![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@DF: Dit is niet als aanval tegen jou bedoeld, maar als uitleg oid in het algemeen. Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 21:01. |
![]() |
|||
Citaat:
veel koekjes neemt wat minder? Citaat:
Zorg toch een beetje goed voor jezelf, verdorie. ![]()
||
Citaat:
edit: ik zie nu pas dat staan van die appel, dus je eet wel fruit.. maar goed, dan nog eet je veel te weinig. Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 08:39. |
![]() |
||
Citaat:
6-8 boterhammen... ik blijf het herhalen en dan nog fruit en avondeten Daarnaast ben je nog ruim 3 jaar in de groei en moet je dus niet afvallen, tenzij je overgewicht ernstige gevolgen voor je gezondheid heeft...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier is dat schema te vinden.
Je eet btw niet super ongezond, maar wat je eet is wel aan de minimale kant. Maar bv. Moenbase, die eet echt (veel) te weinig en daar voor waren die grote letters dus ook meer bedoeld. |
![]() |
||
Citaat:
Dat moet toch lukken? Als je 3 boterhammen 's middags te veel vind, eet je die ene toch wat later op de dag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelf eet ik er elke dag minstens 5 (of bv. 4 en twee beschuitjes ofzo - minstens dus). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Anyway, wat ik vandaag heb gegeten: 's ochtends: fruitontbijt 's middags: stukje stokbrood met beleg (lekkerr ![]() 's avonds: gebakken aardappels, klein stukje kip, komkommer en wat sla Lijkt me opzich best goed, niet gesnoept en heb ook geen last van honger. Iemand commentaar?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ja ik eet zoveel brood. Ik eet minstens 6 boterhammen en vaak zit ik er toch echt op 8. Ik ontbijt met 2 boterhammen. Ik eet op school om 12 uur 2 boterhammen. Ik eet thuis om 3 a 4 uur 2 a 4 boterhammen, ligt er maar net aan hoe zwaar m'n dag was. En concentreren kost energie. Denk maar eens aan een wiskundeproefwerk van een uur of 2 / 3. Ik voel me erna helemaal duf en dat komt omdat concentreren veel inspanning kost. Je lichaam heeft elke 2 a 3 uur energie nodig om glucose binnen te kunnen krijgen. Nou kan een normaal mens opzich wel tegen langere pauzes, maar bv iemand met diabetis moet echt elke 2 uur iets eten, anders kunnen ze flauwvallen. Dit geldt dus eigenlijk ook voor ons lichaam, alleen kunnen gezonde mensen iets langer zonder eten. En je wendt eraan. Ik heb ook lange tijd op 1 boterham kunnen leven tot het avondeten. Gewoonweg omdat je lichaam zich erop insteld. Alleen had ik de hele dag door hoofdpijn. Wist ik veel dat het daardoor kwam. Laat je lichaam wennen aan een gezond, maar vooral GENOEG eten, dan kun je namelijk het best presteren. Je zult je fitter voelen en minder snel ziek worden. En toen ik van 1 boterham naar 6-8 op een dag ging, ben ik NIETS aangekomen. HELEMAAL NIETS. Omdat m'n lichaam alles nodig had wat ik binnenkreeg. En nu verbrand mijn lichaam nog steeds zoveel dat ik niet aankom. En ik zal je nog wat vertellen. Als je 8 boterhammen eet met vette kaas en nog desnoods je eierkoek en ook nog normaal avondeten met vlees, DAN NOG zit je ruim ONDER het aantal calorieren wat een mens op een dag binnen zou moeten krijgen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Voor dat stukje stokbrood met beleg (?) en die gebakken aardappels had je net zo goed vier boterhammen met mager beleg kunnen nemen.
||
![]() |
Citaat:
Hahahaha flauwe Wouter ![]() Wel wat, maar dat was aangemaakt met yoghurt ofzo. @thunder110: eh.. ja. Maar ik eet 's avonds gewoon warm en geen brood, dat vind ik dan weer saai eten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die 4 boterhammen moeten niet ipv die aardappels, die moeten er gewoon bij en eigenlijk fruit en groenten ook... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en jaja, ik heb het al 1 dag volgehouden!!! als ik al 1 dag heb doorgezet, dan is het ook makkelijker om de 2de dag vol te houden, hebben jullie dat nou ook? |
![]() |
||
Citaat:
Het is zonde, het is zoveel. Daabij wel weer een hoop bewogen, maar niet genoeg. Ik wil niet aan morgen denken.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik neem nog altijd 's morgens Brinta (zonder suiker oid), 's middags 1 a 2 broodjes slankie smeerkaas en 's avonds gewoon avondeten (alleen zonder jus/saus) Tussendoor 2 appels en qua drinken water, thee, koffie(zwart), 1 glas vifit en 1 glas vruchtensap en 2x halfvolle melk. Alleen in het weekend eventueel iets lekkers (koekje/schaaltje chips) Daarbij ook 4 keer per week sportschool. Het #**#@* is alleen dat ik dit nu al 3 maanden volhoud en afgelopen maand ben ik 2 kg zwaarder geworden ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het wordt dan veel makkelijker om dat pak koekjes of die zak chips te negeren... Als jij echt eet wat je eerder in dit topic hebt geschreven dan ben je echt niet goed bezig, mensen kunnen niet leven op 'lucht', koffie en kauwgompjes!! Je mist nu zoveel belangrijke voedingsstoffen en je bent absoluut ongezond bezig.. Zorg liever beter voor jezelf!! Jezelf een gezond eetpatroon aanwennen heeft veel meer effect (als je wilt afvallen en dat gewicht op de langere termijn wilt behouden) dan als een gek te gaan lijnen en nauwelijks te eten..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel Kcal beckham1990 | 3 | 21-09-2004 16:30 | |
Drugs & Alcohol |
Het Nieuwe IZSADC Topic Type | 501 | 17-09-2004 21:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #22 PardonMe | 491 | 30-06-2004 12:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen op een snelle maar gezonde manier... MissCzechMeOut | 5 | 04-08-2003 18:37 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |