Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 23:04
Verwijderd
(heel verhaal getypt, is het weg)
mja ik kwam dus thuis van tennis en dacht ff eten en da nbio leren. kom ik dus thuis zijn mn tantes er om hier viool te spelen. heel eluk hoor om ze te horen knettervals spelen, maar ok om ze te helpen. maar waarom uitgerekend vandaag? i kzit midden in mn examens en heb nog twee leer vakken. heel veel stress. mn pa weet toch dat ik weinig vertrouwen er in heb en dat het niet bij alle examens goed is gegaan, dat ik nog veel moet leren en dat dat moeilijk gaat ? of leeft hij hier niet? komt ie alleen thuis om te eten en te slapen en te zeiken? kan ie nou niet bedenken dat het dus écht niet uitkomt nu? had ie het niet ff van te voren kunnen zeggen dan was ik ergens anders gaan leren. maar nee hoor dat is blijkbaar allemaal teveel gevraagd. waarom zou je ook rekening met mij houden? en god wat doet ie nou weer aardig. 'nog 1 dag en dan ben je dr vanaf' hallooo ei ik heb nog twee examens hoor. maar wel trots dat het in zn agenda staat, maar hij snapt er niks van.

mn lens was net kwijt in mn oog en meteen flipt mn pa weer. I hate him

Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 23:09.
Advertentie
Oud 01-06-2004, 23:06
snoopy
snoopy is offline
Waaaaah... De kat die we hier te logeren hebben is kwijt...
Oud 02-06-2004, 00:31
Shitonya
Shitonya is offline
Heb weer depri gevoel dat steeds groter wordt en groter en groter, totdat ... boem
Oud 02-06-2004, 07:13
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 02-06-2004 @ 00:06 :
Waaaaah... De kat die we hier te logeren hebben is kwijt...
hmm minder! gewoon regelmatig kijken bij zn eigen huis?
Oud 02-06-2004, 07:15
Verwijderd
ben blij en vrolijk. het viel eigenlijk allemaal best mee maarja t is toch maar afwachten hoe iemand op zoiets reageerd
*blij is*

grr.. zie tegen mn examen bio op. vet moeilijk! maarja.. we zien t wel.
daarna alleen nog een her, maar in de tussentijd even vrij en meeten en naar t vondelpark *grinnik*
Oud 02-06-2004, 07:35
Miracle
Miracle is offline
's Ochtends ziet alles er beter uit. M'n gezicht lijkt beter te worden en m'n pols doet niet erg zeer.

Hopelijk wordt het een leuke dag.
Oud 02-06-2004, 10:10
Verwijderd
ik was helemaal vergeten hoe mooi klassieke muziek is, en hoe gelukkig ik dr van kan worden.
door de examens te weinig geluisterd, nu staat het weer es op, heerlijk
Oud 02-06-2004, 10:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-06-2004 @ 08:13 :
hmm minder! gewoon regelmatig kijken bij zn eigen huis?
hebben we al heel vaak gedaan... Ben echt bang, joh...
Nou ja, iig fijn dat jij je goed voelt
Oud 02-06-2004, 10:23
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 02-06-2004 @ 11:11 :
hebben we al heel vaak gedaan... Ben echt bang, joh...
Nou ja, iig fijn dat jij je goed voelt
kan ik me voorstellen *knuffelt*

die smile is iig niet meer van mn gezicht te vegen
maandag joepie!
Oud 02-06-2004, 10:25
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
dreen schreef op 02-06-2004 @ 08:35 :
's Ochtends ziet alles er beter uit. M'n gezicht lijkt beter te worden en m'n pols doet niet erg zeer.

Hopelijk wordt het een leuke dag.

Je hebt toch niet in je polsen gesneden?
Oud 02-06-2004, 11:26
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-06-2004 @ 11:25 :
nee. toch...? dreen? please zeg dat het niet waar is he?! je ben gewoon op je pols gevallen oid... mag ik hopen tenminste..
Oud 02-06-2004, 11:27
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-06-2004 @ 08:15 :

grr.. zie tegen mn examen bio op. vet moeilijk! maarja.. we zien t wel.
daarna alleen nog een her, maar in de tussentijd even vrij en meeten en naar t vondelpark *grinnik*
same here.... suc-6 meis!! (F)
Oud 02-06-2004, 11:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-06-2004 @ 11:25 :
ik neem aan dat dit een zeer sarcastische opmerking is, anders snap ik niet waar hij vandaag komt...

je hebt namelijk helemaal geen pijn als je in de polsen snijdt, althans, niet erna...
Oud 02-06-2004, 11:29
Gothic
Gothic is offline
damn, ik moet nog een half uur wachten voordat ik weg hoef voor m'n laatste examen... ik hoop dat het goed gaat, want alles (behalve latijn) is tot nu toe erg tegengevallen qua cijfers ...
Oud 02-06-2004, 11:34
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-06-2004 @ 12:28 :
ik neem aan dat dit een zeer sarcastische opmerking is, anders snap ik niet waar hij vandaag komt...

je hebt namelijk helemaal geen pijn als je in de polsen snijdt, althans, niet erna...
ik zal hier, iig op het forum niet op in gaan... misschien stuur ik je nog wel een pm.
Oud 02-06-2004, 11:34
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-06-2004 @ 12:26 :
No offence maareuh..

Ik denk dat ze idd gewoon gevallen is oid, want ze schreef ook iets over haar gezicht.. Het is hier dan wel een psychologie forum, maar dan hoeft t niet per defenitie te betekenen dat iemand in zijn of haar polsen heeft gesneden als ze toevallig pijn eraan heeft. En daarbij nog iets: Het is niet de bedoeling volgens mij om over am te praten.
Ontopic:

VANAVOND HARRY POTTERRRRRRRRRRRR!!!
Oud 02-06-2004, 11:40
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 02-06-2004 @ 12:34 :
No offence maareuh..

Ik denk dat ze idd gewoon gevallen is oid, want ze schreef ook iets over haar gezicht.. Het is hier dan wel een psychologie forum, maar dan hoeft t niet per defenitie te betekenen dat iemand in zijn of haar polsen heeft gesneden als ze toevallig pijn eraan heeft. En daarbij nog iets: Het is niet de bedoeling volgens mij om over am te praten.
Ontopic:

VANAVOND HARRY POTTERRRRRRRRRRRR!!!
Het is een psychforum, dus alles zou kunnen, ik vroeg het maar voor de zekerheid je weet maar nooit.

ontopic: ik ga vanavond ook naar harry knotterrrrr
Oud 02-06-2004, 12:10
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Wat een volstrekt nutteloze dag lijkt dit te worden.
Oud 02-06-2004, 12:13
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Onweer...

*kruipt weg in hoekje*
Oud 02-06-2004, 12:19
Shitonya
Shitonya is offline
Als het nou eens zou stoppen met regenen zou dat al een stuk schelen
Oud 02-06-2004, 12:38
Miracle
Miracle is offline

Wat een uitwerking heeft die opmerking. Mensen ik bedoelde alleen maar dat ik de laatste tijd veel last heb van mijn pols. Gewoon mijn gewricht. Gister vond ik dat nogal vervelend omdat ik daardoor niet zo goed mee kon doen met gym... Alleen vandaag doet hij al een stuk minder pijn gelukkig.

Het was niet mijn bedoeling om jullie ongerust te maken of wat dan ook.

Ik hoop trouwens niet dat het hier ook gaat plensen. Ik voelde net wel een paar druppels, maar de lucht is nog niet erg donker...
Oud 02-06-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 02-06-2004 @ 13:13 :
Onweer...

*kruipt weg in hoekje*
Ruilen van plaats...? Ik houd van onweer...hier regent het alleen maar...

Net ongeluk in de Maastunnel gebeurd of daar in de buurt...d'r was een sireneconcert, krijg ik altijd de kriebels van...vooral omdat het heel druk was, een deel van de tunnel was ook afgesloten ed...en de ambulance en politietakelwagen moesten daar dus doorheen/langs...

