Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2004, 17:24
Goede Fee
Goede Fee is offline
Ik vind het zó ontzettend raar. Iedereen zegt dat Alice het slechtste is, dat ze er deze ronde wel uit zal gaan enz. enz.
Hoe kan het dan dat ze er nog in zit? Zien er dan tóch nog mensen íets in haar...?
Achja... dat vond ik het enige vage van zaterdag. Verder vond ik Ron zaterdag veruit het beste zingen, jaja, ik ben eens niet voor Boris hij had het mooiste liedje en was (naar mijn mening) gewoon het beste. Iets klopt er niet bij Idols...

Gelukkig zit Eric er nog in, want die is zó lief!
Oud 22-03-2004, 17:44
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Wat jammer dat ron eruit is! Ik snap er echt werkelijk niks van!

En wat doet die jury eigenlijk nog....ze hebben toch geen stem!
Ik denk dat omdat zij Alice zo afzeiken ze juist stemmen krijgt omdat iedereen het zo lullig voor haar vind. Dat afzeiken werkt dus alleen maar in het nadeel van de jury en van de rest van de kandidaten! De goeie moeten het veld ruimen omdat we allemaal meeleven met Alice...
Straks wint ze het nog!
Oud 22-03-2004, 17:48
br4m
br4m is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 22-03-2004 @ 18:21:
hahahahaha aarsie! hahahaha hoerlemans!! hoe kom je erbij?! en dan dat Dooske Lol die lol

Spoiler
ik wou net zeggen, hoe komt ze dr op
Oud 22-03-2004, 17:53
Verwijderd
mijn top 7

1. boris (kan super mooi zingen)
2. irma (ook mooit zingen)
3. maud (ook)
4. eric (is erg grappig, vooral in die clip)
5. marlies (kan wel mooi zingen maar ik vind ze niet zo leuk)
6. jk (hou ik niet zo van)
7. alice (is gewoon stom)
Oud 22-03-2004, 17:56
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Het commentaar van Henk Jan was trouwens te fout voor worden.

Tegen Alice. 'Mocht ik niet duidelijk genoeg zijn, je hebt het niet'

Kan zij er wat aan doen dat zoveel mensen op haar stemmen? Het is haar inmiddels wel duidelijk dat HJ en de rest haar zo slecht vinden, maar als het publiek haar door wil laten gaan, gaat zij gewoon vrolijk verder, ze ging niet opeens vorige week stoppen omdat HJ haar zei dat ze het niet had.
Oud 22-03-2004, 18:46
merels
merels is offline
om toch maar mee te doen:

1. boris. hij heeft bepaalde aantrekkingskracht en zijn stem.
2. marlies. stem en ja, die zogenaamde x-factor
3. j.k. zijn stem is oké, niet mijn smaak. ik gun het hem wel.
4. eric. ik gun hem ver te komen.
5/6.maud. ze spreekt mij totaal niet aan, evenals maud.
7. alice. ik trek dat mens gewoon niet.

Hierbij wil ik wel zeggen dat boris en marlies degenen zijn die ik wel als een idol zie. de rest niet, die zijn leuk voor het progamaa zelf.
Oud 22-03-2004, 19:19
Wave
Wave is offline
1. Boris --> dies gewoon helemaal super maar ik wil hem wel funeral of hearts van HIM horen zingen (of muse maar das missschien weer iets te hoog voor m )
2. Maud --> ze heeft wat speciaals in haar stem en ze treed niet zo op de voorgrind vind ik wel prettig.....volgens mij kan ze wel iets moois van k's choise of cranberries zingen....beetje langzaam liedje
3. Marlies --> vond haar eerst beter maar ze begint een beetje irritant te worden, vandaar nu iets minder maar ze heeft wel een mooie stem. Mag van mij wel left outside alone van Anastacia zingen......ben benieuwd hoe ze dat doet.
4. Irma --> ik ben niet zo weg van haar maar ze heeft een geode stem, ze moet alleen een wat harder nummer zingen.....of misschien What's up van 4 non blondes ofzo
5. JK --> heb ik ook niets mee maar ja......hij zingt soms wel cool, moet alleen wel echt zijn soort muziek zijn....kweenie wat hij moet zingen
6. Eric --> hij kan echt niet zingen maar is wel schattig...hij moet het ooke cht van entertainen hebben
7. Alice --> ik vind haar echt zo oppervlakkig en ze heeft misschien wel een leuke performance, maar ze zingt echt slecht.....ze zou eigenlijk eerder in een of ander meidengroepje moeten zitten waarbij ze niet te veel hoeft te zingen
Oud 22-03-2004, 20:34
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Goed, dan ook maar mijn rijtje (alsof jullie er op zitten te wachten )

1. Boris. Ik hou gewoon van mannenstemmen, en een goede mannenstem is zeldzamer dan een goede vrouwenstem. En ik vind hem de juiste uitstraling hebben. Btw, mijn ontdekking van vandaag: hij heeft een zoontje van 1, genaamd Django!! (coole naam )
2. Irma. Stoer wijf met een mega stem. Punt.
3. Maud. Kan goed zingen, dat nummer van Trijntje vond ik echt bij haar passen.
4. Eric. Hij is zooooo grappig! Toen hij die clip van Queen deed...ik kwam echt niet meer bij. En hoe hij vorige week vertelde over dat hij bij een meisje mee zat te lezen in het Idols magazine...that's my man! Maar z'n zang vind ik op dit moment nog niet zo heel erg sterk, al denk ik idd dat hij nog wel kan groeien
5. JK. Kan goed zingen, maar is gewoon niet mijn stijl. Punt.
6. Marlies. Ik vond haar eerst echt cool, maar afgelopen zaterdag vond ik d'r ronduit slecht. En ik vind dat ze iets te veel op de voorgrond treedt.
7. Alice. Tja, vrij standaard maybe. Ik vind 't ook sneu dat ze zo wordt afgekraakt door de juryleden, ze hebben haar toch zelf bij de laatste 27 gekozen of niet soms? Maar ik vind haar gewoon slecht en irritant, dus...
Oud 22-03-2004, 21:12
jet
jet is offline
JK maakt zijn eigen kleren helemaal niet.

dat doet zn vriendin

Oud 22-03-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 22-03-2004 @ 18:56:
Het commentaar van Henk Jan was trouwens te fout voor worden.

Tegen Alice. 'Mocht ik niet duidelijk genoeg zijn, je hebt het niet'

Kan zij er wat aan doen dat zoveel mensen op haar stemmen? Het is haar inmiddels wel duidelijk dat HJ en de rest haar zo slecht vinden, maar als het publiek haar door wil laten gaan, gaat zij gewoon vrolijk verder, ze ging niet opeens vorige week stoppen omdat HJ haar zei dat ze het niet had.
Hij bedoelde niet dat ze moest stoppen, hij verduidelijkte even dat hij wat hij vorige week zei meende. Aangezien daar zo'n ophef over werd gemaakt, dat hij te hard was geweest oid... hij zei dus nog extra eens dat hij dat echt meende.
Oud 22-03-2004, 21:23
WishfulDreaming
Ja nou lekker lullig dan voor haar.
Oud 22-03-2004, 21:30
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 22-03-2004 @ 22:23:
Ja nou lekker lullig dan voor haar.
Zeker, maar wat moet hij dan zeggen?
Ik vind het goed dat ze eerlijk zijn... Als je daar niet tegen kan, dan moet je niet aan idols meedoen.. je wil nml niet weten wat ze over je in roddelbladen oid gaan schrijven. Dit is dan wel het minste.
Oud 22-03-2004, 21:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-03-2004 @ 22:30:
Zeker, maar wat moet hij dan zeggen?
Ik vind het goed dat ze eerlijk zijn... Als je daar niet tegen kan, dan moet je niet aan idols meedoen.. je wil nml niet weten wat ze over je in roddelbladen oid gaan schrijven. Dit is dan wel het minste.
Hij moet wel eerlijk zijn ja, maar hij hoefde het niet nog even 'te verduidelijken'. Hij verduidelijkte het namelijk niet: dat kon al niet meer, want hij was duidelijk genoeg geweest. Hij wreef het er alleen nog ff lekker in. En op een behoorlijke lullige manier die niet nodig was. Tuurlijk moet hij eerlijk zijn, maar om een tweede keer te beginnen met 'Misschien ben ik vorige keer niet duidelijk geweest' is onzin. Er was ook helemaal geen aanleiding toe om dat te zeggen, want ze zei netjes 'oké' en liet duidelijk merken dat ze het begreep.
Oud 22-03-2004, 23:05
AJMouse
AJMouse is offline
wie vind de rijtjes ontzettend interessant?
Oud 23-03-2004, 00:23
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 23-03-2004 @ 00:05:
wie vind de rijtjes ontzettend interessant?
ik.

kan ik mensen die alice niet op de laatste plek hebben staan afzeiken
Oud 23-03-2004, 00:43
AJMouse
AJMouse is offline
1. Alice
2. de rest.

Kommaarop (ik doe et voor jou, dan heb je weer wat af te zeiken )
Oud 23-03-2004, 01:12
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Oud 23-03-2004, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 22-03-2004 @ 12:32:
Ja, oké, maar waarom?
Omdat zij net zo "leuk" ( ) huppelend is als.. laten we zeggen K3. daarom stemmen er zo veel kleuters op haar..
het niveau van Alice' liedjes past ook maar bij die leeftijd dan het niveau van Boris' liedjes bijv.
(alice is zelf ook een -plastic- kleuter: een BABY BORN ofzoo )
Oud 23-03-2004, 14:25
levi's
levi's is offline
Ik maak ( nu al ) een voorspelling voor zaterdag:

Op de kruk komen te zitten:

1. Marlies (omdat ze de laatste tijd errug slecht zingt en de Thema disco ligt haaar heelemaal niet en ook omdat ze dom gedraagd en de hele tijd op de voorgrond wil zijn wat irriteert
2. Eric (hij moet toch een keer weg!)
3. Alice (hoewel ze niet kan zingen, ze gaat er niet uit... haar trouwe fans zullen op haar stemmen. Ze heeft wel een leuke performance en zij zorgt voor spanning in Idols!)

Eric gaat eruit!

Wat denken jullie dan?
Oud 23-03-2004, 14:30
AJMouse
AJMouse is offline
je zou nog best eens gelijk kunnen hebben, al stem ik as zaterdag niet op alice want ik heb geen geld meer
Oud 23-03-2004, 14:36
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 22-03-2004 @ 18:21:
hahahahaha aarsie! hahahaha hoerlemans!! hoe kom je erbij?! en dan dat Dooske Lol die lol

Spoiler
*trekt wenkbrauw op*
Oud 23-03-2004, 16:56
BCR
BCR is offline
Ik vind die lijstjes ook irritant Maargoed, ik ben in de minderheid dus ik zeg maar niets.

Iig: als Henk-Jan nou even zn kop houdt over Alice, vind niemand haar meer zielig en gaat ze er sneller uit. GROM
Oud 23-03-2004, 17:23
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 23-03-2004 @ 15:25:
Ik maak ( nu al ) een voorspelling voor zaterdag:

Op de kruk komen te zitten:

1. Marlies (omdat ik Marlies niet mag en ze vorige week voor het eerst in Idols slecht zong)
2. Eric (hij moet toch een keer weg!)
3. Alice (hoewel ze niet kan zingen, ze gaat er niet uit... haar trouwe fans zullen op haar stemmen. Ze heeft wel een leuke performance en zij zorgt voor spanning in Idols!)

Eric gaat eruit!

Wat denken jullie dan?
Ik denk niet dat Marlies op die kruk komt, als ze er op komt zal ze meteen afvallen, altijd tot nu toe degene waarvan je het 't minst verwacht. Verder moet er volgende week een meisje uit en dat wordt Irma, het GENRE disco ligt haar gewoon niet. Jammer, want ze is mijn nr. 1.
Oud 23-03-2004, 18:16
AJMouse
AJMouse is offline
OM nog maar even door te gaan met irritante lijstjes:

Niet gelet op hoe zij of hij zingt, wie vind je de lekkerste jongen, en wie is het lekkerste meisje?

Jongen:
1.
2.

Meisje:
1.
2.

AJMouse, voor al uw irritaties!
Oud 23-03-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 23-03-2004 @ 19:16:

Niet gelet op hoe zij of hij zingt, wie vind je de lekkerste jongen, en wie is het lekkerste meisje?

Jongen:
1. Jk
2. eric

Meisje: (die volgens mij wel knap om te zien zijn voor jongens)
1. meike
2. alice??

AJMouse, voor al uw irritaties!
Oud 23-03-2004, 18:56
Verwijderd
Mijn lekkerste mensen:
Jongen:
1. Boris (gewoon een érg mooie en geile () jongen
2. Hmm... Ik denk Eric

Meisje:
1. Marlies
2. Maud

Alleen Boris was makkelijk om te bedenken... Ik vind geen van de andere jongens echt lekker en van de meisjes,.. mja, niet het soort meisjes waar ik op val. Die vriendin van Boris however
Oud 23-03-2004, 18:59
merels
merels is offline
boris vind ik lekker. de rest niet. al is de uitstraling van eric errug lief.
Oud 23-03-2004, 20:45
Goede Fee
Goede Fee is offline
Mijn lekkerste mensen:
Jongen:
1. Eric (Lief! )
2. Boris (Hihi, hij heeft gewoon 'iets' sensueels of moois? Ik weet het niet precies. Hij heeft in ieder geval aantrekkingskracht )

Meisje:
1. Maud
2. Irma

(ik vind eigenlijk niet dat er écht mooie meisjes bij zitten maar ook zeker niet lelijke. Iedereen heeft deze keer wel iets leuks!)
Oud 23-03-2004, 21:57
geen punt.
geen punt. is offline
Uhm, mogen er ook mensjes tussen zitten die er al uit zijn? Dan is het:

1. Meike
2. Alice

De mannen... tja, ik 'rate' ze dan even op ideaal uiterlijk, wat een voorbeeld zou kunnen zijn

1. Robin
2. Eric
Oud 23-03-2004, 21:59
Verwijderd
Jochies
1. Boris (duhuh sexy, sensueel,mooiiiii gewoon!!)
2. Naja, Eric dan maar... hij is wel erg cute..

Girlies (oei, wat klinkt dat fout)
1. Maud (ik vind er verder niks aan hoor, maar OK)
2. Irma (en zij trekt af en toe een heel irritant hoofd, ze heeft een negatieve uitstraling)
Oud 24-03-2004, 06:50
WishfulDreaming
de 2 lekkersten?

Mijn 2 lekkersten zijn er al uit

Maargoed:
1Boris
2Eric (vooral omdat ik Jk helemaaaal niets vind)

Vrouwen:
Marlies
Irma
Oud 24-03-2004, 07:28
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-03-2004 @ 19:56:
Mijn lekkerste mensen:
Jongen:
1. Boris (gewoon een érg mooie en geile () jongen
2. Hmm... Ik denk Eric

Meisje:
1. Marlies
2. Maud

Alleen Boris was makkelijk om te bedenken... Ik vind geen van de andere jongens echt lekker en van de meisjes,.. mja, niet het soort meisjes waar ik op val. Die vriendin van Boris however
Wat is er met de vriendin van Boris dan?? Ik wist niet eens dat hij een vriendin had, is dat ook iemand die mee heeft gedaan aan Idols??
Oud 24-03-2004, 08:20
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Tsu schreef op 24-03-2004 @ 08:28:
Wat is er met de vriendin van Boris dan?? Ik wist niet eens dat hij een vriendin had, is dat ook iemand die mee heeft gedaan aan Idols??
Hij heeft een vriendin en een kind van een paar maanden.
Niet iemand uit Idols voor zover ik weet.

--------------

Ik hou van lijstjes dus hier komt mijn lijstje met mooiste idols-mensen:

mannen:
1) Boris
2) JK

vrouwen:
1) Irma
2) Marlies
Oud 24-03-2004, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 24-03-2004 @ 08:28:
Hij heeft al ruim 2 jaar 1 en dezelfde vriendin, waarmee hij ook al een zoontje, Django, van 11 maanden heeft.
Zijn vriendin heb je afgelopen zaterdag in het publiek kunnen zien zitten.. heel mooi meisje.
Oud 24-03-2004, 09:16
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Minkiemeis schreef op 24-03-2004 @ 10:00:
Hij heeft al ruim 2 jaar 1 en dezelfde vriendin, waarmee hij ook al een zoontje, Django, van 11 maanden heeft.
Zijn vriendin heb je afgelopen zaterdag in het publiek kunnen zien zitten.. heel mooi meisje.
ohh, nja die heb ik dan gemist denk ik Maar ok, dan weet ik dat ook weer... is er geen foto van haar ofzo? Ik ben nu best wel nieuwsgierig eigenlijk
Oud 24-03-2004, 09:19
AJMouse
AJMouse is offline
ik vind het een hele enge gedachte dat er meiden zijn die denken dat jongens een "Irma-uiterlijk" aantrekkelijk vinden, of vinden de meiden het zélf gewoon leuk?
Oud 24-03-2004, 12:17
Verwijderd
Mooiste jongens:
1. Boris
2. Eric

Mooiste meisjes:
1. Irma
2. Maud
Oud 24-03-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 24-03-2004 @ 10:19:
ik vind het een hele enge gedachte dat er meiden zijn die denken dat jongens een "Irma-uiterlijk" aantrekkelijk vinden, of vinden de meiden het zélf gewoon leuk?
Meisjes kunnen ook andere meisjes lekker of mooi vinden hoor.
(Dat heteroseksuele jongen andere jongens niet lekker of mooi kunnen vinden, fijn )
Oud 24-03-2004, 12:28
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 23-03-2004 @ 22:57:
Uhm, mogen er ook mensjes tussen zitten die er al uit zijn? Dan is het:

