Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-04-2004 @ 16:06 :
Dat is toch precies het zelfde als wat hij zegt?
Ehm? Nee hoor, Amy wilde blijkbaar een auto, die kreeg ze.
Bright wil drugs... en krijgt een auto?! ehm..

(of kreeg Amy die auto omdat ze niet aan die medicijnen mocht?)
Advertentie
Oud 21-04-2004, 15:14
Verwijderd
ja leuke aflevering... ik begin madison nu misschien een heel klein beetje aardig te vinden, ze is niet zo bitchy meer.

het gaat wel beter met Amy iig, heeft ze nu anti-depressiva? ze zag er iig een stuk beter uit.

ook leuk gesprek tussen amy en bright.
wat een fantastische scenaristen!
Oud 21-04-2004, 17:15
Hyphen
Hyphen is offline
whahaha die actie van Eph!!
en Madison:
"I'm older.. and I work for your father.. and I'm older..!!"
ghe.. sukkels. En Amy was weer lekker irritant; vindt ze zichzelf weer te goed voor Eph.. whatever.. nu rot ze ook maar op (ik hoop dat Eph dat ook denkt..)
Oud 21-04-2004, 17:16
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-04-2004 @ 16:09 :
Ehm? Nee hoor, Amy wilde blijkbaar een auto, die kreeg ze.
Bright wil drugs... en krijgt een auto?! ehm..

(of kreeg Amy die auto omdat ze niet aan die medicijnen mocht?)
ohw nu snap ik wat jij bedoelde met jou zin. Jij had het specifiek over de drugs. Maar dat was niet wat Bright vroeg hoor. Dat hij vond dat Amy altijd maar kreeg wat ze wilde klopt idd. Maar doordat ze zo depressief was, is de relatie niet meer optimaal tussen Harry en Amy. Vandaar dat hij haar een auto gaf om toch te laten zien dat hij nog steeds veel om haar geeft.
Bright reageerde daarop met "als ik nou ook aan de drugs ga (omdat ik mee ook niet goed voel) krijg ik dan ook een auto?"

Maar hij wilde niet die drugs graag hebben hoor . Dat zou toch ook een beetje raar zijn?
Oud 21-04-2004, 18:43
karinn
karinn is offline
drugs betekend toch in het engels toch ook medicijnen, volgens mij is dat het gewoon.....
Oud 21-04-2004, 18:44
Bloompje
Bloompje is offline
vols mij zit het zo: Amy wilde aan de medicijnen, maar kreeg een auto... dus Bright zegt: "als ik zeg dat ik ook medicijnen wil, krijg ik dan ook een auto?"

toch???

Is Madison niks voor Bright???

ow jah en Delia helemaal trots omdat ze twee keer met Bright mocht dansen

Can't wait till next week <3333
Oud 21-04-2004, 19:08
Verwijderd
me neither!!!
Oud 21-04-2004, 19:38
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 21-04-2004 @ 19:44 :
vols mij zit het zo: Amy wilde aan de medicijnen, maar kreeg een auto... dus Bright zegt: "als ik zeg dat ik ook medicijnen wil, krijg ik dan ook een auto?"

toch???
jep, dat is het

@ Karinn: Drugs is idd gewoon medicijnen
Oud 21-04-2004, 19:52
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-04-2004 @ 20:38 :
jep, dat is het

@ Karinn: Drugs is idd gewoon medicijnen
ik ben goed
Oud 21-04-2004, 20:16
Talon
Talon is offline
Ik vond het een best geslaagde aflevering.
wat ephram tegen amy zei, ja dat was echt even goed de waarheid
zo heb ik me ook weleens gevoeld, alleen niet het lef gehad om zo op te treden
Ik vond het wat raar dat hij madison zoende, zomaar.. want tot dat moment heeft hij niet echt laten blijken dat hij haar leuk vond.. Dus hij pakte maar even iemand?
Verder vind ik trouwens dat ze niet bij elkaar passen die twee.
Ephram past veel beter passief aan de zijde van amy, terwijl madison meer een lesbische relatie zou kunnen opbouwen met linda ofzo
Andy zal wel bij de buurvrouw terecht komen, gok ik..
maar pas na een lange tijd.
Eerst worden ze verliefd op elkaar, maar denken dat de ander neit verliefd is, dus als afleiding neemt andy iets met linda.
het buurvrouwtje ziet dat dan, en gaat verdrietig weg.
Andy komt daarachter, en probeert het goed te maken, enz enz
het standaard verhaaltje enzo

