Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2005, 08:53
|)3|\/|IA|\|
|)3|\/|IA|\| is offline
Dan maar geen Carnaval
Oud 28-03-2005, 16:35
kalinho
kalinho is offline
"wat denk je nou? dat wij hier lekker een leraar aan 't doodsteken zijn en dan opeens iemand: hmm, wat ruik ik? Ah, de rapen zijn gaar!.
Hallo poppetjes, zijn jullie lekker aan het dansen? en kijk, daar komt de ku klux clan al aan

Sorry, kon het niet laten
Oud 28-03-2005, 19:49
Pinnok
Pinnok is offline
Citaat:
kalinho schreef op 28-03-2005 @ 17:35 :
"wat denk je nou? dat wij hier lekker een leraar aan 't doodsteken zijn en dan opeens iemand: hmm, wat ruik ik? Ah, de rapen zijn gaar!.
Hallo poppetjes, zijn jullie lekker aan het dansen? en kijk, daar komt de ku klux clan al aan

dat stuk is wel geweldig!
vind hans teeuwen absoluut niet slecht!!
Oud 28-03-2005, 20:59
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik hoop dat hij binnekort weer snel met een nieuwe show komt ....
Oud 29-03-2005, 15:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
kalinho schreef op 28-03-2005 @ 17:35 :

Doe het dan ten minste goed.
Oud 29-03-2005, 16:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 28-03-2005 @ 21:59 :
Ik hoop dat hij binnekort weer snel met een nieuwe show komt ....
Ik vrees dat we daar misschien nog ff op moeten wachten. Hij zou toch een of andere film gaan regisseren of zo?
Maar ik hoop het natuurlijk ook.
Oud 29-03-2005, 16:45
Poor twisted me
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-03-2005 @ 17:00 :
Ik vrees dat we daar misschien nog ff op moeten wachten. Hij zou toch een of andere film gaan regisseren of zo?
Maar ik hoop het natuurlijk ook.

een film regisseren? waar heb je dat gelezen/gehoord dan?
haha lijkt me trouwens wel tof, wie weet bakt ie er nog wat van ook
Oud 29-03-2005, 16:51
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Juice schreef op 29-03-2005 @ 16:27 :
Doe het dan ten minste goed.
doe het beter
Oud 30-03-2005, 22:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 29-03-2005 @ 17:45 :
een film regisseren? waar heb je dat gelezen/gehoord dan?
haha lijkt me trouwens wel tof, wie weet bakt ie er nog wat van ook
Ja hoorde het van mijn zusje, dus niet echt een betrouwbare bron. Of ja, Theo van Gogh wilde een of andere film regisseren maja kan nu niet meer, daarom zou gespeculeerd zijn dat Hans er een ging regisseren... maja of het allemaal waar is??
Oud 04-04-2005, 13:14
)Vampje(
)Vampje( is offline
Haha, dat zal wel een mooi filmpje worden dan.
Oud 04-04-2005, 16:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
kalinho schreef op 29-03-2005 @ 17:51 :
doe het beter
Nee. Hans Teeuwen imiteren is voor idioten, vooral als je hele sketches na gaat lopen doen. Het is genant, nutteloos en irritant.
Oud 04-04-2005, 17:02
Poor twisted me
Citaat:
Juice schreef op 04-04-2005 @ 17:28 :
Nee. Hans Teeuwen imiteren is voor idioten, vooral als je hele sketches na gaat lopen doen. Het is genant, nutteloos en irritant.
Het feit dat jij je zo kunt bezighouden met andere mensen dat zegt ook iets over jou...damn zeg.... in elk topic loop je wel wat rond te bléren over 1 of andere reactie op een topic van iemand anders.

Als mensen dat leuk vinden, laat ze dan.... en ga nu maar verder spelen met je lego ofzo, of ga je moeder helpen met de afwas.

Laatst gewijzigd op 04-04-2005 om 21:24.
Oud 05-04-2005, 14:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 04-04-2005 @ 18:02 :
Het feit dat jij je zo kunt bezighouden met andere mensen dat zegt ook iets over jou...damn zeg....

Alles wat ik hier post zegt wat over mij ja.

