Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2003, 15:27
Günther
Günther is offline
bwhaaaa.....ONTOPIC
Oud 26-10-2003, 16:48
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Barbapappa schreef op 26-10-2003 @ 13:31:
Ghehe koel mijn "nieuwe liefde" vindt me eng omdat ik in coffeeshops kom enzo .
Wat vind ze daar eng aan dan?
Oud 26-10-2003, 17:48
Verwijderd
drum ''n bassen he eeukm goed op da weg maar wel vooruzichtig feestuuuh
Oud 26-10-2003, 17:48
Verwijderd
zie je dat./ ? presices een uurb later?>
Oud 26-10-2003, 18:02
needlefreak
needlefreak is offline
omajunk, aan je post van de laatste 10 minuten zie ik dat je weer goed dronken/stoned bent.
geniet ervan!
Oud 26-10-2003, 18:05
needlefreak
needlefreak is offline
ik hoor net van m'n broer dat hij een week vakantie heeft. hebben jullie in holland nu ook geen school?
Oud 26-10-2003, 18:07
Verwijderd
eeeeuuuj naaldamsn geheh wel shcool helaas, ment vakantien gegad...
Oud 26-10-2003, 19:39
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 26-10-2003 @ 19:05:
ik hoor net van m'n broer dat hij een week vakantie heeft. hebben jullie in holland nu ook geen school?
bijjna voorbij, moet morgen weer beginnen

maar vanavond nog niet dus
Oud 26-10-2003, 22:07
Verwijderd
NOG niet ontopic

vakantie jeij (op dinsdag na)
Oud 26-10-2003, 23:05
Verwijderd
nu wel ik ga fsollen
Oud 27-10-2003, 10:38
Thomas
Thomas is offline
Oud 27-10-2003, 12:48
Günther
Günther is offline
bwhaaa....ONTOPIC
Oud 27-10-2003, 14:35
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 26-10-2003 @ 17:48:
Wat vind ze daar eng aan dan?
geen idee, denkt vast (net als mijn papa) dat dat er op wijst dat ik heroineverslaafd ben ofzo .
Oud 28-10-2003, 03:14
Verwijderd
nog steeds op...
Oud 28-10-2003, 11:00
Verwijderd
ghehe ik heb gedroomd over foot en chaos...we zaten in de auto en foot ging rijden, maar die moest ff weg, dus chaos nam het stuur over. Hij knalde overal tegenaan, dus ik zeg: heuh...heb jij wel een rijbewijs? chaos: nee dat niet, maar ik heb het vaak genoeg gedaan...dus toen nam ik het stuur maar over, ik kon het natuurlijk uitmuntent
TOen kwamen we aan bij groot gebouw met veeel mensen en in de bomen hingen zakjes pep en sos en ook in de sneeuw lag hier en daar wat drugs...ik wou ut pakken maar police was in de buurt en ik moest het laten liggen voor onderzoek...foot en chaos gingen flippen, hadden wel genomen en ginge raar lopen en slap lullen over prachtig gele scholieren bomen heuh verder weet ik niet, maar ut was wel bruut geloof ik

Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 17:06.
Oud 28-10-2003, 17:26
Verwijderd
gaaf!
lag ik niet toevallig in de kofferbak ofzo?
met een grote zak geld bij me?
Oud 28-10-2003, 17:32
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Wauw vette droom.
Jammer dat ik me droompjes vrijwel nooit herriner
Oud 28-10-2003, 17:54
De Veroorzaker
Citaat:
omajunk schreef op 28-10-2003 @ 12:00:
ghehe ik heb gedroomd over foot en chaos...we zaten in de auto en foot ging rijden, maar die moest ff weg, dus chaos nam het stuur over. Hij knalde overal tegenaan, dus ik zeg: heuh...heb jij wel een rijbewijs? chaos: nee dat niet, maar ik heb het vaak genoeg gedaan...dus toen nam ik het stuur maar over, ik kon het natuurlijk uitmuntent
TOen kwamen we aan bij groot gebouw met veeel mensen en in de bomen hingen zakjes pep en sos en ook in de sneeuw lag hier en daar wat drugs...ik wou ut pakken maar police was in de buurt en ik moest het laten liggen voor onderzoek...foot en chaos gingen flippen, hadden wel genomen en ginge raar lopen en slap lullen over prachtig gele scholieren bomen heuh verder weet ik niet, maar ut was wel bruut geloof ik
Oud 28-10-2003, 18:23
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
omajunk schreef op 28-10-2003 @ 12:00:
haha
Oud 28-10-2003, 20:07
joopie
joopie is offline
Geheel ontopic, woei! Het heeft me een aantal minuten gekost om dit correct neer te zetten, maar hier issie dan!
Oud 28-10-2003, 20:27
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ontopic, icm Iggy Pop .

