Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb liever opnieuw loting, altijd leuk die spanning ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik de ratings van arP zie doet dordtdabest niet veel onder voor mijn team, ik zou zo kunnen verliezen (afgelopen wedstrijd een formidabel, dat heb ik nog nooit gehad
![]() ik heb trouwens voor woensdag nog geen oefenwedstrijd. Iemand hier die tegen mij wilt? oeh, Hattrick is snel nu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() In de vorige editie was ik de sterkere, maar of dat dit keer ook het geval zal zijn betwijfel ik toch. Ik speel gelukkig thuis, dus dat voordeel is mooi meegenomen ![]() ![]() Heb de wedstrijd van vorige keer nog ff terug gezocht: VV Noordwijk - FC GoldenGoal 4 - 6 VV Noordwijk Middenveld: zwak Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: redelijk Linker Verdediging: redelijk Rechter Aanval: goed Centrale Aanval: goed Linker Aanval: matig FC GoldenGoal Middenveld: zwak Rechter Verdediging: uitstekend Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging: matig Rechter Aanval: formidabel Centrale Aanval: goed Linker Aanval: formidabel De statestieken zullen denk ik deze keer wel een stuk hoger zijn. Ik ga er iig van uit dat het B-team van Mitros ook wel een stuk verbeterd is... ![]() Mijn voorspellingen: Braindamage - Mitros --> 4 - 4 (Mitros door na pingels) ^Dragon^ - arP --> 5 - 2 Knijtert - Rockyj --> 3 - 1 MartenZ - Superduck --> 4 - 1 Nickész - Ketjing --> 3 - 2 Prhesness - Man Utd --> 3 - 4 Stefan1986 - de Ballonnenman --> 1 - 5 Vrijgezel - Paka --> 1 - 3
||
Citaat:
Ik heb maar 1 keeper ![]() Ik wissel meestal maar een paar spelers om met oefenwedstrijden, dus verwacht geen makkie ![]()
|
mijn voorspellingen
Braindamage - Mitros 3-2 ^Dragon^ - arP 5-1 Knijtert - Rockyj 6-0 MartenZ - Superduck 3-0 Nickész - Ketjing 3-4 (na verlening) Prhesness - Man Utd 2-4 Stefan1986 - de Ballonnenman 1-3 Vrijgezel - Paka 2-2 (ik zou niet weten wie met de strafschoppen wint)
|
![]() |
Ik denk dat ik win
![]() Laatste wedstrijd van mii : agovvoleole Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: matig Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging: uitstekend Rechter Aanval: goed Centrale Aanval: redelijk Linker Aanval: redelijk Laatste wedstrijd ketjing : Pride of Bemmel Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: waardeloos Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: redelijk Linker Verdediging: matig Rechter Aanval: redelijk Centrale Aanval: zwak Linker Aanval: redelijk |
![]() |
|
Dit is ongeveer het niveau van mijn B-team...
![]() Alleen op de back-posities staan A-spelers, want daar heb ik simpelweg geen wissels voor. ![]() FC GoldenGoal Middenveld: matig Rechter Verdediging: uitstekend Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging: uitstekend Rechter Aanval: goed Centrale Aanval: goed Linker Aanval: redelijk
||
Citaat:
de rest stelt weinig voor
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb trouwens ook nog wat spelers te koop voor als iemand geinteresseerd is
![]() Als ik er wat geld voor krijg koop ik me meteen een uitstekend scorer ook ![]() Doelman: Tancrčde Rossin 219 000 Euro, 20 jaar, slecht in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider Conditie: zwak Keepen: goed Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig Staat op 250000 € 3sterren Vleugelspeler: Elliot Andersson 112 000 Euro, 28 jaar, redelijk in vorm Heeft matig ervaring en is een slecht leider Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos Positiespel: matig Passen: redelijk Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig Staat op 100000
||
![]() |
Citaat:
Die vleugelspeler misschien net goed
|
FF een vraagje over iets wat me niet helemaal 100% duidelijk is. Als ik bijvoorbeeld positiespel train, dan hoef ik toch alleen me middenvelders te wisselen bij oefenwedstrijden, of moet ik me gehele A team eruit halen
||
Citaat:
Anders zakt de vorm erg snel... en dus de waarde... en als je geblesseerde heb in je A team heb je dan een probleem ![]()
|
Verwijderd
|
Gehele A-team moet je er idd uithalen, als je het slim speelt.
![]() Ten eerste krijg je anders meer kans op blessures van basisspelers. Ten tweede blijven je reserves zo in vorm. (Als ze niet spelen een week, dan raken ze uit vorm). Alleen als je minder dan 22 spelers hebt, dan gaat het niet lukken natuurlijk. Maar je kan dan nog altijd bijv. je coach of je clown (als je die hebt) opstellen. En het maakt verder trouwens ook niet uit of je een speler op de verkeerde positie zet in een oefenwedstrijd. (behalve voor de uitslag dan) Het enige nadeel is dat je basisspelers iets minder ervaring krijgen, maar ik vind dat niet opwegen tegen de kans op blessures. Ervaring stijging is 0.1 per oefenwedstrijd. Dat is 10x zo weinig dan in een gewone competitiewedstrijd en zelfs 20x zo weinig als in een bekerwedstrijd. Dus je moet 10 oefenwedstrijden spelen, om evenveel ervaring erbij te krijgen als in 1 competitiewedstrijd. Denk er daarbij ook nog eens aan dat je dus een blessure kan krijgen in een oefenwedstrijd, waardoor je competitiewedstrijden mist (en dus ervaringspunten). Dus die ervaringsstijging is redelijk verwaarloosbaar. Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 20:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu is matig nog wat laag misschien, maar die zijn tenminste te koop voor een lage prijs. En wat belangrijker is: het betekent wel dat je volgend jaar 18-jarige spelers hebt met uistekend, aan het eind van dat seizoen. Dat levert al heel wat op en je kan ze ook natuurlijk nog doortrainen. Worden hele goede spelers dan. Ow ja, ik zou ook een coach die minimaal matig is kopen. (matig coach/goed leider kost nog geen 100k; of een redelijk coach/slecht leider voor 80k. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik spelers verkoop kijk ik steeds wat ongeveer het maximum is wat ik er voor kan vangen en dan verlaag ik de prijs iets en daarvoor verkoop ik die ![]() Wat jij zelf.. 4x zo weinig, dat is dan 60k.. nu ja, je moet al geluk hebben dat je een redelijk keeper kan kopen voor dat bedrag, een goede lukt nooit. Als bewijs.. voor de keeper is ondertussen al geboden ![]() en op de vleugelspeler ook ![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2003 om 21:06. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XVI Brain-Damage | 500 | 02-04-2005 18:54 | |
Vrije tijd |
Hattrick XV Verwijderd | 500 | 12-11-2004 17:24 | |
Vrije tijd |