Citaat:
in elk topic loop je wel wat rond te bléren over 1 of andere reactie op een topic van iemand anders.

Kijk doos, dit is een forum, waar het de bedoeling is dat je met elkaar in gesprek/discussie gaat, en dus ook op elkaar reageert en wel eens iets zegt over een reactie van iemand anders. Zo werkt dat op de meeste forums. Snap je?

Of heb jij liever een privéforum, waar je in je eentje je zwakke teksten kan plaatsen zonder het gevaar dat gemene anderen er misschien een mening over hebben en die geven? In dat geval raad ik je aan op te flikkeren bij ieder forum waarop meerdere personen actief zijn.

Citaat:
Als mensen dat leuk vinden, laat ze dan....
Van mij mogen ze hun gang gaan. Ik geef er alleen mijn mening over.
Oud 05-04-2005, 14:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-04-2005 @ 15:37 :
Zo werkt dat op de meeste forums.
Fora.

Eén forum, twee fora.

Eén museum, twee aquaria. Snap je?
Oud 05-04-2005, 14:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 15:50 :
Fora.

Eén forum, twee fora.

Eén museum, twee aquaria. Snap je?
Fora en forums mogen allebei. Zie de dikste Van Dale.
Oud 05-04-2005, 15:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-04-2005 @ 15:58 :
Fora en forums mogen allebei. Zie de dikste Van Dale.
Maar 'forums' staat gewon stom.
Oud 05-04-2005, 15:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 16:29 :
Maar 'forums' staat gewon stom.
Dat ben ik met je eens. Had ik even anders moeten doen.

Maar zo'n 'laatst gewijzigd' tekstje staat nog stommer.
Oud 05-04-2005, 18:42
Prog
Prog is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-12-2003 @ 23:16 :
Ik vind hem een debiele, irritante, domme en brutale lul. Ik vind hem ranzig, smakeloos en walgelijk. Hij heeft minder inhoud dan een gemiddeld SBS 6-programma. Jan-Peter Balkenende heeft meer humor dan hij.
Als je, zoals hij, denkt dat je leuk bent door een kwartier lang de Josti-band na te doen of door liedjes te maken met alleen al de walgelijke titel "Auw, auw, papa, het doet pijn" dan moet je per direct opgesloten worden in een gesloten inrichting!
Teewen zuigt!

Laat hem een voorbeeld nemen aan Bert Visscher, Jochem Meijer, Javier Guzman of Geert Hoste; dié zijn grappig én hebben inhoud!
Ik heb er lang over moeten doen om dit berichtje te kunnen verwerken. Wat zielig.. Ik vind het zo erg dat sommige mensen zonder enkele schaamte geniale kunstenaren in de muziek, theater of welke kunstvorm dan ook zo de grond in kunnen boren. Beste Mark, ik vind het vervelend voor je dat jij absurde humor niet begrijpt, maar hou dan ook gewoon je mening voor je. Hans Teeuwen is niet uit op inhoudvolle theatershows zoals Herman van Veen, maar één grote lachschow met grappige stemmetjes, vreemde bewegingen, absurde verhalen en een geweldig spel die hij creëert met het publiek. Zijn improvisatie is uitermate goed, het is één brok van zelfverzerdheid die deze caberatier uitstraalt en zet zijn show zó in elkaar dat zijn publiek nerveuzer wordt dan de man op het podium zelf. Er is niemand die zijn stijl zou na KUNNEN doen. De hedendaagse caberatiers zijn wederom allemaal één pot nat. Allemaal het zelfde drukke gespanne gedrag op het podium, geen enekele overtuiging in de sketches en het altijd maar weer hebben over "de aktualiteit". Daarmee dreef Hans Teeuwen al de spot mee in zijn eerste show. Er is geen enkele caberatier die ook maar een beetje in de buurt komt van zijn talent. Geen reden dus om deze man eens flink te gaan zitten onderwaarderen.
Je zegt dat je hem ranzig, smakeloos en walgelijk vind. Klinkt leuk, maar het betekent alle drie het zelfde. Als je zegt dat Jan-Peter Balkenende meer humor heeft dan Hans Teeuwen, dan vraag ik me af waar jij in godsnaam over praat. Humor?? Een caberatier die volle zalen trekt heeft minder humor dan de man die bekent staat als een stakker die alleen maar gemaakte, gefrustreerde glimlachjes kan maken? Dan zou ik als ik jou was toch maar even goed bij jezelf gaan nadenken.
Wat betreft de jostiband die hij een kwartier na doet, waar je over schrijft,.. die heeft hij helemaal niet nagedaan. Hij heeft zich voor gedaan als iemand die op zoek was naar muziek, maar die bij een concert van de jostiband niet had gevonden en toen deed alsof hij niet begreep waar die "mongolen" mee bezig waren. Maar ik zal je vertellen, hij vind die geestelijk gehandicapten mensen stuk voor stuk harstikke aardig, maar het was een sketch. Het is theater! Met het liedje Auw au papa heeft hij met een zeer niet voor de hand liggend, taboo-thema het publiek meegesleurd in het ernstige realisme dat hij combineerde met humor. Dat is niet walgelijk, dat is een kunst.
Hans Teeuwen moet niet opgesloten worden in een inrichting, jij begrijpt deze progressieve vorm van humor/cabaret niet.
En hou dan ook alsjeblieft je bek als je zegt waar Hans Teeuwen een voorbeeld aan zou moeten nemen... JAVIER GUZMAN?? Ik zag hem laats op tv. Wat belachelijk! De zoveelste afgezaagde caberatier die Nederland binnen gekomen is. Zwak, geen overtuiging, geclicheerde stemmetjes en gekke bekken, slechte sketches, oftewel bagger! En daar zou Hans Teeuwen dan een voorbeeld aan moeten nemen? Get lost!
Oud 05-04-2005, 18:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Prog, het is een reply van eind 2003. Als je het hele topic zou doorlezen, dan weet Mark Almighty nu wel beter hoor.
Oud 05-04-2005, 18:57
Prog
Prog is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-04-2005 @ 19:54 :
Prog, het is een reply van eind 2003. Als je het hele topic zou doorlezen, dan weet Mark Almighty nu wel beter hoor.
hahaha heb ik me helemaal zitten ergeren
Oud 06-04-2005, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-12-2003 @ 23:16 :
Laat hem een voorbeeld nemen aan Bert Visscher, Jochem Meijer, Javier Guzman of Geert Hoste; dié zijn grappig én hebben inhoud!
vooral javier guzman is gooed heb laatst een voorstelling van hem gezien op TV en jochem meijer---> een vriend van mij ging naar zijn voorstelling oaar dagen geleden en zijn mening was: VETTT!()

maar hans teeuwen kan soms ook wel grappig zijn hoor hij is ook wel goed
Oud 06-04-2005, 00:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-04-2005 @ 19:54 :
Nou ja, 'beter weten, beter weten'... Het enige wat ik me heb gerealiseerd, is dat het noemen van Bert Visscher en Jochem Myjer als je het over 'inhoud' hebt, niet zo best is. Prog zelf noemde een veel beter voorbeeld: Herman van Veen. Honderd keer zo goed. Of Paul van Vliet, nog zo iemand. Hans Teeuwen kan niet eens in hun schaduw staan. En wat betreft Visscher en Myjer: ze beledigen tenminste niet aan de lopende band hele groepen mensen. Grof mag best hoor, het hoeft niet allemaal zo netjes als Toon Hermans (geniaal!), maar wat mij betreft, voor mij persoonlijk, zijn er grenzen. En Teeuwen overschrijdt die bij mij.

Ik ben het niet met je eens, Prog, dat alle hedendaagse cabaretiers, met uitzondering van Teeuwen, één pot nat zijn. Lebbis en Janssen zijn wezenlijk anders dan Bert Visscher. Freek de Jonge is helemaal anders dan Jochem Myjer. Wat je wel zou kunnen zeggen, is dat Javier Guzman teveel kopiërt van Theo Maassen (nog zo'n held van me!). Maar dat viel me bij zijn Sinterklaasconferences (orgineel!) niet op, wnat toen had hij het over de actualiteit. Maar in zijn show 'Bot' viel het wel op. Het zuchten, steunen en heen en weer lopen over het podium, mijmerend "Ik weet het niet meer" heeft-ie onmiskenbaar van Maassen, net als zijn commentaar op 'de' maatschappij en 'de' mensen. Jammer.