Erg goede combinatie!
Oud 29-10-2003, 12:41
needlefreak
needlefreak is offline
straks zal ik goed ontopic zijn. 'k ga mij bezatten.
'k voel mij niet echt lekker.
er is in die instelling een gast overleden door teveel alcohol, zware medicatie en heroïne. deze morgen lag hij dood in zijn bed...
Oud 29-10-2003, 13:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 29-10-2003 @ 13:41:
straks zal ik goed ontopic zijn. 'k ga mij bezatten.
'k voel mij niet echt lekker.
er is in die instelling een gast overleden door teveel alcohol, zware medicatie en heroïne. deze morgen lag hij dood in zijn bed...

hero en alcohol lijkt mij nou ook niet echt een zeer prettige combinatie. maar het zal wel eerst een hoop alcohol zijn geweest en daarna de heroine????
Oud 29-10-2003, 13:31
needlefreak
needlefreak is offline
gisteren was die gast naar het stad geweest (het is een open afdeling waar wij zitten) en toen hij terug kwam vertelde hij me dat hij veel gedronken had en smack gebruikt had. ik vroeg of hij nog smack had. hij had er nog en ik heb samen met hem nog een lijn smack gesnoven. hij is zijn avondmedicatie gaan halen en naar zijn kamer gegaan...
hij had zelf al een dochtertje.

'k ben bijna ontopic...
Oud 29-10-2003, 13:34
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
hero en alcohol lijkt mij nou ook niet echt een zeer prettige combinatie.
ik dronk elke dag alcohol toen ik aan de hero verslaafd was.
Oud 29-10-2003, 13:52
Verwijderd
Citaat:
needlefreak schreef op 29-10-2003 @ 14:31:
gisteren was die gast naar het stad geweest (het is een open afdeling waar wij zitten) en toen hij terug kwam vertelde hij me dat hij veel gedronken had en smack gebruikt had. ik vroeg of hij nog smack had. hij had er nog en ik heb samen met hem nog een lijn smack gesnoven. hij is zijn avondmedicatie gaan halen en naar zijn kamer gegaan...
hij had zelf al een dochtertje.

'k ben bijna ontopic...
Mmmmmmm, niet helemaal clean meer dus? Jammer, of is dit eenmalig omdat je je nu zo klote voelt?
Trouwens is een lijntje smack nemen heel anders dan spuiten of gewoon een snellere manier?
Oud 29-10-2003, 13:55
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 29-10-2003 @ 14:34:
ik dronk elke dag alcohol toen ik aan de hero verslaafd was.
dat geloof ik best, maar je was vast niet straalbezopen op de momenten dat je besloot om heroine te spuiten...
Oud 29-10-2003, 13:58
Verwijderd
Dan mis je op cker je ader .
Oud 29-10-2003, 14:27
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Mmmmmmm, niet helemaal clean meer dus? Jammer, of is dit eenmalig omdat je je nu zo klote voelt?
jaja dat is 1 malig hoor. 'k voelde me niet klote ofzo gisterenavond maar toen ik in zijn wazige ogen keek en z'n kleine pupillen zag kreeg ik wel veel zin en ik mocht een lijntje hebben van hem...
Citaat:
Trouwens is een lijntje smack nemen heel anders dan spuiten of gewoon een snellere manier?
als je smack snuift dan duurt het langer voor je effect hebt maar het komt wel veel zwaarder aan dan chinezen. spuiten is natuurlijk nog zwaarder en dan heb je direct effect maar ik had geen spuit...

