Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder: Ashton Brothers - Ballyhoo. Niet echt mijn smaak, zou je zeggen, maar ik heb toch wel behoorlijk moeten lachen. En ze zijn erg goed in wat ze doen. (bovendien was het gratis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daar heb ik vandaag ook kaartjes voor binnen gekregen. Laatste dat ik heb gezien was Theo Maassen - Tegen beter weten in. En dat was ontzettend goed ![]() 30 december op tv trouwens! (er waren tv-opnamen, maar ze zenden de show van zondagavond uit) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En hoe ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en weer ontopic: 'Blessuretijd' van Jeroen van den Berg. Wàt een domper, vergeleken bij de voorstelling die ik afgelopen donderdag zag. Cliché na cliché, één groot burgertruttelijk (en dat is vast geen woord) geheel, met een Monique van der Werff die echt tenenkrommend acteert (zelfs de zin 'Goedemorgen mevrouw van der Hoeven' kan ze niet geloofwaardig brengen). Verder vooral slechte, nietszeggende regie. Jammer van de acteurs, dat wel, want die deden erg hun best (vooral Marlies Hamelynck, ik geloof tenminste dat ze zo heette) |
![]() |
||
Citaat:
en vrouwen mogen uberhaupt niet op het toneel staan.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ze hebben nogal de neiging om de spanning uit 't stuk te halen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Skills
Was gruwelijk vet en spectaculaire choreografie maar dat het verhaal over respect ging was eigenlijk wel te verwachten. http://www.skills-show.nl/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ot Zelf ook weer binnnen 1 weekie 2x het Luxor bezocht. Woensdagavond Lebbis & Jansen oudjaars: ![]() ![]() ![]() Ik vond 'm beter en scherper dan vorig jaar En gisteravond De Grote Arie&Sylvester-Spektakelshow: ![]() ![]() ![]() ![]() 't Is allang geen cabaret meer te noemen, maar gewoon topamusment voor een leuke avond
|