Stage was leuk, maar nu ben ik moe...en heel erg verkouden en/of last van hooikoorts... Is niet leuk. Straks nog ff met CJ naar Zuidplein, schoenen en kleren kopen voor hem en mij.
Oud 02-06-2004, 12:58
cyntha
cyntha is offline
Net lekker veel geld uitgegeven . Het was leuk, ben met een vriendin de stad in geweest. Heb een nieuwe bh, string, slipje, broek en een boek. Was er echt zo blij mee, ik kan meestal niets vinden en nu eindelijk een keertje wel. Het stadten ging eigenlijk best redelijk goed, heb gewoon doorgebeten en we zijn tussendoor veel koffie gaan drinken om even uit te rusten en te zitten. Nu gaat het een stuk slechter, veel pijn en heel moe. Dat een paar uurtjes stadten je toch zo kunnen uitputten. Maar het was supergezellig en voorlopig de laatste keer, ze gaat verhuizen naar het noorden van het land . Zal haar missen en niet zo'n beetje ook. Nu de rest van de middag maar rustig aan doen, beetje forummen, liggen en tv kijken. Niet leuk..
Oud 02-06-2004, 13:28
magicflower
magicflower is offline
dikke knuff aan ieder1 die dat nu nodig heeft.
Oud 02-06-2004, 15:17
kroot
kroot is offline
Aardrijkskunde was ontiegelijk moeilijk. Ik had geleerd, maar het had niet uitgemaakt als ik dat niet had gedaan. Ik zit tussen de 3,5 en 5. Ik heb een 4 nodig. Ik hoop dus op een soepele normering maar dat zal vast niet.
Ik sta nu zeker een 5 voor wiskunde
5 voor Latijn, heel misschien 6
5 of 6 voor geschiedenis
en nu dus aardrijkskunde. Mijn leraar zei nog wel dat er nog nooit iemand een onvoldoende had gehaald ik wel dus.
Ik had eerst hoop dat ik toch zou slaagen, maar nu lukt dat dus waarschijnlijk niet.....Ik haat het
En nu ga ik naar koor, misschien word ik daar vrolijk van.......
Oud 02-06-2004, 15:23
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
magicflower schreef op 02-06-2004 @ 14:28 :
dikke knuff aan ieder1 die dat nu nodig heeft.

"Groepsknuffel" .... ( dit is achterlijk, heeft iemand dit ook door?)
Oud 02-06-2004, 15:38
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-06-2004 @ 16:23 :
Nee... waarom doe je het dan?

Vandaag hink-stap-sprong gehad bij gym... ik hink-stap-sprong 9.80m wat gelijk is aan een 7,9
Verder niet echt een boeiende dag... alleen dat ik het gemiddelde van wiskunde kreeg... een 5,8... straks ga ik nog over ook nog
Oud 02-06-2004, 15:38
Dolores
Dolores is offline
Ik heb een 9,5 voor mn bio PO gehaald!! en ook mn repetitie van vandaag verkloot, maar dat vergeten we dan maar even
Oud 02-06-2004, 15:40
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-06-2004 @ 16:23 :
Niemand verplicht je dan ook om hier te lezen en/of te posten?
Oud 02-06-2004, 15:43
Arashi
Arashi is offline
In de Tuinen (cadeautje kopen voor 'n vriendin) wil ik afrekenen...;

"Jij ziet er wel erg moe uit, meisje"

Vraagt ze of ik 'gewoon' slecht slaap of in een 'innerlijke strijd' verkeer.

&in de Bijenkorf vroeg een verkoopster of ik soms anorexia heb gehad.

"Ik schrok van je, toen."

Zo vaak kom ik nou ook niet in de Bijenkorf... Dat iemand me opmerkte... En zo moe zie ik er niet uit.. Toch? En of dat laatste nou goed moet worden opgevat.. Alsof (..)

Een acht voor gemengde gevoelens.
Oud 02-06-2004, 16:24
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Arashi schreef op 02-06-2004 @ 16:43 :
In de Tuinen (cadeautje kopen voor 'n vriendin) wil ik afrekenen...;

"Jij ziet er wel erg moe uit, meisje"

Vraagt ze of ik 'gewoon' slecht slaap of in een 'innerlijke strijd' verkeer.
Ze wilden je gewoon een middeltje aansmeren.

Kan me voorstellen dat het klote overkomt als iemand dat tegen je zegt.

Ontopic:
Mijn huid lijkt wel weer scheurpapier. Hopelijk trek ik het nog vanavond, ik ben nu al doodmoe.
Oud 02-06-2004, 16:24
-Flip-
-Flip- is offline
Ruud is heel heel heel heel lief!!! hij doet mij helpen met mij virus verwijderen en nu kan ik iig geval weer gewoon mn meel lezen whieh.... koele ruud

*hug*
Oud 02-06-2004, 16:52
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 02-06-2004 @ 17:24 :
Ruud is heel heel heel heel lief!!! hij doet mij helpen met mij virus verwijderen en nu kan ik iig geval weer gewoon mn meel lezen whieh.... koele ruud

*hug*
Oud 02-06-2004, 17:24
Verwijderd
bio was, echt vet moeilijk. en woorden als geef de term die in de ethologie blabla bla. pff snapte echt niks. mja tussen de 5.1 en 6.6. bij ee nandere vraag voelde ik me vet intelligent dat ik daar een antwoord wist. maar iedereen had dat, dus zo intelligent is het ook weer niet. bij 1 mk-vraag stonden twee dezelfde antwoorden. nou word ie waarschijnlijk goed gerekend ook als je hem fout heb maar ik heb hem dus goed. mja morgen mn laatste, nu nog ff hard ak leren
Oud 02-06-2004, 17:25
Verwijderd
Ben ik nou zo veeleisend...? Ik wil gewoon normale zwarte gympen (van die mega-standaard Adidas dingen bv)...mjah, schijnt teveel gevraagd te zijn...die dingen hebben ze hier dus nergens... Dan komende week maar ff naar de 'echte' stad ofzo...

En nu ben ik (nog) moe(ier).
Oud 02-06-2004, 17:27
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-06-2004 @ 18:25 :
Ben ik nou zo veeleisend...? Ik wil gewoon normale zwarte gympen (van die mega-standaard Adidas dingen bv)...mjah, schijnt teveel gevraagd te zijn...die dingen hebben ze hier dus nergens... Dan komende week maar ff naar de 'echte' stad ofzo...

En nu ben ik (nog) moe(ier).
Utrecht, de echte stad?
Oud 02-06-2004, 18:38
Verwijderd
ik ben klaar!
en waarschijnlijk nog geslaagd ook!
en toch ben ik druk
onrustig
alsof ik iets vergeten ben
nu is t afwachten
spannend!
vanmiddag geoefend met Lotje
ging wel goed
maar deze muts gooide haar muziek weg
tutje
mama op schoolreisje geweest
was ookleuk
maar we zijn beiden onwijs moe
en mn papa is te varen

en 10 juni komt mn zus thuis, ze is nu in het vliegtuig naar Bali.

haha, gekke marlies, dit is niet het steekwoordentopic. ach ja, foutje gebeurt. ik laat t gewoon staan.

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 18:42.
Oud 02-06-2004, 18:56
Fantôme
Fantôme is offline
ik was net vrolijk.
nu niet meer
bah.
waarom boeit het me zo wat mensen zeggen.
en waarom kan ik er niet tegen als me de les word gelezen?

oww shit, ik ga marlies achterna...
Oud 02-06-2004, 19:01
moon
moon is offline
Vandaag een huilbui gehad die veroorzaakt werd door het pesten. Ook bij de vertrouwenspersoon, terwijl ik daar nog nooit had gehuild. Zij vond dat het nu genoeg was en heeft een aantal leraren ingelicht. Die leraren hadden allemaal nooit verwacht dat in de 4e klas havo nog gepest zou worden. Nu weten ze het, en wordt het misschien eindelijk beter. Ik ben er heel erg blij om, eindelijk weten ze het, het kan misschien nu eindelijk stoppen!!
Oud 02-06-2004, 19:07
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
moon schreef op 02-06-2004 @ 20:01 :
Vandaag een huilbui gehad die veroorzaakt werd door het pesten. Ook bij de vertrouwenspersoon, terwijl ik daar nog nooit had gehuild. Zij vond dat het nu genoeg was en heeft een aantal leraren ingelicht. Die leraren hadden allemaal nooit verwacht dat in de 4e klas havo nog gepest zou worden. Nu weten ze het, en wordt het misschien eindelijk beter. Ik ben er heel erg blij om, eindelijk weten ze het, het kan misschien nu eindelijk stoppen!!
*knuffelt stevig* Wat een achterlijk en kinderachtig gedoe, en idd voor een 4e klas. daar is iedereen toch zo ongeveer 16 of ouder... Dan moet je toch ondertussen wel doorhebben hoe ongelovelijk kinderachtig dat is....
Oud 02-06-2004, 19:19
Arashi
Arashi is offline
Citaat:
dreen schreef op 02-06-2004 @ 18:27 :
Utrecht, de echte stad?
Den Haag is ook een echte stad, hoor.

Ontopic; ik heb gelukkig even kunnen slapen... Pitjeskruiken.
Oud 02-06-2004, 19:36
moon
moon is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 02-06-2004 @ 20:07 :
*knuffelt stevig* Wat een achterlijk en kinderachtig gedoe, en idd voor een 4e klas. daar is iedereen toch zo ongeveer 16 of ouder... Dan moet je toch ondertussen wel doorhebben hoe ongelovelijk kinderachtig dat is....
bedankt voor je reactie
Ja, de mensen uit mijn klas zijn van 16 t/m 18 ongeveer en die hebben blijkbaar nog niet door waar ze mee bezig zijn. In eerste instantie durfde ik het ook aan niemand te vertellen, ik was bang dat iedereen het kinderachtig zou vinden. Ik was bang dat ze zouden zeggen dat ik het op mijn 18e wel aan moest kunnen, maar dat valt gelukkig heel erg mee. Er wordt alleen maar positief op gereageerd (dat ze die pesters belachelijk vinden) dus daar ben ik heel blij om! Er gaat nu ook echt wat aan gebeuren, ik heb er alle vertrouwen in!
Oud 02-06-2004, 19:44
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
moon schreef op 02-06-2004 @ 20:36 :
bedankt voor je reactie
Ja, de mensen uit mijn klas zijn van 16 t/m 18 ongeveer en die hebben blijkbaar nog niet door waar ze mee bezig zijn. In eerste instantie durfde ik het ook aan niemand te vertellen, ik was bang dat iedereen het kinderachtig zou vinden. Ik was bang dat ze zouden zeggen dat ik het op mijn 18e wel aan moest kunnen, maar dat valt gelukkig heel erg mee. Er wordt alleen maar positief op gereageerd (dat ze die pesters belachelijk vinden) dus daar ben ik heel blij om! Er gaat nu ook echt wat aan gebeuren, ik heb er alle vertrouwen in!

