![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vond 'm wel vermakelijk though, maar dat kwam meer door de acteerprestaties van johnny depp. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm de laatste paar filsm die ik heb gezien... is al weer n tijdje dat ik heb gepost hmm
k heb net joint security area gekeken, echt n geweldige film. het is een soort oorlogsdrama, het gaat over... naja ik moet het echt niet verklappen het is echt heel mooi. (oh, het merendeel van de film is in het koreaans) en gister heb ik the matrix gekeken, uit verplichting tegenover mijn vriendin die hem nog niet had gezien ![]() en ik heb gister hana-bi gekeken, een meesterwerkje van takeshi kitano. deze film is een japanse drama/crimi over een ex-politieagent wiens vrouw leukemie krijgt (nadat hun kind is overleden ook nog eens) en wiens collega verlamd raakt als hij niet adequaat optreed bij een achtervolging van een crimineel. en dan wil de japanse maffia ook nog eens geld van hem. en eergister heb ik sonatine gekeken, ook een film van takeshi kitano, ik vond deze persoonlijk iets leuker. was wel prijzig (20euro) maar achja, hij is het wel waard. zoals mij is verteld moet men in japan 'tussen de regels lezen'... de nadruk ligt er op het gene dat niet word gezegt... en er word niet zo veel gepraat in takeshi's films... misschien geeft dat een beeld van hoe goed ze wel niet zijn ![]() de eerste film die me verder te binnenschiet die ik heb gezien weet ik de naam ff niet meer van... een jongen probeerde een soort sociale revolutie op te zetten binnen een school, maar was zo bezich met zichzelf dat er uiteindelijk weinig van terechtkwam, op het feit na dat de school aan diggellen ging etc. was wel mooie film, veel mooie popart in verwerkt etc. niet geweldig script natuurlijk. nog iets verder terug heb ik van wilder gezien... kan er nix dan slechts over zeggen... dat was het wel weer voor de afgelopen 2 weken |
![]() |
||
Citaat:
Anything else, van woody allen, met jason biggs, christina ricci en danny devito: mja, apart. Jason Biggs heeft wel bewezen dat hij werkelijk niet kan acteren, maar christina ricci en de muziek maakten veel goed. Daarnaast had ik nog nooit een woody allen film gezien, maar ik vond woody allen in die film zelf eigenlijk maar vervelend. Mijn broertje vond hem te saai om af te kijken, ik heb hem wel afgekeken, en bleef aan het einde toch wel met een redelijk bevredigd gevoel achter, ondanks dat ik de film op het moment dat mijn broertje wegging ook vrij weinig aan vond. Batman returns: heerlijk stijlvol, maar na deze film nog eens gezien te hebben moet ik wel tot de conclusie komen dat spiderman 2 batman overtroffen heeft, al zijn het beide wel goede films.
||
![]() |
Citaat:
![]() hoe dan ook... net identity gekeken... edit. ik had de laatste 5 minuten nog niet gezien, ... ik vind de film nu eigenlijk wel vet... in tegenstelling tot net ![]() ik ga zo denk ik Brother kijken, weer een japanse film van takeshi kitano... ik ben benieuwd. ik hoop dat het beeld niet hapert (ik bladerde net ff door de film en af en toe haperde hij ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 19:41. |
![]() |
||
Citaat:
En Sonatine is verkrijgbaar voor 15 euro, bij sommige winkels zelfs 10 euro.
|||
Citaat:
Citaat:
En als je geen haperend beeld wil moet je video's kijken ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() alleen die amerikaanse acteurs waren soms een beetje slap... de muziek was wel weer typisch takeshi er was gelukkig geen haperend beeld... mijn pc deed ff traag ofzo ![]() Citaat:
en damn ik ben afgezet... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ohja die heb k ook nog gekeken ergens vorige week... vreemde film... maar eng? dat niet echt... k was ook niet echt verzadigt na het kijken ervan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Net spirited away gezien: prachtige film.
||
![]() |
Citaat:
we keken een beetje rond in de zaal (we zaten achterin) en we waren gewoon omringd door grijze permanentjes. ![]() ik vond t een beetje vage film trouwens. gister heb ik the wolfman gezien. echt prachtig, geweldig decor en de special effects waren zo onderontwikkeld dat ik helemaal krom heb gelegen van t lachen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
K heb net een japanse film "Monday" gekeken, een recentie van iemand op imdb is getiteld "tarentikitano" en ik kan wel enigzinds begrijpen warom. Het is een erg leuke film over een alcoholist die nogal wat foute dingen heeft gedaan de vorige x dat hij te diep in het glaasje keek... als hij op "maandag" weer wakker word en zich afvraagd warom het al maandag is komt alles langzaam weer bij hem boven water
![]() ![]() het eind had misschien iets ingekort kunnen worden. Laatst gewijzigd op 21-08-2004 om 20:50. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |