Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() vind hans teeuwen absoluut niet slecht!!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik hoop het natuurlijk ook.
||
Citaat:
een film regisseren? ![]() haha lijkt me trouwens wel tof, wie weet bakt ie er nog wat van ook ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Als mensen dat leuk vinden, laat ze dan.... en ga nu maar verder spelen met je lego ofzo, of ga je moeder helpen met de afwas. ![]()
Laatst gewijzigd op 04-04-2005 om 21:24. |
![]() |
||||
Citaat:
Alles wat ik hier post zegt wat over mij ja. Citaat:
Kijk doos, dit is een forum, waar het de bedoeling is dat je met elkaar in gesprek/discussie gaat, en dus ook op elkaar reageert en wel eens iets zegt over een reactie van iemand anders. Zo werkt dat op de meeste forums. Snap je? ![]() Of heb jij liever een privéforum, waar je in je eentje je zwakke teksten kan plaatsen zonder het gevaar dat gemene anderen er misschien een mening over hebben en die geven? In dat geval raad ik je aan op te flikkeren bij ieder forum waarop meerdere personen actief zijn. Citaat:
||
Citaat:
Eén forum, twee fora. Eén museum, twee aquaria. Snap je? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zo'n 'laatst gewijzigd' tekstje staat nog stommer.
||
![]() |
Citaat:
Je zegt dat je hem ranzig, smakeloos en walgelijk vind. Klinkt leuk, maar het betekent alle drie het zelfde. Als je zegt dat Jan-Peter Balkenende meer humor heeft dan Hans Teeuwen, dan vraag ik me af waar jij in godsnaam over praat. Humor?? Een caberatier die volle zalen trekt heeft minder humor dan de man die bekent staat als een stakker die alleen maar gemaakte, gefrustreerde glimlachjes kan maken? Dan zou ik als ik jou was toch maar even goed bij jezelf gaan nadenken. Wat betreft de jostiband die hij een kwartier na doet, waar je over schrijft,.. die heeft hij helemaal niet nagedaan. Hij heeft zich voor gedaan als iemand die op zoek was naar muziek, maar die bij een concert van de jostiband niet had gevonden en toen deed alsof hij niet begreep waar die "mongolen" mee bezig waren. Maar ik zal je vertellen, hij vind die geestelijk gehandicapten mensen stuk voor stuk harstikke aardig, maar het was een sketch. Het is theater! Met het liedje Auw au papa heeft hij met een zeer niet voor de hand liggend, taboo-thema het publiek meegesleurd in het ernstige realisme dat hij combineerde met humor. Dat is niet walgelijk, dat is een kunst. Hans Teeuwen moet niet opgesloten worden in een inrichting, jij begrijpt deze progressieve vorm van humor/cabaret niet. En hou dan ook alsjeblieft je bek als je zegt waar Hans Teeuwen een voorbeeld aan zou moeten nemen... JAVIER GUZMAN?? Ik zag hem laats op tv. Wat belachelijk! De zoveelste afgezaagde caberatier die Nederland binnen gekomen is. Zwak, geen overtuiging, geclicheerde stemmetjes en gekke bekken, slechte sketches, oftewel bagger! En daar zou Hans Teeuwen dan een voorbeeld aan moeten nemen? Get lost! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar hans teeuwen kan soms ook wel grappig zijn hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben het niet met je eens, Prog, dat alle hedendaagse cabaretiers, met uitzondering van Teeuwen, één pot nat zijn. Lebbis en Janssen zijn wezenlijk anders dan Bert Visscher. Freek de Jonge is helemaal anders dan Jochem Myjer. Wat je wel zou kunnen zeggen, is dat Javier Guzman teveel kopiërt van Theo Maassen (nog zo'n held van me!). Maar dat viel me bij zijn Sinterklaasconferences (orgineel!) niet op, wnat toen had hij het over de actualiteit. Maar in zijn show 'Bot' viel het wel op. Het zuchten, steunen en heen en weer lopen over het podium, mijmerend "Ik weet het niet meer" heeft-ie onmiskenbaar van Maassen, net als zijn commentaar op 'de' maatschappij en 'de' mensen. Jammer. Maar toch beter dan Teeuwen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
so ACCEPT IT!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat betreft dat van die jostiband waar juice over schreef, dat heeft hij nu toch ook als voorbeeld gebruikt? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat Reynaert zegt. En 'zielig trieste nerd' is ook geen goede constructie. Het is dan 'zielige trieste nerd'. Overigens ben jij net zo zielig aangezien je zo reageert op mensen die het niet met je eens zijn. Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 14:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En jij bepaalt natuurlijk wie er gelijk heeft en wie niet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit: oh sorry, je hobby is forummen, dat verklaart. ontopic: Hans Teeuwen heeft in het begin geweldige shows gehad, laatste tijd is het wat minder. Desalniettemin een geweldige cabaretier ![]()
Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 14:42. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Nee. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
jouw soort is hier niet gewenst!
||
Citaat:
![]() De enige 'soort' die hier niet gewenst is is die van pathetische mannetjes die niet beargumenteerd kunnen reageren en alleen maar mensen die het met ze eens zijn in hun topics willen.
||
![]() |
Citaat:
je kent wel dikke woorden voor een debiel ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht Hans Teeuwen Sanctus | 1 | 28-01-2005 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde (hans teeuwen) Co | 4 | 27-02-2004 15:43 | |
Muziek |
Hans Teeuwen... Birdy 85 | 21 | 22-11-2003 09:27 | |
Muziek |
h.teeuwen michieltje | 4 | 12-05-2003 15:53 | |