Ik ben heel dromerig vandaag, zit heel de tijd te staren. En desondanks toch zo goed als al het werk dat ik van het weekend niet kan maken al afgemaakt vandaag
Oud 02-06-2004, 19:56
Verwijderd
Ik wil het niet horen, ik wil het niet zien. Laat het rusten, vergeet hem. Dat probeer ik ook...
Oud 02-06-2004, 20:03
Verwijderd
woei! ik heb bij een norm van 1.0 een 5.0 wat betekent dat ik dan een 6 op mn eindlijst sta. Nu maar duimen heb t druk. examens zijn gelukkig afgelopen maar heb nog veeeeeeeel te doen. Vrijdag meeting met kingkai, zaterdag van psych en maandag zie ik m weer
heb er overal zo'n zin in.
O ja, ik ga woensdag voor een bed kijken Woei! Eentje van tempur iets met nasaspul
Oud 02-06-2004, 20:09
Verwijderd
Ik zou als ik mezelf was ook zeker niet jaloers doen en ook zeker niet chagrijnig. En ik weet waarom en ik weet ook dat dat niet moet. Stom gedoe. Leerlingenraadvergadering (wat een woord) was wel grappig. Al die discussies op niets af, was erg leuk.
Vanmiddag geoefend met Marietje ** Nouja, eigenlijk meer geklierd met touwtjes dan ook werkelijk geoefend. Maar het geeft niet, want het was gezellig.
Mijn ouders zijn vandaag naar Nijmegen geweest op een universiteit voor m'n zusje. Ze willen er niets over zeggen, maar ik vind het eigenlijk niet leuk. Ik weet wel dat ze moeilijk is, maar ik wil eigenlijk ook een beetje aandacht . En dat weten ze ook, maar ze doen er niets aan. Ondanks die brief die ik geschreven heb aan m'n moeder. Ze weten het dus wel, maar ze doen er niets aan. En dan verbaast het ze dat ik onaardig tegen m'n zusje en tegen hun doe. Heeft de afgelopen dagen voor flink wat ruzie gezorgd hier in huis. En geschreeuw en gehuil.
Oh, en laat hem alsjeblieft vandaag of morgen bellen en vertellen hoe het met hem gaat, want ik wil zo graag wat van hem horen. Alleen durf ik zelf niet te bellen. Want wat moet ik dan zeggen? Ik hoop dat we snel weer een keer naar ze toe gaan. Zou hij dan erg veranderd zijn..? Na die kuur..? Ik moet niet zo piekeren geloof ik. Dat is niet echt goed voor me.
En toch vind ik het zo sneu voor wat er met A. aan de hand is. Het is zo'n geweldig lieve meid. Het komt toch allemaal wel goed, mensen klauteren toch wel weer uit een diep dal waar ze inzitten? Ja toch?
En dan dat geruzie van de twee heren. Nouja, het bijna geruzie dan. Stom gedoe. Stel je eens allemaal niet zo aan en houdt je kop gewoon eens een keer. Als iets je niet bevalt zeg je het, praat je erover, klaar over. Ik wil er niet mee zitten, maar stiekem doe ik het toch wel een beetje. Want ik wil geen ruzie, en zeker niet vlak voor de vakantie, want dat komt niet meer goed dan denk ik.
Pfff, nog maar een week of 2 en dan hebben we alweer vakantie, waarom heb ik nog helemaal geen vakantie gevoel dan? Ik wil weer een beetje mooi weer enzo, niet dit geregen de hele dag. Dat suckt. Ik heb zo'n zin in onze vakantie naar Frankrijk, weg van de wereld, weg van alles. Zal ik ook gewoon m'n telefoon thuislaten. Dan heb ik namelijk wel 2 weken écht rust. Maar dat kan ik niet maken. En ik ga hem heus wel missen dan. We hebben ook al weer bijna 7 maanden. Tyfus wat gaat alles toch snel de laatste tijd. Ik vind 7 maanden trouwens ook wel lang. En wat Marlies al zei; op bepaalde momenten had ik niet gedacht dat jullie dat zouden halen. Dat had ik eigenlijk ook. Het is soms ook zo moeilijk. Hij is soms ook gewoon zo moeilijk. En ik ben heus ook niet makkelijk. Sjongejonge, gedoe zeg allemaal, als je 16 bent. Het wordt steeds erger. Ik moet nog 2 jaar en dan een opleiding. Maar wat moet ik doen? Wat vind ik leuk? Wil ik wel nog zoveel jaar studeren? Waarom zit ik altijd op de meest maffe momenten met zulke vragen.
*scrolt over verhaal*
jeumig, ik had veel te melden vandaag, hartje is in ieder geval weer gelucht. Daar was dit topic namelijk voor.

Dr laatste examen vandaag, moet ze dan echt weg ?

Oh I wish I had a river
I could skate away on
I wish I had a river so long
I would teach my feet to fly
Oh I wish I had a river
I could skate away on
I made my baby cry

I’m so hard to handle
I’m selfish and I’m sad
Now I’ve gone and lost the best baby
That I ever had
Oud 02-06-2004, 21:22
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-06-2004 @ 21:03 :
woei! ik heb bij een norm van 1.0 een 5.0 wat betekent dat ik dan een 6 op mn eindlijst sta. Nu maar duimen heb t druk. examens zijn gelukkig afgelopen maar heb nog veeeeeeeel te doen. Vrijdag meeting met kingkai, zaterdag van psych en maandag zie ik m weer
heb er overal zo'n zin in.
O ja, ik ga woensdag voor een bed kijken Woei! Eentje van tempur iets met nasaspul
is dat voor je bio examen? ik zal voor je duimen!! (f) ik heb ook al geklaagd over dingen die ik eigenlijk zelf wel goed had, maar ik dacht, laat ik even klagen voor iedereen die het niet goed had, en ook voor een vriendin van me, die net te weinig punten voor bio heeft

ontopic:

geslaagd voor biologie woei, een cijfer tussen de 6,1 en de 7,7 dat had ik nou écht nooit verwacht, maar ik ben er wel blij mee. nu mag ik morgen vrolijk een 1 halen voor ak en een 4 staan en nog slagen dat geeft toch wel een goed gevoel. maar ik heb het wel geleerd, en hoop op een btje een redelijk cijfer.. het liefst boven die 4,2 zodat ik nog een 6 sta... tja, als ik nou toch alles voldoende heb, dan het liefst ak ook natuurlijk jemig, ik begin veeleisender te worden.... eerst had ik nog een instelling van 'het maakt me niet uit hoe, áls ik maar slaag' maar nu heb ik toch wel graag allemaal voldoendes op die lijst... sja.