Maar toch beter dan Teeuwen.
Oud 06-04-2005, 08:33
Uice
Uice is offline
Ik vond 'Bot' behoorlijk kut. Inderdaad heel veel gekopieerd van Maassen, maar dan op een hele vervelende manier. Guzman heeft meer lollige observaties dan geslaagde grappen. Hij is gewoon één van de zovelen, net zoals Jochem Myjer.

Dat Teeuwen de enige originele caberetier is en de rest één pot nat, is natuurlijk onzin; De Vliegende Panters, Droog Brood, Klaassen & Sandifort, of (gister nog live gezien) Plien & Bianca zijn allemaal heel anders bezig.
Maar er is wel een vervelende hoeveelheid jonge stand up comedians die zich als caberetiers voordoet; Myjer, Guzman, Guido Weijers... bah. Dan is Hans Teeuwen toch een stuk origineler en leuker. Maar ik heb geen zin om weer zo'n nutteloze discussie te beginnen. Mark Almighty snapt de humor niet punt.
Oud 06-04-2005, 10:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-04-2005 @ 09:33 :
Mark Almighty snapt de humor niet punt.
Mark Almighty vindt de 'humor' gewoon niet leuk punt.
Oud 06-04-2005, 13:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-04-2005 @ 11:51 :
Mark Almighty vindt de 'humor' gewoon niet leuk punt.
Nee, snapt het niet. Jij denkt dat Teeuwen scoort door groepen als de Jostiband belachelijk te maken, wat niet het geval is.
Oud 06-04-2005, 14:13
Prog
Prog is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-04-2005 @ 01:50 :
Ik ben het niet met je eens, Prog, dat alle hedendaagse cabaretiers, met uitzondering van Teeuwen, één pot nat zijn. Lebbis en Janssen zijn wezenlijk anders dan Bert Visscher. Freek de Jonge is helemaal anders dan Jochem Myjer. Wat je wel zou kunnen zeggen, is dat Javier Guzman teveel kopiërt van Theo Maassen (nog zo'n held van me!). Maar dat viel me bij zijn Sinterklaasconferences (orgineel!) niet op, wnat toen had hij het over de actualiteit. Maar in zijn show 'Bot' viel het wel op. Het zuchten, steunen en heen en weer lopen over het podium, mijmerend "Ik weet het niet meer" heeft-ie onmiskenbaar van Maassen, net als zijn commentaar op 'de' maatschappij en 'de' mensen. Jammer.

Maar toch beter dan Teeuwen.
Ik wil het woordje "hedendaagse" bij deze even veranderen in "beginnende" (Guzman, claudia de breij, jochem Meyer), dat is immers wat ik bedoel. Dat je Guzman nog steeds beter noemt dan Teeuwen, dat gaat er bij mij niet echt in. Ik kan dan niet anders dan me aansluiten op de vorige reactie. Je begrijpt het echt niet..
Oud 06-04-2005, 17:46
Verwijderd
ik vind eerlijk gezegd Teuuwen toch beter
Oud 06-04-2005, 17:49
Poor twisted me
Citaat:
Juice schreef op 05-04-2005 @ 15:37 :

[/b]

...en dus ook op elkaar reageert en wel eens iets zegt over een reactie van iemand anders. Zo werkt dat op de meeste forums. Snap je?

Van mij mogen ze hun gang gaan. Ik geef er alleen mijn mening over. [/B]
En je kunt dat niet op een normale manier maar je zeikt die persoon maar meteen af. Net als dat je mij nu meteen af begint te zeiken, en snel op je teentjes getrapt ben je ook nog... Bravo! doe je goed
Oud 06-04-2005, 17:53
Poor twisted me
Citaat:
Juice schreef op 06-04-2005 @ 14:22 :
Nee, snapt het niet. Jij denkt dat Teeuwen scoort door groepen als de Jostiband belachelijk te maken, wat niet het geval is.
Nee, dat denkt ie niet, dat schrijft ie toch ook niet? Hij schrijft dat hij de humor van Hans Teeuwen niet leuk vindt. En dat is algemeen, en daar heeft het stukje over de Josti band verder niks mee te maken, dat heeft hij eerder in dit topic gewoon als voorbeeld genoemd.
Oud 06-04-2005, 18:10
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
<<~TüRKLaDy~>> schreef op 21-12-2003 @ 19:51 :
Iell wat heb ik een hekel aan die vent..!!!!!

Blehh

Geef je mening over hem..??
Hans Teeuwen de grootste, geweldigste en meest fantastische cabaretier ooit, hij ownt iedereen!

so ACCEPT IT!!!!!!
Oud 06-04-2005, 18:31
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Wouter Youth schreef op 22-12-2003 @ 13:14 :
Ik heb ook een teringhekel aan die vent, en nog meer aan alle mensen die hem zo geweldig leuk vinden.
houd tog je muil man, zielig trieste nerd
Oud 06-04-2005, 18:50
Prog
Prog is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 06-04-2005 @ 18:53 :
Nee, dat denkt ie niet, dat schrijft ie toch ook niet? Hij schrijft dat hij de humor van Hans Teeuwen niet leuk vindt. En dat is algemeen, en daar heeft het stukje over de Josti band verder niks mee te maken, dat heeft hij eerder in dit topic gewoon als voorbeeld genoemd.
Ja, hij zegt dat hij de humor niet leuk vind. Maar iemand die de humor nog niet begrijpt mag nog geen mening hebben.
Wat betreft dat van die jostiband waar juice over schreef, dat heeft hij nu toch ook als voorbeeld gebruikt?
Oud 06-04-2005, 20:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chrome schreef op 06-04-2005 @ 19:31 :
houd tog je muil man, zielig trieste nerd
Ga leren spellen.
Oud 06-04-2005, 20:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-04-2005 @ 14:22 :
Deze discussie hebben we al 5 keer gehad en nog steeds vind ik het heel arrogant van jou om te claimen dat iemand anders de humor niet zou snappen, omdat-ie het anders uitlegt dan jij. Ik vind het gewoon niet leuk. Klaar. Punt. Uit. Op eventuele reacties hierop, ga ik niet meer in.
Oud 06-04-2005, 22:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 06-04-2005 @ 18:49 :
En je kunt dat niet op een normale manier maar je zeikt die persoon maar meteen af.
Ik vind Hans Teeuwen imitaties irritant. Dat is moeilijk op een aardigere manier te zeggen.

Citaat:
Net als dat je mij nu meteen af begint te zeiken,
Ja, daar begin ik meteen mee hè.

Citaat:
evil_angel schreef op 04-04-2005 @ 18:02 :
in elk topic loop je wel wat rond te bléren over 1 of andere reactie op een topic van iemand anders.

en ga nu maar verder spelen met je lego ofzo, of ga je moeder helpen met de afwas.

Citaat:
en snel op je teentjes getrapt ben je ook nog... Bravo! doe je goed
Ik voel me absoluut niet op mijn tenen getrapt door je. Ik beantwoord je bericht gewoon in the same fashion.
Oud 07-04-2005, 11:22
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-04-2005 @ 21:14 :
Ga leren spellen.
zielig was hier een bijwoord op triest, hij is zo triest, dat het zielig word!, dus schrijf je; zielig trieste nerd

Oud 07-04-2005, 11:33
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Chrome schreef op 07-04-2005 @ 12:22 :
zielig was hier een bijwoord op triest, hij is zo triest, dat het zielig word!, dus schrijf je; zielig trieste nerd

Toch.
Oud 07-04-2005, 13:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chrome schreef op 07-04-2005 @ 12:22 :

Wat Reynaert zegt.

En 'zielig trieste nerd' is ook geen goede constructie. Het is dan 'zielige trieste nerd'. Overigens ben jij net zo zielig aangezien je zo reageert op mensen die het niet met je eens zijn.

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 14:35.
Oud 07-04-2005, 14:15
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-04-2005 @ 14:42 :

Wat Reynaert zeg.

En 'zielig trieste nerd' is ook geen goede constructie. Het is dan 'zielige trieste nerd'. Overigens ben jij net zo zielig aangezien je zo reageert op mensen die het niet met je eens zijn.
nee, ik verbeter ongeletterde figuren die onterecht denken dat ze gelijk hebben
Oud 07-04-2005, 14:15
Jamie Oliver
Jamie Oliver is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-04-2005 @ 14:42 :

Wat Reynaert zeg.

"Wat Reynaert zeg." is ook geen goede constructie, ontzettende, ONTZETTENDE mierenneuker!!
Oud 07-04-2005, 14:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jamie Oliver schreef op 07-04-2005 @ 15:15 :
"Wat Reynaert zeg." is ook geen goede constructie, ontzettende, ONTZETTENDE mierenneuker!!
Typefoutje, kansloze dramaqueen!
Oud 07-04-2005, 14:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chrome schreef op 07-04-2005 @ 15:15 :
nee, ik verbeter ongeletterde figuren die onterecht denken dat ze gelijk hebben
'Ongeletterd'... uit jouw mond.

En jij bepaalt natuurlijk wie er gelijk heeft en wie niet?
Oud 07-04-2005, 14:39
Jamie Oliver
Jamie Oliver is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-04-2005 @ 15:34 :
Typefoutje, kansloze dramaqueen!
Al 'ns bij nagedacht dat het bij hem ook een typefoutje kan zijn? Echt gast, in elk topic ga je mensen liggen verbeteren, dat voegt niet bepaald iets toe aan de discussie. Bovendien weet iedereen wel wat diegene bedoelt. Ok, als het breezertaal zou zijn, dan kan ik je begrijpen, maar in meer van de helft van de posts staan grammaticale en / of spellingsfouten. In dit stuk hierboven vast ook, WHO CARES!!

edit: oh sorry, je hobby is forummen, dat verklaart.

ontopic: Hans Teeuwen heeft in het begin geweldige shows gehad, laatste tijd is het wat minder. Desalniettemin een geweldige cabaretier

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 14:42.
Oud 07-04-2005, 14:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jamie Oliver schreef op 07-04-2005 @ 15:39 :
Al 'ns bij nagedacht dat het bij hem ook een typefoutje kan zijn?
Jawel, maar zijn reactie was sowieso sneu en kansloos. Daarom.

Citaat:
Echt gast, in elk topic ga je mensen liggen verbeteren,
Hahahaha.

Nee.

Citaat:
Jamie Oliver schreef op 07-04-2005 @ 15:39 :
edit: oh sorry, je hobby is forummen, dat verklaart.
Priceless dat je je zo druk maakt om mij!
Oud 07-04-2005, 14:43
Jamie Oliver
Jamie Oliver is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-04-2005 @ 15:41 :
-
Fijn, dan kan de discussie nu verder gaan..
Oud 07-04-2005, 17:01
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-04-2005 @ 15:35 :
'Ongeletterd'... uit jouw mond.

En jij bepaalt natuurlijk wie er gelijk heeft en wie niet?
ga wat anders doen NERD

jouw soort is hier niet gewenst!
Oud 07-04-2005, 17:08
Verwijderd
Hij s zeker wel goed
Oud 07-04-2005, 17:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Chrome schreef op 07-04-2005 @ 18:01 :
ga wat anders doen NERD

jouw soort is hier niet gewenst!

De enige 'soort' die hier niet gewenst is is die van pathetische mannetjes die niet beargumenteerd kunnen reageren en alleen maar mensen die het met ze eens zijn in hun topics willen.
Oud 07-04-2005, 17:42
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-04-2005 @ 18:12 :

De enige 'soort' die hier niet gewenst is is die van pathetische mannetjes die niet beargumenteerd kunnen reageren en alleen maar mensen die het met ze eens zijn in hun topics willen.
trouwens ook jouw soort, bemoei je met je eigen zaken sukkel

je kent wel dikke woorden voor een debiel
Oud 07-04-2005, 18:37
Verwijderd
Dit was het gezelligste topic allertijden.

Gelukkig is dit het 500e en laatste bericht. Toch?

Advertentie

Regels voor berichten