Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"door oolog en vrede al stervend richting wilhelminapark gedreven" ![]() Charlotte (mijn forumpersoonlijkheid is heel ander dan mijn ehhh, meetingpersoonlijheid hoor)
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik zit niet in m'n ontkenningsfase! Wat moet ik ontkennen? Ik heb niks te ontkennen. Ik ben niet verliefd. Tralalalaliela, en klaar is klara. ![]() *lijk ik nou gek of is het zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar das lullig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je moet wel komen, hoe meer mensen hoe beter. Op de vorige letterenmeet waren we met z'n vieren en dat record moeten we toch echt wel dik gaan breken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Tjeeeesus wat een vaag stukje weer.) Ohja, morgen is het open haven dag in de meest fabuleuze fantastelbare stad gorinchem, komt allen! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(retourtje gorinchem centraal -> utrecht centraal betreft 2e klas dertien euro zeventig) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Even ter verduidelijking, wat zijn k8tliedjes? En wat was er jammer? Oh en bij de weg, als ik jullie op een of andere manier heb geirriteerd, dan spijt het me. echt. Mooie vertaling, overigens, je kan vertaler-tolk worden, Engels-Nederlandse jongerentaal ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ff probleem met shift. ennum, mjahs, ik kwam collectief bij mezelf tot de conclusie dat ik em net te ver von gaan. IK en SERENADES? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ehh, over dat retourtje, is het geen leuk excuus tegenover je vader dat je andere mensen wilt ontmoeten die misschien wel kinderen kunnen zijn van mensen die hij gekend heeft ofzo? @ Ieke: theoretisch gezien is er een kleine kans dat dat mogelijk zou zijn, maar ehhh NEE wat denk jij weer slecht over mij,zeg, Ieke ![]() ![]() Charlotte ja, sorry mijn*, zwak excuus, maar het is er een, toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is nog steeds een zelfstandig gymnasium en dat zal, het bestuur en de docenten kennende, niet snel veranderen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar slecht over jou denken? Dat valt wel mee lijkt me ![]()
||
Citaat:
![]() Enne Mijn*, echt coole foto's! ![]() |
![]() |
|
|