![]() |
||
Citaat:
hu? verkeerde quote ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik geloof dat Ruudje hem iig wel begreep. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou, vraag Leonoor en Balance maar, die hebben 't meest van me gezien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dacht ik ![]() ![]() Enneh... ik ben het rode-vest-meisje... Ik heb vanochtend net een foto goedgekeurd, dus als het goed is staat ie er binnenkort! ![]() oh ja... voor de mensen die vinden dat ik op msn moet komen: ik deel die mening. Maar het lukt niet... ![]()
||
Citaat:
De foto's zijn heel leuk en geven redelijk weer wat jullie hebben gedaan... (heb ik effe een voordeel dat ik m'n camera uitleende ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wel lekker veel mensen aanwezig hoorde ik.
||
Citaat:
![]() Ik wil trouwens de foto's zien... kunnen ze niet gewoon op internet gezet worden op iemands domein, en dat men de link even rondstuurt naar de aanwezigen?
||
Citaat:
Geldt trouwens voor iedereen die op die foto's staan. Bugge was hier al mee bezig geloof ik....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb gehoord dat er sommige mensen waren die problemen hebben gekregen thuis over de meeting en sommigen hadden ook echt bezwaar als ik een foto wilde nemen. Het Internet is toegankelijk voor iedereen dus het is nogal lullig om zomaar iemands foto hier neer te zetten, vind ik. Bovendien ben ik allang bezig met het sturen van de foto's naar iedereen die er op staat, maar helaas doet de Picserver nogal moeilijk dus ik wacht tot morgen als ik weer bij het wachtwoord van mijn site kan. Geduld hebben dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je je er niet thuisvoelt, vraag ik me af wat je hier de hele tijd doet. |
![]() |
||
Citaat:
Sommige mensen zouden eens wat minder dramatisch moeten gaan doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wees niet bang hoor, ik ben niet dramatisch, zo doe ik me alleen maar voor. Ik begrijp je gewoon niet. Ik ben trouwens geen lieve schat en helemaal niet de jouwe. |
![]() |
||
Citaat:
Verder, als je problemen hebt met mijn directe manier van reageren; kut voor je. Such is life. Ik zei gewoon heel simpel dat ik niet begreep waarom moeilijk gedaan werd over foto's. Als je deze discussie nog verder wil voeren, prima, maar dan via PM. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zie voor foto's: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=863162
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
After-meeting-topic deel 2 (met foto's) Verwijderd | 54 | 21-06-2004 10:35 | |
Lifestyle |
Fototopic: Meeting 10/5 - MET BESCHRIJVING Verwijderd | 177 | 19-05-2003 18:42 | |
Lifestyle |
After Meeting Topic Adrenaline | 332 | 16-05-2003 19:44 | |
Lifestyle |
After-after-meeting-topic Ieme | 127 | 27-12-2002 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
After DoP Meeting topic Gothic | 40 | 17-11-2002 14:51 | |
Lifestyle |
After Meeting topic! Black Sugar | 102 | 26-06-2002 10:23 |