Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het goed dat ze eerlijk zijn... Als je daar niet tegen kan, dan moet je niet aan idols meedoen.. je wil nml niet weten wat ze over je in roddelbladen oid gaan schrijven. Dit is dan wel het minste. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het niveau van Alice' liedjes past ook maar bij die leeftijd dan het niveau van Boris' liedjes bijv. (alice is zelf ook een -plastic- kleuter: een BABY BORN ofzoo ![]() |
![]() |
|
Ik maak ( nu al )
![]() Op de kruk komen te zitten: 1. Marlies (omdat ze de laatste tijd errug slecht zingt en de Thema disco ligt haaar heelemaal niet ![]() 2. Eric (hij moet toch een keer weg!) 3. Alice (hoewel ze niet kan zingen, ze gaat er niet uit... haar trouwe fans zullen op haar stemmen. Ze heeft wel een leuke performance en zij zorgt voor spanning in Idols! ![]() Eric gaat eruit! Wat denken jullie dan?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn lekkerste mensen:
Jongen: 1. Boris (gewoon een érg mooie en geile ( ![]() 2. Hmm... Ik denk Eric Meisje: 1. Marlies 2. Maud Alleen Boris was makkelijk om te bedenken... Ik vind geen van de andere jongens echt lekker en van de meisjes,.. mja, niet het soort meisjes waar ik op val. Die vriendin van Boris however ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn lekkerste mensen:
Jongen: 1. Eric (Lief! ![]() 2. Boris (Hihi, hij heeft gewoon 'iets' sensueels of moois? Ik weet het niet precies. Hij heeft in ieder geval aantrekkingskracht ![]() Meisje: 1. Maud 2. Irma (ik vind eigenlijk niet dat er écht mooie meisjes bij zitten maar ook zeker niet lelijke. Iedereen heeft deze keer wel iets leuks!)
|
Verwijderd
|
Jochies
1. Boris (duhuh ![]() 2. Naja, Eric dan maar... hij is wel erg cute.. ![]() Girlies (oei, wat klinkt dat fout) 1. Maud (ik vind er verder niks aan hoor, maar OK) 2. Irma (en zij trekt af en toe een heel irritant hoofd, ze heeft een negatieve uitstraling) |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Niet iemand uit Idols voor zover ik weet. -------------- Ik hou van lijstjes dus hier komt mijn lijstje met mooiste idols-mensen: mannen: 1) Boris 2) JK vrouwen: 1) Irma 2) Marlies |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn vriendin heb je afgelopen zaterdag in het publiek kunnen zien zitten.. heel mooi meisje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Dat heteroseksuele jongen andere jongens niet lekker of mooi kunnen vinden, fijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1.Maud 2. Alice |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. ERIC 2. er is geen 2 meisje (met de meeste uitstraling dan maar) 1. Maud 2. Alice nog 10 posts te gaan voor het volgende topic.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb geen idee wat meiden mooi vinden aan jongens over het algemeen, de verschillen daar gelaten.
Wel weet ik dat ik Alice een mooie meid vind, Maud vind ik een huisvrouwtje, Marlies vind ik een vage alto, Irma vind ik eh.. Anders, vind haar tanden ook erg raar, er is iets met haar mond ofzo.
|
Hehe, oke dit lijstje is niet zo groot. Dus die wil ik ook nog wel invullen
![]() Mooiste jongens: 1. Boris (uitstraling <3) 2. Robin Mooiste meisjes: 1. Goh, dit is echt lastig! Ze zijn allemaal niet echt mijn smaak. Maargoed, Maud op 1. 2. Irma, omdat ik Alice niet in mijn lijstje wil hebben ![]()
||
Citaat:
![]() betere keus dan the rasmus laatst.. ![]() maar ach.. toch goed dat niet vals ging.. dat gebeurd heel snel als je zo wil zingen als Lauri ![]() k weet het niet... ergens hoop ik dat ie wint.. wnat hij is gewoon goed ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols #3 Verwijderd | 500 | 09-03-2006 18:02 | |