Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
toen bleek dat het dinsdag was en niet woensdag... pffiew ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Balance: ik heb t al 4 weken niet meer gezien op zondag en vorige week was t dus ook niet op dinsdag, dus ik heb echt superzin in vanavond! eb volgens mij wordt t ook nog een superleuke eps ook ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat meisje leek echt op lorelai, alleen d'r stem was wel heel anders. maar echt goed!! en gewoon onwijs leuk om d'r op jonge leeftijd te zien. Hoe dat ging enzo. Het enige wat ik nog miste was een eind van de afspraak van Luke met Nicole..
||
Citaat:
Ja! Ik vond dat d'r stem iets anders moest! Maar verder vond ik het een hele, leuke aflevering. Vond het wel zielig voor Lorelai toen ze met Chris samen naar de baby keken, de terugblikken enzo. ![]()
|
Oh, ik vond het echt zielig voor Lorelai toen Christopher zo lyrisch was over zn baby alsof ie voor het eerst vader was geworden.
En erg grappig was dat Jess en Luke naar buiten gingen en toen voor het raam gingen staan kibbelen. Kirk: They have great communication (ofzoiets ![]()
|
Verwijderd
|
Het was een superleuke aflevering!
Die terugblikken waren erg leuk, alleen die stem van jonge Lorelai had wel anders gemogen ja.. Sherry is echt een stom mens zeg.. ze bleef maar bezig met haar werk enzo. En die vriendin maar zeggen dat het allemaal Sherry's fout was dat de baby nu geboren werd.. Er was erg weinig Jess en Dean.. En er zijn al lang geen Rory&Jess scenes meer geweest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() die terugblikken waren erg leuk om te zien. Nu weten we tenminste hoe dat allemaal gegaan is toen Lor zwanger werd ![]() @Pebbles: volgens mij is volgende week een Rory/Jess episode. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel ik hun scenes eigenlijk leuker vond toen ze nog niet bij elkaar waren ![]() ![]() En Christopher gedroeg zich idd heel erg stom toen ze naar de baby gingen kijken ![]() |
![]() |
|
leukleuk, eindelijk es een ander soort aflevering
![]() ![]() Er zijn maar weinig scenes met Jess en Rory, zal dus wel niet zo lang duren die relatie van hen. Jess 'ik ga even een uurtje weg' 'o, is een uur niet lang genoeg?' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
ik vond hun scenes ook leuker toen Rory nog bij Dean was. Toen heerste er een bepaalde spanning tussen hen, maar nu zie je ze bijna nooit samen. Het lijkt een beetje alsof de schrijvers geen idee hebben wat ze met die verhaallijn aan moeten ofzo ![]()
|
![]() |
k heb mijn zegje al gedaan een paar blz terug over deze afl.
maar nog ff mijn quotes Lorelai: "Okay, this is a big pain and I'd really like it to go away, please." Nurse: "Just breathe deep, honey." Lorelai: "Breathing doesn't help, can I hit you instead?" Nurse: "What?" Lorelai: "Or pinch you really hard, 'cause that might make me feel better." Nurse: "No, you cannot hit me." Lorelai: "Can I bite you, or pull your hair, or use the Epilady on you? 'Cause I really need to do something." Dean: "I gotta place an order." Jess: "Talk into the clown." Dean: "I am." Lorelai: "It's from my mother." Rory: "What is it?" Lorelai: "It's heavy. Must be her hopes and dreams for me." Rory: "I thought she discarded those years ago." Sherry: I wrote it down I wrote it down I wrote it down JESS: It’s been four hours. Go home. KIRK: It’s boring at home. My TV’s broken. JESS: So do something else. KIRK: Like what? JESS: Read a book. KIRK: What book? JESS: Any book. KIRK: I’m gonna need a suggestion. JESS: Moby Dick. KIRK: That’s about the whale? JESS: Yes. KIRK: No. What else? JESS: Forget it, just sit there. KIRK: Okay. EMILY: "Dear Mom and Dad, I’m in labor. See you later, Lorelai." veel leuke deze week ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Zo heerlijk droog! En die eerste laat zien dat Lorelai dus echt nooit veranderd is.
|
![]() |
Ikvind de verhaallijn rond Jess en Rory echt helemaal bagger.. Ze hadden beter niets kunnen hebben, dan was het misschien nog wat leuker geweest..
Dean is daarentegen nu wel weer superleuk ![]() ![]() Verder was de aflevering wel okee ![]() ![]()
||
Citaat:
En toen zag je dat stukje waarin ze naast elkaar naar rory stonden te kijken en idd zeiden 'zij is perfect'. zo lief ![]()
|
![]() |
Oooh vanavond was echt leuk....(ook wel zielig eigelijk voor Lorelai,..ik bedoel is Christopher nou echt zo blond, dat die allemaal van die opmerkingen maakt en helemaal vergeet dat dit nie zo gemakkelijk is voor Lorelai)
Maar, ik snapte iets nie helemaal,...ik dacht dat ik de vorige aflevering had gezien....maar dat Luke 'n afspraak had met Nicole heb ik toch nie gezien... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() stoute Breseis ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jaa geweldig ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En typ alsjeblieft niet zo in hoofdletters, dat is nergens voor nodig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Gilmore Girls part 2 Dexter_M | 72 | 05-06-2007 21:28 | |
Films, TV & Radio |
the gilmore girls Silent Enigma | 615 | 25-09-2004 15:09 | |
Films, TV & Radio |
top 10 series (wekelijkse series met lengte ca. 45-50 minuten) superjip | 8 | 08-04-2004 14:06 | |
Films, TV & Radio |
Je top 3 van favoriete tv-programma's.. Carpe Diem | 62 | 23-05-2003 22:40 | |
Films, TV & Radio |
Top 3 Humor op tv Serebeii | 26 | 17-12-2002 20:25 | |
Films, TV & Radio |
Beste Serie CoRnFlAkEs | 32 | 28-04-2002 13:31 |