1. Meike
2. Alice

De mannen... tja, ik 'rate' ze dan even op ideaal uiterlijk, wat een voorbeeld zou kunnen zijn

1. Robin
2. Eric
de mannen ben ik 't mee eens. Meisjes vind ik:
1.Maud
2. Alice
Oud 24-03-2004, 13:00
Verwijderd

Jongen:
1. Boris
2. Eric

Meisje:
1. Alice
2. Maud
Oud 24-03-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Charmed Prue schreef op 24-03-2004 @ 14:00:

jongens
1. ERIC
2. er is geen 2

meisje (met de meeste uitstraling dan maar)
1. Maud
2. Alice

nog 10 posts te gaan voor het volgende topic....
Oud 24-03-2004, 13:30
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-03-2004 @ 13:21:
Meisjes kunnen ook andere meisjes lekker of mooi vinden hoor.
(Dat heteroseksuele jongen andere jongens niet lekker of mooi kunnen vinden, fijn )
maar ik heb het idee dat de meeste meiden toch antwoorden vanuit een "stel dat ik een jongen was"-perspectief, als ze vanuit een "als meisje vind ik haar leuk"-perspectief antwoorden ben ik blij, want dan gaan lesbische meisjes nooit met leuke meiden (in jongensogen) en blijven die over voor de heteroseksuele jongens
Oud 24-03-2004, 13:38
Sjoerd
Sjoerd is offline
492 Bijna 500!
Oud 24-03-2004, 13:40
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 24-03-2004 @ 14:30:
maar ik heb het idee dat de meeste meiden toch antwoorden vanuit een "stel dat ik een jongen was"-perspectief, als ze vanuit een "als meisje vind ik haar leuk"-perspectief antwoorden ben ik blij, want dan gaan lesbische meisjes nooit met leuke meiden (in jongensogen) en blijven die over voor de heteroseksuele jongens
Welke vind jij mooi dan? Kijken of ik die ook mooi vind
Oud 24-03-2004, 13:42
AJMouse
AJMouse is offline
ik heb geen idee wat meiden mooi vinden aan jongens over het algemeen, de verschillen daar gelaten.

Wel weet ik dat ik Alice een mooie meid vind, Maud vind ik een huisvrouwtje, Marlies vind ik een vage alto, Irma vind ik eh.. Anders, vind haar tanden ook erg raar, er is iets met haar mond ofzo.
Oud 24-03-2004, 13:44
BCR
BCR is offline
Hehe, oke dit lijstje is niet zo groot. Dus die wil ik ook nog wel invullen

Mooiste jongens:
1. Boris (uitstraling <3)
2. Robin

Mooiste meisjes:
1. Goh, dit is echt lastig! Ze zijn allemaal niet echt mijn smaak. Maargoed, Maud op 1.
2. Irma, omdat ik Alice niet in mijn lijstje wil hebben
Oud 24-03-2004, 13:45
Armanda
Armanda is offline
Citaat:
Wave schreef op 14-03-2004 @ 19:45:
Ik wil Boris wel eens Funeral of Hearts van HIM horen zingen......zitten ook van die leuke hoge toontjes in en is wat melodieuser dan wat hij normaal zingt.......

Als hij dat goed zingt ben ik echt helemaal verkocht.......
indeed

betere keus dan the rasmus laatst..
maar ach.. toch goed dat niet vals ging.. dat gebeurd heel snel als je zo wil zingen als Lauri .....

k weet het niet... ergens hoop ik dat ie wint.. wnat hij is gewoon goed ...maar aan de andere kant... als ie zo'n gemaakte uitstraling krijgt... dat zou zonde zijn...
Oud 24-03-2004, 13:48
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Armanda schreef op 24-03-2004 @ 14:45:
indeed

betere keus dan the rasmus laatst..
maar ach.. toch goed dat niet vals ging.. dat gebeurd heel snel als je zo wil zingen als Lauri .....

k weet het niet... ergens hoop ik dat ie wint.. wnat hij is gewoon goed ...maar aan de andere kant... als ie zo'n gemaakte uitstraling krijgt... dat zou zonde zijn...
nou, zijn uitstraling zal heus niet veranderen als hij wint hoor.
Oud 24-03-2004, 13:49
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 24-03-2004 @ 14:44:

2. Irma, omdat ik Alice niet in mijn lijstje wil hebben

wrom niet?
Oud 24-03-2004, 13:50
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-03-2004 @ 14:49:
wrom niet?
omdat ze een domme arrogante doos is misschien?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten