Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou ja, iig fijn dat jij je goed voelt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die smile is iig niet meer van mn gezicht te vegen ![]() maandag joepie! |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt toch niet in je polsen gesneden? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
je hebt namelijk helemaal geen pijn als je in de polsen snijdt, althans, niet erna...
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk dat ze idd gewoon gevallen is oid, want ze schreef ook iets over haar gezicht.. Het is hier dan wel een psychologie forum, maar dan hoeft t niet per defenitie te betekenen dat iemand in zijn of haar polsen heeft gesneden als ze toevallig pijn eraan heeft. En daarbij nog iets: Het is niet de bedoeling volgens mij om over am te praten. Ontopic: VANAVOND HARRY POTTERRRRRRRRRRRR!!! ![]()
||
Citaat:
ontopic: ik ga vanavond ook naar harry knotterrrrr |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net ongeluk in de Maastunnel gebeurd of daar in de buurt...d'r was een sireneconcert, krijg ik altijd de kriebels van...vooral omdat het heel druk was, een deel van de tunnel was ook afgesloten ed...en de ambulance en politietakelwagen moesten daar dus doorheen/langs... Stage was leuk, maar nu ben ik moe...en heel erg verkouden en/of last van hooikoorts... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Groepsknuffel" .... ( dit is achterlijk, heeft iemand dit ook door?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag hink-stap-sprong gehad bij gym... ik hink-stap-sprong 9.80m wat gelijk is aan een 7,9 ![]() Verder niet echt een boeiende dag... alleen dat ik het gemiddelde van wiskunde kreeg... een 5,8... straks ga ik nog over ook nog ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Kan me voorstellen dat het klote overkomt als iemand dat tegen je zegt. ![]() Ontopic: Mijn huid lijkt wel weer scheurpapier. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ontopic; ik heb gelukkig even kunnen slapen... Pitjeskruiken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, de mensen uit mijn klas zijn van 16 t/m 18 ongeveer en die hebben blijkbaar nog niet door waar ze mee bezig zijn. In eerste instantie durfde ik het ook aan niemand te vertellen, ik was bang dat iedereen het kinderachtig zou vinden. Ik was bang dat ze zouden zeggen dat ik het op mijn 18e wel aan moest kunnen, maar dat valt gelukkig heel erg mee. Er wordt alleen maar positief op gereageerd (dat ze die pesters belachelijk vinden) dus daar ben ik heel blij om! Er gaat nu ook echt wat aan gebeuren, ik heb er alle vertrouwen in! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben heel dromerig vandaag, zit heel de tijd te staren. En desondanks toch zo goed als al het werk dat ik van het weekend niet kan maken al afgemaakt vandaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: geslaagd voor biologie ![]() ![]() ![]() Ik ga maar eens op tijd naar bed (zometeen dus) want ik heb morgen dat examen vroeg. En jeej.... nu de examenstress wat voorbij is wordt ik zenuwachtig ook voor zondag, dan heb ik een uitvoering ![]() ![]() Ik twijfel alleen of ik nog moet gaan. het gaat de afgelopen tijd eigenlijk best goed, en ik heb ook niet meer ge'am't... Maar oké, ik bel haar sowieso wel even terug, en ik ben ook benieuwd wat voor leuke diagnose ze op basis van één gesprek heeft gesteld. en oww, ook morgen niet vergeten na t examen even langs mn werk te gaan om te kijken wat ik volgende week moet werken, om Y op te sporen en te zeggen dat ik vanaf die week wel extra wil werken, en kijken of ik één van de 2 aangevraagde vakaniteweken kan verwisselen voor een andere week zodat ik lekker samen met mijn vrienje op vakantie kan ![]() ![]() oww... best erg, laatst zowat ruzie met mijn beste vriendin ![]() zo, en dit was wel weer genoeg ![]() ![]() xxx Wen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: jezus zeg. ik kan er niet zo aan wennen. ik moet niets meer. ik ben klaar. en waarschijnlijk nog geslaagd ook. t is vreemd. nou nog open dagenb ezoeken voor opleidingen. ik hoef enkel nog maar twee scholen te vergelijken. ik wil naar Leiden, mn moeder wil me naar Amsterdam. ik moet praktisch denken, zegt ze. maar ik wil niet naar Amsterdam. ik wil naar Leiden, maar, en ik citeer, 'dat gaat toch wel niet door, want dat is niet handig en dat ben je binnen twee weken zat.' rot op mam, ík moet toch 4 jaar op een school zitten die ík leuk vind? ik wil nieuw, en ik wil verandering. ze moet ophouden. ik blijf ertegenin gaan. gelukkig gaat ze niet mee naar de open dagen, dan ga ik met mn pap. die is tenminste lekker makkelijk. en natuurlijk is het niet leuk als twee dochters tegelijk gaan studeren, maar wen er gewoon aan. t is ook mijn toekomst hoor. maar eigenlijk gaat het goed hoor ![]() ken je dat gevoel? onrustig, hectisch, en druk terwijl je niets meer moet? je alle tijd van de wereld hebt, maar denkt dat je haast hebt? dat heb ik nu. en dat is vervelend. strax lig ik te stuiteren in mn bed ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |