![]() |
||
Citaat:
![]() Ruud lucht ook zijn hart: vandaag met een meisje gepraat... ze heeft me zoveel geholpen, al weet ze zelf niet eens goed waarmee ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wanneer ga je nou naar haar ouders?
||
Citaat:
![]() nouja, ik heb net huiswerk gemaakt ... nu nog alles lezen wat ik nog niet heb gedaan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() mijn ervaring: aan mn ex denken : ik word snel uitgeput qua fysiek en psychisch
||
Citaat:
![]() ![]() maar je bent dus niet de enige bij wie zoiets gebeurd Ik hoop met je mee voor een voldoende. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dank je. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes en sterkte meis! Laatst gewijzigd op 22-04-2004 om 21:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Morgen naar mijn beste vriend... ik MOET met hem gaan praten ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb deze week 8 (oude) vrienden gevraagd iets te doen deze week, omdat ik me weer goed voelde, van vele hoorde ik niets terug. Anderen beloofden te zullen afspreken, maar ik zag hen ook niet. Door zo'n dingen zie je dat je alleen staat. Ook in school loop ik heel de tijd alleen, behalve als ik wanhopig een gesprek met iemand aanknoop en dan blijf vertellen omdat ik maar niet alleen zou moeten staan tijdens de pauze. Anders zit ik in de bijles (want de hopen die ik moet inhalen kan ik echt niet helemaal in mijn eentje), of loop ik nog even naar de directrice om dingen te regelen en zo... Mijn leven is kut en ik kan de mooie schijn niet blijven ophouden, kan niet vriendelijk blijven doen opdat ze me niet WEER laten vallen...ik kan het niet meer. Morgen heb ik een gesprek met mijn psychiater, die er volgens mij ook al niets van kent en me enkel nog verder erin duwt. Hij lachte een probleem van me uit! En ik heb geen geld om een andere te nemen. Ik zat op de grond te huilen, in een hoekje in de keuken. Normaal zit ik zielig in mijn kamer, maar ik wilde eentje roken. Mijn vader kwam binnen, liep me voorbij en zei geen woord. Dat kwetst. Enkele uren geleden lachtten ze me nog allemaal uit (heel het gezin)... 'k Weet niet meer waar gekropen. snik |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt dan niet echt meer het gevoel dat je echt leeft, en ik kan je zeggen, dat is niet al te fijn :/ |
![]() |
||
Citaat:
dank je ![]() net wel gehospiteerd, leek wel leuk (alleen kleine kamer en duur, maar wel leuke mensen volgens mij) maar ben het helaas niet geworden ![]() verder gaat alles ok, kheb niks te klagen glaub'ich ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: Ik durf niet... wat als hij me in de steek laat? waarom zou hij me in de steek laten? waarom ook niet? wie intereseert zich nou in mij? ik ben toch helemaal niks, wie kan nou van mij houden...? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kom net van mijn psychiater en hij heeft me nu Fontex voorgeschreven, waar ik mee moet starten maandag. Maar het werkt niet direct...dus ik weet het ff niet meer. 'k Ben al blij dat ik vandaag mijn toets niet moest maken ('k had dan ook maar 1 les gehad van de 5-6?of zo, en het zou weeral zelfstudie geweest zijn). Die leraar hield er tenminste rekening mee. Voor chemie had ik in het eerste semester 18% en ik moest reeds al alle leerstof van het jaar op mijn eigen houtje proberen te leren. Van de lerares krijg ik geen hulp, heb dat nochtans gevraagd. Dus dat was al moeilijk, nu moet ik maandag een toets meemaken, terwijl ik maar 3 blz van de 25 of zo ingevuld heb. Nu werk ik met de cursus van mijn zus van vorig jaar, hulp aan haar kan ik ook niet vragen, want ze bakt er zelf niet veel van. Zo'n dingen ergeren me en zo'n dingen kom ik tientallen keer per dag tegen... Hopelijk werkt die Fontex, want ik moet erdoor zijn. Mijn ouders en zo lachten me uit omdat ik weeral eens razend was, omdat het me allemaal te veel was en ik dus overdreven was in mijn reacties. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is vooral moeilijk voor jezelf denk ik. De mensen om je heen gaan er relaxter mee om dan jezelf. Raar eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik dacht altijd dat mensen er over het algemeen wel fijn mee omgingen. bij mij wel. maar de ouders van mn vriendin. ![]() verschrikkelijk. de dingen die zij zoal tegen hun eigen dochter zeggen! en dan nog niet eens puur uit onbegrip. want mijn oma van 84, ja, die kent onbegrip (mijn tante heeft ook een vriendin) en had het er moeilijk mee. maar mijn oma is Oud en uit een andere generatie. die ouders van 40-nogwat zouden toch wat fatsoenlijker moeten zijn, dan mijn bloedeigen oma die zo'n verschijnsel misschien niet eens kende! *snorts* ja. argh. ik ben erg boos. en ik ben ook niet welkom bij die ouders. wordt leuk, als ik er ooit eens kom. over Heel Lang. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #16 marrel | 500 | 15-12-2004 17:43 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 |