Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2004, 21:41
AngelLena
AngelLena is offline
[Depressed mode]

En ik krijg net vandaag te horen dat er een dag of 3 geleden iemand overleden is die ik ken. Verdronken in een meer hier in de buurt. Is in midden nogal erg diep (30+ meter), is daar terecht gekomen, spieren raakten verlamd door de kou, werd meegezogen door de zuiging onder water. De ander die erbij was heeft het net overleefd, ligt nu verlamd in het ziekenhuis, maar de jongen die ik kende hebben ze net vanochtend uit het water gehaald met een team professionele duikers.

Mijn steun gaat uit naar zijn familie en vrienden op het AZC Appelscha, met name zijn broertje en zusjes Daniela, Ibne, Divina en zijn ouders die net 3 weken geleden te horen hebben gekregen dat ze moeten vertrekken uit Nederland en hun verzoek om uitstel om te kunnen rouwen over de dood van hun zoon/broer is geweigerd. Manu, rust in vrede, jij gaat in ieder geval niet meer terug naar Angola.

[/depressed mode]
Oud 04-08-2004, 21:47
Miracle
Miracle is offline
Ik ben moe, heb pijn en voel me ontzettend schuldig. Shit.
Oud 04-08-2004, 21:52
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hmzzz, ik heb niks te melden, maar eigenlijk gaat het wel lekker

Ik heb echt een leuke pasfoto, en het was echt onwijs gezellig vanmiddag.
Ik ben naar altrecht geweest, dat ging niet goed, maar ach, komt wel weer.. en-en, het gaat gewoon goed..

ben alleen klaarwakker en moet om 7 uur werken

Laatst gewijzigd op 04-08-2004 om 21:56.
Oud 04-08-2004, 22:17
suikerprinses
suikerprinses is offline
Oud 05-08-2004, 00:28
Fade of Light
Fade of Light is offline
Net donnie darko gekeken Tijdens de film kreeg ik via sms te horen dat iemand zich niet zo goed voelde. En nu zit ik heel even te internetten in bed en mad world soundtrack van DD) te luisteren en knalt het licht kapot....

ok, creepy feeling End of the world?
Oud 05-08-2004, 10:27
Fainne
Fainne is offline
whoehoe hij heeft me meegevraagd naar de bios!

en thuis is het kak
Oud 05-08-2004, 10:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat is iedereen depri hier zeg. Ik ben juist super vrolijk en het gaat echt goed met me de laatste tijd. Ik ben gister thuisgekomen met Michel na een weekje daar geweest te zijn en ik vond dat ik echt vakantie had daar. We hebben zoveel leuke dingen gedaan. Ik vond het echt raar dat thuiskomen maar heel weinig voordelen bleek te hebben, ik voelde me daar ook echt wel thuis en het ging hardstikke goed. Nu vandaag even de spulletjes voor de vakantie opzoeken (tent, slaapzakken, stoeltjes enz). Vanavond lekker barbecuen, nu maar hopen dat we geen onweersbui op ons kop krijgen, maar dat is maar afwachten.
Oud 05-08-2004, 11:57
Verwijderd
@snoopy: Ook nog gefeliciteerd.
@Gothic: Dank je wel. En ik vond het echt geweldig dat je er was!
@AngelLena: Heel veel sterkte.
@De mensen van wie ik een pm gehad heb: Ook alvast bedankt, als ik iets wakkerder ben stuur ik nog wel een pm terug.

Gister hele leuke dag gehad...wel min of meer 'geleefd', maar het was wel echt gewoon erg leuk enzo. Ik was wel helemaal gesloopt aan het eind. Komend weekend lekker een weekendje weg, lekker uitrusten.
Oud 05-08-2004, 12:30
Verwijderd
*nogmaals Leonoor feliciteert*
Oud 05-08-2004, 13:06
Nijn*
Nijn* is offline
@ Leonoor, nogmaals gefeliciteerd! En aan de foto te zien in het felicitatietopic (al was het alleen je achterkant) je zag er geweldig uit!!

Ontopic; Voel me echt futloos, waarom kan iedereen zo gelukkig zijn behalve ik? Waarom doet iedereen zo lollig en kan ik er niet om lachen? 'k Word overal alleen maar afgezeken, wat is er toch mis met mij?
Oud 05-08-2004, 13:09
Fainne
Fainne is offline
ha, er is een soort oplossing gevonden, interactieve academie ofzoiets
Oud 05-08-2004, 13:28
Dolores
Dolores is offline
Weer terug van een paar daagjes vakantie! Was echt heel leuk en gezellig en vooral ook erg relaxt zonder ouders. Nu maar eens m'n tas uitpakken.

@Leonoor: Nog gefeliciteerd!
Oud 05-08-2004, 16:04
Verwijderd
Nee, het gaat fantástisch. kuch proest en stik. en dan straks nog op vakantie ook. ik had er zo'n zin in.
Oud 05-08-2004, 19:29
Miracle
Miracle is offline
Ik ben gestoken door een wesp.
Het doet echt ontzettend pijn... Nu nog steeds.
Het was zo'n leuke middag, gezellig en ik voelde me helemaal super en dan eindigt het met zoiets. Het doet echt zo zeer.
Gaat die pijn nog een keer over of?

Goed, voor de rest was m'n dag dus geweldig, maar nu ben ik moe en doet het zeer.
Oud 05-08-2004, 19:33
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 05-08-2004 @ 20:29 :
Het was zo'n leuke middag, gezellig en ik voelde me helemaal super en dan eindigt het met zoiets. Het doet echt zo zeer.
Daar had ik in de vakantie ook last van, ik wilde op een stoel gaan zitten en toen stak dat beest me. Pff, dat heeft me toch pijn gedaan, maar gelukkig was het na een dag of 2/3 alweer over.

Ik ben weer thuis, en het was gezellig! Vanavond weer lekker in mijn eigen bed slapen op die bloedhete kamer . Verder ben ik te lui om iets te doen, ik heb zin om mijn boek uit te lezen, dus dat ben ik ook van plan . Lekker een avondje lezen.
Oud 05-08-2004, 19:39
Nona
Nona is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 04-08-2004 @ 22:41 :
OMG, ik las het in de krant, ik vroeg me al af... Sterkte!

En ik ben naar de kapper geweest, dat was even nodig. Die potjes waren even leuk, maar t zag er niet meer uit.
En gewerkt vandaag - ik dacht dat ze gezelliger werd maar vandaag was het weer helemaal mis. Wat is er met dat mens? Nou ja, nog maar één keer, dan hoef ik haar niet meer te zien.
En eergisteren heb ik een lijk gezien - de ambulance stond voor een huis bij ons in de buurt en er kwam net een brancard uit het huis met een wit laken tot over het hoofd van de persoon die erop lag.
En vriendlief was er gisteravond en vanmorgen, dat was leuk (en lief). Ben echt superblij met hem.
Oud 05-08-2004, 21:18
Verwijderd
Nouhouww, wat is dit nou. De hele dag wil ik hem al spreken, en nu heb ik nog steeds niets van hem gehoord .
Oud 05-08-2004, 21:21
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Guusie schreef op 05-08-2004 @ 22:18 :
Nouhouww, wat is dit nou. De hele dag wil ik hem al spreken, en nu heb ik nog steeds niets van hem gehoord .
ik heb precies het tegenovergestelde... ik wil hem de hele dag al niet spreken en hij belt me straks
Oud 05-08-2004, 22:03
Eend
Eend is offline
Wat een klere klote kut &^$^!(@_^$#)&*^!#^%$#&#^$ mensen! En ze durven me nog de groetjes te doen ook! Ik zal hun eens de groetjes doen

Zo, dit moest er even uit.

Verder heb ik een hippe ren voor mijn cavia's gekocht van 1,5 meter doorsnede en 80/90 cm hoog en ik vind het zo leuk gezicht hoe mijn caafjes daar zo in lopen te huppelen
Oud 05-08-2004, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 05-08-2004 @ 22:21 :
ik heb precies het tegenovergestelde... ik wil hem de hele dag al niet spreken en hij belt me straks
Als ik met je kon ruilen... zou ik dat zo doen!
Oud 06-08-2004, 15:11
Quiana
Quiana is offline
Ik heb een eigen dwarsfluit. !! <333

Gister bij een 'dinnetje geslapen, (erg) leuk, maar ook (erg)
vermoeiend, we hebben iets van vijf films gekeken, en ik
weet niet eens meer echt welke.

Verder ben ik een beetje .. van slag. Maar is op zich ook niet
heel verwonderlijk, gezien de tijd van het jaar. (?)

En edit; dit slaat echt nergens op... Schijnheilig gedoe; wel vragen wat anderen ervan vinden, en vervolgens lekker je
eigen ding doordrammen. Gatverdamme zeg, kom nou...