nu ben ik wel dronken...
en mijn moeder is weer aan het zagen
Oud 29-10-2003, 17:44
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ik voel me best bagger, maar groot lichtpunt is de bonini en de white widow en met name de Ice die op me wacht
Oud 30-10-2003, 12:00
Günther
Günther is offline
bwhaaa....lam
Oud 30-10-2003, 12:15
cha0s
cha0s is offline
helemaal verrot.. gisteren ontopic... paar klappen op m'n smoel gehad in de pit bij Slapshot. ach ja, hoort 'r bij ghehe...
Oud 30-10-2003, 12:43
Verwijderd
Moi, je suis au topique aussi
Oud 30-10-2003, 12:57
Günther
Günther is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 30-10-2003 @ 13:43:
Moi, je suis au topique aussi
5gram k2 en nog wat white widow joh ik hoorde van thymen dat je een goede zak had
Oud 30-10-2003, 12:57
Verwijderd
Eindelijk is me examen week over. Althans morgen nog engels, luistertoets, easy en hoef ik niet voor te leren. vanaaf ff werken en morgen na de luistertoets naar WateWorld, rolvloei halen en ff met wat gasten 4 gram in een stuk vloei proppen. Ghehehehehe .
Kben ik sinds zondag offtopic geweest, dus tis wel weer tijd .
Oud 30-10-2003, 13:14
Günther
Günther is offline
Citaat:
Robo schreef op 30-10-2003 @ 13:57:
Eindelijk is me examen week over. Althans morgen nog engels, luistertoets, easy en hoef ik niet voor te leren. vanaaf ff werken en morgen na de luistertoets naar WateWorld, rolvloei halen en ff met wat gasten 4 gram in een stuk vloei proppen. Ghehehehehe .
Kben ik sinds zondag offtopic geweest, dus tis wel weer tijd .
wow, ja ik had t me ook voorgenomen maar kheb elke dag wel gesmoked , morgen ckv-2 en ak maar daarna flink dampen
Oud 30-10-2003, 13:15
Verwijderd
Fout gepost, lama zitten.
Oud 30-10-2003, 13:16
Verwijderd
Nja, ik wou eigenlijk wel tussendoor smoken ook, en misschien ahd het best gekund. maar khad tegen mezelf gezegd van te voren dat ik het niet zou doen dus dan doe ik het ook niet.
Kweet niet precies wat voor pakket je hebt en welk niveau enzo, maar ik vond Ak heel makkelijk. Alleen maar atlas vragen zo'n beetje. Khad er iig een cijfer hoger dan een 7 voor zei me leraar, precies wist ie het niet. Maar iig succes nog .
Günther
Günther is offline
Citaat:
Robo schreef op 30-10-2003 @ 14:15:
Nja, ik wou eigenlijk wel tussendoor smoken ook, en misschien ahd het best gekund. maar khad tegen mezelf gezegd van te voren dat ik het niet zou doen dus dan doe ik het ook niet.
Kweet niet precies wat voor pakket je hebt en welk niveau enzo, maar ik vond Ak heel makkelijk. Alleen maar atlas vragen zo'n beetje. Khad er iig een cijfer hoger dan een 7 voor zei me leraar, precies wist ie het niet.
ak is idd niet zo lastig (nooit eigenlijk) maar ckv-2 wel (p.s. havo-5 nu)
ShadowX
ShadowX is offline
Offtopic, maar ga ook geen nieuwe openenen, dus doe het even hier.

Gister, nam een maat van me een hele diepe hijs uit een waterpijp. Dat was het eerste wat hij die dag rookte.
Gevolg: een enorme hoestaanval. Na op de bank te zijn gaan liggen en flink wat gekuch zei hij: "Best lekkere wiet" Toen weer hoesten en vervolgens: "Heb je thee?" En na een laatste hoestbui: "Ik ga een stick rollen"
Over deze drie zinnen deed hij ongeveer een kwartier. Die jongen lag echt te sterven daar op die bank.

Was erg grappig iig.
Oud 30-10-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef op 30-10-2003 @ 14:16:
ak is idd niet zo lastig (nooit eigenlijk) maar ckv-2 wel (p.s. havo-5 nu)
Ik ook havo-5, kheb alleen geen ckv meer. Kheb namelijk E&M als pakket, maar idd, ak is altijd wel makkelijk, als je emt de atals kan omgaan en het boek een beetje ingekeken hebt dan heb je al een 6.
Oud 30-10-2003, 14:26
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 30-10-2003 @ 13:15:
helemaal verrot.. gisteren ontopic... paar klappen op m'n smoel gehad in de pit bij Slapshot. ach ja, hoort 'r bij ghehe...
Me broer zou ook naar Slapshot gaan, maar hij had griep gekregen en ging dus niet. Ik had gratis et kaartje vannem kunnen overnemen maar ik ga geen geld voor de trein
Oud 30-10-2003, 14:28
antigone
antigone is offline
ontopic !
Oud 30-10-2003, 14:31
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Wat heb ik toch een lieve broer zeg, hij had zijn pak sjek weer van hier mee genomen, maar hij heeft er wel aan gedacht wat gruis voor me in een zakje achter te laten
Oud 30-10-2003, 14:32
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik heb nog een dikke baal wiet liggen, maar ik ga nog niet ontopic worden wat ik heb zo nog bijles
Oud 30-10-2003, 14:51
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 30-10-2003 @ 15:26:
Me broer zou ook naar Slapshot gaan, maar hij had griep gekregen en ging dus niet. Ik had gratis et kaartje vannem kunnen overnemen maar ik ga geen geld voor de trein
aah, zonde man :\ 't was echt heel vet.
Oud 30-10-2003, 17:33
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 30-10-2003 @ 15:51:
aah, zonde man :\ 't was echt heel vet.
Ja dat vermoedde ik dus al
Oud 30-10-2003, 17:35
De Veroorzaker
kinky