik sinds zondag offtopic geweest, dus tis wel weer tijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nja, ik wou eigenlijk wel tussendoor smoken ook, en misschien ahd het best gekund. maar khad tegen mezelf gezegd van te voren dat ik het niet zou doen dus dan doe ik het ook niet.
Kweet niet precies wat voor pakket je hebt en welk niveau enzo, maar ik vond Ak heel makkelijk. Alleen maar atlas vragen zo'n beetje. Khad er iig een cijfer hoger dan een 7 voor zei me leraar, precies wist ie het niet. Maar iig succes nog ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Offtopic, maar ga ook geen nieuwe openenen, dus doe het even hier.
Gister, nam een maat van me een hele diepe hijs uit een waterpijp. Dat was het eerste wat hij die dag rookte. Gevolg: een enorme hoestaanval. Na op de bank te zijn gaan liggen en flink wat gekuch zei hij: "Best lekkere wiet" Toen weer hoesten en vervolgens: "Heb je thee?" En na een laatste hoestbui: "Ik ga een stick rollen" Over deze drie zinnen deed hij ongeveer een kwartier. Die jongen lag echt te sterven daar op die bank. Was erg grappig iig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 17! Verwijderd | 500 | 30-12-2003 20:21 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 15 Verwijderd | 500 | 11-12-2003 01:18 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 14 Verwijderd | 500 | 03-12-2003 18:29 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 13 Verwijderd | 500 | 12-11-2003 21:30 |