Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dit wil ik
Ik wil van deze gevoelens af, ik wil niet meer doen alsof ik mijn hoofd boven water houdt want dat doe ik niet. Het lukt me niet. Ik wil vrij zijn, vrij van pijn, vrij van emoties en vrij van alle gevoelens. Ik wil even, al is het maar heel even, helemaal niks meer voelen, niks meer horen, en vooral niks meer denken. Mijn hoofd zit zo vol dat ik niet eens meer weet wat ik denk. Kon ik dat maar stopzetten, dat denken, altijd denken… Ik wil even los van alles zijn, los van mezelf, los van de wereld, en maar één gevoel kennen… Geluk… Dit wil ik zo graag, waarom kan het dan toch niet. Ik wil gedachteloos zijn, in mijn eentje of met een dierbare een wandeling over het strand. De wind zo hard mogelijk, mijn gedachten op nul, lekker uitwaaien, helemaal niks meer denken. Ik wil niet meer elke dag commentaar, ik wil niet elke dag op- of aanmerkingen over de dingen die ik doe. Ik wil voelen dat mensen van me houden. Ik wil niet meer elke dag mijn masker op. Ik wil dat mensen me begrijpen en dat ik me kut kan voelen wanneer ik me zo voel en dat ik dan niet hoef te doen alsof ik me gelukkig voel, dat ik me blij voel, ik weet verdomme niet eens hoe gelukkig zijn voelt. Ik heb er gewoon zo schoon genoeg van. Ik wil me niet meer ongewenst voelen, ik wil niemand tot last zijn, ik wil niet meer denken, niet meer voelen en ik wil niet meer huilen. Ik wil gewoon niet meer… So, dat is deruit...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
vragentopic Verwijderd | 13 | 12-07-2009 22:47 | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Algemene schoolzaken |