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 15:46.
Oud 06-08-2004, 16:26
Gothic
Gothic is offline
Nou heb m'n vriend weer gezien. Het voelde opzich wel goed. Vertrouwd en wel fijn, maar niet zoals het hoort tussen vriend en vriendin. Hij zei toen hij me naar de trein bracht dat het niet zo heel goed ging tussen ons. We vervelen ons als we samen zijn, het samen zijn is niet genoeg. Dat zag hij ook. We gaan over een week nog naar terschelling, maar een paar dagen dan, want we willen niet dat het fout gaat. Ik had nog niet het idee dat hij het wilde opgeven en ik heb het al wel opgegeven. Hij zei dat we misschien wel ontzettende ruzie zouden krijgen. Dat zou het gemakkelijk maken zei hij. Maar hij was het met me eens dat 'als vrienden' uit elkaar wel 'leuker' was.
Dat zou het fijnste zijn, als we gewoon langzaam 'uit elkaar groeien'. En dat we zonder teveel pijn en gedoe langzaam afscheid kunnen nemen en kunnen wennen aan het idee. Hij heeft volgend jaar ook helemaal geen tijd voor me, dat beseft hij ook goed. En we zijn te jong om ons al voor eeuwig aan elkaar te binden... het gaat fijn zo. En ik ben er blij om. Het is zo vervelend als iemand het moet uitmaken en de ander er kapot van is. Ik zal het zeker vervelend vinden, hij is een leuke jongen, maar het is straks het beste zo. Maar ik zal zeker om hem 'moeten' huilen...
Oud 06-08-2004, 17:26
Nijn*
Nijn* is offline
Moet ík nu mijn excuses aan gaan bieden?? Krijg allemaal helemaal de *****!! Heb ik het weer eens fout gedaan? Hypocriet gezeik ook altijd!
Oud 06-08-2004, 17:48
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
dreen schreef op 05-08-2004 @ 20:29 :

Goed, voor de rest was m'n dag dus geweldig, maar nu ben ik moe en doet het zeer.
Heb je het gif er wel uitgezogen of eruit laten zuigen? Daar wordt de pijn een stuk minder heftig van, maar dat moet eigenlijk binnen een kwartier na de steek, dan is het wondje nog open.

(Heb tijdens spelweek weet ik hoeveel van die steken niet uit lopen zuigen, smaakt verrot, maar je moet wat om kindertjes hun traantjes weg te nemen)
Oud 06-08-2004, 17:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 05-08-2004 @ 20:39 :
OMG, ik las het in de krant, ik vroeg me al af... Sterkte!

Stond het bij jullie zelfs in de krant joh? Wist ik helemaal niet... Dit is gewoon al het zoveelste ongeluk wat daar gebeurd en waarschuwingsbordjes zijn leuk, maar dan moet je ze wel kunnen lezen... I'm oke now btw... I guess.... Waren gister bij vrienden, die wisten niet dat ik hem goed kende en die maakten dus heel per ongeluk een grap over zwemmende negers... Dat deed wel ff auw, maar toen ik ze vertelde dat ik hem kende schrokken ze zich helemaal dood... Tot iets van 2 uur 's nachts bij hen thuis gezeten. Gaan binnenkort met 4en een paar daagies weg, wel veel zin in.
Oud 06-08-2004, 17:59
cyntha
cyntha is offline
Ben moe, heb teveel pijn maar heb een geweldige week gehad. Het was leuk bij mijn vriendin en heb een goed gesprek gehad met een vriend. Wat ben ik blij dat die twee mensen bestaan!
Oud 06-08-2004, 18:08
light smiley
light smiley is offline
en nu duurt het weer langer
stome idioten!!! "nee hoor u moet nu nog echt gewoon geduld hebben,als u pas bericht krijgt zullen we er een spoed van maken". zeggen de stommelingen die een scan moet maken,die alles weer gauw effe een week uitstellen.... als het haar familie was zou ze ook meteen actie ondernemen!!!
Oud 06-08-2004, 18:09
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 06-08-2004 @ 18:48 :
Heb je het gif er wel uitgezogen of eruit laten zuigen? Daar wordt de pijn een stuk minder heftig van, maar dat moet eigenlijk binnen een kwartier na de steek, dan is het wondje nog open.

(Heb tijdens spelweek weet ik hoeveel van die steken niet uit lopen zuigen, smaakt verrot, maar je moet wat om kindertjes hun traantjes weg te nemen)
Ja, ik heb een poging gedaan het uit te zuigen, maar ik kreeg geen vieze smaak en had ook niet het gevoel dat er iets uit kwam ofzo. Ws is dat dus niet gelukt. Nu gaat het wel weer, een dag later....
Oud 06-08-2004, 18:19
AngelLena
AngelLena is offline
Haha, dan was je waarschijnlijk net iets te laat ja. Wondje groeit vrij snel dicht.
Oud 06-08-2004, 18:23
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 06-08-2004 @ 19:19 :
Haha, dan was je waarschijnlijk net iets te laat ja. Wondje groeit vrij snel dicht.
Dat kan niet, het was echt heel snel...

Ontopic:
Moe, moe en moe. Ik ben dat warme weer zó zat. Ik heb nergens meer zin, slaap slecht en ben gewoon zo vaak moe. Bah.
Oud 06-08-2004, 18:32
Nona
Nona is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 06-08-2004 @ 18:51 :
Stond het bij jullie zelfs in de krant joh? Wist ik helemaal niet...
Klein berichtje in het Algemeen Dagblad. Maar ik zag de naam Aekingameer staan en ik had zo het gevoel dat het nog wel eens een bekende van een bekende kon zijn geweest...

Nou ja, gelukkig dat het nu gaat, dat is toch even echt klote.

En nu... Weekend!!!
Oud 06-08-2004, 19:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen gaan Michel en ik voor een weekje op vakantie, dan zijn we dus niet online en anders is mijn account gehackt

Tot volgende week!
Oud 06-08-2004, 19:25
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-08-2004 @ 20:22 :
Morgen gaan Michel en ik voor een weekje op vakantie, dan zijn we dus niet online en anders is mijn account gehackt

Tot volgende week!
Heel veel plezier beiden!!! (f)
Oud 06-08-2004, 20:33
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-08-2004 @ 19:32 :
Klein berichtje in het Algemeen Dagblad. Maar ik zag de naam Aekingameer staan en ik had zo het gevoel dat het nog wel eens een bekende van een bekende kon zijn geweest...

Nou ja, gelukkig dat het nu gaat, dat is toch even echt klote.

En nu... Weekend!!!
Oh? Vaag... Maar wij hebben het AD ook niet dus vandaar denk ik dat ik dat niet wist.
Oud 06-08-2004, 20:39
Verwijderd
Whillala ik voel me vrolijk, maar hij is op vakantie .
Oud 06-08-2004, 23:12
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
ik voel me echt helemaal fantastisch

dat wilde ik ff kwijt
Oud 06-08-2004, 23:33
Verwijderd
Ook ik voel me erg goed.
Oud 07-08-2004, 00:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MarKel schreef op 07-08-2004 @ 00:12 :
ik voel me echt helemaal fantastisch

dat wilde ik ff kwijt
Same here.
Oud 07-08-2004, 06:48
Miracle
Miracle is offline
Ik kan nog heel lang en breed zeuren, maar laat ik dat maar niet doen. Ik wil me gewoon een keertje beter voelen.
Oud 07-08-2004, 07:12
Hoefje
Hoefje is offline
Het gaat goed!
en deze vakantie is echt
Oud 07-08-2004, 09:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moet over anderhalf uur op vakantie maar er rijden geen treinen tussen Goes en Bergen op Zoom en misschien ook niet tussen Goes en Vlissingen en er is ook al een defecte boot tussen Vlissingen en Breskens, dat begint goed
Oud 07-08-2004, 09:25
Fade of Light
Fade of Light is offline
Bah vandaag zouden we misschien naar het strand gaan, maar...'kutweer' :/
Oud 07-08-2004, 10:42
Verwijderd
Sinds lange tijd heb ik weer een beetje het idee dat ik nuttig post.. Voelt goed...
Oud 07-08-2004, 11:14
Gothic
Gothic is offline
Bah ik heb het echt helemaal gehad met het verhuizen. En ik moet nog een hoop inladen straks en alles uitladen straks. Bah.

En ik wil dat hij me mailt .
Oud 07-08-2004, 12:35
Verwijderd
Uhm...kun je niet zelf mailen?
Oud 07-08-2004, 12:37
Verwijderd
Ik voel me nog steeds goed, zonder aanwijsbare reden...
Oud 07-08-2004, 12:46
Verwijderd
En nu wil ik het weten!
Oud 07-08-2004, 12:51
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Guusie schreef op 07-08-2004 @ 13:46 :
En nu wil ik het weten!
Ok, ACHT!
Oud 07-08-2004, 12:53
Verwijderd