Trouwens belacheklijk dat amy die auto kreeg, dat is echt een gekocht kind verwende trut blehh

madison ziet er goed uit
Oud 21-04-2004, 20:26
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:

Is Madison niks voor Bright???

JA!!!!!!!!!!!!

En jouw vertaling, stond volgens mij ook letterlijk in de ondertiteling...(beetje kromme zin )
Oud 21-04-2004, 21:19
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
En de eerste keer dat Ephram ging afrijden reed hij gewoon in een X5
Oud 21-04-2004, 21:41
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 21-04-2004 @ 22:19 :
En de eerste keer dat Ephram ging afrijden reed hij gewoon in een X5
Ik zat net The Osbournes te kijken en Jack is daar toevallig ook afgereden in een X5
En ik snap werkelijk niet hoe daar nog veilig rond gereden kan worden. Dei gast kon echt niet rijden hij haalt ook zijn rijbewijs.

En de theorie daar!! Krijg je een lijst met een aantal meer keuze vragen en zegt een vrouw zo van; neem de tijd. Ik ga effe wat koffie halen. Roep maar als je klaar bent!
Oud 22-04-2004, 08:07
BCR
BCR is offline
Jah, dat examen was echt weird.

Maar ja: geweldige aflevering! Jammer dat idd (toch wel) alle belangrijkste momenten gespoilerd waren door Net5. Maar het bleef leuk om te kijken

Ik vond het wel zielig dat die oog operatie mislukte. Ik dacht: Ooh, the Great Doctor Brown fixt het wel even. Maar niet dus. En dat vond ik wel lekker onvoorspelbaar Ik had t echt nie gedacht. Mooie toespraak ook van Andy op de bruiloft.
En Andy is echt wel gek op Linda! Zag m kijken op het eind!

En Harold die al die mannen regelde voor haar. Die ene met cKone En dat Linda daarna zei dat ze geen enkele intentie had iets met Andy te beginnen. Harold helemaal blij

Verder is t meeste al gezegd:
Bright en Amy <3
Madison en Ephram
Amy en Ephram <33
Ephram die zegt dat hij haar tweede keus is.
Oud 22-04-2004, 08:52
Gwen.
Gwen. is offline
Die dominee kwam in de eerste serie ook al voor.

Ik vond het vrij out of the blue dat Ephram Madison zoende. Ze hadden die verhaallijn wel wat beter uit kunnnen werken.

Bright is tof maar dat wist ik al wel, net als zijn pappie hilarisch is.

Hebben jullie trouwens gezien dat Rose Andy iets liet ondertekenen, en ook al toen dr. Abbott op de computer naar iemand zijn Friendster page zat te kijken iets opschreef, quasi sneaky. Misschien laat ze Andy en Linda zich wel stiekem inschrijven zodat ze ze kan koppelen. Ok, dit is een beetje ver gaand maar voor de mensen die de aflevering op video hebben, kijk er maar eens naar.
Oud 22-04-2004, 08:56
Verwijderd
Amy moet eens niet zo moeilijk doen, maar ze had wel een mooie jurk aan.

Ik dacht wel dat Ephram ooit zoiets zou doen, maar ik vond het nu nog een beetje te vroeg, zolang zit ze nu ook weer niet in de serie.
Oud 22-04-2004, 09:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 22-04-2004 @ 09:56 :
Amy moet eens niet zo moeilijk doen, maar ze had wel een mooie jurk aan.
ja weet je...ik vond het wel een mooie jurk maar ik vond haar schouders zo lelijk
Amy vind ik best een knap meisje maar die schouders vond ik gewoon bijna eng!
Oud 22-04-2004, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 22-04-2004 @ 09:52 :
Hebben jullie trouwens gezien dat Rose Andy iets liet ondertekenen, en ook al toen dr. Abbott op de computer naar iemand zijn Friendster page zat te kijken iets opschreef, quasi sneaky. Misschien laat ze Andy en Linda zich wel stiekem inschrijven zodat ze ze kan koppelen. Ok, dit is een beetje ver gaand maar voor de mensen die de aflevering op video hebben, kijk er maar eens naar.
Dat ondertekenen wat jij bedoeld, was dat niet gewoon voor de trouwerij?
Oud 22-04-2004, 09:11
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-04-2004 @ 10:08 :
Dat ondertekenen wat jij bedoeld, was dat niet gewoon voor de trouwerij?
Ja maar was dat niet stiekem voor wat anders...
Oud 22-04-2004, 09:18
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 22-04-2004 @ 10:11 :
nee, Andy moest het huwelijk inzegenen, maar dat moet wel mógen, en aangezien Rose de burgemeester van Everwood is, kan zij daar toestemming voor geven... Dus het was echt wel een contractje ofzo.
Oud 22-04-2004, 09:21
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 22-04-2004 @ 10:11 :
haha volgens mij zie jij geesten
In sommige staten in Amerika mag elk willekeurig persoon een huwelijk voltrekken. Je moet dan bij de gemeente een papiertje aanvragen en wanneer je dat ondertekend hebt mag je voor een bepaalde tijd huwelijken voltrekken. Rose werkt bij de gemeente van Everwood dus daarom vroeg zij aan andy of hij dat wilde ondertekenen.

Dat is bijvoorbeeld ook waarom Andy bij het ondertekenen van dat papiertje zei tegen die dominee; Wat raar dat jij nog steeds niet zonder werk zit.
Oud 22-04-2004, 09:52
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 22-04-2004 @ 10:21 :
haha volgens mij zie jij geesten
In sommige staten in Amerika mag elk willekeurig persoon een huwelijk voltrekken. Je moet dan bij de gemeente een papiertje aanvragen en wanneer je dat ondertekend hebt mag je voor een bepaalde tijd huwelijken voltrekken. Rose werkt bij de gemeente van Everwood dus daarom vroeg zij aan andy of hij dat wilde ondertekenen.

Dat is bijvoorbeeld ook waarom Andy bij het ondertekenen van dat papiertje zei tegen die dominee; Wat raar dat jij nog steeds niet zonder werk zit.
Ja, dat heb ik wel gehoord, maar hij keek helemaal niet naar wat hij ondertekende.
Jullie praten wel anders als blijkt dat ik gelijk heb
Oud 22-04-2004, 09:57
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 22-04-2004 @ 10:52 :
Ja, dat heb ik wel gehoord, maar hij keek helemaal niet naar wat hij ondertekende.
Jullie praten wel anders als blijkt dat ik gelijk heb
nee hij weet heus wel wat de burgemeester onder zn neus stopt als hij een huwelijk gaat inzegenen
maar goed, ik heb seizeon 2 al tot en met aflevering 19 gezien dus ik zeg niks
Oud 22-04-2004, 10:02
Verwijderd
Ik vind wel altijd dat Rose erg apart praat
Oud 22-04-2004, 10:10
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 22-04-2004 @ 10:57 :

maar goed, ik heb seizeon 2 al tot en met aflevering 19 gezien dus ik zeg niks
Oh
Oud 22-04-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:

toch???

Aah, zo, dat is ook veel logischer natuurlijk
Oud 22-04-2004, 13:53
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-04-2004 @ 11:44 :
Aah, zo, dat is ook veel logischer natuurlijk
dat bedoelde ik dus ook, niet verwacht dat dat zo'n discussie te weeg zou brengen
Oud 22-04-2004, 14:05
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 22-04-2004 @ 14:53 :
dat bedoelde ik dus ook, niet verwacht dat dat zo'n discussie te weeg zou brengen
en ik bedoelde dat ook . Ik probeerde jou post uit te leggen
Oud 22-04-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 22-04-2004 @ 14:53 :
Ik snap nu dat je dat bedoelde, eindelijk
Oud 22-04-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-04-2004 @ 22:41 :
Ik zat net The Osbournes te kijken en Jack is daar toevallig ook afgereden in een X5
En ik snap werkelijk niet hoe daar nog veilig rond gereden kan worden. Dei gast kon echt niet rijden hij haalt ook zijn rijbewijs.

En de theorie daar!! Krijg je een lijst met een aantal meer keuze vragen en zegt een vrouw zo van; neem de tijd. Ik ga effe wat koffie halen. Roep maar als je klaar bent!
jaa, dat van de osbournes zag ik ook.. eerst zo'n lijst met vragen, en die vrouw ging gewoon weg. En dat meisje mocht er gewoon bij blijven zitten. Hij had net zo goed vanalles kunnen vragen of spiekbriefjes meenemen ofzo

En toen hij moest rijden. Ik dacht bij mezelf: wow, die gaat echt nooit slagen! Toen was ie nog geslaagd ook
Oud 22-04-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 22-04-2004 @ 15:06 :
Ik snap nu dat je dat bedoelde, eindelijk
Nou, dat is positief toch?
*klapt voor Andijvie*

Oud 24-04-2004, 08:29
phmpruim
phmpruim is offline
ik zat me net iets af te vragen
volgens mij werd er 2 afleveringen geleden gezegd dat de dood van Colin al 5 maanden geleden is. En dat was in de zomer, dus moet het nu winter zijn toch? Het ziet er nog steeds als zomer uit.

Of was het de eerste aflevering winter? ik kan me herinneren dat dr.Abbott werd bekogeld met sneeuwballen en terug ging gooien, maar verder wees alles op een zomer.

wie legt me dit uit?
Oud 24-04-2004, 10:56
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 24-04-2004 @ 09:29 :
volgens mij werd er 2 afleveringen geleden gezegd dat de dood van Colin al 5 maanden geleden is. En dat was in de zomer, dus moet het nu winter zijn toch? Het ziet er nog steeds als zomer uit.

Of was het de eerste aflevering winter? ik kan me herinneren dat dr.Abbott werd bekogeld met sneeuwballen en terug ging gooien, maar verder wees alles op een zomer.

wie legt me dit uit?
dat waren geen sneeuwballen, dat waren toch waterballonnen?
Oud 24-04-2004, 15:40
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 24-04-2004 @ 11:56 :
dat waren geen sneeuwballen, dat waren toch waterballonnen?
Jah dat waren waterballonnen idd,
misschien is Colin in de lente doodgegaan, want toen Amy enz dat vakantiebaantje bij het zwembad hadden, was Colin al een tijdje dood, de school ging net beginnen....
Oud 24-04-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 24-04-2004 @ 09:29 :

wie legt me dit uit?
Colin ging aan het begin van de lente dood, dacht ik.
Die aflevering was in de zomer, met wáterbalonnen, geen sneeuwballen. Toen was hij al een tijdje dood.
Die aflevering was dan eind zomer, en dan is het nu zo ergens in de herfst denk ik.. Het zal wel snel winter worden.
Oud 24-04-2004, 19:07
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Vandaag stond er in het TVweekeinde van de Telegraaf een interview met Amy en Bright. Gelukkig waren ze hier niet zo stom om -net als Net5 in de voorstukjes doet- al veel over komende afleveringen te vertellen.
Oud 24-04-2004, 20:02
BCR
BCR is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 24-04-2004 @ 20:07 :
Vandaag stond er in het TVweekeinde van de Telegraaf een interview met Amy en Bright. Gelukkig waren ze hier niet zo stom om -net als Net5 in de voorstukjes doet- al veel over komende afleveringen te vertellen.
Stond er verder nog wel wat interessants in?
Oud 25-04-2004, 14:01
niña
niña is offline
niet zo veel. dat ze zo close met z'n tweeën waren, dat degene die Bright speelt eerst een ober was of iets..
Oud 25-04-2004, 14:06
Verwijderd
Voorstukje op net5 voor dinsdag is wel freaky...
Oud 25-04-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-04-2004 @ 15:06 :
Voorstukje op net5 voor dinsdag is wel freaky...
nog niet gezien.. wat gebeurt er dan?
Ik kan het ook niet zien dinsdag Maar ik ga het wel opnemen
Oud 25-04-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 25-04-2004 @ 15:07 :
nog niet gezien.. wat gebeurt er dan?
Ik kan het ook niet zien dinsdag Maar ik ga het wel opnemen
Spoiler

Ik kan het ook niet zien, ben dan jarig Maar goed, ik heb een videorecorder
Oud 25-04-2004, 14:10
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
niña schreef op 25-04-2004 @ 15:01 :
niet zo veel. dat ze zo close met z'n tweeën waren, dat degene die Bright speelt eerst een ober was of iets..
Ja, was nogal vaag... eerst werd er gesuggereerd dat Amy en Bright in real life nogal goed bevriend waren, terwijl later gezegd werd dat Bright nogal op z'n privacy gesteld was en het liefste werk en privé gescheiden hield. Deze twee dingen kunnen natuurlijk samengaan, maar toch komt het een beetje tegenstrijdig over. Verder was er niet veel boeiends eigenlijk
Oud 25-04-2004, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-04-2004 @ 15:09 :
Spoiler

Ik kan het ook niet zien, ben dan jarig Maar goed, ik heb een videorecorder
ooh ja, zoiets stond ook in de gids en op teletekst:
Spoiler
Oud 25-04-2004, 21:03
Gruppie
Gruppie is offline
'Madison' was vanavond in Boston Public! Weet iemand of ze daar een vaste rol in heeft?

Ik heb het voorstukje gezien van dinsdag... poe poe, ben wel benieuwd. Het lijkt me alleen geen typische everwoodaflevering
Oud 25-04-2004, 21:06
Verwijderd
Ik heb het voorstukje ook gezien nu. Ziet er wel heftig uit zeg!
Spoiler
Oud 25-04-2004, 21:15
BCR
BCR is offline
Oeh, nu ben ik benieuwd naar dat voorstukje. Maar ik wil t nog niet weten.
Oud 26-04-2004, 09:29
øskar
øskar is offline
Wees maar niet bang. Komende aflevering is een hele mooi episode. Wel iets anders dan we gewend zijn, maar leuk anders.
Oud 26-04-2004, 14:42
Verwijderd
Zag heel klein stukje en toen zag ik EVERWOOD heel groot verschijnen en meteen weer weggeklikt

Andijvie: alvast gefeli dan
Oud 26-04-2004, 15:04
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
øskar schreef op 26-04-2004 @ 10:29 :
Wees maar niet bang. Komende aflevering is een hele mooi episode. Wel iets anders dan we gewend zijn, maar leuk anders.
Mwah, ik vrees dat het tegen gaat vallen, maar ik hoop dat het mooi gaat worden! Normaal vind ik Everwood leuk om de emoties, en niet zo zeer om de gebeurtenissen. Wat mij betreft mag het dus vooral op emotie gericht blijven ipv op actie...
Oud 26-04-2004, 15:25
øskar
øskar is offline
Deze aflevering is vol emotie. Want er komen als ik het me goed herinner een aantal ontknopingen. Wacht maar af...

Regels voor berichten