Ik ga maar eens op tijd naar bed (zometeen dus) want ik heb morgen dat examen vroeg. En jeej.... nu de examenstress wat voorbij is wordt ik zenuwachtig ook voor zondag, dan heb ik een uitvoering mn eerste keer, voor veel mensen, op toneel... ow en ik moet donderdag niet vergeten de jeugdzorg terug te bellen... Jaja, ze hebben eindelijk eens een keer gebeld, maarja, tijdens mn examens, dan ben ik nou eenmaal niet thuis he
Ik twijfel alleen of ik nog moet gaan. het gaat de afgelopen tijd eigenlijk best goed, en ik heb ook niet meer ge'am't... Maar oké, ik bel haar sowieso wel even terug, en ik ben ook benieuwd wat voor leuke diagnose ze op basis van één gesprek heeft gesteld.
en oww, ook morgen niet vergeten na t examen even langs mn werk te gaan om te kijken wat ik volgende week moet werken, om Y op te sporen en te zeggen dat ik vanaf die week wel extra wil werken, en kijken of ik één van de 2 aangevraagde vakaniteweken kan verwisselen voor een andere week zodat ik lekker samen met mijn vrienje op vakantie kan

oww... best erg, laatst zowat ruzie met mijn beste vriendin ik had haar gekwetst, maar dat was zo erg niet mijn bedoeling!! wie wil haar nou kwetsen? echt een schat van een meid!!!

zo, en dit was wel weer genoeg nu ga ik slapen, uitrusten, morgen zonder zorgen (haha, dat rijmt) een examen maken, wetend dat alle forummers voor me aan het duimen zijn (haha, dat laatste had ik gedroomd, echt niet dus he?!! )

xxx Wen
Oud 02-06-2004, 21:33
Miracle
Miracle is offline
Wat is er f*cking aan de hand? Altijd wordt ik overal van beschuldigd, terwijl ik juist diegene ben die het meeste doet. Hate them.

Het gaat alweer niet goed. Kom net thuis en ik moet slapen. Dát gaat natuurlijk niet.
Oud 02-06-2004, 21:41
Luna
Luna is offline
vandaag sinds maanden een dag dat ik me echt klote voel, was even vergeten hoe dat ook alweer was. T wordt me echt even teveel allemaal, en ik heb nu gewoon even behoefte aan iemand die me begrijpt zonder dat ik wat hoef te zeggen. Die mensen zijn er wel maar ik heb ze nu niet bij me.
Laat het snel morgen zijn, maar slapen lukt vast niet..
Oud 02-06-2004, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 02-06-2004 @ 21:09 :

Dr laatste examen vandaag, moet ze dan echt weg ?
weg van school, niet weg bij jou

ontopic: jezus zeg. ik kan er niet zo aan wennen. ik moet niets meer. ik ben klaar. en waarschijnlijk nog geslaagd ook. t is vreemd. nou nog open dagenb ezoeken voor opleidingen. ik hoef enkel nog maar twee scholen te vergelijken. ik wil naar Leiden, mn moeder wil me naar Amsterdam. ik moet praktisch denken, zegt ze. maar ik wil niet naar Amsterdam. ik wil naar Leiden, maar, en ik citeer, 'dat gaat toch wel niet door, want dat is niet handig en dat ben je binnen twee weken zat.' rot op mam, ík moet toch 4 jaar op een school zitten die ík leuk vind? ik wil nieuw, en ik wil verandering. ze moet ophouden. ik blijf ertegenin gaan. gelukkig gaat ze niet mee naar de open dagen, dan ga ik met mn pap. die is tenminste lekker makkelijk. en natuurlijk is het niet leuk als twee dochters tegelijk gaan studeren, maar wen er gewoon aan. t is ook mijn toekomst hoor.

maar eigenlijk gaat het goed hoor was inderdaad erg gezellig wij Lottekind, en dat was gewoon lekker. vrijdag de kleine zeemeermin kijken. daar heb ik echt zin in.

ken je dat gevoel? onrustig, hectisch, en druk terwijl je niets meer moet? je alle tijd van de wereld hebt, maar denkt dat je haast hebt? dat heb ik nu. en dat is vervelend. strax lig ik te stuiteren in mn bed
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten